KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

mädchen ja muut, tohon lista-juttuun ehdottaisin et tehtäs vaan etusivulle lista johon tulis nimimerkki/ kierronpituus / yk... Sitte vois olla vuoro viikot ketä listaa päivittäis, siihen ei päivitettäis menossaolevia kiertopäiviä, vaan pelkästään kierronpituus ilmottettas. Jollon ei tarttis muokata kuin yk:t..? saako tuulta alleen?

Joillakin kuumeilijoilla on muistaakseni sellasella systeemillä, ja tuolla odotuspuolellahan semmonen on käytäntö.

Saakos tähän ketjuun liittyä uutena mukaan?

Haaveissa olisi uusperheen ensimmäinen yhteinen lapsi. Itselläni on kaksi lasta (-00 ja -02) edellisestä liitosta. Nyt on menossa ensimmäinen yk. Kierron pituus on vielä täysin hukassa, sillä poistatin vasta 2 vk sitten ehkäisykapselin. Edelliset kuukautisetkin olivat kapselin vuoksi tosi oudot... ensin viikon vuoto ja parin päivän tauko ja sitten taas uudestaan vuotoa. En siis oikein tarkkaan osaa sanoa mikä kiertopäiväkään on, mutta jos niiden ensimmäisten alusta lasketaan, niin nyt on kp 26/?

Eilen oli ihan menkkaolo vaikkei mitään ole vielä kuulunut. Mietinkin nyt, että mahtoikohan ovulaatio tapahtua eilen vai onko täti punainen tulossa. Edellisten raskauksien jälkeen tunsin ovulaation ihan selvästi, mutta ehkäisykapseli vei nekin tuntemukset mennessään. Tänään on taas ollut hieman huono olo, mutta todennäköisesti se on joko mielikuvituksen tuotetta tai jotain ihan muuta.

kääkkis
Minäkään en uskaltanut yrittää päivitystä, kun olen ihan onneton muutenkin koneen käytön kanssa :ashamed:

Täällä vielä 2 teroluttia ja sitten odottelua. Tänään pääsin ystävän kanssa purkamaan ajatuksia, tuli tosi tarpeeseen =)

Tervetuloa Barbamama35 :flower:

Poistun täältä nyt ainakin vähäksi aikaa taka vasemmalle. Yritystä ei lopeteta, mutta pidän palstasta taukoa. Ei tunnu sujuvan tälläkään kertaa tämä homma toivotulla tavalla.

Onnea plussanneille! Lämmintä ja mukavaa kesää kaikille! Ja niitä plussatuulia +++++

KESKIVIIKKO 19.5.2010

Kääkkis..................................kp 64/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 60/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 59/29..............................yk 4

PoitsujenÄippä.......................kp 44/27..............................yk 2
höperö75...............................kp 28/28...............................yk 23
Orwokki..................................kp 28/35..............................yk 12
Miuski00.................................kp 27/28-35............................yk ?
Mädchen.................................kp 27/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 27/??..................................yk 1

kekkis.....................................kp 25/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 24/??..................................yk 1
tääl taas................................kp 23/20-26.............................yk 8
frutti.......................................kp 19/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 19/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 18/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 11/??..................................yk 2
commander77........................kp 6/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 5/19-32..........................yk 13

Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
vauvahaaveilija85
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

Tervetuloa Barbamama35 :flower: ja Dora2010:lle ihanaa kesää ja toivottavasti pian tärppää ja tulehan kertomaan kun näin käy! :flower: =)

Täällä odotellaan näinä päivinä punaista salamaa :p Raskaus ei taida olla mahdollista kuin teoriassa, jos se kp 14 vuoto oli oviksen merkki. Kummasti kyllä hajut käyvät nenään ja maha pyörähtää ympäri pienimmästäkin ällöttävyydestä. Hiljattain sairastetulla vatsataudilla tosin saattaa olla osuutta asiaan :x :whistle:

Onnea Helinäkeiju10:lle :flower:

Rentoa kesää ja sen myötä plussaa Dora2010:lle!

