Kolminumeroisille laihduttajille

Mahtavat Onnittelut Hansulle :flower: :flower: Minulla myös kokemusta raskausajan isokokoisuudesta. Odotin kaksosia ja yhteensä koko raskausaikana tuli painoa 30kg \|O Nyt niitä sitten tiputellaan tässä pikkuhiljaa pois.. Synnytyksestä aikaa vain vajaa 4 kk. Kyllä oli sellainen olokin lopuksi ennenkuin lapset tulivat maailmaan että.. Selkä on vieläkin kipeä.. Varmaan osaksi johtuu siitäkin kun oli iso vatsa jota piti kantaa kauan, mutta myös tämä ylipaino.. No kyllä se olotila varmasti tässä paranee kun vaan jaksaisi keskittyä tähän laihdutukseen.. Vähän on ollut vaikeuksia kun mummuni joutui äkillisesti sairaalaan ja on nyt petipotilaana ja veikattiin jo ettei selviäkkään niin ajatukset ovat nyt ihan jossain muualla kun laihdutuksessa... Toivotaan nyt etten vaan sorru syömään taas....
 
Mira-76
Sajomi: tervetuloa joukkoomme! Mukava kun tunnet samanhenkisyyttä meissä...yhdessä päästään pitkälle! Kuulostaa aivan hyvältä tuo sinun suunnitelmasi. Oikeesti pienillä muutoksilla saa ihmeitä aikaan. Tsemppiä!

sopivastilihava: kyllä varmasti tuollainen läheisen ihmisen sairaalaan joutuminen vaikuttaa aivan kaikkeen. En oikeasti tiedä mitä sanoa... Voimia kuitenkin kovasti ja toivotaan että läheisesi voi olosuhteisiin nähden hyvin.
:hug:
 
Kävin tänään aamulla puntarissa ja olin :eek: , oli painoa lähtenyt suurempia yrittämättä -4kg. :whistle: No, nyt kun ihan tarkoituksella alkaa pudottaan, niin viikon sisään ois tarkoitus päästä kahteen numeroon, hilkulla meinaan alkaa olla. ;)

Saiskos täällä sitten vielä tein kanssa jatkaa tsemppaamista, kun mulla tuota matkaa määränpäähän on kuitenkin? :ashamed:

Nyt on sovittu, et anoppilasta saa kuntopyörän lainaan, kun vaan hakee. Ehkä jo huomenna... :D
 
Mira-76
Shamandalie: Hienoa! Mahtava suoritus! Toppuuttele vähän ettet vaan väsähdä...kuulostaa tosi nopsalta tuo painon putoaminen. Tosin, iloinen olisin minäkin jos 4kg lähtisi sukkelaan... Nyt -9 ja painonpudotus tyssännyt...kai se on vaan tyyntä myrskyn edellä...kohta miinustellaan taas...

Sä kuulut meihin niin kauan kuin susta siltä tuntuu... Kaksinumeroisiksi tässä itse kukin varmasti yritellään. Mulla vielä jonkun verran matkaa...

Hyvää yötä ja kauniita keveitä unia kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 00:14 Mira-76 kirjoitti:
Shamandalie: Hienoa! Mahtava suoritus! Toppuuttele vähän ettet vaan väsähdä...kuulostaa tosi nopsalta tuo painon putoaminen. Tosin, iloinen olisin minäkin jos 4kg lähtisi sukkelaan... Nyt -9 ja painonpudotus tyssännyt...kai se on vaan tyyntä myrskyn edellä...kohta miinustellaan taas...

Sä kuulut meihin niin kauan kuin susta siltä tuntuu... Kaksinumeroisiksi tässä itse kukin varmasti yritellään. Mulla vielä jonkun verran matkaa...

Hyvää yötä ja kauniita keveitä unia kaikille!
Joo ei tosiaankaan ole viikossa saada paljon pois, jos nyt edes hiukan koko ajan alkais putoomaan niin hyvä olis. =) Olihan toi -4kg järkytys kun ei juurikaan taas ole katsottua mitä suuhun laittaa... :whistle:

No, nyt valmistautumaan lähtöön, paremmalla ajalla sitten taas ens kerralla. ;)

Ja hyvät viikonloput. :wave: Tää lähtee mökille... :D
 
Mira-76
Täällä ollaan :wave: . Tänään taas petyin itseeni. Ostin viinirypäleitä ja söin niitä niin paljon että nyt oikeesti tekee huonoa... :xmas: Mites sitä sanotaankaan...ahneel on jne...
 

mä olen täällä viime viikot käynyt aika alakuloisissa merkeissä,
mutta nyt näyttää taas siltä että eteenpäin mennään.
Viikko on sujunut ihan "terveellisissä" merkeissä
ja yhtenä aamuna kun vilkaisin niin oli se painokin hieman
pudonnut...
Saa nähdä miten sunnuntaina käy,
kun on syntymäpäiväni
ja pakkohan se kakku on tehdä
ihan lastenkin mieliksi.

