~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Varanikki voi ei, ei kai? Miten kävi? :hug:

Mua nyt vaan ketuttaa :headwall: :headwall: |O Jotenkin tuntuu että ei tästä tuu mitään :'( Kyllä mä tiedän että meidän hedelmällisyys palaa kohalleen kun toi miehen lääkitys saadaan pois..mutta kun sen raskautumisen pitäis olla mahollista nytkin. Mutta jotenkin on niin pessimistinen olo että ei varpilla oo tärpänny. Siksikin rasittaa niin megana kun annan tämän vaikuttaa nyt omaan mielialaanin. :headwall: kun kerran tiedän että kyllä me se vauva vielä saadaan..mutta kun mä en enää jaksa odottaa..enkä laskea enää kp, ovista, dpo |O |O :xmas: :ashamed: tai mitään. Plääh! :(

Minäkin täällä jännään kuinka Varanikille kävi. Toivotaan parasta, ettei täti ois tullut.

Veit sanat suustani aamukastetta. Tahtois niin kovasti päästä odottamaan vauvaa, eikä enää laskeskella milloin on ovis, tuleeko sitä ylipäänsä, milloin menkat alkaa... mistä johtuu tuhrut? plääh.
No, jotain hyvää kuitenkin tälle aamulle, sain ovisplussan :D Mutta mutta, pahoin pelkään, että luteaalivaihe jää liian lyhyeksi eikä raskaus ole mahdollista tässäkään kierrossa. Yhyy.

kp 19/27 ja ovisplussa

Huomenta!

Ei tätiä - vielä. Aamulla herätessä tuntui taas menkkamaisia, mutta nyt ei taas mitään. Tietysti kiduttaa taas muutaman päivän.. :( Viimeksi oli viisi päivää myöhässä. Millon testaisitte jos olisitte minä? Vai testaistteko ollenkaan lähimmän puolen viikon aikana? :D

Aamukastetta :hug: sulle, varmasti ärsyttävää. Voi olla minullakin edessä tosin..

Pakkaspäivä -16. Taidetaan olla sisällä kun meillä tuota yskää vielä on.

Plussatuulia muille ja hyviä peitonheilutteluita snowangel :wave:

snowangel jee =) Voi hienoa että se ovisplussa pamahti!!!! Nyt peukut pystyyn että se luteaalivaihe olisi normaali! Tekin ootte yrittänyt jo kauan..toivottavasti saatte pian omanne syliin myös :hug: Ihanaa kun täällä on ihmisiä jotka ymmärtää..

nyt tuon pienimmän housuissa LEMAJAA :x eli tämä lähtee vaipanvaihtoon :snotty:

Varanikki Toivottavasti asia olisi niin, että testasin liian aikaisin. Seuraavan kerran testaan vasta viikonpäästä, jos siis täti ei saavu kyläilemään ennen sitä. Toivotaan, että se täti ei löytäis kummankaan luokse vasta kun joskus ensi vuoden puolella!

Kaikille jaksamista ja plussatuulia!

varanikki ja memmiliini toivottavasti täti pysyy kaukana kummastakin ja saatte ne plussat siihen testiin :)

Hitto, mä en tiedä miten päin sitä olisi, toivoo vain, että aika menisi NOPEASTI tonne ensi viikon alkupuolelle... aattelin sillon testailla, vaikka liian aikaisin se on kuitenkin. Keskiviikkoon kun malttaisi odottaa niin sitten saisi sen veritestin.
Ovista en oo bongannut missään vaiheessa, mut tosiaan en oo koskaan muulloinkaan. Aika ahkerasti ollaan kuitenkin tuon miehen kanssa peittoja heiluteltu, joten pitäisi kyllä osua kohdalle jos ovuloin. Jotenkin vaan tuntuu, et kun yksi päivä jäi väliin, et se oli siinä vaikka kait joka-toinen-päivä pitäisi riittää?

Oireita mulla on vaikka millä mitalla, mutta tosiasia kun kuitenkin on se, että vaikka raskaana nyt olisinkin (mitä todella, todella toivon ja tipun korkealta jos (/kun) täti kurvaa kylään) niin ne oireet eivät voisi vielä olla. Mulla on maha turvonnut (tosin sitä se on aina ennen menkkoja) etovaa oloa ihan jatkuvasti, koko ajan nälkä (toi oli yksi oire esikoisesta aikanaan... olisin voinut syödä taukoamatta) ja väsyttää, mutta näillä päivillä noi oireet nyt ei voi olla ees todellisia.

