Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

emunen
Taikasäde: täällä toinen vauvojen jemmaaja! :wave: Eka meni 10 pvää yli, oli äitipoli jo varattuna, mut sain sen perua; toinen viihty 2 viikkoa yli, äitipolilla kävin ja käynnistys oli varattuna, mutta sen sain sitten perua. Äitipolilla lääkäri "pyöräytti pikkusen" kohdunsuuta :$ , että jos se sillä lähtis käyntiin ja mä olin ihan et ens kerralla kun haluat tappaa mut ni varota etukäteen kiitos. Mutta seuraavana yönä kun sitten synnytinkin niin jalomielisesti mielessäni annoin lekurille anteeksi... :D

Eli mahdollinen seuraava lapsi sitten pääsee varmaan käynnistykseen asti, jos suunta jatkuu. Tosin oon miettiny jo etukäteen pyytää käynnistystä pian la:n jälkeen, vikat viikot on niin tukalia ja kuopus oli 4660 g eli pykääminenkin teki vähäs tiukkaa... :kieh:
 
Ei vieläkään mitään uutta. Sit vasta lähetetään labraan kun on kolmannet kuukautiset myöhässä. Kysyin parikertaakin että eikö sitä millään voisi jo saada niin ei. Alku viikosta ajattelin kyllä soittaa neuvolaa ja kysyä sieltä. Sieltä vois saada helpommin lähettee
 
kopsaan toisesta ketjusta tähän kun ei jaksa kahteen kertaan kirjottaa:
neuvolassa lääkäri sano että ei tartte viel olla huolissaan kierron pituudesta, tai siitä että vasta yhdet menkat tulleet ja toisia odottelee |O ei siin mitään mut sanoin että kun me kuitenkin toivottais sitä plussauutista että olis kiva tietää vähän kiertoa niin sanoi että no ei muuta kun tasasin väliajoin vaan testaamaan sitten |O se on kyllä niin onneton se lääkäri, ihan tosi :(
testitkin tuli postissa ja tein sen kasetti testin, negaa se näytti, viivanpaikka näkyi mut noissa kotitestien testeissä vissiin on viivanpaikka nähtävissä? ei sitä kyllä tarttenut mitenkään käännellä ja väännellä sitä testiä että näkyi mut mä en kyllä usko että oli muuta kuin viivanpaikka..
tikruliini no höh :hug: toivottavasti tosiaansaisit pian asiat selville.
 
Heipat vaan kaikille! Minä ja mieheni... ja erityisesti minä itse... ollaan yksiä nössöjä :headwall: Nyt kun sitten on täti poistunut talosta ja peiton alla sais puuhastella. Ja sais puuhastella ihan ilman ehkäisyä, niin meitä jännittää ja jänistää... ei uskalla kokeilla! Hui kauhia, siitä saattaa vaikka raskautua.
 
mervi-elina :| :LOL: :| anteeks :ashamed: mut kuulosti vaan niin tutulle, muistan kun esikoista alettiin yrittää niin mulla oli vähän samanlaiset tunteet alkuun
ottakaan vähän siiteriä tai olutta vaikka saunan päälle ja sitte nvaan puuhiin niin jännitys katoaa :saint:
 
tikruliini toivotaan et asia selviää pian ja mervi-elina me oltiin kans samanlaisia nössöjä kun esikoista ruvettiin yrittää, mutta sitten kun uskaltauduttiin niin heti kävi hyvin ;)
Kannattaa tosiaan vaikka ottaa ne siiderit tai oluset niin kuin umayya ehdotti, rentouttaa kummasti ;)
 