Tiistai aamuna sitten taas viralliselle punnitukselle.

Hauskaa viikonloppua kaikille! :p
 
kahdenpojanäiti
Hohhoijaa.. Pitäisiköhän ruveta tekemään jotakin, esikoiseni (2v2kk) taputteli mahaani ja sanoi "ilmapallo". Kolminumeroista vaaka näyttää, joskaan en vielä uskaltanut mennä tämän päivän lukemia katsomaan. Kahden pienen kanssa päivät menee siten että itse vetelet kaapista mitä sattuu käteen osumaan ja sitten kun mukulat on nukkumassa niin suklaata syön kaksin käsin.

Te, jotka olette keventäjissä, mitä luulette, ehtiikö tällainen kiireinen kotiäiti noudattaa ohjeita ja tsemppaamaan sen mukana laihdutuksessa?
 
Mira-76
kahdenpojanäiti: Hyvin ehtii Keventäjissä olemaan mukana. Mä olen kotiäitinä 1v8kk vanhalle tytölle. Sitä vaan täytyy kirjoittaa paperilapulle mitä on syönyt ja sitten kun lapsonen/lapsoset ovat nukkumassa, kirjoitan syömiset koneelle. Päikkäreiden aikaan voi myös piipahtaa kirjaamassa aamupäivän syömiset... Onhan tää välillä aika hurlumheitä, mutta pakko mun oli jo alkaa tekemään asialle jotakin kun vaaka pyöri huikeissa lukemissa (yhä vieläkin, mutta paremmalta jo näyttää).

Ei muuta kuin kohti kevyempää eloa....tervetuloa mukaan kahdenpojanäiti!
 
Mira-76
Veetin äippä: HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ VEETIN ÄIPPÄ!

Huomenna Keventäjissä punnitus, tänään tilanne -300 grammaa/vko.
Vähän, mutta siitä kuitenkin riemuitsen!

Onko täällä sitkeitä sissejä....kuinka teillä muille sujuu? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 15:50 Mira-76 kirjoitti:
Veetin äippä: HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ VEETIN ÄIPPÄ!

Huomenna Keventäjissä punnitus, tänään tilanne -300 grammaa/vko.
Vähän, mutta siitä kuitenkin riemuitsen!

Onko täällä sitkeitä sissejä....kuinka teillä muille sujuu? :wave:

KIITOS!!!
Ihanaa, että olit pongannut "sivulauseen sivulauseesta" syntymäpäiväni. Tarkka tyttö!! :p

Päivä on mennyt oikein rauhallisissa ja arkisissa merkeissä..
kakkua söin ja illalla haettiin vielä kotipitzasta miehelle pitsa
mä mä herkuttelin feta-kasvis kotzonella. oli ihanaa ja salaattia oli paljon, tuorretta ja herkullista....
eli eipä tämä päivä mennytkään pisteitten valossa ihan penkin alle.

Hyvillä mielin ensi viikkoon...
ja ensi vuoteen..... :whistle:
 
kop
Nyt oon hieman yli 3vko ollut laihiksella ja täytyy sanoa,että yhtä jo joilua välillä painoa lähtee mukavasti menee alas päin ja toisinaan nousee ylös päin.Johtuneen kyllä siitä että tullut herkuteltua useammin kuin kerran viikossa.
Joten eilen otin niin sanotusti itseäni "niskasta kiinni",ja päätin että vain kerran viikossa herkuttelu päivä muttei silloinkaan mitään älyttömästi.
Nyt on 2kg lähtenyt pois lähtö painosta,mutta vielä on matkaa tavoite painooni...
Tsemppiä kaikille :wave:
 
