Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Kaksosia yritettiin noin vuosi... Tosin silloin tämän naisen täti vieraili epäsäännöllisesti. Tuona yritysvuonna -99 minulla vieraili täti noin 4 kertaa. Nyt säännöllisempi kierto!

Meidän suvun naiset eivät ole kovin hedelmällisiä... Lapsia on aina tehty ihan tekemällä.

Kyllä tässä saa hiukan pelätä ja epäillä, että josko se 3. onnistuu niin helpolla. Mutta aika näyttää.

Me asutaan omakotitalossa, noin 150 m2.
 
Maanantai 7.1.2008


maaruska................................kp 2/21-28
Matonen..................................kp 4/31
mervi-elina..............................kp 4/34-42
Tanjusha................................kp 6/31
letkukinttu..............................kp 8/28-34
Onnimanni84...........................kp 8/31
Taotao -03..............................kp 9/26
maitooo...................................kp 12/28
emunen...................................kp 12/28-30
Tulentyttö................................kp 12/28-32
TaikaSäde................................kp 15/??
Red Dragon.............................kp 15/33
Kaksonen 74...........................kp 17/48
Mivi.........................................kp 21/33
tatomira..................................kp 23/30
Pamu k....................................kp 26/??
äippä-80.................................kp 26/26-30
Oinas74...................................kp 26/27
Rindie77..................................kp 40/30
tikruliini...................................kp 58/28-30
Telle76....................................kp 67/29-35
Riemurasia...............................kp 77/35-48
umayya...................................kp 78/28
Nandi......................................kp 91/??
tuplis2.....................................kp 93/29-31
Liina81.....................................kp 112/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu77:
me asutaan omakotitalossa 200neliöö.
Muuten Red Dragon, odotitkohan viimeksi samaan aikaan lastasi mun kanssa? Jotenkin muistelisin et oltais "ooteltu" samaan aikaan?
Jaahas, mitenkäs siun lapsoset on syntynyt :D. Mie en kyl yhtään muista, ku mie en ihteni mielestä pahemmin aikaisemmis raskauksis täällä pyörinyt, kai.. Dementia, kun on iskenyt.
Minun esikoinen syntyi 12.3.04 ja kuopus 9.9.05.

 
Asumme omakotitalossa reilut 220 neliötä (joo-o on tilaa, mutta on kyllä siivottavaakin yhdelle naiselle ihan riittävästi).

Enää 3 pilleriä jäljellä =)
Ärsyttävää tiputteluvuotoa on taas tullut kolmen viikon verran. Ihanaa, ettei enää tarvitse minipillereihin koskea tämän jälkeen koskaan. Ehkäpä myös kiinnostus makkarinpuolelle tästä paranee kun pilsut jää. Ainakin toivottavaa olisi, koska muuten niitä vauvojakaan ei kyllä alulle saada ;)
 
Me asutaan kerrostalo kolmiossa jossa 77 neliöö ja sitten kun tämä raskautumine onnistuu ois tarkotus muuttaa isompaan, ajatuksena ostaa oma.
Meillä on kyllä oma tontti jo ollut monta vuotta, mutta ei ole ollut resursseja vielä alkaa rakentaa.....
 
Helou!!! :wave:

Täällä äiti -81 ja tuleva isä -80. Ollaan uusperhe. Minulla kaksi lasta edellisestä liitosta, poika -03 ja tyttö -07. Yhteistä vauvelia aletaan yrittämään. :) :heart:
Niin asumisesta kyseltiin..niin me asutaan omakotitalossa 190m2.
 
