KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Päivitin muiden kp:t miuskin "päivityksen" jälkeen :whistle: :D


Täällä kp 29.... jos ei kohta ala tätiä näkymään, niin ei se kp14:n vuoto sitten ollut ovisvuotoa... Ei se munasolu torstaista sunnuntaihin elä :whistle: Alkaa hiukan mahanpohjassa pisteleen...`mitä jos... :p
 
Kiitos kaikille :heart: Vielä ei oikein ymmärrä että raskaana sitä ollaan.Oireita on paljon,että sen puoleen kyllä tietää olevansa :D
Varattiin aika alkuraskauden ultraan, joka on 11.6.viikkoja sillon jotain 8+

Plussaonnea kaikille :heart:

Keiju ja tirppa rv 5+2
 
LAUANTAI 22.5.2010


Kääkkis..................................kp 67/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 63/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 62/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 47/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 31/35..............................yk 12
Mädchen.................................kp 30/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 30/??..................................yk 1

vauvahaaveilija85..................kp 29/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 28/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 27/??..................................yk 1
frutti.......................................kp 22/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 22/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 21/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 14/??..................................yk 2

commander77........................kp 9/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 8/19-32..........................yk 13
höperö75...............................kp 4/28...............................yk 24
Miuski00.................................kp 3/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 3/20-26.............................yk 9


Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
HelinäKeiju10




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Alkuperäinen kirjoittaja kekkis:
mädchen ja muut, tohon lista-juttuun ehdottaisin et tehtäs vaan etusivulle lista johon tulis nimimerkki/ kierronpituus / yk... Sitte vois olla vuoro viikot ketä listaa päivittäis, siihen ei päivitettäis menossaolevia kiertopäiviä, vaan pelkästään kierronpituus ilmottettas. Jollon ei tarttis muokata kuin yk:t..? saako tuulta alleen?

Joillakin kuumeilijoilla on muistaakseni sellasella systeemillä, ja tuolla odotuspuolellahan semmonen on käytäntö.
Terveisiä oisko kp13/28-29.

Mä olen Kekin kanssa samaa mieltä, että voisi olla toimivampi, että etusivulla olisi tuollainen listaus. Näin kenenkään ei tarvitse tehdä päivityksiä, monet ei osaa ja minua ei ainakaan "kiinnostakaan" riittävästi, yleensä vaan etsin teidän tekstit ja pomppaan tuon pitkän rimpsun päivityksiä yli. Mädchen on jaksanut kiitettävästi meitä päivitellä, kiitos sinulle aktiivisuudesta, mutta me muut ei taideta samaan syystä tai toisesta kyetä. Jokainen kertoo varmasti omassa kommentissaan aina "missä mennään" ja joka kuun alussa voisi sitten päivittää yk:t. Mitä mieltä muut?

Täällä nautittu lasten kanssa helteistä, asuttu suunnilleen ulkona pihahommia tehdän ja lämmöstä nauttien. Mua vaivaa jostain syystä varmaankin hiiva, pikkuoireita tosin, mutta voip olla että tää yk menee vähän niin ja näin tuon takia.



 
Heipparallaa! Ihanan paljon tekstiä luettavaksi tänään :) Minä tykkään tästä nykyisestä listasysteemistä, koska siitä on niin helppo tarkastaa omat kp:t, joista en oikein jaksa itse ptiää kirjaa...Siitä olen Mädchenille tosi kiitollinen ja voin tosiaan päivittää listaa tarvittaessa, jos ei haittaa, jos nuo värit ja kuvat saattaa tipahtaa.

Ihanaa kun muutkin on nimien miettimisten yms. kanssa yhtä höperöitä kuin minä. Meinasin tänään ostaa alennuksesta vauvan ensilusikan, mutta tulin kuitenkin järkiini :) Vauvavaateosastolle en edes uskalla vilkuilla, muuten ostaisin varmasti jotain. Minä olen myynyt/lahjoittanut oikeastaan kaikki lastenvaatteet eteenpäin, kun luulin, että tässä menee useampi vuosi ennenkuin kolmonen on ajankohtainen. No, kaverit luultavasti lahjoittaa taas mulle niitä ja onhan noita kiva ostellakin...

Maini(muistinkohan oikein): Minä olen saanut kaks ekaa lasta ronkumalla ronkua mieheltä ja ensin tuntui olevan tosissaan vastaan. Sitten yhtäkkiä, kun oli asiaa saanut ajatella, totesikin että olisihan ne lapset kivoja. Eli mieli voi miehellä(kin) muuttua tosi nopeaan. Kolmatta hän taas ehdotti, ja minä meinasin pudota tuolilta :) Ei tarvinnut hirveästi suostutella minua hommaan mukaan.

