Kolmatta odottavat 2010

Epeti Kiitos vinkistä. Näköjään raskaus pehmentään päätä niin, että en muistanut ollenkaan kuinka vauva meneekin liinassa tai repussa lenkeillä. Meillä esikoinen on jo 4v, mutta soratiellä pyöräily on ollut hänelle melko haastavaa ja jos sattuu vaikka kaatumaan niin pyöräily tahtoo loppua siihen. Joten muistampas ottaa liinan tai repun mukaan lenkille :)
 
Huh hellettä, onneksi nyt on pari päivää ollut hiukan viileämpää. Viisi päivää töitä jäljellä ja sitten alkaisi kesäloma ja on sitä odotettukin :D
Yllättävän hyvin sitä on jaksanut töissä viipottaa, kun työ on fyysisesti aika raskasta ja päivät on pitkiä. Nyt on ruvennut jälleen väsyttämään pitkin päivää ja tänäänkin taistelin päiväunia vastaan ja sainkin niiltä erävoiton, kun en antanut väsymykselle periksi. Lienee kuitenkin ihan normaalia :)

Tänään mietittiin nimiä ja yllättävän helposti se sieltä putkahti, mikä on kummankin mieleen. Mies hiukan koki haasteelliseksi mun kriteerit nimelle, mutta hyvillä perusteluilla ymmärsi mitä ajan takaa. Nimen tulee alkaa vokaalilla ja toinen nimi tulee miehen kolmannesta nimestä, joka kulkee suvussa. Lopputulos on nyt kummankin mieleen :D

Miu Mau ja Rimpula 25+4
 
Tulin poksumaan.

Huomenna lähdetään viikoksi reissuun, täysihoito kylpylässä odottaa =)
Ihanaa kun ei tarvi itse laittaa ruokaa! Parasta lomaa ikinä!

Nyt vaan jännään, että pääseekö mies mukaan. Sen piti tulla mukaan, mutta raksalla on jotain kiireitä...Ja siellä nyt painaa vielä. Soitteli illalla ettei ehkä pääse lähtemään mukaan. Harmittaa tosi paljon. No, sitten menen lasten kanssa. Johan tässä on tottunut tekemään kaiken lasten kanssa muutenkin...Loma tekis miehellekin kyllä hyvää, se on ollu 4 viikkoo jo lomalla ja melkein joka päivä 15 tuntia raksalla...

Mutta ilmat viilenee. IHANAA! B)


Zeena 29+0 POKS
 
Miu Maulle tsempit viimeisiin työpäiviin!

Zeenalle rentouttavaa reissua! Toivottavasti saat miehesikin mukaan lepäilemään.

Ajattelin yrittää pitkästä aikaa lähteä lenkille rattaiden ja koiran kanssa nyt kun on vielä vähän viileämpää. Alkaa ärsyttää tämä paikallaan olo ja vaa'an lukemien nousu. Saa tosin nähdä, mitä kävely saa aikaan. Sen jälkeen, kun pikkuinen kääntyi pää alaspäin, on olo ollut muutenkin tukalampi ja tuntuu, että kävelen jo nyt niinkuin kunnon cowboy ikään. :LOL:

Eilen taisin bongata pikkuisen hikan. Ihan tuolla alhaalla oli sellainen säännöllinen nakutus. Käskin miehen kuunnella kuuluuko masusta mitään ja pikkainen mottasi samantien isiä korvaan. :D


Epeti 31+0 poksista
 

:wave: :wave: neuvolassa pitkästä-aikaa käyty ja kaikki hyvin.
Oli niin sulosennäköstä ultrassa, ku näky koko jalkapohja pienine varpaineen ja sit näky ku avas kämmenensä.. ne kaikki 5 pientä sormea (peukalon erotin parhaiten) :heart: :heart: liikkeitä en vielä juurikaan tunne, mut istukka on edessä vaimentamassa niitä. Nyt mä alan vihdoin uskoa että meille on kolmas pikkuinen :heart: tulossa.

