Kolminumeroisille laihduttajille

mulla menee kaikki päin peetä....paino oli alkuun se 105 kg ja laski mukavasti sitten viikossa tonne 102 ja nyt sitten hupsista heijaa onkin yllättäen taas kivunnut tonne 108 asti...herran jumala oikeasti kuin läskiksi mä annan itteni paisua... :x
tuntuu että mä en milläään saa otetta itsestäni ja nyt varsinkin kun on ollut tämä muutto hässäkkä niin paljon ole tullut katseltua mitä sitä suuhunsa laittaa.... :ashamed:
ja näin helteellä on toi jäätelö maistunut vähän turhan paljon...mutta mun on pakko ottaa itteeni niskasta aivan tosissaan ei tästä tule muuten kohta enään mitään...mä inhoon kattoo itteeni peilistä..vuonna 05 sain ainon putoomaan peräti tonne 85 kiloon...miksen mä nytten onnistu...=(....niin että täällä menee aivan mettään koko homma...mutta pitää mennä...tsepmmiä kaikille!!!
 
Mahtuukos tänne vielä..? Ihanaa kun on tälläinen "isojen tyttöjen" ketju,kun muut tuntuu tiputtelevan sitä 5kiloa pois..
:p Eli mulla kaksoset nyt päälle 8kk ja raskausaikana paisuin yli 30kg!! Tosin sairaalaan jäi 21kg mutta sen jälkeen tullut sitten 10kg lisää..huh..imetyksenkin aikana vain lihoin.. Jospa täältä sais vähän tsemppiä tähän kuuriin. Olis niin kiva kun mahtuis vanhoihin vaatteisiin eikä tarvis ostaa teltan kokosia alkkareita ;) Nyt paino siinä 100kg paikkeilla (puntari rikki että en tiedä paljonko) ja pituutta 174cm. Ainakin 30kg haluan saada pois. Mikä kuuri on teillä muilla tehonnut?
 
Heippa kaikille! Täällä entinen tinttamari, oli jo jollakin nimimerkki käytössä joten piti hiukan pidentää tuota omaa..
Miten on muilla sujunut? Itellä lipsunu ja pahasti..
Tosin huomasin kyllä mahtuvani vanhoihin (taas kokoa pienempiin) farkkuihin ja niitä olen nyt innolla käyttänyt! Farkut kokoa 44 siis nyt.. (talvella sovitin vielä 48 kokoa)
Paino on kyllä jumiutunut tuohon satasen lukemiin. (102kg)
Olen nyt vakavasti ajatellut liittyä painonvartijoihin! Kun salilla on iltaisin niin kuuma ja aamuisin vaikea saada lapsenvahtia,pitänee kehittää muuta liikuntaa. Kuntolaite on pölyttynyt jo jonkin aikaa nurkassa..<
Jos ensi kevääksi saisi sen tavoitepainon,olisi se ihanaa!
No haaveilu ei nyt ole tuntunut auttavan joten kai sitä olisi ruvettava oikeasti tsemppaamaan..
Tuo kuuri 4,3,2,1.. ei sitten auttanut minua millään, painoa ei pudonnut grammaakaan. Urhoollisesti sen 10pv käytin vaikkalitku olikin aivan kamalaa!
Nyt lähdetään tytön kanssa fillarikauppaan,hei taas ensi kertaan..
 
Heips! Vaihdoin nikkiä, entinen BlackCat täällä :wave:
Pientä lipsumista oli tuossa välissä kun oli äipän 60v. synttärit. Siellä tuli syötyä ihania voileipäkakkuja :p Mutta nyt sitten pari paastopäivää olen pitänyt tasatakseni tilannetta.
Vaikeaa on ollut kun jätskiä tekee mieli :ashamed: Mutta eteenpäin sano mummo lumessa :whistle: Eihän tuo syöpöttely voi jatkua... Johan kohta nilkat pamahtaa tän painon alla :ashamed:
Tsemppiä kaikille laihduttajille ja elämäntaparemonttilaisille :wave:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa. Viimeksi on tullut käytyä sivuilla toukokuun alussa, kyllä aika on mennyt nopeasti. Paino on nyt pysynyt samassa -11kg, onneksi. Olen nyt kesälomalla ja ajattelin etten pidä kovin kovaa laihdutuskuuria vaan nautin kesästä. Mukavaa kesää kaikille :)
 
Liitynpä tänne. puntarilla kävin ja valehteleehan se, 101,2 oli lukemat. Aikas reilusti kun pituutta on 166cm. Ajattelin ottaa alkuspurtin vanhalla kunnon ihmedieetillä, eli tällä kaalisoppakuurilla. Muutama lähipiirissä on saanut sillä nopeasti kymmenisenkin kiloa pudotettua, mutta terveellisen ruokavalion ylläpito onkin sit jo toinen juttu. Onneks on nuo muksut motivaationa, pitää miettiä minkälaisen syömismallin niille haluaa opettaa. Laihdutuskin pois alta vielä ku kumpiki on niin pieniä etteivät juuri ymmärrä äitin kärvistelyä kun karkkihammasta kolottaa.

