~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

TIISTAI 17.2.2009

mammamia82..........................kp 5/28........................yk
snowangel...............................kp 9/27........................yk 7
Toukotuuli................................kp 10/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 12/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 13/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 17/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 19/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 20/28.......................yk 2
mervi-elina...............................kp 20/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 21/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 24/32.......................yk
Justiina82.................................kp 24/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 25/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 25/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 27/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 28/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 30/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 32/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 52/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 58/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:
Miukkelis :heart:

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

Plussa onnea kaikille!! :heart:

Heippa!

Olen uusi kolmatta lasta kaipaileva.. Kaksi tyttöä ennestään.. Toinen yrityskerta nyt menossa..
Lueskellut olen teidän juttuja paljon ja nyt jos uskaltaisin pompata mukaan pinoon :)

Nimimerkkini kertoo kaiken, varanikillä mennään tällä puolella :D Toivottavasti ei haittaa, etten halua vielä paljastaa itsäni. :ashamed:

Kp olis luultavasti 20/28

Tervetuloa vaan joukkoon varanikki!

Mä en yhtään muista minkälaisia mahan jomotuksia kuuluu alkuraskauteen. Eilen jomotteli mahaa niin, että menkat alkais just, mutta ei alkanutkaan. Nyt taas ei oo mitään tuntemuksia.. Välillä jotain nippailuja ehkä. ja mielenkiintosta, mut eilen tuli semmonen epämääränen klöntti limaa :x ota nyt sitten selvää..

Onnea paljon Miukkelis ja tervetuloa Varanikki!!!

Minäkin täällä odottelen, että saisin pian muistutuksen niistä alkuraskauden oireista. Minulla on ollut pari päivää maha ihan älyttömän turvoksissa, farkut ei meinaa mahtua jalkaan. Voisikohan se tarkoittaa sitä, että olisin raskautumassa???

Dpo= Day past ovulation eli päivät ovulaation jälkeen ;)
Esim. dpo 5= 5 päivää ovulaatiosta!

).( Mulle on tullu selkeet ovisoireet :eek: Mä kun odottelin menkkoja!!! Mahottomat limat ja vas. puolella jomottaa. O-testi tänään tosin vielä nega! Huomena vois odottaa plussaa jollen sitten oo lopullisesti sekaisin koko eukko :whistle: :$ :LOL:

Miukkelis IHANAAAAA =) :hug: :flower: Onnea aivan hirmuisesti. Toivottavasti pääsisin itsekkin odotuspuolelle pian perästä :snotty:

Jennyli Voi kuinka hienoa =) aivan mahtavaa... :heart: Toivotaan että se on huomenna ovistestissä plussa!

Tervetuloa uudet :hug:

Memmiliini toi turvottelu voi hyvinkin johtua raskaudesta. Mulla on ainakin ollu molemmista raskauksista hirveää turvottelua jo tosi aikaisin, varsinkin iltaisin. pidetään peukkuja :wave: =)

SonjaR Pidetään peukkuja kauheasti bd!!! =) Toivottavasti ne olis viitteitä mahdollisesta masuasukista.

Pah, täällä ei mitään ilmoittelua oviksesta..no, vkloppuna sen pitäis olla kyl vasta mut yleensä mulla on ollu nippailuja jo pitkään ennen ovista mut nyt kyllä pitäis vas. puolelta irrota munis ja se on ollut sellainen vähän "kipulevampi"puoli. Oikealla puolella tuntuu aina selkeämmin. Hö, mistähän sekin johtuu?

Onnea Miukkelis :flower:

Muistinpa tuossa yhdenäkin ne ensimmäiset oireet kummastakin, ellotus. Molemmilta lapsilta olen heittänyt kerran aamukahvin pihalle ja pitänyt kahden viikon kahvittoman jakson kovan ellotuksen takia. Muita oireita minulla ei ole ollut.

Taidan olla siis dpo 6 nyt. Viimeksi menkat olivat viisi päivää myöhässä ja olen normaalisti liki kellon tarkka. Millonkahan sitä tässä kuussa sitten osaa "tätiä" odotella, kun edellisessä kuussa noin kovasti heitteli kierto?

