Kolminumeroisille laihduttajille

kop
Mulla on hieman liiankin usein repsahduksia sattunut :ashamed:
Välillä oon painoa saanut suht hyvin alas päin,mutta sitten taas jossain vaiheessa tullut takasi päin.Kyllästyttää tää jojoilu ja pistää välillä vihaksi,itseäni kohtaan ettenkö sen vertaa pysty kurissa syömisiäni (herkuttelua pitää).Etten kuin ainoastaan kerran viikossa ja silloinkin vähässä määrin herkuttelisi...
Liikuntaa todella pitää lisätä,pitäs vaan niin sanotusti potkaista itseään persuksiin että sais itsensä liikkumaan vaikka kävely lenkille.Mutta tuppaa liian helposti tekosyitä tulee miks ei juuri silloin voisi lähteä ulos vaikka kävely lenkille yms...
Jeps,tsemppausta todella kaipailen...
 
EulaaliaK
Saako viedä oman vaa'an työpaikalle, ja tuoda työpaikan vaa'an kotiin?
Työpaikan vaaka on paljon laihduttajaystävällisempi kuin oma! B)

Työpaikan digiversio näyttää aina muutaman sata grammaa vähemmän kuin edellisellä kerralla. Oma junnaa koko ajan samoissa. \|O

Kysyy EulaaliaK, syksyllä oman vaa'an mukaan 133 kg, nyt työpaikan vaa'an mukaan 106 (oma näyttää jotain 107 - 108 aina vaan ja ikuisesti).
 
Mira-76
Mulle kans tuollainen vaaka, jollainen sulla töissä... ;)

Upeasti olet painoa kaiken kaikkiaan saanut pudotettua, hienoa! Mulla paino junnaa aivan samassa lukemassa kuin sinullakin. Onko jokin maaginen magneettilukema vai missä syy???
 
Mira-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 18:56 EulaaliaK kirjoitti:
Saako viedä oman vaa'an työpaikalle, ja tuoda työpaikan vaa'an kotiin?
Työpaikan vaaka on paljon laihduttajaystävällisempi kuin oma! B)


Ylempi vastaus oli siis tarkoitettu sinulle EulaaliaK, vaik en sitä erikseen maininnut, mut tekstistä varmasti pystyi asian jo ymmärtämään.

Tsemppiä meille kaikille!
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 20:45 Mira-76 kirjoitti:
Mulle kans tuollainen vaaka, jollainen sulla töissä... ;)

Upeasti olet painoa kaiken kaikkiaan saanut pudotettua, hienoa! Mulla paino junnaa aivan samassa lukemassa kuin sinullakin. Onko jokin maaginen magneettilukema vai missä syy???
Hongkongissa ei käytetä numeroita 13, 4 eikä oikeastaan mitään, missä on 4, koska ne ovat epäonnenlukuja (esim. hotellien kerrosmäärä, hotellihuoneet. Lisäksi epäonnenlukupäivänä ei synny lapsia, koska ne käynnistetään ennen tai jälkeen tai muin tavoin tähdätään ohi epäonnenpäivien).

No niin, tämän luennon tarkoituksena on ehdottaa, että voitaisiinko kieltää kokonaan numerot 107 ja 108? Ne voitaisiin kokonaan hypätä yli, jooko? ;) :D
 
Mira-76
:D :D :D

Joskus nuorena hermostuin kun vaaka näytti isoja lukuja...pompin sen päällä, joten lopulta näytti vaan aina jotain 20kg... Oli sellainen vanhanajan malli. :whistle:

Mitäköhän tuo digitaalinen moisesta meinais... ;)

Ehkä jätän nuo vaakojen hajoittamiset vielä vähän huonompaa päivää varten ja keskityn pinnistämään lukuja pienemmäksi...
 

Mahottomasti tsemppiä ja jaksamista kaikille! Näyttää nyt takkuavan aika monella....