Mädchen; jospa, jospa, jospa... Toivottavasti!

ON: Mulla tihkuttelu jatkuu edelleen ja kp jo 9!! Ei olla pupuiltu, kun ei huvita tuon vuodon takia, mutta pakko tässä olisi jo aloitella kohtapuoliin, ettei ovis vaan mene ohi. Mitä hemmettiä tämä tihkuttelu nyt on? Voiko varhainen km oireilla näin vai mikä tässä mättää?

Maanantaina alkaa viimeinen viikko vanhassa työpaikassa ja viikon päästä sitten uuteen :) Kyllä jännittää, silleen sopivan ihanalla tavalla...
 
Mädchen ja BansQu: Hyvältä kuulostaa :) Koska meinaatte testata?

ON: Tänä aamuna on juilinut alaselkää menkkamaisella tavalla, mutta ainakaan vielä ei ole vuodot alkaneet... Pahoin pelkään, että täti punainen on tulossa lähipäivinä :( Mikäli ei ala ensi viikon kuluessa, niin sitten testataan :) Omien tuntemusten perusteella ovis oli tän viikon ma ehkäpä?

Mitä testiä suosittelette varhaiseen testaukseen?
 
ääh. ekaa kertaa surullinen ja kateellinen. viimevuonna samaan aikaan kaverin kanssa puhuttiin että haluttaisiin lisää lapsia, he olis halunneet tytön ja tuo mies pojan. noh, viimeyönä heille sitten poika syntyi.. toivottavasti meidän ei oleteta heti menevän katsomaan vauvaa :|
 
Tänään kp 28 ja taitaa muuttua 1:ksi.. :'( Yöllä alkoi ylävatsassa armoton korpeaminen, joka nyt jatkuu alavatsassa sekä selässä ja äsken tuli jo tippa verta. No, eka yrityskiertohan tämä vasta oli, mutta silti oli toiveet jo korkealla oireiden perusteella. Positiivista, että oma kierto näyttää olevan tallella. Jos joku viitsii päivittää, voi laittaa mulle 1/28 ja yk 2 starttaapi nyt. Eli ei kun greippimehukauppaan..
 
SUNNUNTAI 23.5.2010


Kääkkis..................................kp 68/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 64/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 63/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 48/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 32/35..............................yk 12
Mädchen.................................kp 31/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 31/??..................................yk 1

vauvahaaveilija85..................kp 30/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 29/31-38............................yk 4
frutti.......................................kp 23/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 23/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 22/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 14/28-29..................................yk 2

commander77........................kp 10/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 9/19-32............................yk 13
höperö75...............................kp 5/28.................................yk 24
Miuski00.................................kp 4/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 4/20-26.............................yk 9
BansQu..................................kp 1/28..................................yk 2


Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
HelinäKeiju10




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Mä kyllä myös tykkään listasta tälläisena. Eikä mua haittaa päivitys, mutta olisi se kiva jos ei noita viikon taukoja tulisi listaan. Siinä on aika homma saattaa lista ajantasalle. Eli Commander77, ihan vapaasti päivittämään, ei ne kuvat niin tärkeitä ole =)

Täällä kp 31 eikä merkkiäkään tädistä vielä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Mä kyllä myös tykkään listasta tälläisena. Eikä mua haittaa päivitys, mutta olisi se kiva jos ei noita viikon taukoja tulisi listaan. Siinä on aika homma saattaa lista ajantasalle. Eli Commander77, ihan vapaasti päivittämään, ei ne kuvat niin tärkeitä ole =)

Täällä kp 31 eikä merkkiäkään tädistä vielä... :whistle:
Jännät paikat sulla :) pidän peukkuja, millois ajattelit testata? Jos vaan jaksat päivitellä, se on totta kai ok. Itse olen siihen laiska, ja ajattelin, että jos siitä tulee joku "paine" tähän meidän joukkoon, voisiko sitten miettiä toisenlaista systeemiä. Mutta mennään rennosti, se kuka haluaa päivittelee ja me laiskemmat/osaamattomat taidetaan saada osallistua ryhmään tavallamme myös.
 
