KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Hei Lime26. Itä-suomalainen minäkin, lapset 3 ja viikon päästä 5. Ikää tulee kesällä täyteen 33.

Minä olen tänään oikein lusmujen lusmu...Otin saikkupäivän, kun meillä on töissä tosi vaikeaa ja ahdistaa henkisesti mennä sinne. Olen jo irtisanoutunut, tämän kuun loppuun pitäisi jaksaa, mutta tuntuu ihan ylivoimaiselta. Käytin lapsia aamulla teatterissa, olen tehnyt kotona toisen duunin hommia ja siivoillut. On vähän huono omatunto, mutta toisaalta hirveän helpottunut olo, kun ei ole koko ajan syke kaakossa ja huono olo niinkuin töissä olisi...

Menkat tekee tuloaan, huomenna pitäisi olla kp1. Ei siis tullut meille vauvaa tästä kierrosta. No, mulla on onneksi miljoona hyvää puolta siinä asiassa (yritän itseäni piristää). Tässä tärkeimmät:
1. Ei ole aamupahoinvointia, kun aloitan työt uudessa paikassa kesäkuussa.
2. En ole vielä suuren suuri lokakuisella Thaimaan reissulla, lennot sujuu paremmin ja jaksaa touhuta.
3. Lapset ehtii kasvaa ainakin kuukauden isommiksi ennen pienen tuloa.
jne.
Positiivisuudella pääsee pitkälle :) Saa nähdä montako yk:ta näin jaksaa ajatella...

kääkkis
commander77: Mäkin olen ajatellut, et pääsenpä kunnolla juhlimaan sitten serkun heinäkuisissa häissä, ilman pahoinvointeja =) Lueskelin tuolla kyllä, että raskaus saattaa alkaa Teroluttejenkin aikana, mut omalla kohdalla en sitä tietenkään usko tapahtuvan. Kuulostaa aika kamalalta toi sun työpaikka :(

pongasin vähän rusehtavaa valkkaria, joten saas nähdä onko tää kierto tässä. jokin kova kramppi kyllä oli aamupäivällä kun istuin :/ koko vatsa on ihan kipeä kun oon alkanut tekemään vatsalihastreeniä, niin en erota onko se menkkamaisesti kipeä vai ei :D

KESKIVIIKKO 12.5.2010

Kääkkis..................................kp 57/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 56/29-??.........................yk 8
nahar.....................................kp 53/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 52/29..............................yk 4

PoitsujenÄippä.......................kp 37/27..............................yk 2
Helinäkeiju10.........................kp 29/31-33.........................yk 1
commander77........................kp 27/28...............................yk 2
Sssalla...................................kp 27/19-32..........................yk 12
höperö75...............................kp 21/28...............................yk 23
Orwokki..................................kp 21/35..............................yk 12
Miuski00.................................kp 20/28-35............................yk ?
Mädchen.................................kp 20/28-30............................yk 7

kekkis.....................................kp 18/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 17/??..................................yk 1
tääl taas................................kp 16/20-26.............................yk 8
frutti.......................................kp 12/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 12/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 11/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 4/??..................................yk 2

Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
vauvahaaveilija85
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

Hmmmm...Outoja tapahtumia. Mulla on ollut menkkaoireita lauantaista asti, olen juossut ma-ti vähän väliä vessassa, kun olin ihan varma, että menkat alkaa. Tänään oireet sitten hävisi rintojen aristusta lukuunottamatta kuin tuhka tuuleen. Hermo sitten petti ja tein r-testin (digi) ja tulos oli tietysti ei raskaana. Voi rähmä, olis vaan pitänyt odottaa huomiseen, jolloin menkat alkavat. Ihan varmasti. Tai ehkä? Tyhmää herätellä toiveita nyt tässä vaiheessa, kun olin jo eilen niiiin varma, että tästä kierrosta ei tärpännyt. Voi mikä idiootti olen. No, takaisin positiivisen ajattelun pariin, hop!

Nyt on kyllä aivan liian vähän jännitystä täällä, yrittäkäähän siskot saada lisää plussia! Parhaani teen kyllä itsekin, mutta ei oikein nyt etene tämä homma..

Tervehdys taasen! Kovasti on kiirettä pukannut, enkä siksi ole yhtään ehtinyt kirjoitella. Nytkin täytyy palata kommentoimaan juttujanne myöhemmin..

Tässä pientä tilannetietoa kuitenkin eli tilanne täällä se, että ovis on mitä suuremmalla todennäköisyydellä ohitettu. Tissit tulivat taas aivan jumalattoman kipeiksi, nyt alkaa niiden suhteen jo helpottaa. Limoja en kerennyt kauheasti tiirailla ja vaikeahan sitä omaa litkua on siittiöiden seasta erotellakaan :LOL: . Peittoa on heiluteltu joka toinen päivä, joka päivä ei pystynyt millään.. Siksipä kysynkin teiltä ovulaatioeksperteiltä veikkausta, mikä mielestänne oli h-hetki näistä vaihtoehdoista:

kp 13 vaaleanpunaista limaa, nännit hieman kipeytymään päin
kp 14 jomottelua, jonkin sortin limaisuutta ja nännit kipeät
kp 15 repäiseviä kipuja ja jomotusta vatsassa, nännit toooooodella kosketusarat
kp 16 alavatsassa paineentunnetta, turvotusta ja nivusiin säteileviä kipuja, ei limoja ja tisutkin normalisoitumassa

Aamulämpöjäkin olen mittaillut, mutta niissä on niin paljon heittoja, että en viitsi niitä sotkea tähän. Tietääkö joku, ovatko nännit kipeimmät juuri ovulaation aikana vai vasta sen jälkeen? Siksi tosiaan kyselen, kun ihan kaikkia otollisia hetkiä emme voineet hyödyntää ja olisi kiva asennoitua etukäteen, jos kirves onkin jo tältä kierrokselta kaivossa.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja commander77:
Hmmmm...Outoja tapahtumia. Mulla on ollut menkkaoireita lauantaista asti, olen juossut ma-ti vähän väliä vessassa, kun olin ihan varma, että menkat alkaa. Tänään oireet sitten hävisi rintojen aristusta lukuunottamatta kuin tuhka tuuleen. Hermo sitten petti ja tein r-testin (digi) ja tulos oli tietysti ei raskaana. Voi rähmä, olis vaan pitänyt odottaa huomiseen, jolloin menkat alkavat. Ihan varmasti. Tai ehkä? Tyhmää herätellä toiveita nyt tässä vaiheessa, kun olin jo eilen niiiin varma, että tästä kierrosta ei tärpännyt. Voi mikä idiootti olen. No, takaisin positiivisen ajattelun pariin, hop!

Nyt on kyllä aivan liian vähän jännitystä täällä, yrittäkäähän siskot saada lisää plussia! Parhaani teen kyllä itsekin, mutta ei oikein nyt etene tämä homma..
ihan samoissa mennään! paitsi että juoksen pienimmästäkin tuntemuksesta vessaan, ettei ne vaan alkaisi. negan tein eilen, eli siis kaksi niitä tullut joten eiköhän se ole aika selvää jo..

Jaahas, täällä kp 1, täti tuli jälleen todella kellontarkasti käymään (menkat alkoi viime yönä noin 00.01). Piru, että on tarkka tätskä! No, eikun uutta yritystä putkeen. Tsemppiä Sssalla ja muut tulosta jännäävät, jospa niitä plussia alkaisi tulla :)

kääkkis
Sssalla ja commander77: :hug: Tai Sssallallahan vielä niitä mahdollisuuksia saattaa vielä olla :heart:

BansQu: Teillähän ahkeraa on =) Meillä hyvä jos miestä kiinnostaa 2 kertaa viikossa :LOL:

Täällä kyllä Terolut on alkanut toimimaan, koska alavatsalla painetta ja limainen olo. Pääsin tänään aloittamaan myös homeopaattisen lääkkeen Terolutin tueksi =) Vielä kun pääsisi tästä flunssasta eroon, niin jes! Kesän aikana täytyy plussata ja kun se tapahtuu, niin mä pyörryn B)

Joo, kp 28. Oon nyt kaksi testiä tehnyt negaa (prisman liuskatestit) kp 27 ja 25 ne tein. Ei mitään oloja, ehkä vähän yököttää-muttakun se on monesti ollut menkkaoire.. Toisaalta nyt on ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun ei edes harmittaisi kun ei ole raskaana. Kesä on raahautunut tänne ainakin hetkeksi ja katselin jokilaivoja vähän sillä silmällä B)

Pahoittelut (ainakin) commanderille!