Ehkä se työpaikan vaaka vois auttaa muutamaksi viikoksi. mitä jos punnitsetkin, EulaaliaK, siellä työpaikalla pari viikkoa ja sitten taas jatkat kotona.. jos se auttais painoa laskusuuntaan.... ;)

Tervetuloa joukkoon, kaikki uudet!!

Mulla tämän viikon punnitus näytti 700grammaa vähemmän kuin viime viikolla. eli taas ollaan laskusuunnassa. hitaasti ja varmasti.

jaksamishaleja :hug:
 
Täällä myös mennyt nyt hieman heikommin tuon laihduttamisen suhteen...viikonlopusta jäi "putki" päälle syömisen suhteen ja tuntuu ettei motivaatiota löydy mistään.... :(
Nyt vielä tapeltu miehen kanssa ja paha mieli jos mikä laittaa minut mussuttamaan kahta kauheammin...

Mutta yritetään tsempata
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 18:56 EulaaliaK kirjoitti:
Saako viedä oman vaa'an työpaikalle, ja tuoda työpaikan vaa'an kotiin?
Työpaikan vaaka on paljon laihduttajaystävällisempi kuin oma! B)

Työpaikan digiversio näyttää aina muutaman sata grammaa vähemmän kuin edellisellä kerralla. Oma junnaa koko ajan samoissa. \|O

Kysyy EulaaliaK, syksyllä oman vaa'an mukaan 133 kg, nyt työpaikan vaa'an mukaan 106 (oma näyttää jotain 107 - 108 aina vaan ja ikuisesti).
Taas se nähtiin. Kotivaaka näyttää koko ajan sitkeästi 107 - 108, työpaikan vaaka hiljattain maanantaina 106,6 ja nyt keskiviikkona 105,9.
 
Mira-76
EulaaliaK (olikohan se tuollainen se sun nimimerkki...nooh!)

Myy mokoma "rakkine" vaik huutonetissä...jollekin painoonsa tyytyväiselle tyypille :D :'( .

Osta itse kotiin uusi, jospa tuo vaaka on sua tarpeeksi palvellut :xmas: .
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 15:13 Mira-76 kirjoitti:
EulaaliaK (olikohan se tuollainen se sun nimimerkki...nooh!)

Myy mokoma "rakkine" vaik huutonetissä...jollekin painoonsa tyytyväiselle tyypille :D :'( .

Osta itse kotiin uusi, jospa tuo vaaka on sua tarpeeksi palvellut :xmas: .
Joo, haluu hienon viisaan älykkään ja laihduttajaystävällisen digivaa'an!

Mutta lihavat ihmiset eivät voi ostaa vaakaa - eihän sitä kehtaa! :eek: Aattele nyt, mennä kassalle lihojensa ja vaa'an kanssa...
 
Mira-76
EulaaliaK: Niiiiiiin.....juuri siksi minä pistin ukkoni maksamaan meidän huushollin uuden vaa´an... :D . Juuri tuosta kyseisestä syystä!!! Ettei vaan tarvitse kenenkään vaivata päätään mun "pienellä" ongelmalla.

Aurinkoisia päiviä sinulle...kyllä se lukema siitä notkahtaa, kun vaan stepataan kaiken aikaa... :)
 
Mira-76
...nosto ylöspäin ja hiukan kuulumisia...

Ei menny aivan putkeen tänään, tuli vähän repsahdettua, mutta ei pahasti. -10kg on kuitenkin vielä poissa ja toinen mokoma olis ainakin vielä saatava pois... Yritystä peliin vaan...

Tänään tuli telkasta ohjelma "Olet mitä syöt"...ei ollut ihan niin hyvä kuin tuo alkuperäinen amerikkalaisversio...täytyykö meidän matkia kaikkea. Eikö voitais keksiä omia ohjelmia... *huokaus*
 
Heipä hei!

