Hansu täällä palaa takaisin ruotuun. Kiva kuulla, että moni on jo saanut painoa hienosti alaspäin, hyvä me! Itse saavutin tänään toisen välitavoitteeni ja sen kunniaksi ostin itselleni keväthameen =) Ihmeen paljon se tuo oma edistyminen motivoi jatkamaan. Itseäni ainakin nämä keväiset ilmat ovat innostaneet liikkumaan, toivottavasti teitä muitakin.
Ja ne kenellä paino junnaa syystä tai toisesta tai on ollut herkkuhetkiä, kyllä se siitä taas alaspäin lähtee kun ottaa positiivisen ja yritteliään asenteen. Itse huomasin nyt ensimmäistä kertaa ihan oikeasti tuon asennemuutoksen kun olimme kyläilemässä viikonlopun.Tulihan sitä tietysti kahvipöydän antimiakin maisteltua, mutta nyt kuitenkin tuli jotenkin enemmän hillittyä tuota syömistä ja ruokaakin söi pienempiä annoksia, kun takaraivoon on tatuoitu ajatus painonpudotuksesta. Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille pudottajille =)