On se vaan jännä kun vielä viis vuotta sitten painoin 67kg ja silloin tuns itsensä ihan yhtä läskiksi kuin nyttenki, omakuva ei oo muuttunu mikskään, vaatekoko vaan. Nyt tavoitepaino olis siinä 70kg hujakoilla,oon rakenteeltani tämmönen tanttara muutenkin. 1,5 vuotta ajattelin urakkaan varata, hitaasti mutta varmasti. Olen jo miettinyt muutamia palkitsemisjuttuja aina tietyin välein, on uutta tatuointia, kampaamokäyntiä, ratsastustunteja..pysyy mielenkiinto yllä! :) tsemppikaveria vaan tarvis!
 
Suru/yksinäisyyssyöppö ilmoittautuu mukaan. Ylipainoa sairaalloisesti, monta laihdutuskuuria takana, jopa lääkitystä kokeiltu, vaan ei...
Syömisissä parantamisen varaa, mutta ennen kaikkea liikkumisen lisäämisessä pitäisi tapahtua 110% parannus, muuten muutaman vuoden päästä loppuu liikkuminen kokonaan (polvet pettää) ja mieliala on surullisempaakin surullisin :ashamed:
Tietoa ja halua yrittää on, mutta se pitkä pinnaisuus puuttuu.
Ja ne mitat: 169cm/114,9kg
 
Moikka vaan!
Kesä se on kauneimmillaan, kokoajan tulee puputettua jotain...
Syömisen kannalta on mun homma nyt sivuraiteilla..
Salilla tulee kyllä käytyä useamman kerran viikossa (hassua että hirmunen hinku salille hikoilemaan,vaikka ennen inhosin ja kammosin tuota paikkaa!)
Eipä vaan taida kovin kamala teho olla tuollakaan tällä herkkujen syömisel..
Liityin ennen jussia painonvartijoihin ja ekal viikol pudotin yllättäen 1,8kg vaikka luulin jussin grillailuista lihonneen ainaki 10kg. (kihlajaisia juhlittiin)
Nyt painonvartijat on lomal joten syön ihan miten sattuu enkä pidä kirjaa...
Haaveissa oli kuukauden aikana n.5kg tiputtaa ja "häikäistä" kaikki seuraavassa punnituksessa,mutta taitaa päin vastoin nousta sen 5kg!
Miten voi ihmisellä ollakkin näin huono itsekuri??? :ashamed:
Kyllä se tavote olis siel ens kevääs/kesäs,mut saas nähä...
Ketähän tulis ja ottais mua niskasta kiinni kun en ite siihen tunnu pystyvän!?
Painoa viime punnitukses 101,3kg..
 
:wave: tää tahtoo mukaan kans...
Tänään päätin aloittaa(ja kuinkahan monesti aiemminkin :attn: )...
Pituutta on 168 ja painoa reilu 100kg :ashamed:
Aamulla aion käyä vaa'alla ja kattoo tarkan lukeman...
Mietin tota josko aloittais sairaaladieetillä, onnistuiskohan...
Keittoa tein siis äsken mutta meidän pienessä kyläkaupassa ei ollu kaikkia aineksia, joten selleriä en siihen saanut enkä vihreetä paprikaa. Punaisen paprikan ostin tilalle. Tällä siis mennään. Muutaman päivän päästä saa sit lihaakin :D
Mites teillä, onko kiloja karissu?
 
mä en kestäny sitä kaalisoppaa.kaks päivää vedin mut sit napsahti ja tein itselleni ja esikoiselle riisi&tonnikalarisoton. uus mentaliteetti onkin et syön pieniä annoksia sekä hedelmiä ja vihanneksia.nyt tämä viikko on mennyt jopa karkeitta! anoppi vain kävi ja jätti kääretortun..paino on itseasiassa jo kaksinumeroisten puolella, eli 99 näytti nyt.
 
