~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Paranemisia Jennylille! Minustakin tuntuu, että flunssa tekee tuloaan.

Tatomira Naisen mielikuvitus on varmasti rikkaimmillaan vauvakuumeisena :D Minullakin on ollut vaikka minkälaisia oireita ja viikonloppuna tuli yksi lisää. Minäkin kärsin välillä pahasta olosta. Meinasin oksentaa pyykkikonetta täyttäessäni. Eiliset pissavahinko housut haisivat toooosi pahalle :$

memmiliini joo, niin on. Tuntuu, että itsestään löytää koko ajan uusia oireita kun haluaa niin kovasti olla raskaana :D mulla muuten kanssa on hajuaisti ihan oikeasti herkistynyt! Olin saunassa yksi päivä ja mies suihkussa niin rupesin miehelle kehumaan kun on niin raikkaan tuoksuista suihkusaippuaa! Ja ei oo ainoo asia, kerran nuuskin, että haisee vaahtokarkki kun katselin olohuoneessa telkkaria, mies oli keittiössä syömässä jäätelöä ja haistoin sen jäätelön...

Jennyli mies ajattelee järjellä (aika, raha, tila) niin saa nähdä miten jatketaan. Tosin sanoi se helmikuun alussakin, että käytetään kortsua eikä käytetty.

Kujakatti :hug:

Mä nyt odottelen, että tää vuotaminen loppuisi, onneks on nyt kuitenkin jo niukempaa. Ja hemoglobiini taitaa ollla aika alhaalla.. Neuvolasta neuvoi ihan vaan aloittamaan raudan syönnin (jonka mä kyllä nyt itsekin tiesin!)

Oli aikas surkeeta taas, kun soittelin neuvolaa ja pyysin peruuttamaan mun tulevat ajan tuon keskenmenon takia.. Lohdutteli vaan ja kyseli jaksanko mä olla töissä. Ja toivoi että nähtäis taas pian uudestaan =)

Tällä viikolla mulla onkin puuhaa, kun poitsu täyttää torstaina JO 7v!!! Torstaina tulee ekat synttärivieraat, lauantaina kaverit eskarista ja naapurista sekä sunnuntaina sit sukulaiset. Onneks jakautuu monelle päivälle. Poitsu ei varmaan taas nuku loppuviikkona kun jännittää aina kaikke aniin paljon.

Mutta mä olen nyt ruokatunnilla ja pitäs lähteä takaisin töihin.. Palailenpa taas myöhemmin, kun kotiin pääsen =)

Kyllä vain tuo vauvakuume saa valtaansa. Kävin läpi tänään tyttöjen vaatteita kirppikselle vietäväksi. Mulla jäi niistä pikkuruisista vaatteista sellainen vastasyntyneen vauvan tuoksu nenään. Olen koko päivän ollut ihan sen tuoksun lumoissa. Aina välillä pystyn sen haistamaan. Ei ne vaatteet tietenkään pestyinä ja pakattuina millekkään haisseet ,mutta jokin hassu mielenyhtymä siitä tuli.

tatomira iso plussapuhuri+++++

No onpas tämä nyt yhtä kidutusta! Vieläkään ei tätiä ole kuulunut, ajatuksen voimallako sitä tässä viivytetään. Vai voisko oikeasti ollakin niin, että testailin liian aikaisin ja oisinkin nyt raskaana? Odotellaan |O

Huomenta!

Tatomiralle ja memmiliinille ISO :whistle: plussapuhallus!! Kyllä se kannattaisi tehdä tuo testi uusiksi, kun kerta noin menkkoja odotuttaa. Molemmat, testikauppaan! :)

Mulla nenä toimii. Olipa HANKALA kävellä eilen Citymarketissa Hesen ohi, se tuoksu joka normaalisti sieltä leijailee olikin muuttunut aivan järkyttäväksi rasvanhajuksi. Ja valehtelematta siinä erottui TONNIKALAN haju |O Yhtäaikaa tuli nälkä ja ellotti :D

Jennylille parannuspuhallus flunssaan, se sama vika on täälläkin pyörinyt ja taas tuntuu alkavan alusta :/

Tulkaahan pian kaikki porukalla tuonne odotuspuolen marraskuisiin

:wave:

Muoks. Kiitos vielä onnitteluista :hug:

hei epävarmat, testatkaahan nyt kun tää jännitys teidän puolesta on ihan mahoton :D
Ite oottelen kans tätiä, mutta kun tuo kierron pituus heittelee niin ei yhtään tiiä milloin loppujen lopuks tulee. eilen oli vatsa kipee niin kuin ennen menkkoja ja aattelin jo, että yön aikana alkais tapahtuun. Mut ei vielä. Toivoisin lyhyttä kiertoa, että pääsis yrittään taas. Miehen kans puhuttiin, että välikuukautta tuskin pidetään, vaikka toinen joulunlapsi ei ehkä viisasta olekaan. Mutta parempi se kuin ei vauvaa lainkaan.
Paranemisia flunssaisille.
Mun päivään kuuluu vaatehuoneen siivousta ja lumitöitä lasten kanssa, joten pitänee aloittaa urakka.
Varanikki marraskuiset on siis perustettu. Pitääpä käydä kurkkimassa :)

toukotuuli Torstai-iltaan kitkuttelen odotella testausta (syyn olen aiemmin jo kertonutkin), jos siis ei tapahdu mitään ennen sitä. Siinä vaiheessa (kp 35/30) luulisi näkyvän jo vaikka iltapisusta =)

Varanikki Toivottavasti treffataan pian marraskuisissa! Odotahan, kun vähän aikaa menee, niin et pääse Hesen ohi ilman hamppariateriaa :D

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta

TIISTAI 3.3.2009

kujakatit..................................kp 4/27-29..................yk 6....KOKS
Unikeiju....................................kp 5/27-32.................yk ?
P123....................................... kp 11/35.....................yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 18/28-30................yk ?
Carla........................................kp 18/26.....................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 19/28......................yk
snowangel...............................kp 23/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 24/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 26/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 27/35.......................yk 2
pp73........................................kp 28/27.......................yk
memmiliini................................kp 33/30.......................yk 1
Puuhaemmi..............................kp 35/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 38/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 38/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 39/33-36.................yk 1
Indo.........................................kp 46/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 66/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 72/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk
Miukkelis..................................kp...................................yk

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Emmama
:heart:
Sonja R :heart:
Varanikki :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!!

Influenssan kourissa vissiin ollaan :( Ja sairasloma jatkuu torstaihin asti!
Enempiä en jaksa tässä kirjoitella...menkkoja odotellessa, oon jo 100% varma että ne alkaa :ashamed:
Särkylääkkeitä on menny kun leipää joten ehkä ihan hyvä niin!! :/

Jennyli toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa ja sun menkkaolot on tuosta flunssasta johtuvaa. Toivottavasti menee nopeasti ohi!

memmiliini toivottavasti menkkojen poissaololle on se yksi, äärimmäisen hyvä syy :)

Mä menen huomenna aamulla sinne gynelle ja siellä pyydän sitten lääkäriltä lähetteen raskaustestiin ja jännään sitä sitten sormet ja varpaat ristissä kunnes kuulen tuloksen... tosin pahoin pelkään, että nega se on :(
Tänään muuten kaikki oireet on kadonnut, eilinen rintojen kipeys on kaikonnut ja muutenkin ihan oireeton olo, katsotaan mitä tuleman pitää. Voi kun vuorokausi kuluis nopeesti et pääsis sinne lääkäriin ja sit se testin tulos...

Onko kellään muuten tietoa, kuinka nopeesti ton r-testin tuloksen muuten saa?

Memmiliini, se on se tonnikalasalaatti jota minä sieltä himoitsen :D :p

Minä kans odottelen täällä jännityksellä teidän testien tuloksia. En osaa sanoa mitään tuosta gynellä r-testin nopeudesta, verikokeena kai se menee? Toivottavasti tulos tulee hetkessä d =) b

Varanikki No nythän sulla on hyvä syy, minkä vuoksi voit sortua useamminkin niihin tonnikalasalatteihin :D

Tatomira Tsemppiä sinne gynelle ja paljon plussapuhureita mukaan ++++ :whistle:

Jennyli Voima :hug: ja paranemisia

Poni06 Hassusti tuo vauvakuume saa kyllä valtaansa. Mun oli ihan pakko käydä ruokkiksella H&M:llä kattelee vauvan vaatteita :ashamed: Ja aika jännä kun kaikkialla näyttää kulkeva isomahaisia naisia tai sitten älyttömän suloisia vauvoja. Tänään näin 2 vk vanhan naapurin tytön, joka oli kyllä tosi :heart:

9 dpo ja todella haaaaaalea haamu.

en uskalla vielä iloita. Huomenna testaan aamupisusta ja katon sitten hypinkö kattoon vai tulenko ryminällä alas. Ilmoittelen sitten huomenna aamulla miten kävii. Pelottaa hirveästi että se onkin viivanpaikka tmv...mut huomisaamua odotellessa....

