Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)



Maanantai jälleen, työpäivä on sentään ohi jo.
Joo, nyt mulla on se piinaviikko. Noh, tänään ei nyt ollut vaikeuksiakaan ohittaa apteekkia, mutta... mietin sitä jo kovasti.
Hmm, kuinka nopeasti ovulaation jälkeen plussa näkyisi jos on näkyäkseen? nyt oviksesta (jos sitä yhtään tunnistin) on 8pva, tuskin vielä näkyy, mutta jos perjantaina testailisin?? hitto, kyllä sitä pitäisi sinne ensi tiistaihin ootella.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika on :D


Siis joo, mutta aika moneen yrityskertaan varasin noita testejä, kun mä olen omassa päässäni päättänyt, että meillä tärpii ihan heti ekasta... :whistle:

Sitä pitää vain nyt pitää peukut pystyssä :D. Ja peitot heiluu joka toinen päivä vähintään kierron loppuun asti :D


Saas nähdä onnistuuko nyt noi lainaukset... Mutta siis, kyllä täällä kohta heilutaan lakanoiden välissä, kun vaan täti poistuu maisemista! Hus, hus täti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika on :D


Siis joo, mutta aika moneen yrityskertaan varasin noita testejä, kun mä olen omassa päässäni päättänyt, että meillä tärpii ihan heti ekasta... :whistle:

Sitä pitää vain nyt pitää peukut pystyssä :D. Ja peitot heiluu joka toinen päivä vähintään kierron loppuun asti :D


Saas nähdä onnistuuko nyt noi lainaukset... Mutta siis, kyllä täällä kohta heilutaan lakanoiden välissä, kun vaan täti poistuu maisemista! Hus, hus täti!
Hyvä hyvä!! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti :eek: Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.

:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?

Ostit sitten "muutaman" testin :D

Joo, no mulla edelleen ovistesti näyttää negaa vaikka laskureitten mukaan nyt pitäs alkaa hedelmällinen kausi ;)
Joku testi näytti et nyt ois ovis, joku taas et 9päivä ja sit näytti et ovis ois 11 päivä :eek:
ota noistakin nyt selvää.... :headwall:
paras vaan tikutella ja heilutella peittoja :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Tuulentyttö se on vaan niin takaraivossa, että niitä testejä tarvitaan ainakin vuodeksi ennenkuin tärppää... On sitten iloinen yllätys, jos loput 11 testiä jää käyttämättä.
näinhän se on =)

muistan ennen ku tästä tokasta tein testiä (oli menkat viikon myöhässä) olin menossa apteekkiin ostaa testiä ni mun piti käydä ensin kaupassa ostaa tampaxeja ja rättejä ja sit vasta testi (ja plussahan sieltä tuli, jonka tavallaan tiesinkin) :headwall:
Kai tuo on jotain alitajunnan juttuja :D
 
Kävin tänään fysioterapeutilla niska-hartiahieronnassa... Kyllä oli sit ihanaa! Mä oon nyt päättäny et tästä kierrosta plussa tulee!! (Oho isot puheet ;) ) mutta katsotaan... Kylläpäs onkin tosi ihana olo tuon hieronnan jälkeen. Oli kyl paikatkin niin jumissa että!!
 
Ohhoh...! Täällä onkin jo lämmöt koholla.
Ovis tais sittenki mennä jo! =) =) :p
Mahtavaa...oliskohan voinu sattua niin, että loppuviimeksi ehtikin tehdä asialle jotain ennen ukon matkaanlähtöä... :whistle:
Toivotaan, toivotaan kovasti.

mervi-elina : tuo 12:en testin ostaminen on loistava tapa karkottaa Murphyn lakia! :p Luultavasti sulla tärppää heti seuraavasta kierrosta B)
 
kävinpä sitten tänäänkin juoksulenkillä!!
jeejee!

on mullakin valmiina r-testejä, ei sentään 12 kpl :D mutta kuitenkin jopa 5! ja pitäis jaksaa vaan odottaa...ku oon kerran päättänyt etten testaa ennen ku oon oikeesti myöhässä.
ett olipas tosi järkevä ostos iteläkin :LOL:

 
emunen
Sitä kuuluisaa Murphya mäkin aattelin karkottaa, kun joku aika sitten tilasin nettiapteekista 5 testiä, joista yhtä tarvitsin... Toisaalta, ainakin yhden takuuvarmasti testaan liian aikaisn innoissani ja toinen menee sitte oikeeseen testausajankohtaan ja kolmannella vois varmistaa... :whistle:
 
(kopiota toisesta pinosta)

Kyllä on voimat poissa.. Pakko ruveta nukkuu.. Aamulla sit päivystykseen.. En mie jaksa töihin mennä tässä olossa..
37,3 oli vieläkin, vaikka tuntuu enemmältä.. Hirveän heikko olo. Pyörryttää.. Ja jos tulee yskänpuuska, ni joskus saattaa veranmaku tulla suuhun.