Heips kaikki!
Kaikille varmaaaaan on jo selvää että mun ovis on ollu tuos "god knows when..." ja tosiviisaana päätin elämäni ekaa kertaa kokeilla ovistikkuja tuos kp21 -> iha vaa siks ku ei mitään havaintoa ovistapahtumasta ollu :headwall:
Noh.. kp 21 22 23 puhdas nega ja nyt 24 se sit näyttelee et vissii täti jo tuloillaan pikkuhiljaa, ku näky haalee viiva ???
Jotta jepjep..tätä se sit on ku yksin on kotona lasten kanssa, ja mies töissä pidemmän aikaa :LOL:
Masu on kipeänä "ylös" asti, eli ihan tuohon rintalastaan asti "kiristää" hassusti. Pakko vielä tehdä huomenna ovistesti tuleeko vielä vahvempi viiva vai mitä tää ny o... heheh....

-höynähtänyt mivi- :whistle:

PS.. täältä lennähtää iso läjä rohkeutta mervi-elinalle :p Pistäppä se neitsyys menemään ;)
 
mä olen sen verran pöhkö et piti sit kaikist kielloist huolimat kaivaa se nega testi roskiksest... :ashamed: Siihen oli ilmestyny ihan haamujen haamu, jonka mieski näki. Mitä siitäki nyt sit pitäis tulkita??? Ku se haamujen haamu on ilmestyny siihen PAAAALJON yli sen 5 minsan :/ Niis pakkauksis kyl sanotaa et ei saa tulkita testi ajan jälkee, et kaipa siihen sit on uskominen :p Täytyy tehä vissii uus testi vikonlopun jälkee jos täti ei oo siksees tullu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu77:
me asutaan omakotitalossa 200neliöö.
Muuten Red Dragon, odotitkohan viimeksi samaan aikaan lastasi mun kanssa? Jotenkin muistelisin et oltais "ooteltu" samaan aikaan?
Jaahas, mitenkäs siun lapsoset on syntynyt :D. Mie en kyl yhtään muista, ku mie en ihteni mielestä pahemmin aikaisemmis raskauksis täällä pyörinyt, kai.. Dementia, kun on iskenyt.
Minun esikoinen syntyi 12.3.04 ja kuopus 9.9.05.

Ehdin vasta tänään koneelle... Juuh, mun kuopus syntyi 17.9.05... Ja esikko on synt . jo -01....Eli ollaan samoihin aikoihin tääl pörrätty :D Jäi toi sun nimimerkki vaan jotenki mieleen :wave:
 
Mulla on sitten jännätpaikat huomenna... :eek: meen antamaan pissatestin terv. kesk. Et varmistavat et oisko se raskaus joka tän mahan on kasvattanu?? :heart: Siis niin outoo kyllä!! Viimeset menkat mulla tullut nääs joulukuun puolvälissä, maha tuntuu kasvavan. Testi näytti negaaKun tein kotona... Pelottaa et jos en ole raskaana ni mikä tuol mun mahassa oikein kasvaa :'(
 
Mulle voi sit päivittää perjantaille jo kp2/28 ku täti tuli tänä aamuna :'( Oli aika ikävä ylläri mut onneks tuli kotona eikä vasta töissä. Plussatuulia puhaltelen kaikille tasaisesti. Ite ajattelin yrittää matalampaa profiilia kirjottelun suhteen, taas... Ilmottelen sitten jossain vaiheessa kuulumisia. Kyllä totisesti saa kolmosta odotella, toivottavasti joskus vielä ilmottelee itsestään |O
 
...no nyt se myrkyn lykkäs...
sain plussan! :eek: siis ihanaa...olen vaan ihan hiukan sekavassa mielentilassaa....pelottaa ihan sikana se viimekuinen km...ja ett jaksaahan tää nyt pitää kiinni! joku kirjoitti ett vois tulla herkemmin, Gyne käski heti vaan koittamaan ja joku kirjoitti ett limakalvot vois olla heikot...

Mutta ei auta muu kuin olla kuten tämäkin km jälkeinen aika, olla niin ku ei oliskaan, näytti nyt ainakin tuovan tulosta...siis ihan coolisti vaan... :LOL: ja sekös tässä nyt sit onnistuu...ah mun kädet ihan tärisee.

en osaa nyt muuta *sanoa*

palataan....
 
