Mitä 70v lahjaksi miehelle???

  • Viestiketjun aloittaja "toivoton"
  • Ensimmäinen viesti
kirja
Jokin kirja, vaikka puutarhanhoitokirja, jos hän harrastaa puutarhanhoitoa tms. Tai jos ei tiedä mitä harrastaa, niin vaikka joku taidekirja, kauniita luontokuvia tms.
 
"toivoton"
Pullo viskiä, ellei kyseessä ole absolutisti. Varmasti menee hyötykäyttöön ja on mieluisampi kuin joku aalto-maljakko (joka muuten on typerin lahja ikinä, tilanteesta riippumatta).
Tämäpä juuri kun oletetaan ettei juuri kuppia ota, niin ei uskalla viedä pulloa jos on absolutisti tai tyyliin entinen alkoholiongelmainen (mitä en kylläkään usko)...
 
plm
[QUOTE="toivoton";22115218]Ei mitään hajua mitä lehtiä tulee[/QUOTE]

Jos hän ei asu yksin, asian voi selvittää.
Mutta jos asuu yksin, vähän hankalampi juttu.
Entä joku uutuuskirja? Yleensä eläkeläismiehet tykkää lukea. Jos vaan pystyvät lukemaan.
 
plm
Itse asiassa mä ostin jo kesällä mun isäpuolelle joka täyttää pian 70 tällaisen kirjan Sinun vuotesi 1940. Mutta en tiedä saako niitä vielä kun netistä löytyy vain myöhempiä vuosia.

http://puoti.positiivarit.fi/ProductGroup.aspx?CategoryId=314&GroupId=315
 
"toivoton"
Jos hän ei asu yksin, asian voi selvittää.
Mutta jos asuu yksin, vähän hankalampi juttu.
Entä joku uutuuskirja? Yleensä eläkeläismiehet tykkää lukea. Jos vaan pystyvät lukemaan.
Ei asu yksin, mutta ei olla hänen vaimonsa kanssa niin "tekemisissä" että olis tilaisuutta udella.
Samasta syystä ei kirjaakaan osaa ostaa kun ei yhtään tiedä mitä tekee kotona (raviveikkauksen lisäksi). Ei viiti V75-riviäkään ostaa lahjaksi... :D
 
"Vierailija"
Itse asiassa, jos kerran veikkaa, voisiko ostaa vaikka seitsemän arpaa (joita monen hintaisia eurosta ylöspäin) eli yhden joka vuosikymmenestä? Itse olen ostanut nuoremmalle ja läheisemmälle henkilölle arpan / ikävuosi. Tykkäsi ja voittoa tuli enemmän kuin euron arvat olivat maksaneet.
 

Yhteistyössä