~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Mulla ovistestit jo toista päivää plussaa :eek: Jopa laimeesta päiväpissasta tuli digiin plussa!! En nyt sitten tiedä mitä uskoa?! Aaamusta asti ollut kyllä sellaiset muniskivut että luulen oviksen jo tapahtuneen. Hämmentää nyt kyllä kovasti :eek:

nasumasunen tervetuloa joukkoon :)
Jennyli olet sitten saanut ylimääräistä yritysaikaa joten ei muuta kuin hyödyntäkää se :D
Noista raskausoireista vielä sen verran, että miehän olen aina testannut "myöhään", kahdesta ensimmäisestä raskaudesta tein testit vasta rv6 ja kolmannesta rv7 ja joka kerta olin ihan varma jo ennen testin tekoa että kohdussa on jotakin tapahtunut. Mutta nyt kyllä luulen olevani niin malttamaton, että testaan heti jos menkat myöhässä. se on hassu juttu, että sen raskauden aavistaa, tai tuntee ennen kuin sitä voi mitenkään edes testata...onkohan se sitten sitä äidinvaistoa?! Ja sama juttu jos kaikki ei olekaan niin kuin pitäisi niin silloinkin tulee se "tunne", että jossain on vikaa.
snowangel toivotaan tosiaan että seuraava käyntisi olisi asukkaan tsekkaus =) Ja nyt sitten tehokasta yritystä lähipäivinä!

Kerkesimpäs pikaisesti koneelle :)

Testi oli aamulla negaa, mutta yritän epätoivoisesti edelleen pysyä positiivisena :D Uusi testi sitten maanantaina.

Uusille lämpimästi tervetuloa :wave:

ja Jennylille pikainen huikkaus että ei ole ollenkaan tavatonta että ovistesti plussaa kahtena, jopa kolmena päivänä..

Äkkiä nukkumaan :wave:

Terkuin P123 ja dpo 10 yk 3

Eli pienistä tuhruista huolimatta testi näytti tänään positiivista :heart: Wau. Testasin muuten, että myös ovulaatiotesti näytti plussaa eli ainakin minulla ovulaatiotestiä voisi käyttää myös raskaustestinä. Mutta vielä la ovulaatiotesti näytti täysin negaa, joten tuskin se olisi raskaustestiä aiemmin plussaa näyttänyt.

Mukavat on tunnelmat nyt, kauan on tätä odotettu. Oikein mukavaa loppuviikkoa muillekin ja plussaillaanhan nyt oikein urakalla :)

Emmama rv 4+1 (toivottavasti tämä on totta)

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

PERJANTAI 20.2.2009

Carla.......................................kp 7/26........................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 8/28........................yk
snowangel...............................kp 12/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 13/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 15/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 16/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 20/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 22/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 23/28.......................yk 2
mervi-elina...............................kp 23/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 24/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 27/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 27/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 28/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 28/35.......................yk 3
Sonja R....................................kp 31/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 33/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 35/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 55/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 61/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Miukkelis :heart:
Emmama :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Emmama onnea tuhannesti :flower: :heart:

carla
tervetuloa :wave: Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi...Teille kyllä plussan soisi jo mitä pikimmiten :hug: ++++++++++++ :heart:

Me sitten eilen kuitenkin :p :whistle: ;) :heart: :LOL:
Ja nyt jäänen odottamaan josko...
:LOL:

Kivut on ainakin hävinny ja nännit tullu taas aroiksi joten mä uskon tai haluan uskoa että ovis oli eilen ;)
Kiusaus oli suuri pissiä nytkin tikkuun mutta oman mielenrauhan vuoksi en sitä tehnyt!! Nyt jätän isännänkin rauhaan, ainakin hetkeksi ;)

Emmama onnea oikein kovasti, toivotaan kaiken sujuvan hyvin!