Mut tuosta meidän edellisestä "mä en ole olleskaan ylpeä".. :ashamed: se täytti 16:sta pv 7kk (juhannuksena ei vielä häävisti edes kontannu) ni nyt jo yrittää kovasti ottaa askelia pinniksen reunoja vasten. Aina vähänväliä on jossain tuolia/sohvaa jne vasten seisallaan ja ku ei osaa vielä laskeutua ni sit tullaa miten millonki alas. Vieläkö tuo neiti on tosi kipu ja itkuherkkä, ni :kieh: :kieh: :kieh:

Niin huomenna alkaa taas uusi viikko ja puoliväli lähestyy uhkaavasti eli tänään (neuvolan mukaan) 17+6 :D :D :D
 
Eilen plussanneena,vielä hämmentyneenä ilmoittautuisin tähän joukkoon.

gammi... LA 23.3 (?)...... Kys........31.......lapset 03 ja 09

Aktiivisemman kirjoittelun jälkeen taustailin kevään ja kesän kuumeilu -puolella . Nyt oli tarkoitus aktivoitua, mutta siellä se kyytiläinen olikin jo :D Viime kiertoa enkä sitä edellistäkään merkinnyt millään tavalla, koska halusin pääni levolle yrittämisen stressistä. LA tarkentuu tässä jossain vaiheessa nyt mennään muistin varassa.

Aika raskas on tämä pino jo lukea, mutta luin kesän alusta alkaen mitä jaksoin. Uskomatonta olla täällä! B)

Oma olo on hämmennyksen lisäksi väsynyt. Perusellotus kaikkeen, varsinkin hajuihin, on olemassa. Vatsaa nipistelee. Terveellistä tekee mieli ja äsken sain morkkiksen 1/4 kismetistä... :ashamed: Tästä kai se lähtee, taas. Pitää toivoa, että pieni pysyy ja voi hyvin ja tulee sit aikanaan syliteltäväksi ja rakastettavaksi. Niin, ja sysämään koko perheen maailman hetkeksi ihanasti raiteiltaan. Ja tämä on muuten poika :LOL:

Jokos sitä nukkumaan... Tarkastelen kirjotelmat tuonnempana tarkemmin. Voikaamme hyvin!

-gammi
 
gammi Tervetuloa ja Onnea plussasta :flower: :heart:

Kävin tänään neuvolassa. Kaikki kunnossa. Painotavoitteisiin en tällä kertaa päässyt. Oli tullut vain 100g viikossa :) . Vauvan paino on ultran mukaan 1900g. Vauvan vointi hyvä..liikkuu paljon, lapsivettä hyvät lammikot, sykkeet 140-150, istukka hyvinvoiva myös. Sf mitta oli pysynyt samana, koska vauva on nyt laskeutunut tosi alas. Tämän huomasin itsekin tuossa muutama päivä sitten. Seuraava käynti taas ensi viikolla.

Vointi ollut melko heikkoa, vaikkakin tänään selvästi parempi päivä. Monena iltana supparit olleet melko säännöllisiä. Limatulppaa valunnut jo usean päivän ajan. Vauva on niin alhaalla, että on jo sellainen pallo jalkojen välissä. Pää varmaan painaa vasemmassa nivusessa johonkin hermoon, kun varsinkin maatetta alkaa vihlomaan ikävästi. Vähän ärsyttää, kun maatenkaa ei ole enää hyvä olla.

Tänään tuli tosiaan maagiset 32 viikkoa täyteen. Nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Jokainen päivä masussa on voitto :)
-Poni 32+0
 

En oo kirjoitellu tänne pitkään aikaan, ihan alussa viimeks. Nyt oon ollu sairaslomalla niin ehtii käydä täälläkin. Lukemassa oon käyny säännöllisesti mutta en oo saan kirjotettua.