Peukutukset täältäkin kaikille tarvitsijoille! =)

Aamulla läjähti niin selkee ovisplussa että ei ole mitään epäilystä!! En siis ollutkaan oireineni ihan hakoteilla ;)
Mutta kp jo 25 ja edelliset 2 ovista oli kp 15!! Tosin tää on nyt km jälkeinen kierto ja luomusellainen (ei lääkkeitä siis ). Vähän siis mietityttää miten luteaalivaiheen käy! :/ Mutta ihanaa olis päästä taas jännäilemään pikkuista :heart:

Mä muistan alkuraskauden oireet hyvin kun viimekierrosta se plussa tuli. Mulla oli oviksesta lähtien ihme tuntemuksia masulla, nännit kipeet, vilu ja paripäivää ennen plussaa alkoi öklötys. Lämmöt oli kans koholla eikä laskenu ollenkaan =) Ihan erilainen kierto oli kun muutoin!

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:

KESKIVIIKKO 18.2.2009

mammamia82..........................kp 6/28........................yk
snowangel...............................kp 10/27........................yk 7
Toukotuuli................................kp 11/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 13/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 14/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 18/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 20/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 21/28.......................yk 2
mervi-elina...............................kp 21/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 22/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 25/32-?....................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 25/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 26/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 26/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 28/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 29/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 31/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 33/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 53/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 59/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk

Haamuilijat:

äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)

[/quote]

J84
Huomenta kaikille, tulin vähän kurkkimaan mitä tänne kuuluu :wave:

Jennyli, kun mulla oli km lokakuussa niin ekasta tyhjennysvuoto päivästä laskien meni 39 päivää, kun seuraavat menkat alkoi ja siitä 14 päivää taakseppäin oli oletettu ovulaatio eli sulla on nyt aikaslailla samat lukemat, kun mulla oli silloin. Pidän tääl peukkui sulle b :D d

Aurinkoisin terveisin Jellona84 8+5

Kiva, kiva.Kirjoitin äsken pitkän viestin ja kaikki katos. Nää kaksplussan sivut on takunnu monta päivää, varmasti taas joku virus yrittää iskeä koneelle. Tarkistuksia kun tehdään niin aina ne on nää kaksplussan sivut miltä tulee pöpöt koneelle :headwall:
No, joka tapauksessa, tervetuloa Varanikki =) ja Jellona, kiva kun kävit meitä moikkaamassa. jospa toisit plussatuulia tullessasi.
Mulla ovistuntemukset nyt, aika heikkoina, ei siis voi olla varma. ehkä taas lyhyt kierto tulossa tai sitten ei. iltavuorosta kun tulen kotia niin saa mies olla valmiina laittamaan siemenet liikenteeseen :D Varma en tosiaan uskalla olla että nyt olis tärppipäivät, mutta kaiken varalta...
Alkuraskauden oireina mulla on ollut joka kerta aivan karmea väsymys. Ja se on tullut heti kun 6rv ollut täynnä. Kuvotus on tullut rv7 ja sitä on kestänyt sitten sinne puoleen väliin raskautta. Ainoastaan ekasta oli vain se väsy ja se raskaushan menikin kesken. Vaikka ne kaikki öllötysolot ja väsyt on edessä varmasti taas jos raskaaksi tulen niin silti ihan odotan milloin ne tulee. Koska siitä sitten tietää, että matkassa on se kallisarvoinen lasti ja että jonkin tärkeän vuoksi niistä oireista kärsii :)

onnea jennyli oviksen bongauksesta ;)

En tiä kans et onko mulla menkat alkamas vai ei. vähän sekavat tuntemukset.
Pari testiä olen kyllä jo tehnyt. Toiseen tuli kai sit viivan paikka, kun taas toiseen ei mitään.
Jos nyt ei muutaman päivän sisään menkkoja kuulu, niin sit testailen uudelleen.

Pikaisesti alkuraskauden oireista:

1. raskaus - Ennenkuin jo tiesin, kaamea himo sitrushedelmiin ja väsymys. Ei pahoinvointia. Tuloksena kaksoset.

2. raskaus - Öklötys ja oksentelu. Koviakin alavatsakipuja. Tuloksena km rv 12+.

3. raskaus - Oireeton. Tiesin raskaudesta vasta, kun sain keskenmenon. Tuloksena km rv 8+.

