Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Ja minä tiedän minkä takia minä tulin kipeäksi.
Minä siivosin ne lastenhuoneen vaatekaapit sunnuntaina.. Ku ovat odottaneet jo pitkään siivousta.. Ja sitten, kun rupeaa sen tekee, ni tottakai tulee kipeäksi siivoamisen jälkeen :LOL:
 
Meillä esikoinen syntyi rv 38+2 ja kuopus 39+1

Kolmonen syntyy 100% varmuudella ennen laskettua aikaa, sillä hän ei saa itse valita, koska on paras aika syntyä vaan hänet julmasti leikataan ulos suunnitellulla sektiolla :'( ja mä oikeasti pelkään sitä ihan suunnattomasti!
 
mulla perussairauten LED joten olen jo senkin puolesta erikoisseurannassa koko raskauden ajan, molemmissa raskauksissa on ollut alkva raskausmyrkytys ja käynnistyksellä ovat syntyneet, esikoinen rv 38+1 ja kuopus rv 38+2 kolmannelta kerralta ainoa toive olisi että saisi lähteä synnyttämään kotoa niin että lähtis itekseen käyntiin eikä tarttis käynnistellä.. mutta näillä näkymin ei mun kohdalla mahdollista..
 
Heipat kaikille!!!
Mulla on nä molemmat syntynyt 39+6 eka käynnistettiin koska poika oli mun hirveitten verenpaineitten (mulla siis verenpainetauti) takia mennyt shokkitilaan, ei liikkunut enää ollenkaan ja sydänkäyrä näitti ihan tasasta tykytystä vaan, toka alko supistuksille ennen kuutta aamulla, seiskalta oli sairaalassa ja jo 8cm auki, se oli nopeeta toimintaa :D

Ja nyt ällövaroitus :
aamulla kun kävin vessassa ni pyyhkiessä tuli aivan järkyttävät limat, ja liman seassa oli semmonen klöntti :x , voiko ennen ovista lähteä ns. limatulppaa????
Tikutan vasta tossa iltapäivällä, ni en vielä tiedä onko ovis jo päällä vai ei.
Toivottavasti ei, koska tänään ei päästä petipuuhiin vaan vasta torstaina
ja viimeksi ollaan heiluteltu peittoja maanantai iltana, jos ovis on nyt onkohan mitään mahkuja :/
 
Tulentyttö
Siinä kierrossa, kun aloin odottaa kuopusta sekstailimme vain lauantaina ja mulla oli ovis seuraavana tiistaina ja raskaaksi tulin (muistan sen kierron juuri tuon tähden niin hyvin, kun itse mietin että ei ole mahdollista).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Esikoinen syntyi 36+4 ja kuopus 38+2.
Molemmissa raskausmyrkytys.. Ja luultavasti myös seuraavassakin raskaudessa se olisi.
Mulla myös molemmissa raskausmyrkytys. Pelottaa vaan nyt siltä osin kun tämä kolmas pieni tulee nykyisen miehen kanssa, kaksi lasta ovat minun edellisestä liitosta. Joten myrkytysriski on taas yhtä suuri kuin ekassa raskaudessa oli...ja myrkytys tuli silloin pahana. Mutta tietävät sitten taas onneksi seurata tarkasti tulevaa raskautta. Niin ja syntyivät siis rv:lla 29+5 ja 35+5.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
Tulentyttö
Siinä kierrossa, kun aloin odottaa kuopusta sekstailimme vain lauantaina ja mulla oli ovis seuraavana tiistaina ja raskaaksi tulin (muistan sen kierron juuri tuon tähden niin hyvin, kun itse mietin että ei ole mahdollista).

niin ,siittiöthän pitäs elää 2-4 päivää ja mul kävi kans vähän samalla tavalla tän nuorimman kaa: tiistaina oltiin sängyssä ja ovis oli tortai-perjantai, mut just tuollon torstaina jouduttiin esikon kaa sairaalaan viikoksi ja olin varma et se ovis oli ja meni ja hukkaan meni, mutta toisin kuitenkin kävi.

