Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
RD noi kolarit on aina ikäviä, mutta eikös kannattaisi toivoa, että se auto nimenomaan menee lunastukseen? Kolarikorjattua autoa ei kukaan tervejärkinen osta ja lunastus on paras tapa vaihtaa autoa. Me aina leikillään puhutaan, kun ollaan vaihtamassa autoa, että toivottavasti joku ääliö ajaisi päin sillai, että auto menee lunastukseen.

Onneksi mitään pahempaa ei sattunut, peltiä saa aina uutta.
No toisaalta kyllä..
Mutta tuossa on sen verran tehokas moottori, josta saa hyvät hinnat viellä. Varsinkin kun osissa myy.. Ja jotkut saatta ostaa ihan tuossakin kunnossa, jos vain on paikka missä korjata ja rahaa.

Eipä tuolla, me ollaan muutenkin ostamassa uus auto kävi miten kävi. Ei muuta meidän suunnitelmia milläänlailla.

Ja me nyt ollaan toivottukin kolaria, ja nyt se sit sattui.

Ens viikolla selviää, että miten käy.. Ja saadaan kunnon lista, mitkä siinä on rikki.
 
neuvolasta sain lähettee labraan. On kyllä vain pissatesti veritestiä ei kait sitten tehdä. Jos ei silloinkaan näy mitään tai tätiä ole tullut kylään niin varaan neuvolaan ajan ja ruvetaan miettiin sitten jatkoa. Maanantaina tai tiistaina labraan. Eli sinne asti täytyy odottaa. Harmittaa kun tänään en kerkeä.
 
oinas paljon haleja :hug: :hug:

pamu k älyttömästi onnea, aivan ihana uutinen, heitäppäs meille kaikille tädin karkotus säteitä ******!!!!

(.) ei vieläkään plussaa ovis testissä, eilen oli jo tummempi haamu viiva, et josko jo tänään tulis plussa...
Peitot tosiaan heilunut viimeksi maanantai iltana et jos ovis on tänään ni sit kaikki toivo ei ehkä oo menetetty :(

++++ tuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
kiitti tuhannesti teille kaikille!
en kyll täältä mihinkään lähe, uskallan iloita sit vasta kun noi viime kuun km päivät on ylitetty eli ens viikko on ratkaiseva, ettei vaan historia toista itseään... :|
mutta onhan tämä ihanaa kun plussa pärähti!!
jotenkin edelleen ihanan uskomaton fiilis!
jospa tosiaan kaikki menee nyt hyvin ja tämä kokemus pyyhkii nuo ikävät muistot.

joo, tottakait te tuutte kaikki junaa mukaan!
sit vasta voin poistua, ku ootte mukana, kaikki ihanat ihmiset!
:wave:
 
emunen
mervi-elina: Ei välttämättä kumpikaan, tuttu sai 3. lapsensa aikaan "varomattomuudella" seuraavana päivänä menkkojen jälkeen, eli ei tyypillistä ovisaikaa lähelläkään. Nehän välillä tulee millon tulee. Ovulaatiot, meinaan. ;)

Ja Pamulle hirmusti onnea! *hyppää mukaan junaan* :D
 
Lauantai 12.1.2008


maaruska................................kp 7/21-28
Matonen..................................kp 9/31
mervi-elina..............................kp 9/34-42
Tanjusha................................kp 11/31
letkukinttu..............................kp 13/28-34
Onnimanni84...........................kp 13/31
Taotao -03..............................kp 14/26
maitooo...................................kp 17/28
emunen...................................kp 17/28-30
Tulentyttö................................kp 19/28-32
TaikaSäde................................kp 20/??
Red Dragon.............................kp 20/33
Kaksonen 74...........................kp 22/48
Mivi.........................................kp 26/33
tatomira..................................kp 28/30
äippä-80.................................kp 31/26-30
Oinas74...................................kp 31/27
Rindie77..................................kp 45/30
tikruliini...................................kp 63/28-30
Telle76....................................kp 72/29-35
Riemurasia...............................kp 82/35-48
umayya...................................kp 83/28
Nandi......................................kp 96/??
tuplis2.....................................kp 98/29-31
Liina81.....................................kp 117/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
Täällä on tainnu ovis mennä ihan huti |O
Eli eilen oli sit jo taas haaleempi viiva tikussa, näinköhän se ovis on ollu torstaina (jolloin vähän tummempi haamu), no eilen peitot heilu, mut vahvasti on semmonen olo et ei oo tärpänny :(
 
Mä tein uuden testin aamul ja nega oli... Kp29 nyt sit tänää. Outoja vaan nää mun olot. Ko koko viikon on ollu sellast menkka juimintaa alamahas, varsinki oikeel puolel. Ja alapää on muutenki jotenki "outo" :p Nii ja rinnat iha äly arat, ja pitkät päällä koko aika B) En tiä sit mitä on... mut ei mul enne menkkoi tälläst oo ollu. Mut jos nyt sit täl kertaa vaa on :/
 


Plaah, pitäisi jaksaa siivota, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa :( Koko talo on edelleen kuin pommin jäljiltä kun en sitten joulun jälkeen ole jaksanut siivota kunnolla. Nytkin olisi hyvää aikaa, mutta todennäköisesti parkkeraan takapuoleni tuohon sohvalle ja katson elokuvaa.

Heh, kävin äskön kirjautumassa tonne fitness-ruokapäiväkirjaan, tavotteeksi laitoin 6kg:n painonpudotuksen kahdeksassa kuukaudessa :) Sitten tosin suunnitelmat heittää häränpyllyä mikäli plussa tulee.
Itse odottelin kovasti menkkoja tänään alkavaksi, pillereillä kun tuo kierto on ollut tasan se 28päivää, mutta nythän niitä pillereitä ei ole, joten sen varaan ei voi laskea.
Kovasti tekisi mieli taas testata, että asiaan saisi jonkinlaisen varmuuden, mutta maanantaille on pakko odottaa, että tulos on varmempi, en kyllä tiedä, ehdinkö maanantaina käydä testiä ostamassa.

Miksi tarvii testailla liian ajoissa, se keskiviikkoinen oli aivan liian aikaisessa! ja pakko oli rahansa sellaseen tuhlata :(

Liina81: toivottavasti sulle plussa tulee sitten, sua ei tainnut tuossa listassa olla, joten en tiedä kiertosi pituutta, mutta plussatuulia :whistle:
 
Voi helvetin helvetin helvetti!!!!

Ihan kuin nämä meidän vastoinkäymiset ei jo riittäis

Kiitos kuuluu tällä kertaa tytöille.. Sitä, kun luottaa heihin.. No, mitäs annettiin mehukatti valmijuomapullot heille juotavax..

Olivat menneet meidän makkariin.. Ja kas.. Minun puoli sängystä märkänä. Saanpahan nukkua ens yön ukon päällä.
180 cm levee sänky ihan pilalla. Perkele.

Saanpahan uuden sängynkin, jota olen kauan jo kaivannut :D
 
Me saadaan maanantaina tietää päästäänkö muuttaan isompaan asuntoon! Kunpa vaan päästäis meillä on täs kolmiossa niin onnetoman pieni keittiö!! Ja aargh... tätä tavara määrää!! ja oishan se sit kivaa jos nyt täs se plussakin joskus tulisi niin olisi sit valmiiksi jo isompi asunto! mut hei Plussa tuulia kaikille!!
 
