~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Ensi kuun "yrittämisestä" meillä jatkuu kyllä samalla linjalla eli yritystä yritystä,yksi itsenäisyyspäivän lapsi jo meiltä löytyy ja miehen puol sukua on syntynyt joulukuussa,joten kai sinne sit vielä yks mahtuis =)

Meidän vauvapuuhista tietää yksi mun serkku,ku kuumeiltiin yhtä aikaa,mutta hän jo plussasi ja yksi kaveri,jolla myös nyt yritys päällä,hiljakseen ollaan tästä niinku oltiin esikostakin ja tästä kuopuksestakin reilun vuoden,mut sit rupes ahistaa ne koska kyselyt ni saihan ihmiset hiljaseks ku läväytti et ollaa yritetty jo kauan,mut ei ota tulta purjeisiin :/

"Ovistesti plussista" kysysin,et ne jotka niillä "plussan" (siis raskaus) saanu,et onko ollu vahva vai haale viiva?mä eilen ihan piruuttani testasin ku menee testit täs kuus vanhaks ja haalee viiru siihen tuli...toivo heräs taas

Mä oonki saanu viime päivinä vähän muutakin ajateltavaa,ku oon nyt ollu vielä hoitovapaalla,mut mies ollu pari viikkoo kotona ni ilmottauduin pomolle et pääsen heittää keikkaa aina silloin tällöin,ni nyt oon pari päivää jo töissä ollu ja huomen aamulla pitäs taas mennä,ens viikonki oon kokonaan töissä,joten toivottavasti ei se täti tänne tuu,ku mähän vuodan aina ku seula :eek: ei oo kiva olla töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:

Sori, mut kuvaa loistavasti meikäläistä |O
*Reps* :LOL:
Samaa mieltä...eikun testaamaan vaan ;) :heart: Mitä sitä itseensä kiusaamaan!
Sanoo hän joka venyttää aina testaamistaan :whistle: :D

Kujakatit mä tein viimekierrossa pari ovistestiä ennenkuin uskalsin tehdä r-testin ja mulla näytti o-testit plussaa! Silläpä uskalsin sitten r-testinkin tehdä kun muitakin oireita löytyi ja plussahan se oli sekin...tosin meni sitten kesken! Toisilla siis myös o-testi näyttää raskauden ;)

Me siirrettiin eilen pojat jatkettaviin sänkyihin nukkumaan ja hiukan kyllä jännitti miten nukahtamisen tulee käymään mutta yllättävän hyvin sitten nukahti =)
Nyt mua jämää se että monelta pojat herää ja herääkö isäntä vai touhuaako ne omiaan täällä huushollissa :$
Minä oon lähdössä töihin...mutta kaikille muille....

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

LAUANTAI 28.2.2009

Unikeiju....................................kp 2/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 8/35.......................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 15/28-30................yk ?
Carla........................................kp 15/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 16/28......................yk
snowangel...............................kp 20/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 21/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 23/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 24/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 28/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 30/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 32/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 35/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 36/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 36/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 43/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 63/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 69/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk
Miukkelis..................................kp...................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Jennyli, ei muita oireita kuin kuvittelemani menkkakivut ja tuo lämmin pallo, vähän niinkuin virtsarakko olisi täynnä.

Nyt täytyy saada jo kahvia, kun vielä kerta maistuu :D Kiitos onnitteluista, oon aikas onnellinen, vaikkakin ihan varovaisesti :heart:

Mulla vasta dpo 9 ja minullakin on kuvailemasi olo masulla :whistle: Mutta mä taidan toivoo niin liikaa!! Mut Olisihan se kiva kuulua siihen sakkiin joka plussaa heti km jälkeen =) :heart:
Yritystä ei ainakaan puuttunut joten luonto hoitaa loput ;)