Minulla edellee mahan turvotus jatkuu ja muutenkin maha on ollut vähän oudon oloinen. Lisäksi kaikki tuoksuu/haisee voimakkaammin kuin aiemmin. Eilen sanoinkin miehelle, että jos nyt en ole raskaana niin sitten minulla on tosi hyvä mielikuvitus. Tosin olen kyllä ennenkin näitä oireita osannut kuvitella. Viikko pitäis vielä testausta/tätiä odotella. Miten aikaisiin olette testanneet ja plussanneet?

Onnittelut Emmama :flower: :hug:

Harmittelut Sonja R ja P123, toivotaan että maanantaina olisi suotuisampi tulos =)

Täällä ollaan vaan levottomina, ei mitään hajua että miksi. Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa...

Meillä on mies saanut olla minulta rauhassa oviksesta lähtien, pitäisiköhän tuota huvikseen vähän tänään illalla hätyytellä, jos vaikka ensi viikolla "täti" vierailee, niin sillon ei huvita kumminkaan.. Ettei raukka nyt ihan kolmea viikkoa puutteessa olisi :D

Plussatuulia tähänkin päivään :wave:

Muoks. Pidetään peukkuja memmiliini!

aamukastetta Ensi viikon viikonloppuna pitäisi tulla täti kylään, jos tulee. Varmaan sitten viikonlopun jälkeen testailen, jos vaan maltan sinne asti odottaa.

Mitenkäs noiden testien kanssa sitten on, milloinka ne mahdollisesti jo näyttäisi plussaa? Joko ennen oletettua menkkojen alkamispäivää? Siitä on jo 5 vuotta kun olen viimeeksi testaillut, joten ei muista enää... :D

Memmiliini ja varanikki No tuo hcg:n erittyminen on varmaankin jonkinverran yksilöllistä mutta herkimmissä testeissä ( esim. netistä tilattava...ööö..olikohan viljatesti 10 ml/u ) lupaa näyttää jo 6 pv ovulaatiosta :eek: eli todella ajoissa mutta itse en nyt kyllä noin varahin yrittäisi saada plussaa. Mutta 2 lapsestani olen molemmat plussannut 10 päivää oviksesta (10 ml/u eli jollain herkällä testillä ) jo selvän haamun, ei siis pätkääkään ole tarvinnut " tihrustella" mutta testiviiva ei läheskään kontrollin vahvuinen.

paskat, jotenkin turhautunut olo kun ei vieläkään ovistikkuun plussaa :headwall: pah, kun mä luulin että tänään ois tullu kun eilen tuli sen verran limoja :x että olin varma että tänään plussa. No huomen viimeistään sitten. Voi että kun mäkin jo saisin masuuni taas vauvan kasvamaan ja sen siitä joskus syliin hellittäväksi. :heart:

Onnea kaikkille plussanneille :) :flower:
En oo tollasta ovistestiä kokeillu ja nyt aattelin et vois testata elikkäs kuinka noi toimii?suurin piirtein tiedän mut, se että missä vaiheessa se tehään on hämärän peitossa.

Iltaa kaikille :)

Onnea emmama

Mä luulen, et mulla on tänään ovis, joten mies kellistetään varmasti sänkyyn ;) tosin mies on kellistetty joka päivä tällä viikolla ja tulee jatkumaan varmuuden vuoksi vielä ensi viikonkin :LOL: tänään on ollut normaalia märempää ja yhdessä vaiheessa vasemmalla puolella tuntui selkeää nipistelyä... katsoo nyt miten nää pari seuraavaa päivää tästä kehittyy, et koska sitä sit testailis :p kun kuitenkaan en oo kärsivällinen sen kans, dpo 10 aattelin testata sikäli mikäli sen oviksen huomaan.

sonja R no höh, toivottavasti se täti sit tulee pian, että pääset uuteen kiertoon jos ei nyt oo tärpännyt