Laskeskelin eilen illalla näitä päiviä uudestaan. Parina viime päivänä on ollut erinäisiä oireita (itkuherkkyys, menkkamaiset kivut, huono olo, paksua venyvää limaa) joista päättelin, että kaipa se taisi olla ovis. En bongannut sellaista selkeää kovaa kipua jommalla kummalla puolella miten oviksen ennen ehkäisykapselia tunsin, mutta mielestäni aika hyvin nuokin antaa osviittaa.

Testasin laskurilla näitä päiviä ja jos laitan menkkojen alkupäiväksi sen jälkimmäisen vuodon alkamispäivän, tuo täsmää hyvin oviksen ajankohtaan. Nyt on ainakin pupuiltu ahkerasti, joten saas nähdä miten käy...

Kesäkuun alussa pääsisi siis testaamaan mikäli menkat ei ala ennen sitä. Miten tässä taas malttaisi olla odottamatta mitään, ettei pety turhaan. Vaikka kuinka järjellä sitä ajattelee, niin tunteet menee 6/0 ohitse ;)

1 /28 yk 24... taas tuli täti kellon tarkasti, muuta tarkkaa tässä kropassa ei sitten tunnu olevankaan :'(
vaikka yk;t on 24, niin 2vuotta yritystä tulee täyteen vasta elokuussa, jos siihen mennessä ei tärppää, mä luovutan! Niin oon päättäny (eriasia mitämieltä olen elokuussa ;) )
Tsemppiä siskot, nautitaanhan helteisestä suomen suvesta =)

KESKIVIIKKO 19.5.2010

Kääkkis..................................kp 64/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 60/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 59/29..............................yk 4

PoitsujenÄippä.......................kp 44/27..............................yk 2
Orwokki..................................kp 28/35..............................yk 12
Miuski00.................................kp 27/28-35............................yk ?
Mädchen.................................kp 27/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 27/??..................................yk 1

kekkis.....................................kp 25/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 24/??..................................yk 1
tääl taas................................kp 23/20-26.............................yk 8
frutti.......................................kp 19/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 19/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 18/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 11/??..................................yk 2
commander77........................kp 6/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 5/19-32..........................yk 13
höperö75...............................kp 1/28...............................yk 24

Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
vauvahaaveilija85
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

Mulla vaan menkat jatkuu...Ennen ollut aina 4 tai max. 5 päivää. Nyt kunnon vuotoa 5 päivää ja runsasta tihkuttelua 2. Jokin on siis nyt omituista. Ärsyttää kun eivät lopu, että pääsisi pupuilemaan ja odottelemaan ovista...

Mä en Mädchen tajua, miksi multa tippuu tekstiä lainatessa nuo värit ja kuvat. Mikähän siinä on. Muuten kyllä voisin listaa päivitellä, mutta kun ne on niin hienot :) En tiedä johtuuko se käyttöjärjestelmästä vai mistä, mutta kun eivät vaan tule mukaan...Yritin kerran viime viikolla, mutta poistin, kun värit oli hävinneet.

Oletteko muut uskaltaneet jo miettiä mahdollisen tulevan lapsen nimiä? Mulla on jo ehdotukset mielessä, taidan olla vähän hullu. Jos saisin tytön, hänestä tulisi Kaisla ja jos pojan, niin luultavasti Nooa (mies ei tästä ehkä oikein tykkää...). Lisäksi siivosin viime viikonloppuna vaatekomeroani ja otin sieltä pois liian isoja vaatteita ja laitoin ne mammavaatelaatikkoon, toivoen, että niitä vielä pääsen käyttämään. Ja vaunusivuja olen surffannut edelleen, taidan kirota itselleni lopullisen lapsettomuuden tällä liian aikaisella intoilullani...

Täällä yksi hiljainen taustailija alkaa vuodattaa.. Pakko purkaa pahaa oloaan, jos vaikka jollakin teistä olisi antaa rohkaisevia esimerkkejä, kuinka tilanteesta pääsisi eteen päin..