Toi pitikin minunkin kehua, että täällä on ihana puhella toisten samassa tilanteessa olevien kanssa! Meilläkin tämä vauvautumisen yrittäminen pidetään salassa lähipiiriltä, itseasiassa te ja mies ovat ainoat asiasta tai edes vauvakuumeesta tietävät :hug:

Täti on matkalla edelleen, toivottavasti ajaa harhaan... :whistle: toivottavasti kurvaa kaikkien meidän ohitse :wave:

Kiitos tervetulotoivotuksista :)
Mulla on nyt todella ihmeellinen olo... siis vatsassa tuntuu sellaista jännää "painetta" mut tavallisia menkkakipuja ei muutaku et välillä nippasee vähän, mut ne mun kamalat selkäsäryt ja mahakivut joita yleensä on niin niitä ei oo ollu nyt ollenkaan!!!! Täytyy koittaa malttaa muutama päivä viel odotella että jos se täti sieltä saapuukin ennen ku testaa....

Jänniä hetkiä monilla. Kivaa jännäillä mukana, kun ite ei voi edes mitään päiviä vielä laskea ,kun ei ole mitää mitä laskee :) .

Sen verran täpinöissä tästä kuuleilusta jo olen ,että testejä tuli tilattua. Niiden suhteen olin jo jäädä kiinni mun vanhemmille tästä kuumeilusta. Ne tuli päivällä meille syömään niin harmittelivat ,kun eivät hoksanneet tuoda meidän postia laatikosta. Onneksi eivät tuonneet ,kun testit olivat laatikossa. Meidän äiti on niin utelias ,että olis kuitenkin kysellyt ,et mikäs kirje tuo on ja minä onneton valehtelija. En edes miehelle puhunut testeistä ,ettei hän hermostu mun intoiluun, vaikka itse kyllä toissa iltana innoissaan mietti jo vauvalle nimiä.
Mun liitoskivut jatkuu..tätä se on sitten taas, jos joskus raskautuisi, mut silloin on kivuille tarkoitus. Pitää mennä huomenna pitkälle vaunulenkille niin jospa ne helpottaisi.

Plussatuulia kaikille hurjasti++++++++++

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

PERJANTAI 27.2.2009

P123....................................... kp 7/35.......................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 14/28-30................yk ?
Carla........................................kp 14/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 15/28......................yk
snowangel...............................kp 19/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 20/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 22/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 23/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 27/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 29/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 30/28.......................yk 2
Puuhaemmi..............................kp 31/25.......................yk ?
Unikeiju....................................kp 31/27-32.................yk ?
Jennyli......................................kp 34/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 35/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 35/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 42/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 62/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 68/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Miukkelis :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Täälläkään ei mitään, vielä...

Myös meillä on sellainen tilanne, ettei kukaan muu siis teitä lukuunottamatta tiedä, että yritämme raskautua. Itseasiassa kaikki varmaan olettavat meidän lapsiluvun olevan jo täynnä. Saisimpa pian yllättää heidät! Meidän lapsilla on kyllä myös vauvakuume, varsinkin 4-v:llä , vaikka ei hekään ole tietoisia vanhempien suunnitelmista.

Milloin Varanikki meinasit testailla, jos tätiä ei kuulu? En muista joko olet jo jotain kirjoittellutkin aiheesta :ashamed:

Kaikille tätitöntä viikonloppua (paitsi niille, jotka sitä toivovat) :D

Eikös se täti päräshtäny sitten kuitenkin kylään :'( Ärsyttää niin suunnattomasti ....
no ei se auta ku jatkaa harjotusta...

Meidän suunnitelmistakaan ei vielä muut tiedä.... jotku kyllä odottaa jo et koska, arvaisivat vaan miten kova yritys on!!!! Mieski oli aamulla niin pettyny ku ei viel tärpännykään !

:headwall:

voi ei unikeiju :hug: nyt sitten vain rauhallisin mielin kohti uutta kiertoa. Varmasti harmittaa!