Alkuperäinen kirjoittaja aamukastetta:
9 dpo ja todella haaaaaalea haamu.

en uskalla vielä iloita. Huomenna testaan aamupisusta ja katon sitten hypinkö kattoon vai tulenko ryminällä alas. Ilmoittelen sitten huomenna aamulla miten kävii. Pelottaa hirveästi että se onkin viivanpaikka tmv...mut huomisaamua odotellessa....
+++++++++++++++++++++++++++++++ d =) b

aamukastetta varovaiset onnittelut :flower: onko muuten millaisia tuntemuksia?
tatomira tsemppiä huomiselle gynekäynnille.
Minä täällä omissa kuvitelmissani...koko ajan pitää kuulostella löytyiskö jotain raskausoireita, mutta mielikuvitus se vaan laukkaa. Ei mitään todellista. Ainoastaan iskiaskipu :/
memmiliini mie kans löysin itteni torstaina vauvanvaateosastolta. Piti ihan nipistää itteensä "hei, ei meidän eskarille mahdu enää 60cm potkarit" :D Tarkoitus oli nimittäin ettiä pojalle ulkoilupukua.

aamukastetta varovaiset onnittelut :flower: toivottavasti haamu vahvistuu ihan kunnon viivaksi :)

toukotuuli mitä, kyllä kait nyt 60cm potkupuku eskarilaiselle menee... eikun :LOL: vauvanvaatteet on kyllä niin ihania, et oikein palaa halusta mennä moisia hypistelemään. Mies ei oikein ymmärrä mun innostustani :D

Poni06 ok, eli huomenna iltapäivällä kuullaan sitten surulliset negauutiset (ai mitenniin pessimisti? )

Viime kierto oli tosiaan 27päivää ja viime kesänä kierto oli aika tarkkaan 35 päivää joten totuus voi olla ihan mitä vain tuolta väliltä. Mikäli kierto ei olis näin pitkällä kuvittelisin, et mulla on ovis kun on tuo valkovuoto runsaampaa kun aiemmin koko kierrossa! Lisääntyykö valkovuoto ennen menkkoja?? Noh, mä toivon ettei se täti tuu ainakaan vuorokauteen vielä ja muutenkin saisi pysyä poissa piiiitkään.

Siis nyt mun kasvoihin iski ihan joku hirvee näppyläihottuma.. GREAT!!
Ei ole finnejä, mutta sen tapaista. Varsinkin leukapielissä, hiusrajassa, kaulalla, ja poskipäissä..
Mulla ei ole ikinä edes finnejä ollut kuin muutama ja nyt iski tämä.. Ja yläselässkin muuten on, laitoin kortisonirasvaa..
Vissiin vähän hormonit sekaisin.

Väsyttää ihan hirveesti, ilmeisesti toi mun hemoglobiini on aikas alhaalla tämän vuodon takia. Nyt on taas niukempaa vuotoa. Mutta aloitin siis rautakuurin, hain tuollaista poretablettia.
Jos siitä sais vähän apua tähän väsymykseen. Ja kunhan tää vuotaminen loppuis!!! Sais taas alkaa yrittämään pikkuhiljaa.. Josko ennen kesää ainakin tärppäis..

Mä oon tosiaan taas niin väsynyt, että jos nyt laittais päänsä tyynyyn, niin varmasti tulis uni. Huomenna on onneks vapaapäivä =) Meen käyttään viimeisen hieronta-aikani.

Tuli aikas sekasta juttua.. Koittakaa ymmärtää, mä oon NIIN VÄSYNYT!

Ei kuulu vielä menkkoja, meinaa hermoa kiristää.. Tänään aamulla testasin ja tyyli puhdas nega tuli. Taitaa viime menkkojen aikana kierukan poisotto nyt sekoittaa kiertoa?

Onnea plussista Suzu1981, Emmama, Sonja R ja Varanikki :heart: :heart: :heart: :heart:

Minä jään ihmettelemään omaa kohtaloani.. :/

Kiitos kaikille peukuista ja onnitteluista =)

Tein kaksin kappalein äsken testejä. Onestep liuska ja aconin kasetti. Molemmat herkkiä. Testiajan sisään molempiin tuli haaleaakin haaleampi viiva mutta viiva kummiskin. :snotty:
Nyt on dpo 10 ja kakkosesta sain näillä päivillä jo aika ytyn viivan mutta kai toi hcg:n voi vaihdella eri raskauksissa...