tervetuloa uusille :flower:
me asutaan omakotitalossa, n.130neliöö, ja meitä siis joko me neljä tai sitten kuusi joten enempi tila olis kyllä tarpeen välillä :whistle:
ja esikkoa yritimme alkuun melkein 2 vuotta ennenkuin suostui tulla, kakkosta noin vuoden ja nyt ollaan sitten yritetty noin 3kk oikein kunnolla, joten nähtäväksi jää meneekö vähemmän taas aikaa vauvan tulolle :)
tein muuten sen sormustestin ja se näytti mulle poika, poika, tyttö ja poika, pitäsköhän uskoa kun kaks ekaa kuitenkin piti paikkansa :p
mulla on nyt alkanut vuotaa jotain limaa parina päivänä, en tiiä onko ovista enteilevää/tarkoittavaa, vai meinaako täti kurvata kylään vai voisko sitä olla jopa raskautunut, testaan vasta kp 84 tai sen jälkeen, ainakin koetan malttaa mieleni sinne asti :saint:
 
taikasäde se missä sormus pujotetaan iukseen/lankaan ja sitten laitetaan se tuohon ranteen päälle roikkumaan ja se pyörii mut mä oon aika huono selittämään joten jos joku paremmin osais asian selittää miten toimii niin olis kiva :)
 
taikasäde tyttö pyörii ympyrää/kiertää kehää ja poika heiluu edestakaisin, ja sitten välillä laske se ranteen päälle niin että liike pysähtyy ja kun nostaa uudestaan niin alottaa uuden liikkeen, ymmärsitkö? kun oon aika huono selittämään, ja toivottavasti muistin oikein....
 
Mulla tehtiin kesällä -06 kun ootin tätä nuorinta, testi näytti et eka ois poika (näin on) ja sit näytti et tulis tyttö (näin kävi) ja sit näytti et tulis tyttö ja poika eli kaksoset ja sit vielä poika :whistle:
Saa nähä kuinka täs käy :D
 
kp 21 menossa.. ovista odoteltiin kovasti jo viikko sitten. En tiedä meneekö vähän ohi tämä kierto kun mies nyt matkoilla, eilen päästiin vielä puuhastelemaan. ;)
Ihan pikkuisen tuli limaa eilen, samaten tänään, mutta muuten "tavallista" valkovuotoa..Että en nyt kyllä osaa tästä kehonkielestä tulkita oikein mitään. Eilen oli oikein tosiherkkispäivä ja masu kipeä ja omituinen..

Meillä mennään ihan varovasti, ei siis mitään varsinaista yrittämistä
Luulin vähän ensin ettei kolmas olisi niin tervetullut, mutta mies yllätti täysin kun myhäillen ei sitten sitä ehkäisyä käyttöön ottanutkaan :p
 
taikasäde siitä vain kokeilemaan :D
tulentyttö mulla kanssa ekat kaksi piti paikkansa joten ihan kiva nähdä pitääkö tästä ettenpäin, ja kolmesta lapsesta ollaan vaan puhuttu miehen kanssa ja vitsillä nelosesta mutta tulos näytti neljättä joten jännä nähdä.. :whistle:
 
lunta sataa ! !
jeejee!
ei muuta ku tuultapäin :D

asuntoasiaan, meillä on n120 neliöö, 3 makuuhuonetta, joten jos tämä kolmonen joskus saadaan ratkaisee hän tuleeko joskus ns tyttöjenhuone / poikienhuone.
Nythän nuo pikkuset on kivasti samassa ja tykkäävät.

tämä viikko pitäis jaksaa odottaa...ja sit toivottavasti selviää suuntaan jos toiseen, kuhan vaan ei kauheesti alkais kierto heittämään.

Pamuk
 
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika on :D
 
Itsellä on "ihana" olo.. Kuiva yskä.. Ei ole flunssaa eli, että nenäkin vuotais.. Ääni inhottavan käheä (josta kyllä ukko tykkää, on kuulema seksikäs) ja mitä enemmän yskii, sitä enemmän sattuu..

Mittasin lämmöt: 37,3. Voisin ruveta nukkuu..

Aamuyöllä koski ylävatsaan ihan hirveästi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika on :D


Siis joo, mutta aika moneen yrityskertaan varasin noita testejä, kun mä olen omassa päässäni päättänyt, että meillä tärpii ihan heti ekasta... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika on :D


Siis joo, mutta aika moneen yrityskertaan varasin noita testejä, kun mä olen omassa päässäni päättänyt, että meillä tärpii ihan heti ekasta... :whistle:

Sitä pitää vain nyt pitää peukut pystyssä :D. Ja peitot heiluu joka toinen päivä vähintään kierron loppuun asti :D
 

Yhteistyössä