Meillä vauvapuuhista tietää pari kaveria, lapsillakin on kova vauvakuume, mutta heille ei olla vielä mitään asiasta puhuttu, kun jos ei sitten tärppääkään. Mulla ei sinäänsä oo mitään tarvetta pitää asiaa salassa ja tärpin jälkeen varmaan kerrotaankin vauvauutiset aika pian, turhaa sitä salailemaan kun ilmi se tulee kuitenkin :)

mikäs on varanikin tilanne?

Mulla on yksi uusi "oire" eli ihan kamala pissahätä, yöllä heräsin vessaan ja sitten aamulla oli taas ihan järjetön pissahätä, eli juurikin se oire mistä esikoisesta tiesin olevani raskaana. Tänään aamulla rinnat oli vähän arat ja ihan jatkuva etova olo, mutta kun järjellä aattelen niin eihän oireita voisi vielä ees olla! Nyt siis dpo 7 jos oikein laskin, eli nyt olisi sitten lyhyempi kierto (toi 35 kun on kesän kiertojen mukaan, edellinen kierto oli 27pva) millä mä pystyn pitään itseni erossa raskaustestistä keskiviikkoon asti jollon gyne? (tosin mun tuurilla mulla kurvaa täti paikalle ti-ke yönä ja joudun peruun gyne ajan ja maksaan siitä kuitenkin kun peruutus tulee niin myöhässä :( ) Eikö joku sanonut, että cb:llä näkyis jo dpo 6???
Ai kuinka niin muka kärsimätön :LOL:

Sama tilanne täällä, odotellaan..

Vattassa tuntuu koko ajan kummalliselta, niinkuin lämmin pallo olisi, mutta oletan sen olevan jännityssolmu joka kun avautuu, soittaa täti kelloa samantien. Viimeksi täti kurvasi paikalle peitonheilutteluyön jälkeen, miesparka on nyt pannassa, kun en sitä tätiä tahdo |O

Jos ei tätiä kuulu ensi yönä, niin jos huomis- tai viimeistään sunnuntaiaamuna testaisin, milloin memmiliini meinasit testata?

Iso :hug: unikeijulle. Aivan takuulla pettymys on suuri ( itselläkin ehkäpä tulossa ) .

Tatomira, eihän se nyt maailmaa kaada jos yhden testin tekee... :whistle: :D

Unikeijulle paljon :hug: :hug: :hug: Minä testasin negan vähän aikaa sitten (menkat ei kuitenkaan vielä alkaneet) ja pettymys oli suuri...

Varanikki Testaan vasta aikaisintaan ensi viikon torstaina. Tämä siitä syystä, että mun vanhemmat hoitaa muksuja alkuviikon (hiihtoloma) ja äidillä on sellainen ihme vaisto, että se tajuaa ihan varmana mistä on kyse. Enkä aio siis nyt hätäillä viikonloppuna, koskapa sen yhden negan jo tein...

tatomiralle tulin pikana kommentoimaan että kyllä se sun etova olo ja muutkin on jo noilla päivillä mahdollisia. Tein aikanaan tänne aloituksenkin siitä kun odotin tuota kakkosta...että mnkälaista on raskauspahoinvointi ( esikoisesta ei ollut ollenkaan) se alkoi tasan dpo7!!!! Aamulla heräsin ja olo oli vetämätön ja kuin kauhea krapula :x ihmettelin että mikä mulla on. Seuraavana päivänä jäi aamulla kahvit keittämättä ja ellotus oli koko päivän. eli dpo8. Ja toi oli selvä kun ei kahvi maistunut, mä rakastan kahvia! aamulla menee heti 4 kuppia aivan ensimmäiseksi ennen kuin teen mitään muuta. Mä olen kyllä jo ihan varma että sulla on kyytiläinen. Jos on oireita jo noin kovasti voisihan se jo huomenna haamuna näkyä herkässä testissä. Melkein tekisi mieleni sua jo onnitella. Hetihän ne oireet on mahdollisia kun alkio kiinnittyy kohtuun ja alkaa erittyä hcg:tä...ja eikös se yleensä kiinnity sinne kohtuun..öööö...5 tai 6 päivänä.