Nyt tää vauveli on taas kääntynyt istuun täällä masussa ja tila alkaa käydä vähiin kääntyä oikeinpäin.
Kääntöyritystä mulle ei varmaan tehä koska istukka on edessä.
Mutta perätilasynnytyksestä ei kokemusta, kaks ihan normaalia takana ja ne menny hyvin.
TAYSissa ilmeisesti suositellaan perätilavauvan synnyttämistä alakautta jos kaikki ok mutta onhan se jokaisen synnyttäjän oma päätös. Mulla tosiaan istukan sijainti edessä ja aika alhaalla vaan mietityttää.

Jaksamisia kaikille jotka kärsii vaivoista. Itellä kans turvotusta, selkäkipua, supistuksia ja huimausta. Yritetään jaksaa :)

Yritän olla aktiivisempi tän loppuraskauden ajan täällä...

Lotskuliini 33+0

 
Mua on alkanut mietityttämään, miten selviää 3 lapsen kanssa kotona? Onko teillä aikomus pitää isommatkin kotona? Joillakin tietysti on jo koululaisia, mutta meillä ainakin kaikki vielä 3:n syntyessä alle kouluikäisiä? Aikamoista hulinaahan nuo päivät varmaan tulee olemaan... Miten töissäkävijät, meinasitteko ottaa isommat kotiin äippäloman alkaessa?

utelee Maamo79 ja katkarapu 7+6
 
Moro pitkästä aikaa!!
Täällähän on juttua vaikka millä mitalla.. :), onnea uusille plussanneille, ja kiva kuulla että poni on vielä yhdessä kasassa!

Mä olen tässä metsästellyt uudelle tulokkaalle vaunuja, olen lomalla, joten nyt on aikaa istua koneella ja etsiskellä!
Nuo kaksosten omat ovat liian isot yhdelle vauvalle, sitäpaitsi pojat ovat kolmosen syntyessä vasta 2v4kk, että istuvat kyllä itsekin rattaissa!
Löysinkin halvalle huutonetistä Emmaljungat, käytetyt kyllä, mutta hyväkuntoiset ja halvat! Samoin löysin Manducan käytettynä, ja suunnitteilla on totuttaa vauva manducaan, ihan ulkoilusta lähtien, ja kaksoset saavat matkustaa rattaissa.

Kuulostaako järkevältä? Toinen vaihtoehto on, että toinen kaksosista istuu kaksostenrattaissa vauva vieressään, ja toinen kaksosista seisoo sisaruslaudalla, mutta se lauta ja yli 50kg työnneltävää tammikuun lumessa ja jäässä ei houkuttele pätkääkään.. :/!!

maamo79; Mä menen vielä syksyksi töihin, ja pojat hoitoon, mutta otan heidät kyllä kotiin kun itse jään äitiyslomalle!
Varmasti hulinaa on, ja itse olen väsynyt, mutta en halua turhaan pitää näin pieniä lapsia hoidossa. Pitää vaan lähteä ulos aamulla ja iltapäivällä, että pojat saa aktiviteettia ja rutiini pysyy samana, tulee uni ja ruoka maistuu jne.. Kyllä sitä pärjää kun asennoituu siihen että nyt väsyttää, mutta väsyttäköön :)..

muoks. viikot unohtu taas! Tarkse ja karpo 15+6
 
Tänään käyty neuvolassa 32+0. Verenpaine niinkin korkea, kun 107/48 ei siis mikään ihme, että pyörryttää koko ajan ja on paha olo :kieh: Sain käskyn syödä suolaisia ruokia, kun turvotustakaan ei ole :LOL: Painoa on lähtenyt 400g pois viikossa :ashamed: Mä en tajuu miten voi olla mahdollista :eek: Koko raskausaikana ei oo tähän mennessä tullut kun 4kg lisää ja ollaan menossa viikolla 32!! :eek: Ilmeisesti neuvolassa luullaan siis, että olen laihiksella :kieh: Hemppa oli 126 ja virtsa puhdas. Vauva oli edelleen poikittain (joskin änkeää itseään oikeaan asentoon) ja kanava hävinnyt kokonaan :eek: Kohdunsuu yhdelle sormelle auki. Nyt ois vauvalla hyvä aika alkaa kääntymään oikein päin ja mieluiten äkkiä :D
 
Moi!

