(kopiota toisesta ketjusta)
Menin aamulla lääkäriin.. Olin onneksi toinen, ettei kauaa tarvinnut odotella..
Lääkäri ihmetteli, että miksi minulle ei ole määrätty avaavaa lääkettä astmaan.. Joten sitten otettiin pef-mittaukset.. Hoitajat antoivat spiiralla jotain lääkettä.. Ja sitten 20 minuutin päästä uudelleen pef-mittaukset.. Mutta ei sen paremmat tulokset..
Ja luultavasti sen lääkkeen ansiosta kädet rupes tärisee ja sydän löi mieletöntä vauhtia
. Hoitaja kävi senkin tunnustelemassa. Mittasi samalla kuumeen: 38,1
.
Kaikista paras oli sitten se, kun hoitaja, joka otti minut vastaan.. Lähti käymään kahvilla.. Ja sitten toinen hoitaja kävi vähän väliä kysymässä: "mikä on vointi". Mie siinä ihmettelin, että jopas kysellään usein..
Sitten odottelin aulassa sen 20 min, että hoitaja kutsuu takas ottamaan pef-mittaukset uudelleen..
Hoitaja kutsui minut takas.. Ja sanoi: "sie oot raskaana"
Minä: Siis MITÄ??!!
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli mulle sanoo kahvihuoneeseen, että miksi sie jätit toisen sinne yksin, kun on raskaana.
Minä: Tuskin minä nyt vielä kuitenkaan olen raskaana. En ainakaan tietääkseni. Kyllähän me yritetään kolmatta, mutta kierto on kyl siinä vaiheessa, että ei se viel näkyis.
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli sanoo kahvihuoneeseen: "miksi sinä jätit hänet sinne yksin, kun on raskaana"
Minä: Ai oon vai.. En mie vaan ole tiennyt.
Siis toi oli päivän paras uutinen!
Jos se olis vaikka enne
Sitten menin verikokeisiin.
Sitten keuhkokokeisiin. Sielläkin laittoi varmuuden vuoksi lannesuojat, jos olisin raskaana.
Klo 15 saa tulokset.
Sairaslomalappuun merkkas: Äkillinen keuhkoputkentulehdus..
Mutta kuulema saan lääkkeet vasta sitten, jos kuvissa se näkyy?