Viikko takana, täynnä epäonnistumista :'( Kaksi kertaa pizzalla, eilen mäkkärissä... iltaisin salaa (mieheltä, vaikka ei hän edes kiellä tai muuten morkkaa) nameja, jäätelöä..
En ala... :ashamed: :'( Huomenna vaakaan, ja tulos ehkä sen mukainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttusuklaa:
Viikko takana, täynnä epäonnistumista :'( Kaksi kertaa pizzalla, eilen mäkkärissä... iltaisin salaa (mieheltä, vaikka ei hän edes kiellä tai muuten morkkaa) nameja, jäätelöä..
En ala... :ashamed: :'( Huomenna vaakaan, ja tulos ehkä sen mukainen.

Painoa tullut lisää +0,9 kuten arvasinkin.
:'( Eilen illalla miehen kanssa lenkillä, ja ajattelin tällä vajaan kolmen kilometrin matkalla, että a) tämä ei voi olla totta b) tämä EI VOI olla totta C) ........
Hikosin kuin ihossa olisi ollut pienet vesihanat, huohotin ja oli tosi elefantti olo.
Mutta niin se kurjuus unohtuu, ja jo illalla söin pari jäätelöä ja pienen pussin Ärrä nameja, että silleen :kieh:

Turha rutista tästä kaikesta, ihan omasta hulluudesta tuo kaikki edellä mainittu johtuu. Siitä, että sitä inhoaa itseään eikä tunne pienintäkään vastuuta omasta terveydestä. Minä en rakasta itseäni. Nyt se on sanottu. Eikä tehnyt tiukkaakaan.

Tästä on vain yksi tie--- alaspäin, nimittäin kiloissa. B)

TSEMPPIÄ jokaiselle, pistäkää kuulumisia tulemaan :wave:

 
tossuliini
Täällä olisi myös yksi joka on jonkun matkaa vielä kolminumeroinen. Olen nyt saanut n. kuukaudessa 7 kg pois ja vielä olisi 4 kg niin sitten jo pääsen kaksinumeroisten laihduttajien messiin mukaan. Just äsken kävin tunnin sauvakävelylenkillä ja meinasin tehä itelleni kaurapuuroa mikrossa, saa masu kuitua ja voi paremmin, aamuisin syön Activia-jugurttii purkillisen ja tehnyt sitä jo kuukauden. Jätin karkit ja jätskit pois 3 viikkoa sitten ja huomasin että tulosta rupesi tulemaan heti. Nyt syön sitten kevyemmin ja harkiten mutustan pullaa ym herkkuja paitsi ei noita karkkeja, suklaata eikä jätskiä, ne on mulla pannassa ainakin tuonne syyskuun puoleen väliin asti kun mulla on isot juhlat niin katotaan sitten että vieläkö jatkuu lakko niitten osalta vaiko uskaltaisiko edes vähäsen maistaa ilman että se taas karkaisi käsistä se mutustelu.
 
Heippa vaan!
Kovin on juu hiljaista keskustelu tällä sivulla...
Vähän niinkuin mun laihis tällä hetkellä... :(
Yhtään en tiiä paljonko on painoa,mutta uskon ettei se tällä
mässäilyllä ole ainakaan vähentynyt...
Nyt tarttis oikeesti ruveta tekeen itelleen jotain!
Oisko tsemppikamuja?
 
tossuliini
Morjensta!

Mä voisin sulle ruveta tsemppikamuksi. Ei tää laihduttaminen niin kauheen vaikeeta oo eikä sitä tehdä niin että otetaan stressiä jos ei heti paino putoa kun ite halutaan. Mä jätin karkit ja jätskin pois n. kuukausi sitten, mä oon viimeks käynyt mun terkkarin luona punnituksessa kesäkuun puolessa välissä ja sen jälkeen voi sanoa että jotain on tapahtunut. Voi mun terkkari yllättyä kun menen seuraavan kerran hänen luokseen ja on punnitus. Aukeis nyt toi uimahalli niin pääsis kuntoilee sinne salille ja uimaan, se on tossa toisella puolella tietä, ei voi ainakaan sanoa että säät haittaavat lähtemistä kun on noin lyhyt matka. Mutta tässä kerron aina välillä onko tapahtunut mitään erikoista tuolla painopuolella.
 
tossuliini
No niin, täällä taas ollaan. Mulle on tapahtunut kivaa tämän viikon aikana, paino on pudonnut reilun kilon viikossa ja kyllä mie oon hyvä mutta lissää pitää pudottaa, en ole vielä tyytyväinen itteeni, onneksi piakkoin ollaan 2-numeroisessa lukemassa, ei mee varmaan enää kauan. Mun paino on nyt 102.2 kg, lähtöpaino oli heinäkuun 1. päivä 110 kg.
 

Yhteistyössä