Mutta mä nautin nyt tästä haamuilusta :D Mä repeän liitoksistani vaikka yritän pidätellä itteäni kun viivat on vielä noi haaleita...Mutta minkäs itelles saat...iiiiiik! Pakko tunnustaa.....:IHANAAAAAAAA :heart: :heart: :heart: :heart: :ashamed:

Mut testailu jatkuu kyllä vahvistuuko viivat B)

Toukutuuli kyseli oireista...siihen on helppo vastata: Ei mitään koko kierrossa...paitsi se alvatsalla se kupliminen mistä jo mainitsin tuola joku sivu..se oli mulla myös oireena raskaudessa joka meni kesken . Eilen tuli kuumottavaa selkäsärkyä. Ei mitään muuta vaikka olen tutkaillut itteäni kuin haukka. Muuten kun sanoit että iskiaskipu sua vaivaa...mulla kakkosen odotuksen aikana ennen plussaa alko toi iskiaskipu (ei ikinä mulla ooikinä ennen ollu ) joka palas sitten mua vaivaamaan keskiraskaudessa..eli mulla se oli raskausoire

Tatomira kyllä siun oireet kuulostaa siltä että siellä on kyytiläinen. ;)

Memmiliini bd!!!++++++++++++++++ :whistle:

Jennyli parane pian :hug:

aamukastetta Oikein kovasti onnea haamuista! Kyllä ne siitä vahvistuu.

Pikkarainen Pahoittelut negasta. Voihan se olla, että kierukka pistää kierrot sekaisin. Toivotaan, että jos se täti on tuloillaan niin oppis nyt sitten tulemaan ajallaan.

Miukkelis Jaksamis :hug: sinulle!

Tänne ei vieläkään kuulu mitään ja oireetkaan eivät ole mihinkään hävinneet. Kyllä minä olen ollut vähän :eek: . En nimittäin muista milloin kierto olisi ollut näin pitkä! Huomenna siis testaillaan, jos se epätoivottuvieras ei saavu paikalle ennen sitä.

Onnea kaikille plussanneille :flower: :flower: :heart:

Toivottavasti saan itsekin vielä nauttia siitä... Kunhan tää ***keleen vuotaminen nyt loppuisi. Ehdin jo toivoa, että nyt, kun yöllä ei ollut tullut mitään eika aamulla. Mutta juuri kun piti lähteä esikkoa viemään eskariin, niin taas.. Ja eikun sidettä laittamaan, vaikka pikkuhousunsuojakin varmasti riittäis..
Loppuis nyt jo!
Mieskin malttamattomana odottaa, koska päästäis touhun makuun.. Tässä kun nyt sattuneesta syystä on ollut muutaman viikon tauko..

Mä lähden pian hierojalle, viimeinen kerta. Sitten pitäis lähteä metsästämään lauantaita varten esikolle synttäritavaraa.. Meinaan jotain mukeja, lautasia jne. Tulee kavereita.
Sunnuntaiks teen sit vasta kakun, tilattiin Wall-E syötävä kakkukuva =)

Onneks tässä on muuta ajateltavaa nyt kun tää kaikki vuotaminen ja raskaaksi tuleminen.. Muuten tuntuu, että mä ajattelen sitä jatkuvasti.... Mutta onneks noi kaks veijaria pitää äidin mielen hyvänä =)

Jennylille paranemisia!

aamukastetta mähän kans testasin tuon tooooosi haalean plussan noilla herkillä testeillä.. Sitten hieman tummeni muutaman päivän päästä apteekin omalla testillä.
Testailu onnea =) :flower:

Nyt taas aktiivisemmin mukana,oli nettipimetoa pari viikkoa koneen rikkoutumisen vuoksi. Täällä kp 20/28, oviksenkin bongasin aivan selkeästi loppuviikosta ja isäntää lakanoiden väliin houkuttelin ;) Nyt sitten hiukan taantumavaihe kaikessa, kun koko perheellä jyllää vatsatauti..jeejee..oltiimpahan tässä jo pari viikkoa ilman sairasteluja. Meillä lapset sairastaa tooooosi paljon,vaikka eivat hoidossa kodin ulkopuolella olekaan...aina vaan jostain napataan meille kaikki tarjolla olevat virukset...hohhoi. Itsellä tämä mahatauti oireilee pelkkänä etomisena, tuli aamulla mieleen,että tätäkö sitä haluaa,oikeastikin;) Mulla kun molemmat raskaudet ovat olleet sinne viikoille 20-22 yhtä oksentamista.

Yhteistyössä