Maamo, mä aion pitää kaikki lapset kotona kun vauva syntyy. Meillä vanhin on itseasiassa vasta 3-vuotias ja kyllä muakin vähän kauhistuttaa miten sitä jaksaa kolmen pienen kanssa. Mutta uskon että hyvin meillä kuitenkin menee. Esikoinen menee kerhoon syksyllä, mutta sitä ei ole kun kerran viikossa, joten ei siitä kauheesti apua ole. Mutta parempi sekin kun ei mitään. Ja mulla asuu onneks tukiverkko ihan lähellä, joten apua saan aika nopeesti soittamalla. =)

Omaa napaa sen verran, että muutoin on kaikki ihan hyvin, mutta tänään alkoi ihan jäätävät alapään kivut. En kunnolla pystynyt käveleen ja oli pakko maata koko ilta sohvalla. Huomenna pitäis vielä lähteä lasten kanssa reissuun, lintsille ja korkeasaareen, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään. :eek:

Aurinkoista loppuviikkoa mammat! B)

marza ja onnianni rv 29+5
 
maamo Meillä lapset tulee olemaan kotihoidossa kouluun menoon saakka. Itse olen yrittäjä ja työni on iltaisin sekä viikonloppuisin. Näin voimme miehen kanssa hoitaa muksut vuorotellen. Minulla on taas monesti tunne, että kyllä tähän jo vauva mahtuukin. Tytöt on pian 2v ja 4v ja leikkivät jo yhdessä jonkun verran. Esikoinen käy kerran viikossa kerhossa.

Olemme alkaneet valmistautua nukkumisjärjestelyjen osalta vauvan tuloon. Esikoinen sai eilen uuden sängyn, johon laitettiin houkuttimeksi ihana prinsessa katos. Sänky on makuhuoneemme nurkassa eikä enää kiinni parisängyssä. Nuorempi siirtyi pinniksestä lastensänkyyn, joka on öisin kiinni parisängyssä. Näin pinnis on vapaana vauvalle ja se on toisella puolella parisänkyä. Vauva tulee käytännössä nukkumaan viekussa, joten tavoite olisi saada pikku hiljaa esikoinen nukkumaan omassa sängyssä koko yö. Nukutin hänet myös omaan sänkyyn. Ennen ollaan maattu yhdessä parisängyssä. Näin ollen pystyn vaikka vauvaa imettämään samalla, kun esikoiselle luen iltasadun ja silittelen hänet uneen. Kyllähän se esikoinen viekkuun vielä kömpi, mutta nuorimmainen tuli vasta kuuden maissa. Mies nukkuu sohvalla, joten kyllä mahdun kolmen muksunkin kanssa parisänkyyn.

Ihanan viileä ja tuulinen aamu!
-Poni 32+2
 
ONNEA poni komeista viikoista.. niin se vain se päivä koitti mitä oot oottanu kissojen ja koirien sekä hevosten kans (niin ku sananlasku kuuluu) :D

maamo79 meil oli esikoinen hoidossa sinne asti ku jäin kotiin kuopuksen äitiyslomalle. Nyt ku vauva syntyy on esikoinen 2v10kk ja kakkonen just ja just vuoden. Kotona oon aatellu tytöt pitää, ku ovat tottuneet kotihoitoon. Meil on hoitopaikkaan 30km matkaa, et jos ois ollu lähempänä oisin saattanu sen 10pv viikossa kulettaa hoidossa esikoista, mut en viitti lähteä ajamaan 120km päivässä + hoitomaksut, et tulee turhan kalliiksi.
Nyt kesällä naapurista on mulla ollu muutamana päivänä sukulaistyttö leikittämässä tyttöjä ni oon saanu ommella ja siivota. Mummua jo varotinki, et otti nyt tämä kevät jo tositiukille et tulen tarvimaan ens kesänä apua, ku mies on peltotöissä (ja mikä ettei jo nyt syksylläki).