Ja vielä, kun on astmakin kidutteena.. Mutta jospa saisin unen päästä kii.. Eipä ole aikoihin ollut tällaista oloa..

Hyvää Yötä Kaikille!

Päivitän tuon listan vain eka..
 
Tiistai 8.1.2008


maaruska................................kp 3/21-28
Matonen..................................kp 5/31
mervi-elina..............................kp 5/34-42
Tanjusha................................kp 7/31
letkukinttu..............................kp 9/28-34
Onnimanni84...........................kp 9/31
Taotao -03..............................kp 10/26
maitooo...................................kp 13/28
emunen...................................kp 13/28-30
Tulentyttö................................kp 15/28-32
TaikaSäde................................kp 16/??
Red Dragon.............................kp 16/33
Kaksonen 74...........................kp 18/48
Mivi.........................................kp 22/33
tatomira..................................kp 24/30
Pamu k....................................kp 27/??
äippä-80.................................kp 27/26-30
Oinas74...................................kp 27/27
Rindie77..................................kp 41/30
tikruliini...................................kp 59/28-30
Telle76....................................kp 68/29-35
Riemurasia...............................kp 78/35-48
umayya...................................kp 79/28
Nandi......................................kp 92/??
tuplis2.....................................kp 94/29-31
Liina81.....................................kp 113/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
mä esikoisen aikana olin lähdössä kaverin kanssa baanalle, kävin alkossa ja vaateostoksilla ja sovittiin kamun kanssa menot valmiiksi ja sitten passitin ukon apteekkiin perjantai-iltana juuri ennen kuin meni kiinni testin ostoon, tein testin ja niin se vaan oli plussa, ihan varmuuden vuoksi tein sen että uskaltaa ottaa sitten.. jäi bileet sitten vähäksi aikaa..
tokasta olin aamulla tullut yövuorosta ja oksensin puolen tunnin matkalla kaks kertaa ja illalla olin taas menossa yöksi töihin nin mies kävi sitten ostamassa testin lähikaupasta kun apteekki ei enää ollut auki, tein sen ja plussa tärähti ruutuun melkein heti kun kastoin tikun pissaan.. viime keväälle oli kanssa suunniteltu jos jonkinlaista reissua joten nekin suunnitelmat meni uusiksi :whistle:

RD paranemisia täälläkin pinossa!
pamu k:lle peukut pystyssä :)
 
kukkahattu noin aikaisin, huih. Eli tänään voisi jo herkällä testillä näkyä. Plaah, millä sitä pystyisi pitämään itsensä kurissa? Noh, kuopuksen testasin kp 28 ja sillon tuli apteekin omalla plussa ja sitten ultrassa la olikin 12pva myöhemmin kuin kuukautisten mukaan, eli oviksesta oli noihin aikoihin kun testasin vasta ihan muutama päivä! Eli jos kaupungilla tänään liikun niin käyn sen apteekin oman ostamassa, kun siihen luotan, niitä voi sitten ostaa toisen jos se negaa näyttää ja kuukautisia ei kuulu. Jaa kuinka niin kärsimätön kun ostaa testin kp 24/(28)-30 :kieh: tyhmä minä. Toisaalta voi olla, etten lähellekään apteekkia tänään pääse, joten jää sitten ostamatta.
 
Red dragonille paranemisia :hug:
Ja viittitkö korjata listaan et mul on "jo" kp 15, listassa on kp 13, pisti silmään tuo kun täs yks päivä laskeskelin päiviä ja toisessakin ketjussa oli väärä päivä ja nyt vasta huomasin et täälläkin on =)

mervi-elina: eipä tuo "nimen" kirjottaminen väärin oo haitannu yhtään, en oo ees oikeestaan kiinnittäny huomiota :D

Kaikille tärppi onnea ja puhalletaas plussa tuulia :whistle: :whistle: :whistle:
 
Teinpä testin sit tänä aamuna. Negaa näyttää edelleen. Toivottavasti lääkäri löytää syyn miksi vuodot jäivät pois. Tämä on kyllä raastavaa. Vauvakuume senkuin kasvaa vain. Mieskin kyselee välillä että joko alkoivat.
 

Yhteistyössä