Sallinette mun pohdiskella hiukan kehoni ihmeellisyyksiä.. Nimittäin täällä ollaan taas ihan pyörällä päästä. Mahtoikohan sittenkään olla ovis tuolla aiemmin. Niistä aamulämmöistä kun ohimennen mainitsin, niin ne olivat olevinaan kohollaan jo pari päivää, mutta tänä aamuna (kp 18) taas normilukemissa, kunnes puoleen päivään mennessä nousivat miltei asteen! Herra Google tiesi kertoa, että aika usein onkin niin, että monet olettaa limojen perusteella oviksen olevan aiemmin kuin oikeasti onkaan. Sen uskomuksen mukaan niitä kananmunalimoja tarvitaan pitämään odottelemassa olevat siittiöt hengissä mahdollisimman pitkään. Ovulaatio itsessään voisi siis olla vasta silloin, kun "keli" on jo kuiva, koska silloin siittiöiden ei tarvitse pysyä hengissä kuin perillepääsyyn saakka. No tiedä sitten, mikä kenelläkin täsmää, mutta tämänaamuinen lämpöjen tilapäinen dippi voi kai sitten tarkoittaa vain jotain näistä kolmesta:
1) ovulaatio oli vasta viime yönä tai tänä aamuna eikä suurimpien limojen ja tissikipujen aikaan (tissit on kyllä edelleen hiukan arat..)
2) lämpöromahdus merkitsi alkion kiinnittymistä, mikä on aika epätodennäköistä
3) en ovuloi lainkaan ja siksi lämmöt ja oireet suhaavat miten sattuu.

Sen verran nämä jutut askarruttavat, että seuraavassa kierrossa on ihan mielenkiinnosta otettava ovistestit mukaan kuvioihin.

Ja tosiaan, kuten kääkkis totesit, meillä mies tuntuu olevan aina valmis kuin partiolainen konsanaan. Tänäänkin hälytin ukon pihalta kesken ruuanlaiton, kun totesin niiden lämpöjen nousseen sen asteen aamusta ja edellisestä vehtaamisesta oli kulunut jo yli pari vuorokautta. Ukko keksi heti lapsille hommia autotallissa ja siinä sitten hoidettiin pikana hommat ja sitten syömään.. Hätä keinot keksii B) . Vaikka voi olla, että oltiin jo pahasti myöhässä..

Oksettaa :D nojoo, tuli taas nuppineulan pään kokoinen veriläiskä, oon koko illan juossut vessassa pelkäämässä. Ei ole tullut kyllä lisää, ei edes epämääräisen väristä valkkaria. Kivaa elää pelko persiissä, alkais nyt sitten kunnolla jo..

kääkkis
Onnea erittäin paljon HelinäKeiju :flower: :heart: IHANAA =)

Mulla vielä 4 Teroa ottamatta ja sitten odotellaan vuotoa. Ilkeästi on nipistellyt taas vasenta munasarjaa, eli mulla ihan perustuntemuksia. Onneksi on kauniit ilmat, niin ei harmita kovin paljoa tämä odottelu, vaikka mieli hieman alamaissa onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja commander77:
HelinäKeijulle suuresti onnea!!! Ihanaa, tulihan jollekin sitä plussaa!

Voi Sssalla :hug: melko samoissa siis mennään... Tässä kierrossa paremmalla onnella, eikö?
Joo, toivotaan. Paitsi ajatelin alkaa kuntoilla rankemmin, saas nähdä että lykkääntyykö sen takia ennenkuin keho tottuu =)

TIISTAI 18.5.2010

Kääkkis..................................kp 63/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 62/29-??.........................yk 8
nahar.....................................kp 59/26-30.........................yk 4
Pompula32.............................kp 58/29..............................yk 4

PoitsujenÄippä.......................kp 43/27..............................yk 2
höperö75...............................kp 27/28...............................yk 23
Orwokki..................................kp 27/35..............................yk 12
Miuski00.................................kp 26/28-35............................yk ?
Mädchen.................................kp 26/28-30............................yk 7

kekkis.....................................kp 24/31-38............................yk 4
BansQu..................................kp 23/??..................................yk 1
tääl taas................................kp 22/20-26.............................yk 8
frutti.......................................kp 18/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 18/?-37................................yk 2
Minttis81................................kp 17/28-38.............................yk 8

Lime26...................................kp 10/??..................................yk 2
commander77........................kp 5/28...............................yk 3
Sssalla...................................kp 4/19-32..........................yk 13

Marble....................................kp??/??..................................yk
Manzu....................................kp ??/??..................................yk
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
vauvahaaveilija85
Shamandalie
TaikaWiitta

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi
Tarkse
Helinäkeiju10

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

Yhteistyössä