Täällä on nyt sitten taas tsempattu (toissa viikonlopusta kolmeksi päiväksi päälle jääneen syöpöttelyn jälkeen) ja se myös näkyi aamun punnituksessa, painoa pudonnut 9,2 kiloa =) Eli kohta on tuo ensimmäinen kymmenen kiloa poissa, kaksi samanmoista on kyllä vielä edessä mutta hyvältä se tuntuu tuo ensimmäisen kolmanneksenkin saavuttaminen.

Tsemppiä myös kaikille muille, takapakkeja sattuu mutta siitä on hyvä jatkaa taas eteenpäin = alaspäin :)

Toivottavasti kelit taas paranevat, kummasti tuollainen aurinkoinen sää motivoi enemmän liikkumaan kuin räntäsade...
 
kop
Tässä aikas paljon takapakkeja ollut mulla laihiksen suhteen.Nyt kyllä taas hieman motivaatio saanut,joten eikö hän se tästä ala menee parempaan suuntaan...

Tsemppiä jokaiselle laihiksen suhteen :flower:
 
päve
Tänään tuli käytyä painonvartioissa vaakalla viimeksi olen käynyt pääsiäisviikolla. Yllätyin kun paino oli mennyt alas 1.3kg. Motivaatio on ollut alhaalla. Olen tässä ollut lääkekuurilla poskiontelotulehduksen takia. Nyt pikkuhiljaa alkaa siitepölytkin lennellä. Ensimmäiset oireet alkaa jo näyttämään merkkiä. Aloitin jo nasonex nenäsumutteen ja Heinixin pienemmällä annolsella. Tästä keväästä en nauti yhtään :snotty: Vasemmassa silmässäkin on tulehdus (ei perinteinen) laittoi menemään (työterveyslääkäri) silmälääkärille huomenna, kun tänään ei enää päässyt. Eiköhän se aurinko paista risukasaankin
 
:hug:

kylläpä nyt on hankalaa kaikilla..
Näyttää siltä että jokainen joka tänne on viime aikoina kirjoitellut, painiskelee jos jonkinmoisissa ongelmissa.

Mä haluan nyt tsempata kaikkia.
Mulla oli paino viime viikosta taas tippunu 500g.
Eli hitaasti mutta varmasti.

kYllä se teilläkin laskuun lähtee kun vaan
jaksaa pinnistää sen pahimman yli.
helppoa ei ole, mutta kun aattelee mikä on se lopputulos,
niin se auttaa jaksamaan.

:hug:
 
Mira-76
Kyllä kunnon mahatauti on poikaa...tässä oikein vaakaluvutkin alkavat näyttää hyviltä. *vitsi vitsi* Ei tää kivaa oo, takana 2 pv mahatauti. Hiukkasen vatsa alkaa rauhoittumaan. Toivottavasti ei tarttuis muuhun perheeseen, mut taitaa olla mahdotonta...

Aurinkoa teille kaikille!
 
Mira-76
Huh huh...terveiden kirjoissa taas... Kyllä kunnon mahatautityhjennys tekee ihmeitä -3kg ja 2pv. Mielummin kyl laihdutan perinteiseen tapaan. Tuo toinen tapa hiukan rankemman puoleinen...aika maratooni... :wave:
 
Mira-76
Ootteko te muut pudonneet veneestä? :wave:

Kuinka mennyt viikko sujui? Mun pitäis kyllä saada lisättyä liikuntaa, mut kun jotenkin tuntuu ettei muka ehdi...vaik todellisuudessa aikaa sais järjestettyä jos niin päättäisi...
 
Mennyt viikko meni täällä loistavasti, painoa pudonnut nyt tasan 10 kiloa =) Tiedän kyllä, että tahti tulee taas hieman hidastumaan kun kaksi viikkoa on mennyt niin reilusti alaspäin. Mutta nyt iloitsen tästä ja olen tyytyväinen jokaisesta grammasta joka lähtee.

