~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta

SUNNUNTAI 1.3.2009

Unikeiju....................................kp 3/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 9/35.......................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 16/28-30................yk ?
Carla........................................kp 16/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 17/28......................yk
snowangel...............................kp 21/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 22/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 24/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 25/35.......................yk 2
pp73........................................kp 26/27.......................yk
kujakatit..................................kp 29/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 31/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 33/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 36/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 36/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 37/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 44/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 64/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 70/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk
Miukkelis..................................kp...................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!!

Miukkelis ei tehty kaavintaa. Mullahan oli viikkoja vasta 5+2 enkä tiedä oliko alkio edes kunnolla päässyt kiinnittymään kun r-testit alkoivat haalistua ennen vuotoa. Helposti kävi mun km, vuotoo tuli 6pvää ja oli yllättävän niukat. Kipujakaan ei ollut kun 2 ekana päivänä.
Henkisestihän tuo raskaampaa oli ja muutama päivä mullakin meni surressa. Melkopian kuitenkin ajatukset kääntyi tulevaan ja mä ainakin uskon että ikävien asioiden jälkeen sauraa aina jotain hyvää :heart: Ja se kolmas rakas meillekin vielä suodaan :heart:
Ja pientä alettiinkin yrittää heti,tosin mun kierto heittää nyt pahasti kun ovisplus tuli vasta kp 25. :whistle: Eli jännäillään taas...mut nyt tuntuu kyllä siltä että en kuulu siihen onnelliseen sakkiin joka plussaa heti km jälkeen,hööh!! :/

Taidan tulla kipeäksi :kieh: Kurkku oli noustessa kun raastin rauta ja köhköh,yskittää :/
Ja työt kutsuu.... :wave:

Miukkelis, pahoittelut sinun tilanteesta. Onneksi sinä itse olet jo noin positiivisella mielellä ja nenä kohti uutta yritystä.
pp73 Tervetuloa joukkoon!
Hiihtoloma alkanut ja oli tarkoitus lähteä yökyläilemään vähän useammaksi yöksi tänään. Kuinkas kävikään, ilmoittivat sieltä että oksennustauti iski joten me jäädäänkiin sitten kotia viettämään lomaa. Ei haluta tietentahtoen lähteä itteemme sairastuttamaan. Mutta tekemisen puutetta ei ole kotonakaan. Siivoomista aina riittää :D Mutta jospa kelit olis hyvät ja päästäis ulkoileen ja retkeileen kunnolla. Heti tänään ajateltiin lähtä pikku retkelle makkarat repussa. Mukavaa lomaa kaikille joilla sitä juuri nyt on :wave:

Pahoittelut Miukkelis :hug:

Täälläkin on ensi viikko hiihtolomaa, mutta isäntä on tiukasti töissä. Että samaa arkea pyöritellään, toki vähän tylsempänä kun kerhotkin lomailevat.

Jennyli, kyllä tämä pallon tunne virtsarakossa on edelleen vahvin oire, että plussaa sieltä teiltä odotellaan =)

Olikos minulla muuta? Ei kai. Pää on niin kipeä taas vaihteeksi että tyhjää lyö enimmäkseen.

Hassu juttu muuten kävi eilen tuon testaamisen jälkeen. Minähän jätin testin lavuaarin reunalle että mies sen sieltä bongaa kun tulee töistä. Illalla yhdeksän jälkeen päivän miehen asennetta harmiteltuani kysäisin etteikö hän aio sanoa mitään uutisesta. No mitäpä ja mistä uutisesta. VOIKO OLLA KAKSJALKAISTA SOKEAMPAA ELÄINTÄ, ei hän ollut huomannut koko testiä vaikka vessassa monet kerrat kävi |O

Parempaa päivää kaikille :wave: *puuh* :whistle:

Jennyli mulla kans testi haaleni samantien, kun tuo rusehtava vuoto alkoi. Ja hävisi rintojen arkuus, mitään muita oireita mulla ei ollutkaan, joten aloin jo epäilemään olenko ollutkaan edes raskaana..
Mulla ei ole vuotoakaan tullut enään tänään, ainakaan yöllä ei enään tullut eikä nyt aamulla vessassa käydessä..
Ihan outoa!!! Olenkohan oikeasti ollutkaan raskaana?? Kuitenkin tein varmaan 10 testiä ja kaikkiin tuli viiva (ensin haalea). Siskonikin onneksi oli silloin meillä, joten en mä ole voinut kuvitellakaan koko juttua...
Mutta ihmettelen vaan, voiko näin vähän vuotaa? Ke ja to tuli rusehtavaa vuotoa ja pe aamuna alkoi niukalla verisellä vuodolla ja hurjistui sitten iltaa kohden ja eilinenkin siten tietysti.
Mutta, minä alan sitten taas tikuttelemaan.. Onneksi en onnen huumassani hukannut ovis tikkuja mihinkään.. Niitä on vielä sitten tallella. Illalla alkoi taas vähän surettamaan, kun katselin dvd:ltä Frendejä ja Rachel sai tietää olevansa raskaana siinä..
Mutta tuo pikku prinsessani lohdutti äitiä (vaikkei tiennyt syytä) ja se helpotti

=)
Ja miehellekin sitten puhuin, mutta tuntuu että miehelle se ei ehkä olekaan niin kova paikka, varsinkaan kun ensimmäisestä ei ole kyse. Kyllähän mies sitä suri perjantaina kun soitin hälle töihin, mutta parhaansa mukaan koitti mua lohdutella. Mies sanoi,että sitä on niin vaikea kuvitella miltä se tuntuu.
Vaikka mä olen positiivisella mielellä, niin kyllähän tämä varmasti mahdollisisssa tulevissa raskauksissa mietityttää, että mitäs jos taas... Joten nyt kyllä otan varovaisemmin, enkä heti syöksy testiä ostamaan (vaikka tiedän että vaikeeta se on..) vaan odottelen rauhassa. Enkä ainakaan niitä herkkiä testejä enään halua yhtäkään!!! Tuo testi mikä ihan esimmäisenä tein, oli sellainen herkkä ja sehän näyttää plussaa heti miten hedelmöityksen jälkeen.
Mutta nokka kohti tulevaisuutta taas!! On niin ihanaa, kun tänne voi purkaa itseään ja kuitenkin kun moni on samassa tilanteessa. KIITOS TEILLE KAIKILLE!!!

Nyt kuitenkin positiivisempia asioita..
Täällä on aikas kova pakkanen, -13 näyttää mittari. Tänään pitäisi olla Pirkan Hiihto, lähtevät Niinisalosta ja hiitelevät Tampereelle teivon raviradalle. Me ollaan puolessa välissä ja hiihtäjät menevät melkein tuosta meidän takapihalta. Saadaan taas katsella ikkunasta.
tosin mun oli tarkoitus kokeilla savustuspussia grillissä.. Ostin kokonaisen kirjolohen ja maustoin sitä eilen. Kai mä sit päivällä ton grillin laitan pörisemään (onneks on tossa terassilla ihan vaan peitettynä) ja savustushommat käyntiin. Saavat sit hiihtäjät savuntuoksua =)

Mun lomani on vasta maaliskuun lopussa, mutta onpahan edes lomaa. Kesäloman pidän elokuussa kun pojan koulu alkaa... Toivonpa että saisin plussattua uudestaan.. Olis niin kiva olla kotona tuo pojan ensimmäinen kouluvuosi =) Mutta eipähän näitä asioita ite pysty päättämään....

Mitä ovis testejä suosittelette? en ole vielä käyttänyt mitään, kun muita lapsia suunnitellessa ovis hyvin itse tunnistettavissa, mutta nyt tuntuu ettei saa hetkestä selvää..
Mulla myös MIUKKELIS vuoto alussa niukkaa ja ns.töhnäistä ja sitä on vaan aina toivonut että jos oikea vuoto ei alkaisikkaan.. sieltä ne vaan on tulleet.. nyt ollaan taas "töhnä"päivillä" siitä huolimatta on vielä pieni kipinä että jos vaikka..... :| :)

pp73 mulla on sellasia mammaksi.fi-firmasta tilattuja liuskoja. On aika edullisia, kannattaa katsoa www.mammaksi.fi.