Kiitos onnitteluista :) Vielä kaikki hyvin, mutta kokoajan pelottaa.
Oireista... pääasiassa niin, että olo on ollut täysin kuten ennen menkkoja. Rinnat tuli kipeiksi, kuten yleensäkin ja se tuhruvuotokin tuli kuin menkat olisi alkamassa. Nyt sitä en onneksi ole enää näkynyt. Jos jotain poikkeavaa niin se, että minulla oli ihmeen toiveikas olo. Sellainen "olen raskaana" ja sekös ärsytti, kun ajattelin kuitenkin pettyväni. Sitten silloin joskus reilu viikko sitten tuntui ihan kuin menkat alkaisi ja ajattelin, että tulee tosi lyhyt kierto aiemman ovulaation takia. Mutta ehkä se oli sitä kiinnittymistä?? Menkkajomotukset tällä viikolla on myös ollut jotenkin kirvelevämpiä kuin yleensä. Sellaisia vihlaisuja. Siten vielä vähän eksoottisempana oireena muutama megafinni (näistä oikeasti ajattelin ensimmäisenä, että voisiko olla oire) ja nyt on muutamana aamuna ollut ihan järkyttävä päänsärky. Eli olihan tuossa oirelistaa vaikka kuinka, mutta kuitenkin niin, että ei mitään niin ihmeellistä mille ei muutakin selitystä löytyisi.
Jos tässä nyt kaikki hyvin menee (mitä tosi kovin toivon) niin sen ainakin olisi voinut oppia, ettei tosiaan mikään varma menkkaoire ole sitten kuitenkaan varma :)

Mukavat viikonloput kaikille!

Emmama Onnea kovasti plussasta :heart: :flower:

Raskausoireita on mietitty.. Mulla oli juuri viimeksi tuollainen "olen raskaana" olo. Ei oikein mitää muita oireita. Silloin oli gynellä pongattu ovis ja se hyödynnetty. Lämpöjä seurasin ,mutta ne ei mulla muuttuneet yhtään mihinkään. Oli vaan tuo hömelö olo. Testasin 11 pv oviksesta ja haamu tuli näkyviin. Mulla on alkuraskauksissa ollut muutenkin oireena vaan tajuton nälkä ja väsy. Mitään pahoinvointia ei ole ollut.

Plussatuulia kaikkille pian testaaville++++++++++++++++

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

LAUANTAI 21.2.2009

Carla.......................................kp 8/26........................yk 3 vuotta
mammamia82..........................kp 9/28........................yk
snowangel...............................kp 13/27.....................yk 7
Toukotuuli................................kp 14/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 16/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 17/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 21/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 23/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 24/28.......................yk 2
mervi-elina...............................kp 24/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 25/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 28/32-?..................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 28/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 29/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 29/35.......................yk 3
Sonja R....................................kp 32/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 34/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 36/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 56/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 62/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Miukkelis :heart:
Emmama
:heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Osalla alkaakin oleen jo huimat päivät käsillä...Mitä kuuluu indolle, piijuskalle ja babyporkkanalle?! :wave:
Entä pakanamaan kartta? Joko tulet kertomaan meille iloisia uutisia?! ;) :heart:

).( Ihanan rauhallinen olo kun ei tarvii enää stressata oviksesta tai sen hyödyntämisestä ;) Nyt vaan odotellaan ja viikon päästä voi sitten alkaa jännitteleen uudestaan :D Voi kumpa... :heart:

Toiveikas Jennyli dpo 2

Heipsan :wave:

Tänä aamuna tuntui menkkoja edeltävää pääkipua :( Unet jatkuu villeinä edelleen, mutta muita oireiksi kuviteltuja en ole havainnut. En uskalla olla kovin toiveikas, koska pettymys oli viimeksi jo todella suuri. Nyt on enemmän tosin osutettu pupuilut ovikseen, mutta silti.. Testailen viikon päästä jollei "täti kurvaa kylään" ( :D uusi suosikki-ilmaisuni kyllä ehdottomasti vaikkakaan ei toivottu ) ..

Mukavaa päivää ja suotuisia tuulia :whistle: <- puhallushymiö

Yhteistyössä