Tsemppiä kaikille vapunviettoon, eipäs syödä ja juoda sitten liikaa vappuherkkuja ;)
 
päve
Ei ole pudottu veneestä... Ei ole jaksanut vain koneella pahemmin käydä iltasella. Töissä on sen verran säpinää, että työpäivän jälkeen on väsynyt. Illalla on nukkumatti kutsunut aikaisin nukkumaan. Mennyt viikko on mennyt suhteellisen hyvin. Farkut on käyneet isoksi =) Ei tarvitse enään aukaista vetoketjua ja nappia kun housut putoaa jalasta. Täytyy lähteä housu ostoksille. Olen alkanut kulkemaan työmatkat pyörällä. Siinä sitä hyötyliikuntaa saa mukavasti...
Tsemppiä kaikille
 
mami86
Vieläks tänne joukkoon mahtuisi?

Olen n. 3 kk sitten synnyttänyt ja nyt kun imetys on melkeinpä takanapäin vähäisen maidon tulon takia päätin ruveta laihduttamaan. Lähtöpainoa mulla on se 105 kg :ashamed: ja olen todellakin häpeissäni.

v-05 mulla on tammikuussa painoa 107 kg ja otin itseäni niskasta kiinni koska häät oli tulossa heinäkuussa.. sain huhtikuuhun mennessä puotettua painoni 82 kiloon ja oikeasti mä olin tosi ylpeä itsestäni..ennen häitä paino oli vähän noussut ja naimisiin mennessä se oli 85 mutta oikeasti 22 kilon puotus tuntui niin ihanalta..sitten häiden jälkeen suunniteltiin hja yritettiin vauvaa ja mulla oli jokn hormonihäiriö jonka vuoksi en tullut raskaaksi..masennui ja taas sama homma jatkui ja hupsis paino oli melkein sata.

Raskaaksi tulin 06 huhtitoukovaihteessa ja alkupainoa oli 98 kiloa raskauden lopussa kiloja oli 112 ja nyt niitä on vielä siis se 105 kiloa..

ja nyt mulla oikeasti niin ahdistaa ja mä haluan saada tämän painon putoamaan.mies ei oikeen osaa olla eikä kai tahdokkaa olla mun tukena koska kun puhun sille se vaan mekastaa mulle ja syyttää mua ja oikeessa se tietty on mun syy tää on...mutta anyway JOS VAIN TÄNNE JOUKKOON SOPII HALUAISIN LIITTYÄ TEIDÄN MUKAAN!!!


Tavoitteena olisi pudottaa paino 60-70 kg tietämiin ja aikaa annan itselle korkeintaan vuoden..koska sain pudotettua jo 22 kg n.5 kuukaudessa lisäämällä oikesti liikuntaa..ennen en liikkunut yhtään ja nyt sitten 6-7x viikossa joten eiköhän tuo ala tippumaan..ja ruokavaliosta sen verran että koitan syödä tosi paljon vihanneksia mutta maha ei kestä kuin keitettyjä syödä ja perunaa en käytä ollenkaan ja lihana vain kanaa ja kalaa koitan syödä pääasiassa vaalea..lisänä tummaa riisiä ja pastaa tai vain vihanneksia. rasvaa ei ollenkaan leivällä juon vain vettä sekä aamuisin syöön jogurttia. ja hedelmiä koitan syödä paljon..

mutta nyt pitää mennä ulkoilemaan kun niin ihana ilma...


Toivottavasti joukkoon sopii...=) ???
 
Päve
Tervetuloa mukaan mami86.
Kävin eilen ostamassa itselleni uudet farkut.... Sain ostaa kaksi numeroa pienemmät housut kuin ennen. Kyllä tuntui mukavalta =)
Nyt on alkanut joka keväinen pärskintä ja kurkkukipu, kun nuo koibut ja muut pölyt lentää lahjakkaasti ulkona. En tykkää tästä ajasta yhtään, tekisi mieli olla vain kotona sisällä eikä näyttää ulkona nokkaansa.
Lähden tässä nukkumaan kun väsyttää. Eilen tuli käytyä baarissa....
 

Yhteistyössä