Eli siis puhuttiin viikonloppuna miehen kanssa ekan kerran syvällisemmin tästä vauva-asiasta. Ollaan muutama kuukausi "vitsailtu" asiasta, ts. minä olen vihjaillut kolmannesta, ja mies heittänyt aina siihen jotain pientä (mutta positiivista) takaisin. Nyt sitten asiasta on tehtävä PIAN päätöksiä, koska minulle on mm. tulossa isoja leikkauksia (joista eka syksyllä, seur. siitä 6kk:n päästä) jotka todella on huomioitava raskautta ajatellen. Eka leikkaus ei sinällään vaikuta raskauteen, mutta toinen leikkaus on valtavan iso ja sellainen että itse en sen läpikäytyäni raskaaksi aio, vaan ehdottomasti ennen! Ja siinä yksi tämä ongelman ydin oikeastaan onkin..

Eli mies ei nyt ole valmis kolmanteen :( On kuulemma tosi stressaantunut ja väsynyt jo näiden kahden kanssa, lähinnä työstä ja rakennusprojektista johtuen. Ihmettelen tuota lasten osuutta stressiin, koska mies TODELLA vähän osallistuu esim. kotihommiin, lasten hoitoon jne. En ole tarkoituksella rasittanut häntä lastenhoidolla yms., kun tiedän työpaineista, irtisanomisuhista jne. Pointtina hänellä toki olikin että haluaisi olla enemmän lasten kanssa, ettei halua kolmatta, koska ei ehdi olla näiden kahdenkaan kanssa.. Ja ettei välttämättä olisi tarvinnut tätä toistakaan joka oli siis iloinen yllätys.. Hän kuulemma tuntee itsessään pieniä masennuksen oireita, eikä jaksaisi henkisesti kolmatta.. Taas ihmettelen (en haluaisi vähätellä..), mutta minusta mies on vaan perus "saamaton" ja hidas. ollut aina. En jaksa uskoa että masennusta olisi, luulen että hän vain itse selittää saamattomuutensa itselleen sillä.. KOlmas tuskin kasvattaisi hänen kuormaansa merkittävästi vaan minun!

Olen nyt tuosta viikonlopusta asti itse ollut tosi maissa ja itkuherkkä.. Asia jäi edelleen auki, mutta pikaisesti siihen on palattava ja päätöksiä tehtävä. Toki myös työkuvioni puoltaisi pikaista raskautumista (olen palaamassa hoitovapaalta ensi vuoden alussa, ja putkeen poissa oleminen on ehdottomasti parempi töiden kannalta!) En myöskään kehtaa heti jäädä leikkausten takia sairaslomille töistä, vaan mieluummin läpikävisin ne kotoa käsin.. Ja syvimpänä pointtina ja syynä kaiken takana on se, että HALUAN KOLMANNEN LAPSEN! Toinen leikkaukseni (joka olisi ensi keväällä..) periaatteessa estää (ei siis konkr.) hankkiutumasta raskaaksi sen jälkeen, ainakin vuosiin. Ja sitten olen jo liian vanha..

Tuntuu että ollaan umpikujassa.. Melkein jo mietin miten tästä jatkaa miehen kanssa, jos on niin eriävät ajatukset.. Minä kaipaisin lopun ikääni kolmatta, jos en edes yrittäisi raskautta. Eihän sitä tiedä vaikkei onnistuisikaan. Ikääkin mulla jo kohta 34, mies vielä vanhempi.

Kysynkin että onko kellään teistä mies vaihtanut kantaansa tämän tyyppisten perusteiden jälkeen? Tai kuinka asiasta pääsisi eteen päin noin muutenkin..? Itselläni on hirveä stressi nyt noista leikkauksista suhteessa raskausasiaan. Toki mietin rahaa, lasten hoitoon viemistä (nyt 3,5 ja 1v.), rakennushommaa, kaikkea.. Itsestäni kolmas juuri nyt olisi paras ratkaisu kokonaisuutta ajatellen! (lukuun ottamatta noita miehen kokemia ongelmia, joilla tavallaan torpedoi kaiken..)