Ja taas tuli aivan kamalasti limaa, kyl se ovis taitaa nyt olla :/
Parin tunnin päästä selviää....
 
terppa!

esikoinen lähti itekseen syntymään rv40+4 perätilassa, 6cm jälkeen potkasjalan eteen ->peräjalkatila -> sektio, ei ollut kiirettä eikä hätää kaikki oli valmiina kun perätila oli tiedossa.

kuopus kääntyi (ja sen kyllä huomas!! :$ ) rv36+ kans perätilaan, synnytysarvio oli parin päivän päästä ja suoraan antoivat sektio ajan.

Eli en kait ole mikään riskisynnyttyjä vaan olen joku hyvin omituinen tapaus... :ashamed: kaksi perätilaa peräkkäin, joku lantion/kohdunmalli sen kait tekee, että nuo vauvat ei siel pää alhaalla viihdy.

Onneks eletään tätä aikaa, olen monesti heränny painajaiseen, että olis ollut joku 50v sitten ni ei olis lasta eikä äitiä...

joo jos kolmonen luoksemme saapuu, hänetkin leikataan.

muutenhan tuo odotusaika on mennyt mainiosti, olen ollut ihan elämäni kunnossa!
 


heh... olin "hiukan" kärsimätön :p niin vakuutin, etten tee testiä ennen 15.päivää ja joo, tänään sitten kävin testin hakemassa ja äskön sen tein ja niin selkeä nega kuin vain olla ja voi... hiukan aikaisessa tuon tein.

Mutta rauhoitimpa itseni, kun nyt olen 110% varma etten ole raskaana, joten kuukautisia odotellessa, jos ei menkkoja nyt ala kuulumaan viikon päästä, niin sitten varmaan sorrun toiseen testiin, joka on jälleen nega.

Voin nyt tossa listalla roikkua menkkoihin asti, mutta sitten saa poistaa sieltä, kun pillerit taasen aloitan. Kyllä täällä siihen asti varmasti käyn kuikuilemassa :)
 
Tanjusha mulla kans on nyt jotenkin hyvä fiilis. Ensinnäkin, tässä on nyt ollu jotenkin kivasti kaikkea puuhasteltavaa, että ei ihan joka hetki mieti vaan sitä raskautumista ja odota jotain tulevaa. Vaan on osannu vähän rauhottua ja sen myötä myös oon ihan varma, että tärppimahdollisuudetkin on paremmat :LOL: . Huomaa myös siitä, että en täällä pompi joka päivä. On saattanu mennä pari päivää, että en oo muistanu koneella käydä ollenkaan ;)

Ja ehkä tässä on vähän muutenkin nyt tasottunut tämä kuumeilu. Välillä on jopa tullut tunne, että mitä jos oikeesti raskautuiskin!? Kuinka sitä pärjäis... No, sitä en oo jääny sen enempää miettimään :LOL:
Ja se ennepuhelu mun kaverilta, kunpa voiskin vähän ajan kuluttua soittaa sille ja sanoa, että oikeassa oli!!

Plussatuulia toivottaa Taotao bambumetsästä! :flower:
 
TAOTAO-03 ja tietenkin kaikki muutkin tästä kierrosta kaikki sit plussaa!! =) Ja mulla tosiaan sen jälkeen kun kävin siel hieronnassa niin on ollu sellanen olo et tästä se plussa pärähtää... jotenki hävis kaikki kireys ja sellanen turha ressaaminen! kyllä se plussa tulee kun on sen aika! Mut nyt on vahva olo tästä kierrosta... mut saapi nähdä! Ja noista raskausviikoista kun täällä puhutaan niin meillä esikoinen syntys rv 40+1 ja kuopus 39+0 ja tulikin niin vauhdilla et synnytyksen kestoksi on pistetty esimmäisistä supistuksista 1h 48min ja hoitaja vielä osastolla vitsaili et jos kolmannen joskus teen niin pitää muuttaa Turkuun! (Tyksissä olen molemmat synnyttäny.)
 
Tulin justa salilta ja kävin suihkussa, oli niinrento ja hyvä olla ja jotenkin varma olo tän tärppäämisen suhteen, kun ovis testi oli nega, tosin haamu tuli et huomenna ehkä voi olla tai perjantaina :heart:

No hyvä olo katos kun mies ilmotti et tänään sänky hommat onnistuu, mut seuraavan kerran vasta lauantaina tai ehkä vasta sunnuntaina :/

Saa nähä kuinka käy, ei hyvältä näytä....

