T
tohdinko ottaa
Vieras
onko kokemusta..alkaako viiraamaan päästä? juhlat tulossa ja lääkekuuri päällä...
tiedän ettei sais ottaa, mut onko kokem.
tiedän ettei sais ottaa, mut onko kokem.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Mihin sulla on lääkekuuri ja mitä lääkettä ja kuinka kauan oot sitä popsinut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Mihin sulla on lääkekuuri ja mitä lääkettä ja kuinka kauan oot sitä popsinut?
selkäkipu, norgesic ja 5 pvää.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Älä ota! Edes Buranaa ei saa ottaa siiderin kanssa, varoaika silloinkin ainakin 8 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mä en uskaltaisi itse. Kolmiolääkkeissähän kehoitetaan olemaan juomatta.
Mä menisin varmaan ihan sekaisin, kun tuo viinapääkään ei ole kovin kummoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Älä ota! Edes Buranaa ei saa ottaa siiderin kanssa, varoaika silloinkin ainakin 8 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No en kyllä uskaltais ottaa Buranaa ja siideriä! Jos tiedän että illalla otan siideriä, niin kyllä katson että viimeisestä Buranasta on se vähintään 6 tuntia aikaa ennenkuin siiderin otan. Krapulaan voi ottaa Buranan tarvittaessa, kun silloin myös juomisesta yleensä riittävästi aikaa kulunut. Yleensähän se krapulalääke otetaan iltapäivällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No en kyllä uskaltais ottaa Buranaa ja siideriä! Jos tiedän että illalla otan siideriä, niin kyllä katson että viimeisestä Buranasta on se vähintään 6 tuntia aikaa ennenkuin siiderin otan. Krapulaan voi ottaa Buranan tarvittaessa, kun silloin myös juomisesta yleensä riittävästi aikaa kulunut. Yleensähän se krapulalääke otetaan iltapäivällä.
Meneekö sulla pää siitä sekaisin?
Ite vaan mietin kun söin tujua lääkettä ja kauan, enkä enää kokenut sekaisin menoa pelkästä lääkkeestä, otin myös viinaa lääkkeen kanssa.
MUTTA jos olet vasta 5 päivää ja menet jo lääkkeestäkin sekaisin, en ottaisi siideriä tai max puol lasia. Tietystsi riippuu riippuu siitä kuinka paljon olet uuten tottunut juomaan, että kuinka paljon pää kestää. Tosiaankin siitä VOI tulla ihan karsee olo, joten jos hetkenkin tuntuu pelkästä lääkkeestä menet sekaisin en ottais mitään muuta päätäsekoittavaaa.