Anteeksi pitkä, ja ehkä sekava kirjoitus.. Asioita puolesta ja vastaan on toki kirjoittamaani enemmän :) , mutta tuossa nuo suurimmat. Olen tosi iloinen ja onnellinen (vähän toki kateellinenkin :) ) kaikkien teidän puolesta, joilla mies on samalla kannalla.. Saisinpa myös omani näkemään tämän asian iloisena ja ihanana juttuna, joka voisi lujittaa ja rikastuttaa elämäämme. Tuntuu että hän näkee vain työn, stressin, paineen jne, joita toki aina on, mutta joiden kanssa itse pystyn elämään ja osaan jättää ne omaan arvoonsa. Itselleni tärkeintä ovat lapset, meidän perhe, parisuhde, onnellisuus.. Itse ajattelen niin että kolmas lapsi lisää onnen ja ilon määrää. Mies ajattelee vissiin päinvastoin..

Liityn takasin :) yk 2, 27/32 ja jotain merkkejä oon ollu havaitsevinani. Uusioperheen ensimmäinen, mun kolmas. Ei hormoniehkäisyä taustalla melkein 2 vuoteen. Rinnat ollu aremmat, väsyttää kovasti, mahassa "hassu fiilis" ja eilisestä saakka raudan maku suussa. Ikenistä vuoti eilen suihkussa verta, ikinä ennen ei oo näin käynyt...

Ovulaatio bongattiin testien ja tuntemusten perusteella ja peitto heilui ahkeraan :LOL:

kääkkis
commander77: On nimet mietitty meilläkin jo valmiiksi :D Pojan nimi olisi Timi ( tämä on ollut vaihtoehtona jo kummallekin tytölle, jos olisivat sattuneet olemaan poikia) ja tyttö tod.näk. Hilda tai Hulda =) Musta oli kiva puhua vauvasta jo synnärillä ihan etunimellä, eikä ole pidetty salaisuutena odotusaikanakaan nimiä.

Maini76: :( En osaa kyllä yhtään auttaa. Muakin ärsyttäisi tuollainen ja kun kuitenkin on antanut aiemmin ymmärtää, että kolmas olisi tervetullut. Ymmärtäähän mies nyt varmasti sinun tilanteesi?

Vauvahaaveilija85: b =) d Jospa se olisi juuri sitä... :heart:

Täällä odotellaan ensimmäistä tero-vuotoa, tänään menee viimeinen pilleri kurkusta alas. Onkin ollut eilen aika muhevaa jomottelua taas, että eiköhän se aika pian sitten ala.

commander77: Nimiä ei olla vielä mietitty, mutta olen jo hieman kaivellut esille lasten vanhoja tavaroita ja vaatteita ja olen jopa sortunut ostamaan muutaman uuden vauvanvaatteen (ihan kuin niitä oikeasti vielä tarvitsisi lisää...).

vauvahaaveilija85: peukut pystyssä :)

höperö75: Älä vielä luovuta! Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Oletteko käyneet testeissä / hoidoissa tms? Vaikka joskus ns. luovuttaminen voi auttaakin. Itselleni kävi näin esikoista toivoessa. 9kk meni ilman yhtään plussaa ja olin jo varma, ettei minusta tulekaan äitiä. Kun luovutin yrittämisestä ja koitin miettiä muita asioita ja vain nauttia elämästä, se plussa vihdoin ilmestyi testiin :)

Maini76: Kuulostaa hieman samalta, mitä kävin itse läpi ex miehen kanssa aikoinaan... Onko teillä muuten parisuhde ihan kunnossa? Itselleni nimittäin selvisi miehen todelliset syyt kolmannen vastustamiseen vasta miehen pettämisen ja avioeron myötä. Hän vain selitteli samaan tyyliin muilla kiireillä ja raskaalla lapsiperheen arjella, rahatilanteella ym. vaikkei niissä ollut yhtään mitään ongelmaa. Ongelma oli siinä, ettei hän halunnut lapsia minun kanssani. Toivottavasti teillä ei ole kysymys tästä vaan jostain ihan muusta! Kannattaa ottaa asia vielä esille ja puhua miehesi kanssa ihan rauhassa. Se on iso päätös teille molemmille.