Meil tämä kakkonen tosiaan läheny liikkeelle ihan tosissaan, ni menny yötki risasiksi :kieh:

Anve 18+2 (ihana oon alkanu tuntea liikkeitä :heart: )
 
gammi, hurjasti onnea alkaneesta pojan odotuksesta ;) ja tervetuloa mukaan juttuihin! :heart:

emmmaa sai samalla päivityksellä poistua listoilta, koska lasketusta ajasta oli vierähtänyt jo yli kuukausi. :attn:

maamo, meillä myös tulee koko joukkio (siis työssäkäyvää miestä lukuunottamatta) olemaan kotosalla syksystä eteenpäin ja toivottavasti vanhempainvapaata pidempäänkin. Meillä myös tämä kolmonen tulee pienellä ikäerolla kaksosiin, joten vilskettä riittää... =)

Tarkse, mulla on aikomuksena liinailla, kun kaksoset menee tuplakärryissä. Toinen vaihtoehto talvella on, että menen vaunujen + pulkan kera. Mä olen kateellinen sulle, että löysit vaunut. Mä olen asunut huutiksessa viimeiset pari viikkoa, mutten löydä sopivia edullisia yhdistelmiä millään. Ja kun viimein löysin yhdet loistoyksilöt, joku ryökäle ehti viemään ne nenän edestä. :snotty: Turvakaukalon jo löysin ja kantoliinankin huusin samaisesta paikasta. On se vaan kätevää. :D

anvelle onnittelut liikkeistä! :heart:


Epeti 31+3
 
Pitää itelläkin pitkästä aikaa kirjotella tänne. Tulee aina käytyä lukemassa kuulumiset, mutta sit ei muka ehdi kommentoida...

Mulla pitäs vielä raahautua loman jälkeen kuukaudeks töihin ja sit pääsis lomille. Tosin, jos nää helteet vielä jatkuu, en kyllä ymmärrä miten jaksan töissä olla.

Meillä menee esikoinen ekalle ja kakkonen jää sit mun ja vauvan kanssa kotiin. Käy kyllä sit kerhossa 2 kertaa viikossa.

Mä ostin joku aika sitten vaunut vauvalehden nettikirppikseltä. Vielä pitäis hommata turvakaukalo. Haluisin telakallisen mallin, mutta käytettynä pitäis löytyä... Ai niin, ja matkarattaatkin meni kakkosella rikki. Tuntuu, että aika paljon tavaraa on hajonnut kakkosen aikana, varsinkin kun on ostettu esikoisellekin käytettynä. Noo, saapahan päivitettyä vähän uudempiin malleihin :)

Hilarius 29+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epeti:
Tarkse, mulla on aikomuksena liinailla, kun kaksoset menee tuplakärryissä. Toinen vaihtoehto talvella on, että menen vaunujen + pulkan kera. Mä olen kateellinen sulle, että löysit vaunut. Mä olen asunut huutiksessa viimeiset pari viikkoa, mutten löydä sopivia edullisia yhdistelmiä millään. Ja kun viimein löysin yhdet loistoyksilöt, joku ryökäle ehti viemään ne nenän edestä. :snotty: Turvakaukalon jo löysin ja kantoliinankin huusin samaisesta paikasta. On se vaan kätevää. :D
Epeti; Veinköhän mä sun vaunut nenän edestä :LOL: ?!
Joo, mä olin tosi tyytyväinen kun löysin ne, sattumoisin sisko asuu siinä vieressä, ei tarvinnut edes posteja maksaa!! Se huutonetti on kyllä vähän mysteeri, välillä siellä maksaa vanha krääsä enemmän kuin uusi kaupassa, ja välillä saa ihan uuden veroista puoli-ilmaiseksi!
Tuntuu että siellä pitää asua, jos haluaa löytää jotain, ihan tuuripeliä!

