~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Sonja R kyllä se nyt on pakko vahvistua, mikä muukaan syy vois aiheuttaa istukkahormonia virtsaan ko pikkunen elämänalku :heart:

Täällä odotellaan tätiä, treffit huomiselle, mutta mieluummin toivoisin että täti peruu tapaamisen ;)

Jennyli mun mielestä noi 2008 plussanneet voi poistaa listalta, jos näin tuoreella on äänestysoikeutta vielä :)

Plussatuulia! :whistle: :whistle:

Olisko sulla Sonja voinu olla myöhäsempi ovis? Mulla just kuvaamasi kivut ovisaikaan! Sekin vois selittää haaleen viivan, sulla kuitenkin päivät jo yli ;)

Varanikille peukkuja ettei täti tuu db+++++++++ :heart:

Päiviä :)

Tännehän on tekstiä tullut sitten viime käynnin jälkeen. Oon lomalla niin ei oo ehtinyt ihan joka päivä tänne tulla :)

Aika hassulta tuntuisi, että Sonjalla kolme testiä näyttäisi väärää haamua, joten varovaiset onnittelut :)

varanikki toivottavasti menkat pysyy poissa ja saat sinäkin alkaa masua kasvattelemaan :)

ja tuosta 2008 plussanneista, minun puolestani ne saa poistaa :)

Sitten ON: loma on mennyt jossain ihme horroksessa, pitänyt joka päivä siivota, mutta ei vaan oo saanut aikaiseksi. Mies lähti käymään esikoisen kanssa anopilla niin nyt olis hyvä sauma siivota, mutta pakkohan sitä oli tänne tulla vilkuilemaan ennen siivouksen aloitusta :)

Mä en oo mitään varmaa ovista missään vaiheessa huomannut ja eri laskurien mukaan se on voinut olla ihan mitä vain välillä 17.2.-28.2 ja toistaiseksi on joka päivä pyritty hyödyntämään ;) itsellä on sellanen tunne, et ovis oli viime viikon pe mut varma en voi olla. Mulla on gyne tossa ensi viikon alussa ja sillon aattelin pyytää et tekevät veritestin, jos se olis sillon pe ollut niin sit se oli dpo 11 ellen ihan väärässä oo :)

Mut joo, taidan tästä alkaa siivoon...

nyt sain cb:n ostettua. Siihen sitten pärähtikin melkein heti aikas lailla selkee viiva :heart: Päiväpisusta, mikä vajaat parituntia ollu rakossa. Eiköhän sitä vois jo uskoo, että joku siellä kasvaa! ja toivottavasti pysyykin!

joo, eiköhän noi vanhat plussaajat voi poistaa. Yks nimimerkki sieltä kirjotteli mun kanssa toukokuisissa 08. Et tuskimpa niitä siellä enää tarvii olla..

).( pikapikaa tässä tauolla kirjoitan...
Mulla ei vieläkään ovisplussaa ole tullut, vaikka nyt on kp 17 menossa. Gyne viime torstaina arvioi, että ovis ois pitäny tulla kp 16.. Hitsin hitsit, taas meni tää kierto mönkään. Luteaalivaihe jää ihan liian lyhyeksi eikä tärppi siis oo mahdollinen. Mutta onneksi tuo peittojen heiluttelu on kuitenkin niin mukavaa puuhaa :D joten jatkamme harjoittelua ja toivotaan että ihme tapahtuisi.

tärppionnea teille jokaiselle!

Voi, mielettömästi onnea Sonja R.
memmiliini, jospa sinua saisi onnitella seuraavaksi :)
Poistahan tosiaan Jennyli tuo pitkä litania plussanneita. Jätä vaan nuo tän vuoden tärpit. Jospa sekin lista vähitellen siitä alkais venymään. Yrityksen puutetta kellään ei ainakaan voi sanoa olevan näitä tekstejä lukiessa :D

Hei kaikki !

Voisimpas minäkin liittyä tänne teidän seuraanne =) Meiltä löytyy 7-vuotias tyttö sekä 6-vuotias poika ja kolmatta siis kovasti yritämme.... Marraskuussa 2008 päätimme viimein että nyt on hyvä aika pienokaiselle .... Onnea kaikille teille jotka olette plussanneet ja tsemppiä ja innokasta touhuamista meille plussaa odottaville :heart: Itsellä tänään kierron 28 päivä...kierron pituus vaihtelee 27-32.

Sonja R Ihanaa..Onnea :heart: Kylläpä täällä on mukava taas jännätä muiden kanssa ja nuo plussa uutiset tuo piristystä päivää.