Vuoto siis jatkuu nyt edelleen, ehdin jo toivoa että se olis loppunut. Ei sitä nyt enään kauheasti tule, mutta tulee kuitenkin. Tuleekohan ne menkat heti tuon keskenmenon perään vai voiko näitä jo sanoa menkoiksi?

Voi ei miukkelis :hug: en osaa ees kuvitella, kuinka pahalta tuntuu. Onneksi kuitenkin olet suht positiivinen, kyllä teille se kolmas vielä siunaantuu :)

Onneksi olkoon varanikki voi kun itsekin saisi tuon näyn raskaustestiin!! Tosi hieno juttu :)

aamukastetta minä hölmö kävin sen testin ostamassa ja testasin ja selkeääkin selkeämpi nega sieltä tuli :( tosin testasin siis eilen, jolloin kp oli vasta 24 mut jotenkin aattelin, et jos olisin raskaana olis tullut ees haamu, mutta ei mitään. En tiedä kuinka herkkä tuo prediktor testi on, mut sellasella testasin. Kaivoin sen jopa illalla roskiksesta tuijottaakseni tyhjää testiruutua :(

Sinäänsä tuo rauhoitti, että nyt en enää kuvittele olevani raskaana eikä oo sellasta epätietoisuutta. Nyt vaan masentuneena odottelee kuukautisia alkavaksi. Keskiviikkona kyllä gynelle sanon, että tehdään verestä se raskaustesti vaikka nega se on sekin. Paitsi huonolla tuurilla mulla alkaa menkat ke-aamuna enkä sinnekään pääse ja koko aika menee ihan hukkaan.

Mut nyt pitää lähteä lasten kanssa pulkkamäkeen.

Miukkelis ,kiitos tiedosta,itse asiassa niitä katselinkin mut ajattelin et kun niin edullisia että onko niihin luottamista mut kun muilla kokemusta voi kokeillakin.

Tämä kierto jäi haaveeksi :( mut yritänyttä ei laiteta..)
Eli kp nyt 1/27

Jos nyt oikein tulkitsin niin Jennyli pitää sivustoa ajantasalla,iso kiitos hälle siitä
:hug:

Meillä poitsu täyttää tulevana torstaina 7v ja typy on 3v3kk.
Pian mä pääsen edes tuoksuttelemaan pieniä vauvoja =) Typyn kummivanhemmat saavat toisen lapsensa, la on 5.3. ja naapurit saavat esikoisensa, la on 17.3 =)

Meillä on kaksi tyttöstä ennestään, keväällä 2004 ja 2006 syntyneet :heart:

Täällä alkaa hajuaisti olla aivan mahdoton. Samoin tuo tuli nyt että jos ei pidä vatsaa tyytyväisenä niin tulee hiukan höntti olo jo parissa tunnissa.

Tatomira, tokihan tuosta voi tilanne vielä muuttua, tai ainakin toivoisin niin...

Mutta nyt hyvää yötä :whistle: *puuh*

:wave:

Miukkelis iso :hug: . Hyvä ,kun tänne kirjoittelet tunteitasi, jotta saat asiaan käytyä läpi.

Varanikki Ihanaa.. Onnea kovasti!!!

Kujakatit.. pahoittelut tädistä

Meillä on elokuiset tytöt 2006 ja 2008 eli 2½v ja pian 7kk. :heart:
Mulla on vähän sellainen tunne ,että kroppani alkaisi taas toimia. Ehkäpä täti jo tulossa. Pinna ainakin niin tiukalla. Selkää särkee ja masua nipsii. Mies on kyllä koko ajan kiusoitellut ,että jospa oletkin raskaana. Itse en oikein siihen usko, mutta sen verran se mua on härnänyt ,että voisi tässä joku päivä varalta testailla.

+++++tuulia kaikille ja paljon!!
Hyvää yötä!!

Miukkelis iso :hug: ja jaksamista!