ONNEA Pamu k :flower: :flower:



Mulla on jatkuva pissahätä, kävin yöllä pari kertaa ja aamulla kun nousin ja taas pitäisi mennä, tää on kyllä ihan menkkaoirekin, joten sen perusteella en mitään kuvittele.
Jotenkin odotan niitä menkkoja kovasti ja toisaalta en, jos nega tulee vielä ensi viikolla, niin sitten varataan etelänmatka ja jos tulee plussaa niin sitten ollaan kotosuomessa, molemmat vallan erinomaisia vaihtoehtoja :)
Mä vaan tahdon varmuuden suuntaan tai toiseen! Voi kun se täti tulisi viikonloppuna tai sitten selkeä plussa maanantaina tai tiistaina (joo, taas olen kärsimätön, vaikka olen olevinani niin kovin varma, etten ole raskaana) huoh.

Tällä hetkellä siis maha on turvoksissa ja pissattaa, eli oireet sopivat molempiin vaihtoehtoihin.
 
Pamu k onnea :heart:

Mitenkähän tämä meikäläisen kp:en laskeskelu nyt sitten alkaa...on taas noista minipillereistä johtuen tiputellut (tai oikeastaan ihan vuotanut) kolme viikkoa, joten mistäpä edes tiedän milloin tyhjennysvuoto alkaa :/ Täytynee ehkä alkaa ensi viikolla käyttää niitä ovistikkuja (niin tuli sitten tosiaan nekin tilattua, malttamaton minä ).
 
Vau, upeeta Pamu k :flower: :flower: :flower:

Ihan tosi hienoa, erityisesti ikävän kokemuksen jälkeen. Nyt kauheesti onnea matkaan ja tarrasukkia ainakin sixpäkki! :heart: Ja tosiaan, nyt ihan rauhassa vaan (varmaan tosi helppoa... ;) ), kaikki menee hyvin.
 
Oi,onnea Pamu K :heart: Ja jätin sen testaamisen nyt tältä aamulta... ei uskalla :whistle:
Mul on oikee kunnon menkka oireet kans. Alamaha ihan turvonnu ja selkä on ihan tulessa. Et jos se täti nyt ei tuu näiden oirede avulla ni testaan sitte alkuviikost tai jotai... B)
 
pamu k ONNEA :heart: :flower: :hug: aivan ihanaa, lähetäpäs tänne vähän plussaa niin pääsen sun mukaan ;)

oinas :hug: :hug:

on: mulla alko eieln juilii menkkamaisesti mahassa joten toivon että se tarkoittaa joko plussaa ensi viikolla testiin tai sitten menkkoja, jotta tulis selvyys johonkin suuntaan!

liina koita rohkaista mieles tai malttaa ;) ja testata :)
 
Ja meillä meni ilta muuten pilalle.. Meillä oli tarkoitus vain viedä esikoinen mummolle ja käydä pikaisesti kaupassa, jonka jälkeen kotiin lepäilee, ni vasta 19.30 päästiin kauppaan..

Ensiki lähdettiin viemään mun porukoiden luo koulun avain + kerhon muut jutut, että mun sisko pystyy pitää pitää kerhon, koska itse en tässä voinnissa halua mennä toisia tartuttamaan.

Seuraavaksi lähdimme viemään esikoisen anopin luokse, mummolaan yöksi.

Sitten kävin prismalla nostaa s-bonukset pois.. Jonka jälkeen lähdimme ajamaan pääkatua eteläänpäin..

Kunnes nainen volvo V70 ajaa kolmion takaa meidän eteen .

Oli taas nainen päästetty ajamaan. Ei kahtonut, tuleeko vasemmalta autoja vai ei.. Ja kun tuo meidän pääkatu on kaksikaistainen.. ja me ajettiin vasempaa puolta (sisempää.. Niin se nainen jarrutti niin, että puolet autosta on sillä meidän kaistalla.