ON: Vauvakuume vain yltyy eikä millään jaksaisi odottaa sinne reilun viikon päähän, että saa testata (tai sitten täti punainen tulee vierailulle). Tänään jo apteekissa käydessä katselin testiriviä sillä silmällä, mutta viime hetkillä päätin kuitenkin jättää sen vielä ostamatta. Jos olisin ostanut testin, en varmasti pystyisi odottamaan riittävän kauan. Tuntuu, että järjenhivenkin on häviämässä tässä touhussa... :LOL:

TORSTAI 20.5.2010

Kääkkis..................................kp 65/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 61/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 60/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 45/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 29/35..............................yk 12
Miuski00.................................kp 28/28-35............................yk ?
Mädchen.................................kp 28/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 28/??..................................yk 1
vauvahaaveilija85..................kp 27/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 26/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 25/??..................................yk 1
tääl taas................................kp 24/20-26.............................yk 8
frutti.......................................kp 20/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 20/?-37................................yk 2

Minttis81................................kp 19/28-38.............................yk 8
Lime26...................................kp 12/??..................................yk 2

commander77........................kp 7/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 6/19-32..........................yk 13
höperö75...............................kp 2/28...............................yk 24

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Tervetuloa takaisin Vauvahaaveilija85 :flower:

Meillä on tytölle nimi ollut valmiina esikoisen odotusajoilta lähtien, vielä ei ole ollut käyttöä :whistle: Pojan kohdalla joudutaan taas vaivaamaan päätä ja vääntämään peistä, jos siihen lopputulokseen joskus päästään.

Mainia en oikein osaa auttaa :ashamed: Meillä oli aikoinaan ekan kohdalla tilanne, ettei mies olisi halunnut lapsia. Mutta niin vain noita jo kaksi on siunaantunut ;) Useamman lapsen kohdalla se varmasti on vieläkin hankalampaa kääntää vastahakoista. Lämmin :hug: sinulle ja toivotaan että miehen tuuli kääntyy!

Tervetuloa Barbamama35!

Maini76, itselläni ei ole kokemusta ihan noin vahvasta vastustuksesta, mutta kyllä meilläkin mies oli aika pitkään sitä mieltä, että kaksi lasta riittää. Perusteluina olivat lähinnä oman ja koko perheen yhteisen ajan puute sekä halu nukkua vihdoin kokonaisia öitä. Itselleni on myös perhe hirmu tärkeä (toki myös miehelleni!), ja kelailinkin näitä juttuja jo niinkin pitkälle, että sitten joskus myöhemmin ilo tuplaantuu ja kenties triplaantuukin lastenlasten myötä. Tuttu tunne tuo, että jos kolmatta ei tule, joku pala jää puuttumaan eikä sitä mikään korvaa. Oma äitini on harmitellut, miksi ei aikanaan antanut isälleni periksi ja "hankkinut" kolmatta lasta. Isäni olisi siis halunnut, äidilleni riitti kaksi. Oma mieheni luopui kannastaan pikku hiljaa elämämme rauhoittuessa (mm. rakennusprojekti täälläkin takana) ja on nyt täysillä yrityksessä mukana. Toivotaan, että teilläkin asiat ratkeavat parhain päin ja ettei taustalla ole mitään muuta. Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Sillä ne solmut yleensä aukeaa. :hug:

Sitten omaa napaa. Tässä alkaa olla jännät paikat. Luulisin, että nyt on joko dpo 7 tai 10. Kukaan teistä ei veikannut mitään, kun tuossa aiemmin kyselin, mutta olisikos jollain teistä nyt jotain veikkausta omieni tueksi antaa, onko ovulaatio todennäköisemmin sinä päivänä, kun tulee vaaleanpunaista limaa ja josta eteenpäin nännit ovat enemmän tai vähemmän kipeät, mutta lämmöt eivät vielä juurikaan ole koholla VAI onko ovulaatio päivänä, jolloin lämmöt aamulla ovat alhaalla, nousevat sitten puoleen päivään mennessä melkein asteen ja yhä ylemmäs iltaa kohden ja jossa pysyttelevät edelleen?

