Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

on se vaan niin ihanaa tuo lumi :D
kivaa kun ei tuu hiekkaa sisällä (sanoo himoimuroitsija :whistle:
ja lapset viihtyy pihalla.
ruoka maistui kans niin että poika söi kaksi lautasellista! yksi äitiyden iloja kun omatekemäruoka maistuu, tulee hyvä mieli, ja kyllä siskokin pisteli ison lautasellisen.

päikkäreidän jälkeen takas pihalle.
ja itelläkin on pirteempi olo ja mieli kun on vähän pakkasta, nautitaan nyt kun sitä lunta on!!

tirkuliini, toivottavasti syyt selviää sun huonovointisuuteen, pyörrytyksenkin takaa pitäis jotain löytää... eli vaadi kunnon tutkimuksia, nykyään kun saa kaikesta ns tapella. Liiottele vaikka oireita jotta ihan oikeesti ottavat kunnolla näytteitä yms. voimia sulle!

ja sitten kaikille vaan kivaa päivää!

~testit polttaa kaapissa~
 
(kopiota toisesta ketjusta)

Menin aamulla lääkäriin.. Olin onneksi toinen, ettei kauaa tarvinnut odotella..

Lääkäri ihmetteli, että miksi minulle ei ole määrätty avaavaa lääkettä astmaan.. Joten sitten otettiin pef-mittaukset.. Hoitajat antoivat spiiralla jotain lääkettä.. Ja sitten 20 minuutin päästä uudelleen pef-mittaukset.. Mutta ei sen paremmat tulokset..

Ja luultavasti sen lääkkeen ansiosta kädet rupes tärisee ja sydän löi mieletöntä vauhtia :eek: . Hoitaja kävi senkin tunnustelemassa. Mittasi samalla kuumeen: 38,1 :( .

Kaikista paras oli sitten se, kun hoitaja, joka otti minut vastaan.. Lähti käymään kahvilla.. Ja sitten toinen hoitaja kävi vähän väliä kysymässä: "mikä on vointi". Mie siinä ihmettelin, että jopas kysellään usein..

Sitten odottelin aulassa sen 20 min, että hoitaja kutsuu takas ottamaan pef-mittaukset uudelleen..

Hoitaja kutsui minut takas.. Ja sanoi: "sie oot raskaana"
Minä: Siis MITÄ??!! :eek:
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli mulle sanoo kahvihuoneeseen, että miksi sie jätit toisen sinne yksin, kun on raskaana.
Minä: Tuskin minä nyt vielä kuitenkaan olen raskaana. En ainakaan tietääkseni. Kyllähän me yritetään kolmatta, mutta kierto on kyl siinä vaiheessa, että ei se viel näkyis.
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli sanoo kahvihuoneeseen: "miksi sinä jätit hänet sinne yksin, kun on raskaana"
Minä: Ai oon vai.. En mie vaan ole tiennyt.

Siis toi oli päivän paras uutinen! :LOL: Jos se olis vaikka enne :whistle:

Sitten menin verikokeisiin.

Sitten keuhkokokeisiin. Sielläkin laittoi varmuuden vuoksi lannesuojat, jos olisin raskaana.

Klo 15 saa tulokset.

Sairaslomalappuun merkkas: Äkillinen keuhkoputkentulehdus..

Mutta kuulema saan lääkkeet vasta sitten, jos kuvissa se näkyy? :eek:
 
Red Dragon täällä jännäillään sinun puolesta... :hug:

Täällä näyttäis täti hiipuvan. Tuntuu ihan kummalliselta, kun nyt alkaa ensimmäiset yrityskerrat. On sellanen olo, että onko oikeasti tammikuu 2008 vai olenko mä unessa ja näen jotakin unta? :whistle: Tulee melkein sellanen olo, että uskaltaako sitä edes yrittää... :LOL:
 
RED DRAGON, täällä kova jännitys sun puolesta, kerro heti kun on uutisia =) :wave:

Ja mä edelleen ihmettelen kun ovis testi näyttää negaa, mut oireita alkas olla, mitä ihmettä :headwall:
Voiko nää tosiaan olla vaan ennakoivia oireita, jos on niin oon aina luullu sit väärin :eek:
 
Siis toinen hoitaja oli tullut toiselle sanoo, että miksi jätit toisen yksin, kun on raskaana.. Vaikka mitään testejä ei oltu edes tehty..

Olin vain hiukan äimän käkenä asiasta.. Ku toinen tuli sanoo, että sinäkö oot raskaana..