Mutta kyllähän me kaikki kuitenkin plussataan vai mitä??!!!! :D
 
woooh.... tottakai me kaikki plussataan.......
Isosti omaa napaa (anteeksi), kun kieriskelen tuskaisena tietämättömyydessäni.
-> Kyllä kaikista eniten harmittaa nyt se, ettei mulla ole minkäänlaista hajua siitä koska mun ovis on ollut..... :ashamed: eli ei mitään aavistustakaan siitä olisiko ehkäehkä edes pienenpientä mahdollisuutta siihen että olisin raskautunut :headwall: Tietämättömyys lisää tuskaa :p
Ihmettely ei ole suurin vahvuuteni :kieh:

Alaselkä tuntuu tosi väsähtäneeltä...
Mitenkäs muut oviksen ohittaneet voivat?

-Mivi 23/30-33-
 
Huomenna pääsen vasta iltapäivästä koneelle. Menen lääkärin jälkeen ostoksille. Tätiä ei vieläkään näkynyt kylään. Alamahaa on kipristellyt tämänpäivän aina sillon tällöin. Ja välil tuntunut semmoista paineen/painon tuntua. Vaikea selittää :(
 
Torstai 10.1.2008


maaruska................................kp 5/21-28
Matonen..................................kp 7/31
mervi-elina..............................kp 7/34-42
Tanjusha................................kp 9/31
letkukinttu..............................kp 11/28-34
Onnimanni84...........................kp 11/31
Taotao -03..............................kp 12/26
maitooo...................................kp 15/28
emunen...................................kp 15/28-30
Tulentyttö................................kp 17/28-32
TaikaSäde................................kp 18/??
Red Dragon.............................kp 18/33
Kaksonen 74...........................kp 20/48
Mivi.........................................kp 24/33
tatomira..................................kp 26/30
Pamu k....................................kp 29/??
äippä-80.................................kp 29/26-30
Oinas74...................................kp 29/27
Rindie77..................................kp 43/30
tikruliini...................................kp 61/28-30
Telle76....................................kp 70/29-35
Riemurasia...............................kp 80/35-48
umayya...................................kp 81/28
Nandi......................................kp 94/??
tuplis2.....................................kp 96/29-31
Liina81.....................................kp 115/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
no niin ilmoitusluonteisen vaan...
testaan huomenna! oli sit järkee tai ei, mutt testaan ku oon kerran niin päättänyt noin kuukausi sitten.

joo, km vuodosta menny 33 päivää ja mahdollisesta oviksesta15.
eli pitäis kait jo näkyä.
hermot jotenkin just NYT ihan riekaleina... liekö siis kuitenkin täti tulossa....
blaah,
no eipä muuta, sorry!
ja kuitenkin aloittakaamme kiva päivä!!!
 
mä kans hätäsenä testasin eilen kp 27... selvä nega oli :/ Ei kyl oo mitää menkka oireitakaa ja tää mun kierto tosiaa saatta olla vaik minkä pitune, ku nii sekasi on. Peittoa on kyl heiluteltu tasasesti joka toinen päivä mut katsotaa ja odotellaa joskos se tätsy sielt ilmottelist tulostansa :p
 
Täällä odotetaan menkkoja alkavaksi. Eilen juuri kirjoitin, ettei maha ole turvoksissa, mutta sitten illalla se kyllä oli ja paljon, lisäksi nyt sitten kokeilin sitä kohdunnipukkaa niin mä luokittelisin sen pehmeäksi ja taisi olla hieman avoin, sinäänsä tuo ei ole kovin luotettava tieto, kun en ole sitä aiemmin kokeillut.
Ja jotenkin tuntuu, että jos raskaana olisin niin olisi se varmaan jonain roskishaamuna tmv. tullut siihen testiin, mutta ei mitään tullut. Ensi keskiviikkona nyt testaan vielä, jos menkat ei ole siihen mennessä tulleet, mutta uskon kyllä, että tulevat.
 

Yhteistyössä