Mulla oli eilen vähän oviskipujen tuntoista nippailua vasemmalla. Jospa kroppa alkaisi taas toimimaan. Me kyllä mennään niin tjot meiningillä etten miestä alkanut edes houkutella. Muutenkin meillä viikolla on hyvin hyvin hiljasta pupuilu rintamalla ,kun lapset saadaan unille vähän ennen yhtätoista ja mies herää ennen kuutta töihin. No jospa tuo ovis sitten joskus sattuisi kohdalleen.

Olen pari päivää kärsinyt häpyluun alueella olevista liitoskivuista. Ei meinaa kävelemään päästä välillä. Onko muilla ollut vielä kauankin synnytyiksen jälkeen kipuja?? Synnytyksestä on kyllä pian jo 7kk.

Plussapuhureita kaikille++++++++++++ :heart:

Sonja R vielä minäkin täältä onnitteluja sinulle huikin :wave: Onnea ihan hirmuisesti :heart:

Poni06 En muistaisi että mulla ainakaan on ollut..Ekat 3 kk:tta on ollut aina jos jonkinmoista vaivaa mutta ei kyllä sen jälkeen. Mulla nuorimmainen on melkein saman ikäinen muksu kun sulla 10kk:tta.

Unikeiju :hug: Mukavaa kun tulee uusia

snowangel voi, toivotaan nyt että siitä huolimatta raskautuisit vaikka et ovisplussaa vielä saanutkaan. Jatkoitko tikuttelua? Onko nyt tullut vieläkään plussaa? :hug:

Memmiliini mäkään en jaksa odottaa..testaa jo!!!! :D

En jaksanut sitten odottaa ja testailin tänä aamuna. Ihan selkeä negahan sieltä tulla tupsahti. En kyllä olis millään uskonut, niin vahvoja raskaustuntemuksia mulla on ollut ja on edelleen. Kp:t on tänään 27/30. Ei kai tässä muuta voi kun odotella...

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

KESKIVIIKKO 25.2.2009

P123....................................... kp 5/35.......................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 12/28-30................yk ?
Carla........................................kp 12/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 13/28......................yk
snowangel...............................kp 17/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 18/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 20/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 21/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 25/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 27/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 28/28.......................yk 2
Puuhaemmi..............................kp 29/25.......................yk ?
Unikeiju....................................kp 29/27-32.................yk ?
Jennyli......................................kp 32/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 33/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 33/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 40/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 60/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 66/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Miukkelis :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Heips!

Tervetuloa Unikeiju ! :flower:

Aamukastetta
kyseli tuota miun ovista. Tikuttelua olen jatkanut tähän aamuun saakka ja plussaa ei ole vieläkään tullut. Joka aamu olen cb:n digimittarilla testaillut sekä eilen illalla. Olen kyllä hiukan ihmeissäni :eek: Voiko se munarakkula jotenkin "tuhoutua" tai hidastaa kasvuaan, vai onko ovis mennyt ohi huomaamattani ??

Poni06, mulla on liitoskipuja ollut vain raskausaikana.

Aurinkoista kevätpäivää kaikille! Tää jatkais töitä :D

snowangel mä en noista asioista hirvästi tiedä mutta siis niin olen ymmärtänyt että se munarakkula voi kehittyä ihan normaalisti mutta ei välttämättä ollenkaan irtoa, siksi sitä lh- huippuakaan ei tule...tai jotain..olikahan tos mitään järkeä. Korjatkoon joku joka paremmin tietää.
Mutta siis toivotaan nyt kumminkin parasta bd!! =)

Se testi oli herkkätesti mutta ohjeissa kyllä sanottiin, että se pitäis tehdä aikaisintaan sinä päivänä kun kuukautiset jää pois. Ja tein aamupisusta. Mikähän minulla sitten on, jos en ole raskaana? Mulla on koko ajan kohdun seudulla sellainen painon tunne, ihan kuin siellä olisi jotain ylimääräistä.

Alkuperäinen kirjoittaja memmiliini:
Se testi oli herkkätesti mutta ohjeissa kyllä sanottiin, että se pitäis tehdä aikaisintaan sinä päivänä kun kuukautiset jää pois. Ja tein aamupisusta. Mikähän minulla sitten on, jos en ole raskaana? Mulla on koko ajan kohdun seudulla sellainen painon tunne, ihan kuin siellä olisi jotain ylimääräistä.
Jospa teit testin vain turhan aikaisin? Toivotaan että saisit plussan tuossa puolisen viikkoa myöhemmin.

Itsekin tekisi mieli jo testailla, mutta hampaita purren sinnittelen tuonne viikonloppua kohti.. Ja toivon ettei tätiä näy...

:wave:

Yhteistyössä