Hei taas!
Jäi viikonloppuna käymättä täällä kuulumisia kattomas mutta nyt taas mukana.
Viikonloppu meni yllättävän hyvin. Ei tullu ihan ylettömästi mässättyä. Ylihuomenna on sit totuuden hetki kun hyppään puntariin... Tosin olen päättäny että sama tahti jatkuu oli paino mitä tahansa, eli en anna periksi jos ei ole pudonnu mut en myöskään höllää jos on.
Olo on ainakin tosi hyvä! Ihana iltasin mennä nukkumaan kun ei närästä eikä ole ähky ja turvonnut olo!
Mukavaa viikon alkua kaikille, taistelumieltä toivottaa Sajomi
 
Mira-76
Tänään oli Keventäjien punnitus ja -700grammaa kevyempänä taas viikon jälkeen. Kaikkiaan lähtenyt -9.6kg. Vyötäröltä hävinnyt 8 viikossa 7cm. Kyllä se vaan on niin että jos sitä vaan pystyy itseään kontrolloimaan, sitä pääsee tavoitteessaan varmasti eteenpäin.

Vaikeeta tää kyl on, mä en oo päässyt helpolla. On se vaan kumma että toisinpäin se oli niin helppoa...siis se kun nää kilot lanteille kertyivät.

Tästä on taas hyvä jatkaa! Voimia teille kaikille! Pitkää pinnaa! :flower:
 
Hei!

Vieläkö mahtuu mukaan?
Eli puntari näyttää kolmenumeroista lukua, ja siitä olisi pitkän ajan tavoitteena saada 25kg pois, kun pari vuotta sitten siellä oltiin. Ihan täysillä en pysty laihduttamaan, imetys on käynnissä. Mutta nyt aloittelen uudelleen kamppailulaji harrastustani ja jätän makeat pois.
Ekat tavoitteet olis saada 4kg pois, sillon altais ekassa raskauden neuvola painossa ja sit siitä 2kg nii olisin viime kesässä. Ja siitä muutama kilo ni olis 99 mittarissa. Mutta hitaasti hyvä tulee.. =)
 
Mira-76
Eve86: Tervetuloa mukaamme kohti kevyempiä lukemia!

Olet suurinpiirtein tällä hetkellä samassa painossa kuin minäkin, mikäli oikein ynnäilin tuota sinun laskutoimitustasi tekstissäsi... Mä tosiaan myös haluaisin päästä tuohon 99-lukuun. En edes muista koska viimeksi tuollainen oli vaa´an näytöllä. Nyt en kyllä anna periksi ja aion kyllä päästä tavoitteeseeni...kunnes sitten taas mahdollisesti alan odottamaan toista lastani. Sellainen haaveissa, mutta painoa ensin pois!

Tuetaan toinen toisiamme siis me kaikki 3-numeroiset! :hug:
 

Tämän aamun punnitus näytti,
että kilo on tultu alaspäin.
eli se sama kilo mikä viime viikolla tuli
lähti nyt sitten pois.
toivottavasti tämä laskusuunta tästä
taas vaan jatkuu....

onneks aurinko paistaa niin on
kiva lähteä kävelylle..
taidan kävellä lähinpään äänestyspaikkaan,
niin tulee kaksi kärpästä samalla iskulla... :p
 
kahdenpojanäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 21:22 Mira-76 kirjoitti:
kahdenpojanäiti: Hyvin ehtii Keventäjissä olemaan mukana. Mä olen kotiäitinä 1v8kk vanhalle tytölle. Sitä vaan täytyy kirjoittaa paperilapulle mitä on syönyt ja sitten kun lapsonen/lapsoset ovat nukkumassa, kirjoitan syömiset koneelle. Päikkäreiden aikaan voi myös piipahtaa kirjaamassa aamupäivän syömiset... Onhan tää välillä aika hurlumheitä, mutta pakko mun oli jo alkaa tekemään asialle jotakin kun vaaka pyöri huikeissa lukemissa (yhä vieläkin, mutta paremmalta jo näyttää).

Ei muuta kuin kohti kevyempää eloa....tervetuloa mukaan kahdenpojanäiti!
Liityin keventäjiin ja ihan kivalta se tuntuu. Nyt jätin kaikki karkit, sipsit, jätskit pois ja pyrin syömään kunnolla aamulla, lounaalla ja päivällisellä ja napostelen sitten hedelmiä ja vihanneksia kun on napostelun tarve. Tajusin oikeastaan vasta sinne keventäjiin kun kirjoitin että söin 4 palaa maitosuklaata, että siinä määrässä on jo AIVAN TÖRKEESTI KALOREITA. Se on lopetettava kokonaan, mulla kun menee sitten koko levy kun aloitan, niin että paha olo tulee. Pudotettavaa olisi kymmeniä kiloja, mutta ajattelin että aloitan ensin 10 kilosta ja sitten taas asetan jonkun välitavoitteen. Hyvältä näyttää jo heti, muutamassa päivässä oli lähtenyt 1,3kg!! Tiedän että hankalampaa tulee olemaan jatkossa...