Pienoinen kömmähdys siltä toiselta hoitajalta, joka oli sanonut, että olisin raskaana. Mistä lie saanut sellaista päähänsä.

Ja ovistahan tässä vasta elellään, ni ei se viel näkyis testeissäkään :LOL:

Mie oon niin huono selittää, mitä tarkoitan. Varsinkaan tässä olossa, ku on kuumetta.
 
Hurja sattuma tuo RD:n "raskausepäily" :heart: Toivotaan että hoitsu tiesi enemmän kuin me kaikki yhteensä :)

Kuinka teillä muilla muuten on noiden ovis -oireiden kanssa, vaihtelevatko ne teillä kovasti eri kierroissa, vai ovatko likipitäen samanlaisia?

Mä olin...noh, oon edelleen... :ashamed: ihmeissäni kun en nyt niin selvästi ovista enää bongannutkaan. (oon vähä noviisi :p ) Vasta nämä poukkoilevat lämmöt : 37 -- 36,7 -- 37,2 -- 37
paljasti että ovis on jo tainnut mennä sit kuitenkin aikalailla tässä kp20 tietämillä.. Nojoo, ehkä hermoraunioituminen ja se pieni itkukohtauskin oli merkkinä oviksesta... :x :headwall:
Edellinen kierto kun oli ihan selvä juttu limoineen ja tasaisine lämmönnousuineen...
Ei auta kuin odotella ja odotella....
 
Keskiviikko 9.1.2008


maaruska................................kp 4/21-28
Matonen..................................kp 6/31
mervi-elina..............................kp 6/34-42
Tanjusha................................kp 8/31
letkukinttu..............................kp 10/28-34
Onnimanni84...........................kp 10/31
Taotao -03..............................kp 11/26
maitooo...................................kp 14/28
emunen...................................kp 14/28-30
Tulentyttö................................kp 16/28-32
TaikaSäde................................kp 17/??
Red Dragon.............................kp 17/33
Kaksonen 74...........................kp 19/48
Mivi.........................................kp 23/33
tatomira..................................kp 25/30
Pamu k....................................kp 28/??
äippä-80.................................kp 28/26-30
Oinas74...................................kp 28/27
Rindie77..................................kp 42/30
tikruliini...................................kp 60/28-30
Telle76....................................kp 69/29-35
Riemurasia...............................kp 79/35-48
umayya...................................kp 80/28
Nandi......................................kp 93/??
tuplis2.....................................kp 95/29-31
Liina81.....................................kp 114/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
 
miten paljon luotatte noihin netissä oleviin ovulaatio laskureihin kun tässä netis selailin, tuli vaa mielee :)
ja jos oottele katellu noitten avulla et millon kannattaa harrastaa peti puuhia nii onko tärpänny
ite en oo noita katellu vaa laskenu kierron pituuden avulla tms juttuja :) ja ainaki noi kaks tuhisiaa on sllee tärpänny :)
nyt oon kuitenki noit liuskoja tilannu ja aatelin koittaa et pitääkö omat lakut paikkaansa :) heh

 
Huomenta |O
Meni eilen illalla "hieman" myöhäiseksi, nukkumaan menin joskus puolikahden-kahden maissa ja nyt olen puolikuollut väsymyksestä.

Olen vielä malttanut itseni, enkä ole testiä ostanut. Miehelle eilen sanoi, että kyllä sen nyt saattaisi jo nähdä, mutta mies totesi, että näkee sen sittenkin jos maha alkaa kasvaan :p eli ainakin viikonlopulle odottelen. Vaikka itseni tuntien jos kaupungille tulee jotain asiaa niin apteekin kautta todennäköisesti menen, tyhmä kun olen.

Mulla on viime päivät hermot ollut ihan älyttömän kireällä, tänäänkin heti herättyäni rupesin huutamaan lapsille ihan turhasta :( Lisäksi suutun pienimmästäkin asiasta, mikä ei mene juuri kuten minä haluan. Tää on niin turhauttavaa! Missäköhän olisi pidempi pinna myytävänä??