Meiltä puuttuu vielä kaukalo, mutta sit alkaa olla kaikki kasassa, kaksosilta jäi niin paljon vaatteita, että uus vauva saa joka päivä uuden asun, eikä tartte edes pestä.. :D!
 
Ei haittaa Tarkse, vaikka olisitkin vienyt. Tiedänpähän ainakin, että menivät hyvään kotiin. ;) Mä olen kiikaroinut noita Brion Kombeja, mutta aika heikoin tuloksin. Ja ihan totta on tuo, että siellä saa asua, jos meinaa ne hyvät kaupat saada joukosta bongattua.
Huusin tälle tulokkaalle myös telakallisen Gracon Logico S:n mielestäni tosi edukkaasti. Kaksosten kanssa taistelin vöillä köytettävillä kaukaloilla ja kun satuin saamaan ne kaupaksi tulevaan kaksosperheeseen, oli telakallinen malli aika ehdoton vaihtoehto tällä kertaa. Kyllä niitä köytettäviä silti meidän perheessä riittää... :whistle:

Kiitos Hilarius vinkistä, täytyykin käydä katsastamassa vauvalehden vaunutarjonta. =)


Epeti 31+4
 
heipsan! alkaa olla jännät paikat eilen neuvolatäti sanoi,et vauva tosi alhaalla jo
olen myös huomannut et limatulppa alkanut irrota :heart: saa nähä miten käy..kuopuskin syntynyt 38vkolla :D eli sehän olis ensvkolla jo..apua kyllä tässä vähän jänskättää miten käy.
Aurinkoista päivää kaikille :wave:


lolu37+3
 
Viimeisestä onkin jo aikaa. Kovin olen keskusteluja seurannut, mutten ole saanut kirjoitettua itse. Ei tosin ole ollut aikaakaan paljoa, kun olemme ollet merellä jatkuvasti. Isäntä lähti viikko sitten viideksi viikoksi töihin, joten nyt löytyy aikaakin paremmin. Huh tätä hellettä, onneksi vkl pitäisi sataa.

Painoa tullut 16 kiloa ja jalkoja särkee. Kunto mennyt tosi huonoksi kun en ole aikoihin voinut juuri jalkojen takia liikkua. Nyt on vauva ollut kääntyneenä noin kaksi viikkoa ja sen kyllä huomaa. Potkuja tulee kylkiluiden päälle ja alapäässä vihloo ja painaa. Mulla oli pissassa proteiinit selkeesti plussalla, joten pitää viedä uusi näyte maanantaina. Mitään muita raskausmyrkytyksen oireita ei ole. Hg tippunut 109:stä sataan, joten huippaa jatkuvasti, vernpaine oli hieman laskenut edellisestä mutta on kuitenkin ok. Suonikohjut edelleen pahat, joten leikkaus odottaa jälleen sitten keväällä. Koitan venyttää leikkausta mahdollisimman pitkälle, jottei tarvitse sen takia imetystä lopettaa. Siinähän sitä taas oli vaivaa vaivan perään. Onneksi noi isommat viihtyy paljon ulkona ja pärjää jo keskenään, niin saan kyllä levättyä kunhan vaan itse viitsis. Olen eilen ja tänään siivonnut koko päivän. Vielä pitäis ikkunat jaksaa pestä ja sitten ois muutamia laatikoita joita pitäs käydä läpi.
Ihanaa tosiaan kun ilmat alkaa viiletä niin jaksaa touhuta paljon paremmin.

Meillä menee isompi kouluun ekalle ja nuorempi täyttää viisi. Hän saa jatkaa päivähoidossa kahtena päivänä viikossa neljä tuntia/päivä eli on saman ajan sitten hoidossa kun vanhempi koulussa. Ton ikäsestä jo huomaa miten kaipaa ja tarvitsee kavereita kun naapurissakaan ei ole ihan lähellä muita lapsia.