Tsemppiä kaikille pudottajille!
 
en olekkaan viikonloppuna kerinnyt kirjoittelemaan, mutta kävin sit punnituksessa lauantaina ja vko:ssa oli lähtenyt - 600g. Koko viikonloppu meni lauantaista asti herkutellessa kun oltiin kaksissa lasten synttäreillä, mutta nyt taas syöty keittoja =) En ajatellut nyt mennä lainkaan viikonloppuna punnitukseen kun tuli herkuteltua menen vasta 2 vkon päästä taas katselemaan mitä lukemat näyttää toivottavasti alaspäin... Motivaatiota täytyisi nyt vaan saada ylöspäin kun tuntuu että ei oikein ole innostusta tähän touhuun vaikka tippuukin.. Tsemppiä muillekkin!
 
Päve
Ei ole tullut käytyä sivuilla viikkoon. Olen ollut viime viikon lomalla ja tiukkaa on ollut painonpudotuksen kanssa. Välillä on tuntunut nyt loppu mutta vielä ainakin on sisua löytynyt jatkaa. Aamulla ajatelin laittaa kalvopuvun päälle töihin lähtiessä, mutta eipä mennyt vielä vetoketju kiinni :/ kyllä harmitti... Tänään on sitten punnitus saa nähdä miten käy :\|
 
Mira-76
Päve: Mikä ihme on kalvopuku? ...onko mun sivistyksessä pahojakin aukkoja?!

Tää lähtee nyt nukkumaan, toivottavasti näkisin jotain kuntoilu-unta, jospa kalorikulutus olisi sitten suurempaa... :xmas:
 
Päve
Mira-76: kalvopuvut ovat ulkoiluasuja jotka pitävät tuulta ja vettä. Mukavat ulkoillessa keväällä ja syksyllä. Saa myös toppapukuna. Kannattaa käydä katsomassa www.eratukku.fi sivuilla taisi olla ulkoiluvatteiden alla.

Eilen kävin vaakalla... Kahden viikon aikana oli tullut painoa takaisin 100g. Vähän harmitti kun ajatelin että olisi pudonnut, mutta sata grammaa on onneksi vähän. Sen verran sain potkua että kävelylenkin tein. Mistä sitä saisi liikuntaa motivaatiota lisää?
Nyt nukkumaan :eek:
 
Mira-76
Päve: kiitos tiedosta. Nyt minäkin tiedän mikä on kalvopuku =) . Ai mistä saisit lisää motivaatiota liikkumiseen...mites olis askelmittari? tai kävelysauvat? tai joku musiikkisoitin ja kuulokkeet korville? tai uudet lenkkarit? tai lenkkikaveri?

Mä en oo päässyt oikein kunnon "hikilenkille", mut pihalla on tullut oltua tosi paljon tallustelemassa tytön kanssa kun aurinko paistaa noin ihanasti. :wave:
 
Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille!

Kävin sit eilen eka kertaa puntaris ja näyttihän se onneksi reilun kilon vähemmän kuin viikko sitten!
Tämä toinen viikko on kyllä ollu kaikkea muuta kuin helppo... sortuminen on ollu enempi ku lähellä melkein joka päivä! Mut toistaiseksi ollaan vielä taistelussa voiton puolella.
Periksi en aio todellakaan antaa, välillä vaan hetken usko horjuu mutta sinnikkäästi eteenpäin kohti kevyempää elämää!
Pelottaa kyllä taas viikonloppu, meillä kun koko perhe on tottunut herkutteluun viikonloppuisin ja minä kurja kuitenkin ainut jonka pitää painoa pudottaa...ei taida perhe olla tyytyväinen jos joutuvat olemaan ilman herkkuja ja itselle voi kiusaus käydä ylivoimaiseksi jos kaikki muut mässyttää herkkuja!!! Mut pakko yrittää, ettei ainakaan ihan tolkuttomaks mene.
Tsemppiä taas kaikille!

Sajomi
 

Yhteistyössä