Jaahas, mitenkäs siun lapsoset on syntynyt . Mie en kyl yhtään muista, ku mie en ihteni mielestä pahemmin aikaisemmis raskauksis täällä pyörinyt, kai.. Dementia, kun on iskenyt.Alkuperäinen kirjoittaja hellu77:me asutaan omakotitalossa 200neliöö.
Muuten Red Dragon, odotitkohan viimeksi samaan aikaan lastasi mun kanssa? Jotenkin muistelisin et oltais "ooteltu" samaan aikaan?
Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika onAlkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.
:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika onAlkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.
:attn: Mä kävin hakemassa apteekista raskaustestejä... 12 kpl!!! Mitä ihmettä mun päässä oikein liikkui?
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Sinä olet jo varannut valmiiksi testit, että pystyt testaamaan sitten, kun sen aika onAlkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:Täällä on vielä täti kylässä ja on hyvinkin riittoisa täti Mutta ehkä tämä on viimeinen täti noin vuoteen.
Siis joo, mutta aika moneen yrityskertaan varasin noita testejä, kun mä olen omassa päässäni päättänyt, että meillä tärpii ihan heti ekasta...