Mä sain mun siskolta kaikki sen tytön vanhat vaatteet ja ehdin jo pestäkin niistä pienimmät. Jos nyt kuitenkin käykin niin että tyttölupauksesta huolimatta meille syntyykin poika niin pitää sitten hakea siskolta sen pojan vaatteet ja pestä ne, mutta tällä hetkellä luotetaan että tyttö on tulossa, Joten
[/b]EPETI voit päivittää tyttölupauksen ja ikäni jota on tullut vuosi lisää eli 30.

Meiltä kanssa puuttuu vielä turvakaukalo, joka saisi olla telakallinen. Taidan hakea sen kaupasta uutena kun näyttävät olevan melko edullisia sielläkin. Syöttötuolikin tarvitaan, muttei ole vielä niin kiire sen kanssa. Joitakin ihan pieniä vaatteitakin pitää hankkia lisää, vielä en ole uskaltanut kun ois kiva että olisivat sitten oikean värisiä kun mulla on aika paljon noita molemmille sopivia. Poikienhan vaatteet mä ehdin jo myydä kaikki kirppiksellä, mikä on ihan hyvä, nyt saa sitten ostaa jotain uuttakin. Meillä on kanssa hajonnut poikien jäljiltä vaunut, rattaat ja sitteri sekä syöttötuoli. Ilmeisesti ollut rajussa käytössä kun ei ole kestäneet. Kaukalo annettiin eteenpäin. Kaksosten rattaat mulla odottelee varastossa että joku hakis pois. Ei oo kelvannut kenellekään vielä. Onhan ne tosin vanhat, mutta siistit. Vievät vaan älyttömästi tilaa kun ei niille enää ole käyttöä.
Tässähän tätä taas kerrakseen. Koitan tulla kirjoittelemaan vähän useammin jatkossa.

VicHo 32+3
 
lolulla alkaa olla jännät paikat, hui! =) Jännityksellä odotetaan, koska saadaan seuraava vaavi pinoon.

VicHo, onnittelut vaan pyöreistä vuosista! :flower:

Mulla olisi myös tuo ikkunoiden pesu odottamassa tehtävälistalla. Nyt ei ole enää helteetkään tekosyynä, mutta en muuten vaan saa aikaiseksi. Josko saisin poikien mummin lastenvahtipuuhiin, voisi saada päivässä homman hoidettua. Muuten saa koko ajan olla pomppimassa jotain muuta toimittamaan...
 
lolu Tsemppiä viimemetreille :)

Sain tänään anopilta vauvalle kutomat nutun, housut, pipon ja tossut. Oli niin söpikset. Hän on kutonut tytöillekin moiset ja ne ovat olleet päällä, kun on laitokselta kotiin tultu. Kaikki alkaakin olla valmiina pikkuista varten. Gessleinin vaunutkin odottavat liikkessä maksettuna. Jospa mies saisi ne ensi viikolla haettua niin pääsisin hypisteleen. :)

Olisin niin kans halunnut telakallisen kaukalon, mutta meidän kaukalo oli niin hyvä kuntoinen, että olisi turhaa ostaa uusi. Kyllähän tuohonkin telakan saa, mutta taisi maksaa jotain 100? niin ei oikein tee mieli ostaa. Sitten vaan vyötetään turvavyöistuinta ja kaukaloa.
-Poni 32+3
 
kiitos kaikille tsempeistä, sitä tarvitaan :D kyllä alkaa olla aika rankkaa sitä huomaa et väsyykin tosi nopsaa.Onneksi mies auttaa ja on ollut tosi ihana! supistuksia on alkanut olla iltasin aika reippaasti,jotkut jopa sattuu. No mut onneks kaikki on valmiina ei tarvii miettiä enään mitään :LOL: Paljon myös haleja jaksuja kaikille :hug:

 

Yhteistyössä