Mulla on nyt dpo5 ja odotan tuota dpo 7 päivää...alkaako tulemaan mitään oireita. :/

Muuten miten meinaatte tehä enskuun yrittämisen kanssa jos nyt ei tärpi. Siis sitä vaan meinaan kun laskettuaika menee tuonne joulukuun puolelle :xmas: ja mulla menis tuonne puoleenväliin kuuta se laskettu ja mä olen molemmista lapsista joutunu oleen aina kauan sairaalassa n2vkoa( vaikean keltaisuuden takia. varoiteltiin jo synnärillä että jos tulee lisää, on varmaan vaikeuksia taas keltaisuudesta. ) joten se oliskin sitten hiinä ja hiinä että päästäänkö jouluksi kotiin vai joutuisko mies viettämään joulun päinsä lapsien kanssa. Se vois tuoda mahdolliseen odotukseen kyllä ylim. stressiä. Hyvä olis pitää vaik taukoa tuo ens kuu ja sit taas yrittää...hmm..mutta malttaako sitä sitten kuitenkaan. pääasiahan olisi se että saisi sen nyytin.
Voi kun olisi tärpännyt tästä kierrosta niin ei tarvitsisi tuotakaan miettiä :heart: Mutta odotukset on niiiiin pessimistisiä...olen jo varautunut siihen että ohi vippas taas. Pah!! Tämä alkaa käymään hermoille! |O

Ammukastetta tämä marraskuinen olisi kyllä enemmän kuin toivottu mutta jos tärppiä ei käy niin yritys jatkuu ja kuume vaan kovenee joten joulukuinenkin on tervetullut ;) :heart:
Pelottaa että joudumme yrittämään vielä pitkäänkin...tuntuu etten enää jaksaisi kytätä näitä oireita,oviksia,hempeilyä ym. enää kauaa :ashamed: Ja lääkkeetkin kun on apuna! Nyt on yli vuosi siitä kun ehkäisy on jätetty pois :/

Jennyli meillä on tuo kakkonen syntynyt huhtikuussa viimevuonna ja meilläkään ei ole ollut ehkäisyä ollenkaan siitä asti. varsinaista yritystä on ollut nyt sitten 5kk jollin on oikein tikuilla bongailtu ja muuta. Eli pitkään täs on kans oltu...paskat! |O No kyllä se sieltä tulee. En vaan kans jaksais enää bongailla yhtään mitään.
Eli ymmärrän sua paremmin kuin hyvin :hug: :hug:
Mitä oireita sulla muuten oli siitä kierrosta kun teillä tärppäs? Koska alkoi oireet, onko nyt ollut mitään oireita havaittavissa?

Aamukastetta meillä pidetään ensi kuu "yritysvapaata" jos ei nyt tärppää. Ei toki ehkäistä sillonkaan, mutta koitamme vältellä vällyjä tärppipäivinä. Ollaan miehen kanssa samaa mieltä ( emmekä toki ilkeinä ) että jouluna syntyminen on syvältä. En tahdo loukata joulun lapsia tällä, mutta kumminkin :ashamed: Meillähän on kaksi kevään lasta, itse olen tammikuussa ja mies huhtikuussa.

Edit. täti kolottaa, muttei näytä naamansa vieläkään.

Kylläpäs täällä on ollut sutinaa viimeaikoina - kiva!

ONNEA Sonja R :) :flower: :heart:

Kiva että edes yksi + on tullut, aika hiljaista on kyllä sillä rintamalla ollut. Toivotaan että se enteilee oikein huimaa plussa-aaltoa :D

Kaikille uusille ja uusvanhoille oikein lämpimästi tervetuloa :wave:

Joulukuun yrityksestä en osaa vielä sanoa. Sen näkee sitten jos ei tässäkään kierrossa tärppää. En usko että maltamme keskeyttää yritystä. Nyt alkaa olemaan jo aika "nöyrä" olo kun ei ole tärpännyt. Tätä kolmosta on tehty jo nyt pidempään kun 1. ja 2. yhteensä. Anteeksi narinani niille joilla oikeesti pitkä yritys takana :ashamed:

PuuhaEmmille tsemppiä ja tervetuloa pian takaisin oikein kunnolla kuumeilemaan :)

Poni 06 - minulla jatkuivat liitoskivut kakkosen jälkeen lähes vuoden. Kierukan poiston jälkeen huomaan välillä tuntevani vihlaisuja liitoksissa. Liitokseni saivat kyllä pahat osumat kakkosen synnytyksestä.

Meidän vauvapuuhista ei periaatteessa tiedä muut kuin minä ja mies. Sukulaisille ei haluta paljastaa, koska tiedän että pyörittelisivät vaan silmiään.

Terveisin P123 kp 7/ ~35 ja yk 4

Yhteistyössä