Oireita on (nyt kp 25, kierto ennen pillereitä/lapsia 28-30), oli ne nyt sitten kuviteltuja tai oikeita: nännit nöpöttävät ja aristavat, vatsassa on menkkamaisia tuntemuksia/painetta/nykäisykipuja, nivusissa vihloo, tuskahikeä pukkaa välillä ja välillä paleltaa ihan mahdottomasti.. Eilen oli töiden jälkeen pakko ottaa tirsat, mikä ei todellakaan kuulu tapoihin. Ehkä kroppa on palaamassa omaan rytmiinsä ainakin. Varmaan kuvittelen taas kaiken, mutta oli vaan pakko jakaa nämä jonkun kanssa. Jännää..

Niin joo, nimi on pojalle valmiina ja tytöllekin ainakin toinen nimi. On jo kauan ollut.. :)

PERJANTAI 21.5.2010

Kääkkis..................................kp 65/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 61/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 60/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 45/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 29/35..............................yk 12
Mädchen.................................kp 28/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 28/??..................................yk 1
vauvahaaveilija85..................kp 27/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 26/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 25/??..................................yk 1
frutti.......................................kp 20/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 20/?-37................................yk 2

Minttis81................................kp 19/28-38.............................yk 8
Lime26...................................kp 12/??..................................yk 2

commander77........................kp 7/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 6/19-32..........................yk 13
höperö75...............................kp 2/28...............................yk 24
Miuski00.................................kp 2/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 2/20-26.............................yk 9

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Kiitos teille vastauksista :) Puhuttiin vähän miehen kanssa eilen asiasta. Selvisi se, ettei mies täysin ole kolmatta vastaan, muttei varsinaisesti haluakaan.. Voisi ajatella sitten myöhemmin.. Tuntee selvästi painetta siitä ettei hänellä nykyiselläänkään riitä aikaa lapsille niin paljon kuin haluaisi. Käytti monta kertaa sanaa "lauma", viitaten kolmeen lapseen, ja hänen mielestään "lauman" kanssa on niin vaikea liikkua, ei mahduta nykyisiin autoihimme, aikaa yksilöille ei jää tarpeeksi jne. Ihan hyviä pointteja, jotka toki itsekin tiedostan, mutta ajattelen silti monista asioista eri tavalla..

Keskustelumme jatkuu.. Mies ei ymmärrä että asialla on pienoinen kiire leikkausteni takia, mutta koitan häntä siitä muistuttaa pitämällä keskustelua yllä. Ehkä itselläni on hieman parempi mieli vaikkei varsinaisesti mitään ratkaisua tullutkaan. Katsellaan kuinka asia loksahtaa.

Teille kaikille toivotan oikein iloista alkukesää - ja innolla odotan teidän mukavia plussa-uutisia!! Siihen iloon on niin helppo yhtyä, ja toivoa samalla joskus sen vielä kokevansa :)

PERJANTAI 21.5.2010

Kääkkis..................................kp 66/??...............................yk 2
nahar.....................................kp 62/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 61/29..............................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 46/27..............................yk 2

Orwokki..................................kp 30/35..............................yk 12
Mädchen.................................kp 29/28-30............................yk 7
Barbamama35........................kp 29/??..................................yk 1
vauvahaaveilija85..................kp 28/32..................................yk 2
kekkis.....................................kp 27/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 26/??..................................yk 1
frutti.......................................kp 21/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 21/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 20/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 13/??..................................yk 2

commander77........................kp 8/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 7/19-32..........................yk 13
höperö75...............................kp 3/28...............................yk 24
Miuski00.................................kp 2/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 2/20-26.............................yk 9

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Yhteistyössä