Aikas erilaisia raskausoireita siis... Jännityksellä odotan, että mitä seuraava raskaus tuo tullessaan. Pahin oire minulle olisi tuo öklötys. Juilia saa, kunhan vaan pikkanen pysyy kyydissä. :LOL:

Onnea Jennyli oviksen bongaamisesta :hug: ja kestävyyttä sen hyödyntämiseen, myös toukotuulelle :D

Tervetuloa porukkaan varanikki :wave:

Alkuraskauden oireista: Ei mitään (selkeää). Siis ennen plussaa. Sitten hyvin pian plussan aikoihin on alkanut väsymys ja nukkumisongelmat (= herään keskellä yötä aivan pirteenä ja valvon monta tuntia :kieh: , ja aamulla ja päivällä väsytti sitten ihan tuhottomasti), sekä pitsa (naamassa siis).

Sonja R:lle hurjasti peukutuksia jos se viivanpaikka muuttuisi ensin haamuksi ja sitten plussaksi :heart:

Terkuin huomenna aamulla testaava P123 :eek: ja dpot vasta 10 :whistle: :ashamed: ;) - miten niin kärsimätön...

TORSTAI 19.2.2009

mammamia82..........................kp 7/28........................yk
snowangel...............................kp 11/27........................yk 7
Toukotuuli................................kp 12/24-30............... yk 3
aamukastetta..........................kp 14/28-32.................yk 5
Tatomira................................. kp 15/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 19/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 21/30.......................yk 1
varanikki..................................kp 22/28.......................yk 2
mervi-elina...............................kp 22/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 23/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 26/32-?....................yk 1 km 1/09
Justiina82.................................kp 26/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 27/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 27/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 29/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 30/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 32/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 34/?......................... yk 2
Piijuska-78...............................kp 54/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 60/28........................yk 5

Haamuilijat:

Vuoden 2009 plussat:

Huomenta!

P123 mites kävi? =)

Tuli taas uusi oire mieleen... Kummasti näitä nyt tulee kun näitä ehkäpä päässään kehittelee.. Mutta odotusaikana unet ovat olleet mahdottoman vilkkaita ja omituisia. Paljon tapahtumia ja enemmän unta.

Plussatuulia tälle päivää!

:wave:

Tervetuloa nasumasunen

Mitäs kävi P123 ? toivottavasti odotettu ja toivottu tulos :) mä pidän peukkuja!

Raskausoireista: mä tiesin esikoisesta ennen testin tekoa, että plussa sieltä tulee siitä, että mulla oli jatkuva pissahätä, juoksin vessassa parin tunnin välein ja kun sitten plussa tuli niin se oli niin selkeä, ettei mitään epäilystäkään asiasta :) Plussan jälkeen alkoi sitten aivan järjetön väsymys! Hyvä että töihin jaksasi raahautua ja lopun aikaa sitten nukuin.

Kuopuksesta... ihan alussa ei ollut mitään, enkä ees uskonut raskauden mahdollisuuteen, mutta sitten alkoi raskauden puoliväliin kestävä oksentelu, se oli kauheeta! ja tietysti myös väsymys siihen päälle, mut noi tuli kyllä vasta paljon plussan jälkeen.

Mutta siis, mulla oireena oli oikeastaan vain ja ainoastaan tuo pissahätä ja sekin esikoisesta.

Minä kävin tänään siellä gynellä. Kp:t nyt 11 ja munarakkula oli vasta 12mm kokoinen. Eli ovis tulee taas myöhäsessä, arveli että kp 16-17 tienoilla. Ja jos nyt ei 3kk sisällä tärppää, pyysi sitten tulemaan uudestaan jolloin mietitään niitä clomeja. Toivottavasti seuraava käynti olis kuiten varhaisultrassa käynti :heart:

Oi, täällä on monella jännät paikat. Pidetään peukkuja, että helmikuussa tulisi monen monta plussaa.

Tervetuloa masunasunen=)

En malttanu odottaa ja tein aamulla testin, kp30 selkee nega :ashamed:
Nyt taas tuntuu siltä, et menkat ei oo alkamassakaan. ei ymmärrä..
Mulla on aina ennen ollu tosi säännöllinen kierto, n.29-30. Mutta nyt kuopuksen jälkeen on ollu vähän heittoo. ärsyttävää...on niin epätietonen olo |O

sonja R no höh :( jos nyt ei oo masuasukkia niin toivottavasti se inhottava täti tulee kylään sitten mahdollisimman pian (tai sitten mikä parempi, ovulaatio olisi ollut myöhässä ja raskaus ei vielä testissä näkyisi)

Yhteistyössä