Huomenta kaikille!
Täällähän on ollut vilkasta =) Uusille kuumeilijoille tervetuloa ja Varanikki Onnea, onnea oikein kovasti :flower:
Täällä onkin ollut keskustelua "välikuukaudesta", josta miekin edellisessä viestissäni mainitsin. Meillä on tosiaan kans se itsenäisyyspäivän muksu ja jos ens kierrossa tärppäis niin se olis sitten siinä puolessa kuussa joulukuuta...Mutta toisaalta tosiaan en usko,että malttaa pitää taukoakaan.
Tympeetä herätä joka aamu siihen, että "kuulostelee" kehoaan, onkohan tullut mitään raskausoireita. Maistuuko kahvi, aristaako mistään...ja silti niin vahva tunne ettei kohdussa ketään ole :/ Kurjaa odottelua.
Milloin Jennyli meinaat testata, lupaavat päivät jo :D

Jennyli, se on niin jännä kun se menkkaepäilys ja tuntemus että se on vaan jännityssolmu siellä massussa, onkin sitten pieni "toukka"...Voihan se olla sullakin!

Pitänee koittaa etsiä itselleni sopivaa pinoa tuolta odotuspuoleltakin.. Äsken yritin katsella, mutten löytänyt sopivaa. Toivottavasti mahdollisimman moni teistä tulee perässä tuonne, tuntuu niin kivalta porukalta tämä :hug:

Mulla alkaakin siivouspäivä nyt, mukavaa lauantaita :wave: ( puuh :whistle: )

Toukotuuli jaa-a, testaamista voisi miettiä ensi lauantaille jolloin menkkoja odottelen! Mulla on luteaalivaihe yleensä 16pvää ja tollon lauantaina olis se dpo 16.
Mulla olis kosteet juhlat tiedossa tuolloin joten siksikin ajattelin testata (jos tarve). :p Olisihan se mukavaa että saisi nuo juhlat jättää mitä ihanimmasta syystä väliin :heart: Mutta jos ei niin sitten menen ja nollaan kyllä ajatukset täysin :saint:

).( Hmm...mä rupesin oikein miettimään että mullakin on tunne että rakko olis täynnä,siis sellainen paineen tunne! Mutta eikai se mitään merkkaa :/
Tarttis selata aikaisempia kirjoituksia viimekierrosta ja sen oireista!!
Muut oviksen jälkeiset oireet vielä päällä..lämmöt 37 ja ylikin, nännit arat, kuuma-kylmä, v.vuotoa jne. Lisäksi eilisestä kuvottanut mutta voihan tuo johtua lääkkeistä (terolut)...josko mulla on joku keltarauhasen yliannostus :LOL:
Joo en mä odota kyllä yhtään mitään...ettei tipu liian lujaa!! |O

paljon paljon onnea varanikki!! :heart:

tuolla odotuspuolella on ainakin pino kolmatta lasta odottaville. meneekös sulla sit la marraskuun alkuun? mä oon siellä lokakuisis. mulla on kumminkin vähän epävarmaa ton la:n kanssa. menkkojen mukaan ihan vikoja lokakuun päiviä..mut oon varma et se menee vähän myöhäsemmäks, luultavasti marraskuun puolelle..

kohta alkaa taas uusia twestailijoitakin olemaan :D plussatuulia :whistle:

Sonja R, kyllä mulla menee laskurien mukaan marraskuun alkuun LA, mikäli hyvin käy :) Pitää varmaan odotella josko joku kiva pinon marraskuisille aloittais, itse en kyllä uskalla :D

Jennyli, kovasti toivon että tuo paino rakolla on jotain muuta kuin pissihätä.