Ei ollut mitään tehtävissä.. Liinat kiinni ja kiva törmäys toisen kylkeen, jonka seurauksesta auto pyörähtää perä toiseen suuntaan. Silloin nainen vasta älys, että mitä tapahtui..

Minkä takia nainen painoi jarrua, eikä ajanut sille välikaistalle, mikä on se kääntymiskohta, että kääntyy sitten toiseen suuntaan.. Oli nimittäin pohjoiseenpäin menossa..

Myönsi, että jarrutti siinä..

Oli kuopuksella ihana herätys.. Ihana huuto alkoi vain takapihalla. Onneksi ei käynyt ihmisvahinkoja, mutta kyllä minä kiehuin.. Ukko oli, että "elä nyt sano noin ja noin".. Ku oisin halunnut pari valittua sanaa naiselle sanoa.

Meidän autosta meni keula ihanasti ruttuun.. Heti törmäyksestä lähti jäähdytinnesteet valumaan yms. Ihanaa pientä silppua tie täynnä.

Toivottavasti ei ihan lunastukseen joutuis.. Mutta hinaajamies sanoi, että hiukan näyttäis siltä, että lunastukseen saattais mennä.

Olihan tämäkin kokemus, ku kohta ois muutenkin oltu vaihtamassa autoa.

Mutta sinne meni meidän v6-koneellinen auto.. Ja niin kuin oli mukava sillä leikkiä jäällä.. Ääh.. Ikävä on sitä autoa.

Vilustuin ainakin lisää ja olen kyl menossa hakee sairaslomaa sunnuntaina lisää. En ole menossa mihinkään.

Helvetti, ku ketuttaa vieläkin niin mielettömästi..

Kuvissa se ei näyttäny niin pahalta kuin paikan päällä.

Nainen soitti tapahtuneesa miehelleen.. Mies oli kysynyt, että mikä auto ja sitten oli kysynyt, että mikä vuosmalli, niin sitten alkoi kuulumaan toisessa päässä mieletön kirosanajoukko.. Olivat varmaan aikeissa, jos itse pystyisvät maksamaan, ettei menis bonukset.

Nainen sai 12 päivän päiväsakot..
 
Perjantai 11.1.2008


Oinas74...................................kp 2/28
maaruska................................kp 6/21-28
Matonen..................................kp 8/31
mervi-elina..............................kp 8/34-42
Tanjusha................................kp 10/31
letkukinttu..............................kp 12/28-34
Onnimanni84...........................kp 12/31
Taotao -03..............................kp 13/26
maitooo...................................kp 16/28
emunen...................................kp 16/28-30
Tulentyttö................................kp 18/28-32
TaikaSäde................................kp 19/??
Red Dragon.............................kp 19/33
Kaksonen 74...........................kp 21/48
Mivi.........................................kp 25/33
tatomira..................................kp 27/30
äippä-80.................................kp 30/26-30
Rindie77..................................kp 44/30
tikruliini...................................kp 62/28-30
Telle76....................................kp 71/29-35
Riemurasia...............................kp 81/35-48
umayya...................................kp 82/28
Nandi......................................kp 95/??
tuplis2.....................................kp 97/29-31
Liina81.....................................kp 116/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
RD noi kolarit on aina ikäviä, mutta eikös kannattaisi toivoa, että se auto nimenomaan menee lunastukseen? Kolarikorjattua autoa ei kukaan tervejärkinen osta ja lunastus on paras tapa vaihtaa autoa. Me aina leikillään puhutaan, kun ollaan vaihtamassa autoa, että toivottavasti joku ääliö ajaisi päin sillai, että auto menee lunastukseen.

Onneksi mitään pahempaa ei sattunut, peltiä saa aina uutta.

 

Yhteistyössä