En ole muiden viestejä kauheasti lueskellut, RD taisi olla kipeänä, joten pikaista paranemista :)

tatomira kp 25/30

 
Hiljaiseloa...
Huomenta vaan täältäkin. Nyt näyttäis siltä että täti alkaa poistumaan.. Mietin tossa, kun kk-vuodot ollut normaalia runsaampaa ja olen pari kiertoa juonut greippimehua, eikös se ole suoraan verrannollinen kk-vuodon määrään jos ja kun limakalvot vahvistuu!?!?
Tämä kierto menee luultavasti kyllä ohi suun, koska oviksen aikaan viikonloppuna meille tulee vieraita ja sitä ennen voi olla et käyn pienoisella työreissulla. Täytyy toivoa et ovis tulee sit vasta kaiken hässäkän jälkeen. Vaikka en usko koska edellinenkin kierto lyheni muutamalla päivällä edellisiin verrattuna.. Olipas taas omaa napaa :D

Mutta muille: RD pikaista paranemista, ihme juttu tuo sairaanhoitajan raskauskommentti...

tsemppiä piinailijoille, paljon paljon +++++++++++++++++++++

Tanjusha: mulla oli viime kierrossa "varma"olo heti alussa, mut mieli ja vauvakuume tais tehdä tepposet...

Nyt vapaapäivää viettämään. Täytyis siivota ja yrittää väkertää työhakemuksia ja soitella pariin paikkaan josko haluisivat ahkeran ja kokeneen työntekijän :D
 
on tää vaikeeta, kun kova halu olis vaihtaa työpaikkaa, mut sit taasen jos nyt sattuis raskautumaan niin on se sit noloa, jos juuri on aloittanut uudessa paikassa. Mutta sen tiedän että tämän hetkinen tilanne töissä on niin stressaava ja ahdistava etten ainakaan raskaudu, jos se stressi tasosta on kiinni.... :kieh:
 
Kopiota..
Huomenta! Tai kohtahan taitaa jo päivä olla...

Tulipa tässä mieleen, kun viestejä lueskelin ja monet noita "oireita" joko oviksesta tai raskaudesta odottelevat, niin onko kenelläkään muulla kuin minulla todella vahvat pms (tai jotain..?) oireet?

Kun itselläni on nyt näissä kolmessa kierrossa ollut tosi vahvat oireet ennen menkkoja: huimaa, väsyttää, todella huono olo (täytyy ihan käydä yökkimässä, rinnat arat ulkoreunoilta, valkkaria tulee..., naama kukkii , kaikki nämä ihanat ystävämme ja vielä varmasti jotain lisää, mitä ei vaan nyt tule mieleen.

Elikkä siis, kovasti ovat samoja, kuin nuo niin halutut raskausoireet. Mutta ite en voi ainakaan noihin oireisiin luottaa yhtään, ennemminkin niin päin että jos alkaa yökkimään, niin tiedän että menkathan ne taitaa olla tulossa Tämä näin selvä pms-oireilu on alkanut vasta nyt tämän toisen lapsen jälkeen, jonka raskauskin oli yhtä vessassa juoksua alussa. Pahoinvonti yltyi niin kovaksi, että mikään ei pysynyt sisällä ja joiduin sairaalaan nesteytykseen viideksi päiväksi.

Ja Red Dragon, mullakin on peesaamassa tollanen ihana enne! (Vai oliks se vaan enne, että eivät tehneet verinäytettä tms. jossa oikeesti näkyi sun raskaus!?) Sunnuntaina mun yks kaveri soitti, jonka kanssa en oo jutellu varmaan puoleen vuoteen. Se sanoi, että nyt oli ihan pakko soittaa, kun se oli nähnyt unta että meillä oli kolmas lapsi! Oltiin kuulemma mieheni kanssa siinä unessa helisemässä, kun oli vilinää ja vilskettä ihan muillekin jakaa! Ehkä oon laittanut niin kovia toivomuksia ilmoille, että ovat kantaneet kaverinikin uniin... Tai sit oli vain hyvä enne! Hauskoja sattumuksia :)
Ja siis kaverini ei tiennyt, että yritämme kolmatta!

Jaahas RD, nyt huomasinkin, että oli tosiaan vaan sattumus toi sun. Mut kyllä se plussa sieltä tulee!!
 
Täällä ei vieläkään mitään uutta. Huomista lääkäriä odotellessa.
Täällä on nyt ihanan hiljaista. Ja eilen sain siivouksen tehtyä loppuun
niin nyt saa vaan nauttia. Mieskin tulee tänään tänne. Ei olla sit nähty sunnuntain jälkeen. Harmittaa vaan kun joudun meneen yksin sinne lääkäriin.
 
Esikoinen syntyi suunnitellulla keisarileikkauksella ja kuopus syntyi cytotekillä vauhditettuna 42+0 (ja vauhdilla tulikin kun synnytys kesti 5,44 h). Katsotaan miten mahdollinen kolmas sitten syntyy.

Miten muuten lasketaa pillereiden lopettamisen jälkeen kp:t? Eli onko tyhjennysvuotopäivä jo kp 1?
 

Yhteistyössä