Moro pitkästä aikaa!!
Täällähän on juttua vaikka millä mitalla..
, onnea uusille plussanneille, ja kiva kuulla että poni on vielä yhdessä kasassa!
Mä olen tässä metsästellyt uudelle tulokkaalle vaunuja, olen lomalla, joten nyt on aikaa istua koneella ja etsiskellä!
Nuo kaksosten omat ovat liian isot yhdelle vauvalle, sitäpaitsi pojat ovat kolmosen syntyessä vasta 2v4kk, että istuvat kyllä itsekin rattaissa!
Löysinkin halvalle huutonetistä Emmaljungat, käytetyt kyllä, mutta hyväkuntoiset ja halvat! Samoin löysin Manducan käytettynä, ja suunnitteilla on totuttaa vauva manducaan, ihan ulkoilusta lähtien, ja kaksoset saavat matkustaa rattaissa.
Kuulostaako järkevältä? Toinen vaihtoehto on, että toinen kaksosista istuu kaksostenrattaissa vauva vieressään, ja toinen kaksosista seisoo sisaruslaudalla, mutta se lauta ja yli 50kg työnneltävää tammikuun lumessa ja jäässä ei houkuttele pätkääkään.. :/!!
maamo79; Mä menen vielä syksyksi töihin, ja pojat hoitoon, mutta otan heidät kyllä kotiin kun itse jään äitiyslomalle!
Varmasti hulinaa on, ja itse olen väsynyt, mutta en halua turhaan pitää näin pieniä lapsia hoidossa. Pitää vaan lähteä ulos aamulla ja iltapäivällä, että pojat saa aktiviteettia ja rutiini pysyy samana, tulee uni ja ruoka maistuu jne.. Kyllä sitä pärjää kun asennoituu siihen että nyt väsyttää, mutta väsyttäköön
..
muoks. viikot unohtu taas! Tarkse ja karpo 15+6