Kiitokset onnitteluista, kovasti olen täällä hölmö ilme naamalla imuroinut tänä lauantaina :LOL:

Ihanan paljon plussia tullut :heart: Onnea hirmuisesti =)
Meillä on yritys nyt kait vähän jäähyllä, ehkäsyä ollaan käytetty yhtä kertaa lukuunottamatta joten enpäs usko että siitä olisin raskaaksi tullut. Menkkoja siis odottellen alkavaksi tänään. Saas nähdä nyt että malttaako sitä menkkojen jälkeen jatkaa ehkäsyn käyttöä vaiko ei ;)

Pikkarainen kp36/33-36

varanikki Onnea aivan sylin täydeltä! Ihanaa!! :heart: :heart: :heart: :hug: Ihanaa odotusta sinulle. Nauti joka hetkestä.

).( Mulla on tuntunu kohdun kohdalla jotain ihme kuplintaa nyt muutamana päivänä. Siis samanlaista kun on ollut raskaana ja on tuntenut ensimmäisiä kertoja sikiön liikkeet. Niinkuin joku pillillä puhaltais sielä kuplia :LOL: Ja ei siis suolistossa vaan tossa häpyluun yläpuolella :LOL: No hohhoi...tuskin toi mitään merkkaa. Olin vaan kirjoitellut tänne palstalle kun sain keskenmenon niin sen raskauden oireista mitä silloin oli niin oli kirjoittanut että " elohiiri kohdun kohdalla! :eek: Olinkohan tarkoittanut juurikin tota mitä nyt on...en muista. No odotellaan ja katsellaan. Olo on kyllä vieläkin pessimistinen ja negatiivinen jopa plussaamisen suhteen.

Moi taas!

Mut voi poistaa kans plussanneista :| Eilen alkoi runsas verenvuoto ja tänään ultrassa todettiin, että kaikki on itsestään tullut ulos.
Eilinen oli aika rankka päivä, mutta kiitos kaikkien ihanien ystävien ja perheen, elämä on taas valoisampaa =)
Mieli on paljon parempi jo ja vuoto huomattavasi niukempaa kuin eilen. Kätilö ultrassa sanoi, että uutta raskautta voi heti yritellä, kunhan vuoto on ohi. Eikä sen pitäisi kestää kauemaa kuin normien menkkojen.
Jos jatkuu, niin sitten tietysti lääkäriin.

Mutta siis, mä palasin tänne kuumeilevien listalle... Toivottavasti tärppää kuitenkin taas pian =)

Miukkelis olen tosi pahoillani :hug: :'( Tunnut olevan kuitekin vahva ja osaat ajatella asian noin positiivisesti :hug:
Samoin kävi minulle viimekierrossa ja taas jännäillään ;) Toivottavasti saamme molemmat pian kokea raskauden onnen uudestaan!! :heart:

Onnea plussanneille :flower:
Täällä yksi kuumeilija joukkoon lisää,lapset 06 ja 08 ja kolmonen vielä haaveissa.Yritys jo aloitettu mutta taitaa tältä kierrolta jäädä käteen vain hanan aukaisu.. kp 25/27,merkit vatsan nippailusta yms jotka voisi kuvitella olevan myös raskaudesta olleet pari pv mutta luulen että ei kuitenkaan vielä.. nämä viimeiset päivät on vaan niiin pitkiä odottaa.. :p
Hauskaa kuitenkin huomata että meitä kuumeilijoita on näin paljon :heart:

Jennyli kai mä voisin surra tätä vaikka maailman tappiin asti, mutta... Mä haluan päästä eteenpäin ja tiedän että se on mahdollista, mulla on kuitenkin jo kaks ihanaa lasta =)
Tehtiinkö sulle km:n jälkeen kaavintaa tai mitään? Mä toivon, että kun ei tarvinnut tehdä, niin jos olis mahdollisuus tulla uudestaan nopeammin raskaaksi... Toivotaan näin. Mä alan taas tikuttelemaan jossain vaiheessa, kun tää vuoto loppuu..
Ja yritystä peliin vaan. Tässä onkin ollut taukoa tuon kaiken plussaamis hässäkän jälkeen.. Joten nyt se taas maistuu =)

Yhteistyössä