Varanikki Ihanaa! Oikein paljon onnea!!!

P73 Meillä muksut 7 v ja 4½ v.

Tatomira Jospa se siitä vielä plussaksi muutuisi, pidetään peukkuja.

Kujakatti Voi harmi, inhottava vieras tuo täti.

Mulla ei ole vielä menkat alkaneet. Eli pitkä alkuviikko tiedossa, jos ei se täti kurvaile paikalle heti kohta...

Hyvää huomenta!

Me tytöt täällä hiihtolomaa vietetään. Meillä siis neitoset -05 ja -07.
Aamulämpöjä olen nyt parina päivänä mittaillut ja kyllä se taitaa olla niin, ettei mitään ovulaatiota ole tapahtunutkaan tässä kierrossa. Lämmöt on ihan normaalit, 36,6. Ja oviskierrossa lämmöt kohoaa tosi pian ovulaation jälkeen 37ään. Että näin :(
Mukava taas odotella viikko tätiä kylään ja sitten odotellaan ovista. Kyllä alkaa jo usko loppua, että joskus vielä raskautuisin.

Kujakatit :hug:

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta

MAANANTAI 2.3.2009

kujakatit..................................kp 3/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 4/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 10/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 17/28-30................yk ?
Carla........................................kp 17/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 18/28......................yk
snowangel...............................kp 22/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 23/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 25/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 26/35.......................yk 2
pp73........................................kp 27/27.......................yk
memmiliini................................kp 32/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 34/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 37/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 37/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 38/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 45/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 65/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 71/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk
Miukkelis..................................kp...................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!!

Kuumeessa ollaan
:(
Harmittaa jo senkin takia että meillä on töissä TOSI tiukka tilanne kun 2 on talvilomalla ja apuja ei meinaa herua! Toiset on sitten ihan pulassa töiden kanssa :/ Mut eihän tälle mitään voi!!
Särkylääkettäkin on mennyt enemmän kuin laki sallii sillä tää särky on ihan sietämätöntä :eek:

).( Taidan tippua kovaa kyytiä tässä kierrossa :ashamed: Tuntuu että oireet, ne oviksen jälkeiset alkaa hävitä joten se on merkki tädistä,hööh!! :kieh:
Kyllä sen vaan vaistoaa että kohtu on tyhjä eikä siellä ole enää mitään paineen tunnettakaan:ashamed: Mikälie ilmavaiva on ollut :/
Mut uuteen kiertoon pää pystyssä...ja sehän on the plussakierto ;) :heart: Mä oon päättänyt ainakin :D

kujakatti voi ei :( inhottava täti kun ei ymmärrä pysyä poissa!

snowangel älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos/kun sulla ei oo vielä menkat alkaneet niin kaikki on ihan hyvin :)

Meillä lapset poika 6v ja tyttö 4v

Lisää oireita -eli mielikuvitus tekee tepposiaan tai jotain- eilen illalla mun rinnat oli ihan järjettömän kipeät. Ne sattui ihan koskemattakin, mutta koskiessa se oli jo tosi inhottavaa. Outoa, ei mulla tämmöstä oo ennen ollut (paitsi viime kierrossa vähän ennen menkkoja samanlainen, tosin lievempi kipu... eli menkat tulossa ilmeisesti...) aamulla mehua juodessani meinasin oksentaa, sai oikein niellä välissä oksennusta kun tuli ihan tolkuttoman paha olo. Vatsa on ihan älyttömän turvoksissa (tosin niin on ennen menkkojakin) joten nyt vain odotellaan tätiä tulevaksi :(

Kaikkein raivostuttavinta tässä on se, että mies sanoi, että jos ei tässä kierrossa tärppää niin sitten jätetään vauvahaaveet pois :( Raivostuttava mies, ensin sanoo et vauva on tervetullut, jätetään ehkäisy pois ja sitten kun kierto lähestyy loppua toteaa, että ensi kuussa ei sitten yritetäkään. v***u, s*****a, p*****e!!! Eli mä ihan hiukan masennun jos/kun se täti sieltä tulee :(

Yhteistyössä