Sunnuntai 13.1.2008


maaruska................................kp 8/21-28
Matonen..................................kp 10/31
mervi-elina..............................kp 10/34-42
Tanjusha................................kp 12/31
letkukinttu..............................kp 14/28-34
Onnimanni84...........................kp 14/31
Taotao -03..............................kp 15/26
maitooo...................................kp 18/28
emunen...................................kp 18/28-30
Tulentyttö................................kp 20/28-32
TaikaSäde................................kp 21/??
Red Dragon.............................kp 21/33
Kaksonen 74...........................kp 23/48
Mivi.........................................kp 27/33
tatomira..................................kp 29/30
äippä-80.................................kp 32/26-30
Oinas74...................................kp 32/27
Rindie77..................................kp 46/30
tikruliini...................................kp 64/28-30
Telle76....................................kp 73/29-35
Riemurasia...............................kp 83/35-48
umayya...................................kp 84/28
Nandi......................................kp 97/??
tuplis2.....................................kp 99/29-31
Liina81.....................................kp 118/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Kukkahattu.............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
no voi ihme näitä haamuja... työpäivän aikana siihen eiliseenki testiin on oli ilmestyny ihan selvä plussa :| Näkee ihan hämärämmässäki valossa, ja on väriltään sininen niinku kuuluu :| Tuleeks kaikkiin testeihi sit kuitenki haamu muutaman tunnin päästä? vai? Ku tää oli jo toinen kerta.. tai se eka haamu oli ihan tosi vaalee, eikä oikee väriäkää nähny. Mut nyt olis ihan selkee, paitsi et vaan on tullu testiajan jälkeen :p Menkkajuilinnat jatkuu alamahassa ja muutki oudot olot... help :heart:
 
Mahaa poltellut eilisestä asti. Peittoa ollaan nyt kahteen kertaa hailuteltu viikonlopun aikana. Katsoo jos se täti tulisi jo kylään. Jos aamulla ei näy täti niin viedä se näyte labraan ja soitella tulosta iltapäivästä.

Kyllä oli ihanaa viettää vain aikaa miehen kanssa kahdestaa
 
Mies antoi viimeisen suostumuksensa kolmannesta lapsesta :) Et saa tosiaan tulla jos on tullakseen :heart: Mä oon niin Happy :D En sitten ollut pisutestin mukaan raskaana mikä siis tehtiin terv.kesk :/ Maha vaan pömpöttää edelleen kamalasti :/ Kummajuttu tää on?? Noh, ootellaan nyt vielä viikko ja jos ei tätiä kuulu niin uutta testiä kehiin....
 
Liina81: riippuu mikä testi sulla on, mutta jos on apteekin oma niin uskaltaisin jo onnitella plussasta. Mulle tuli kuopuksesta apteekin omaan plussa reilusti yli tunti testin tekemisestä ja paikkansa piti.

RD lapset osaa kyllä välillä yllättää "iloisesti" Onneksi osaat kääntää asiaan edes jotain positiivista (uusi sänky)



Mä edelleen odotan kuukautisia alkavaksi, huomenna aamulla sitten kärsimättömästi testaan jo ei niitä kuulu. Tota kohdunnipukkaa eilen tunnustelin ja eka luulin, että se on ihan kova ja kiinni, mutta kokeilinkin väärästä kohtaa ja väittäisin, että se on edelleen suht pehmeä ja auki, nyt harmittaa, etten ole sitä aiemmin testaillut :(

Mä nyt sitten aloitin "laihdutuksen" tuskin kovin kauaa jaksan noita kaloreita laskeskella, mutta sen laskurin mukaan saan syödä 1800kcal/vrk ja eihän tuota saa millään täyteen! Tänään oon syönyt aamupala, lounas ja välipala ja siitä on kertynyt noita "kokonaiset" 670kcal ja mulla ei mitään päivällistä oo tapana ollut syödä, niin tänään syön enää pari palaa ruisleipää+mukillisen teetä niin tuskimpa noista tulee 1200kcal etenkin kun en käytä edes juustoa vaan vain leikkeleitä. Ja kun en mitään laihdutusjuttuja edes syö, vaan kastikkeeseenkin laitoin ihan reippaasti voita, mutta... (tää juttu nyt ei kuulu tänne yhtään, mutta kunhan höpäijän :D )

Mulla ei raskautumisen suhteen ole merkkejä suuntaan eikä toiseen, perjantaina pissatti hieman normaalia enemmän, mutta se on mulla merkki kuukautisistakin, maha on turvoksissa, mutta sekin on merkki kuukautisista. Aamulla heräsin seitsemältä virkeänä (siivoamaan koiran ripaskaa ja kun on kuitenkin 50kg koira kyseessä niin sitä myös oli :x ) eli mitään väsymystäkään ei ole (tosin tuo virkeys on mun kohdalla epänormaalia!) voi kun saisi jo varmuuden suuntaan tai toiseen!
 

Yhteistyössä