MAANANTAI 24.5.2010


Kääkkis..................................kp 69/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 65/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 64/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 49/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 33/35..............................yk 12
Mädchen.................................kp 32/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 32/??..................................yk 1

vauvahaaveilija85..................kp 31/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 30/31-38............................yk 4
frutti.......................................kp 24/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 24/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 23/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 15/28-29..................................yk 2

commander77........................kp 11/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 10/19-32............................yk 13
höperö75...............................kp 6/28.................................yk 24
Miuski00.................................kp 5/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 5/20-26.............................yk 9
BansQu..................................kp 2/28..................................yk 2


Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
HelinäKeiju10




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Ok, minäkin sitten ryhdyn päivittelemään mädchenin apuna :)

Mulla sitten tihkuttelut loppui ja päästiin jo itse asiaan eilen. Nyt sitten aktiivinen viikko edessä toivottavasti :)

BansQu: :hug:
Mädchen: Jännittävää! Aikamoinen maltti sulla, jos jaksat vielä viikon odottaa testaamatta!

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia!
 
Kiertopäivänä 38 viimein plussasin. Eka yrittämällä napsahti pillereiden lopettamisen jälkeen. la olisi 19.1. Meille siis tulossa uusperheen ensimmäinen yhteinen, itsellä kaksi lasta ennestään ja miehellä yksi. Jännät ajat edessä.

Onnittelut muillekin plussanneille ja paljon tsemppiä vielä plussaa odottaville. Eihän tässä itsellä vielä mikään ole varmaa kun vasta rv 5+5. Täytyy vaan toivoa että kaikki sujuu hyvin.
Hyvää kesää kaikille!
 
MamaDeDos ONNEA :flower:

BansQu :hug:

Mädchen: Olet aikamoinen rautahermo! Olen täällä jo itse ihan täpinöissäni enkä jaksaisi odottaa viikkoa, että pääsee testaamaan... :LOL:

Taitaa aika monessa tämänkin listan perheessä peitot heilua lähipäivinä ;) Toivottavasti tärppää!

ON: Eilinen menkkojen tunne on poissa eikä vuotoa kuulu. Eilen ja tänään on tuntunut painon tunnetta alavatsalla ja pissattaa vähän väliä. Rinnat ei sen sijaan ole pätkääkään arat mikä on aiemmissa raskauksissa ollut mulla selvä merkki.

Vaikea laskea noita päiviä järkevästi, kun edelliset menkat oli niin oudot - oikeastaan kahdet miltei peräkkäin. Tuossa listassa pyörii päivät sen ensimmäisen vuodon mukaan kp 32. Se ei kuitenkaan täsmää oviksen ajankohtaan ellei tule megapitkä kierto (mikä sekin voi tulla heti kapselin poiston jälkeen). Jos taas lasken sen jälkimmäisen vuodon mukaan, nyt olisi kp 22 ja ovis osuisi kp 15 kohtaan. Eikös tuo nyt tuntuisi järkevämmältä?

Olen päättänyt odottaa sunnuntaille tai maanantaille tuleeko menkat vai testaanko. Tekisi mieli testata vaikka jo tänään... Mitenköhän saa pidettyä itsensä kurissa???
 
kääkkis
:flower: :flower: :flower: Onnea MamaDeDos :flower: :flower: :flower: Tervemenoa odottajien puolelle :wave:

Kiitos Mädchen ja Commander kun päivittelette :)

Nyt olisi kysymys, jos joku osaisi vastata. Koskien siis noita terolutteja: Onkohan normaalia, että pahoinvointi alkaa 2 päivää viimeisestä pilleristä? Tuntuu pahenevan nimittäin kokoajan, eikä vuotoa kuulu, ja nyt jo 4:s päivä pillerittä. Tuolla kun olen lueskellut, niin yleensä on huono olo tullut pillereiden aikana ja varsinkin ensimmäisinä päivinä kun ottanut. En viitsisi millään tuhlata raskaustestejä, kun sen negan tuijottelu on niin älyttömän raskasta.
 
mymosa
Eli täällä olisi pinoon uusi kolmosen toivoja. Yritystä takana helmikuusta ja tässä kierrossa ovisplussa bongattu kp 14, joten kovasti jännätään miten käy..

perehdyn pinoon vähän myöhemmin..

kp 18/28 dpo 3 (ja heti laskin väärin tuonkin)
 
kiitos tsempeistä, pitää odotella miestä kotiin :whistle:
jotenkin turhauttavaa. tärkeitä tavaroita hukassa, sitten toinenkin!! kaveri synnytti eilen. mulle tuli äkillinen meno huomisillaksi ja miehellä oli oma menonsa tiedossa jo viikko sitten; joten ei oo lapsenvahtia ja en pääse lähtemään. pääskokeet stressaa, samoin kun mies meni leikkaamaan lapsen hiukset päin persettä jnejne. huoh :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä