KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Unohdin kaupasta ne ovistestit eilen. Tilenne siis se, että to iltana vasenta kylkeä sattui ihan kunnolla parin tunnin ajan. pe aamuna vielä jomotteli. To iltana muös valkkaria lorisi ja pe aamulämpö putosi alas. Tänään lämpö sit ylempänä kuin perustaso. Ihan oviskäyttäytymistä mutta kierto niin aluillaan etten jaksa uskoa. Lämpötiloissa mittausvirhe todennäköisempi.. No joka tapauksessa eilen on pupuiltu.

:headwall: Nyt kävi niin että toissapäivänä tuli juuri samanlainen liuskatestin haamu,viivanpaikka kuin sinulla Pojatx2 ja tänään hetki sitten selkeä nega kasetti testillä. Oiskohan tässä enää toivoa. Ei varmastikkaan. En jaksaisi testailla kun ihan vainoharhaiseksi tulee. Kuukatisia odotan tälle tai huomiselle päivälle. Ei tässä mitään oireita kuin hajut on yöks mutta voihan se olla vaikka migreeni tuloillaan.

Mutta tulkaa haamuilijat kertomaan miten on käynyt. Meillä yksi haamu nukkuu äpiväunia ja yksi hailakka viiva lähti isänsä kanssa pihahommiin.

Oppisi ottamaan asian kanssa rauhallisesti, samalla pelkää ja odottaa.

Tänää ollu fiilis, etten mä raskaudu ilman apuja.. Toisaalta olen varma, että ovuloin useimmiten. Oikestaan vaan kaksi kiertoa ovat olleet sellaisia, joissa itse en ole mitään huomannut. Sit tietty kun lukee toisten juttuja liian lyhyestä luteaalivaiheesta, tai muuta semmoista että jotkut merkit viittaa ovuloimattomuuteen, niin tottahan ne sit itseltä löytää.. Mä oon tosi herkällä tuulella ollut tänään, itkettääkin vaikka ei olisi syytä. :'(

Tsemppiä kaikille tikutteluun, se ei läheskään aina ole helppoa. Ohessa muuten minun ovis-sarjani tässä kuussa. Katsotaanpa onnistuuko.. *muoks , en jaksa nyt paneutua, laitan toiste..*

Itselleni voi merkata yk 7 ja kp1 :kieh: :kieh:

P123

Ella-83 :hug: Voihan se vika olla mihessäkin? Pelkkä stressaaminen aiheesta, voi aiheuttaa sen ettei vaan klikkaa, vaikka kaikki tekijät osuisivat yksiin. Kuulema. Lohduttaneeko yhtään..

Täällä kummallisia limoja, mutta ovistikussa nega.

äiti0408 Älä vielä masennu. Äitini kertoi juuri, että aikanaan minusta on joutunut tekemään testiä useammasti ennenkuin näkyi. Veljestäni testi oli heti näyttänyt positiivista, mutta taas siskostani testi näytti plussaa vasta kun kuukautiset oli 3 viikkoa myöhässä! Eli jostain syystä me tytöt ei oo näytty testissä normaaliajassa.

Tästä sain lisäpontta omaan toiveeseeni. Verta on mulla siis nyt lorahdellut välillä, mutta normaalia kuukautisvuotoa ei ole tullut ja nyt tuo lorahtelukin näkyy loppuneen. Äsken tein uuden testin (edelleen noita liuskatestejä) ja sain TAAS samanlaisen viivan, kuin aiemmin. Mutta ne edelliset on tehty aamupissasta ja tämä oli nyt illalla, niin vois olla vielä toiveita, että viiva siitä tulee vahvistumaan. Ajattelin huomenna ostaa apteekista ehkä Apteekin oman testin ja katsoa saanko siihen viivaa.

Mutta tosiaan, mulla kun aiemmat lapset on poikia, ja ne on näkyny testeissä jo selvästi tässä vaiheessa, niin josko nyt olisin raskaana ja mulle kävis sama juttu tässä kuin äidilläni, että on tyttö tulossa ja ei vielä saa kunnon plussaa aikaseks... Toivossa on hyvä elää :saint:

pojatx2Ihanaa, kirjoituksesi antoi mullekin vielä pikkasen toivoa!
Mutta jotenkin on ihan sekava olo vaikka esikoisen kohdalla sain plussan testiin vasta useiden negojen jälkeen muistaakseni kp 42 paikkeilla, kun nyt ehkäisyrenkaan jälkeen kierto ollu suht säännöllinen, niin ihmetyttää että mihin se täti on jäänyt?!

Mulla on kummankin poitsun kohdalla alkuraskaudessa lorahdellut verta, mutta raskaudet kuitenkin menneet hyvin loppuun asti ja terveet pojat tuolla nukkuu.

Pidetään peukkuja, että pikkuasukit vallanneet meidän masut!!! =) =) Vaikka olen kyllä varma että sä olet raskaana kun sulla ilmestyy niitä haaleita viivoja, kun mun testissä ei näy edes viivan paikkoja...

Olipa kiva viikonloppu ja tuli taas hyvä fiilis =) Huomenna pitäs tulla tilaamani sylki-ovulaatiotesti niin pääsen sillä harjoittelemaan. Nyt mulla on lämmöt perustasolla vasta, ihmeen kauan tuli niitä liian korkeita. Loppuviikolla oli lämpöpiikki ja kivut, oisko ollut vaan muniksen kasvuun liittyviä tai sit joku kysta.. :/ Kuitenkin nyt tullut matalia aamulämpöjä, joten tiedän että ovista ei ollut sillon kun oli kipuja.

Vanhaa kaavaa jos kierto noudattelee niin ovisaika koittaa siinä reilun viikon päästä niin tässä voi ottaa ihan rauhassa tän viikon. Ja hyvään aikaan saan sen sylkitestin nähdäkseni miten tilanne etenee.

Jostain luin, että pitkissä kierroissa voi kohdunkaulan limoissa olla vaihteluita (vetinen-valkuaismainen yms) useampaan kertaan samssa kierrossa, joten ei sit limoistakaan voi varmasti tietää. Mulla onkin alkukierroissa ollut usein jo ovisepäily ja sit uudelleen reilun viikon päästä, joten tuo pitänee mulla paikkaansa.

Snowangel :hug: Olen todella pahoillani. Voimia sinulle.
Tervetuloa uusille. Anteeksi kun olen huonosti päivittänyt. On ollut ihan hirveen kiirettä etten konetta ole ehtinyt kotona avaamaan ja töissä vaan työasioitten merkeissä.
Eilen oli kaupassa ihan kamalaa kun piti mennä vauvanvaatehyllyn ohi. Yritin olla hypistelemättä. Miehelle se tais olla vieläkin vaikeempaa. Sillä on niin kauheen kova vauvakuume nyt. Miten sitä malttaa odottaa muutaman kuukauden. Pitää vaan ajatella että on ihan pakko. Koeaikana ei ole suotavaa tulla raskaaksi.... Mutta haaveilla onneksi saa =)
Ei ole täälläkään plussatuulet puhaltaneet, vaikka niin kovasti merkkejä siihen suuntaan on ollutkin. Toivottavasti pian kuullaan iloisia uutisia ja väki vaihtaa paikkaa odottajiin kesän kunniaksi :D
Kauniita kevätpäiviä ja kesän odotusta kaikille :wave:

Se ois taas kuukausi siinä vaiheessa et alkaa odottelu, ovis oli ja meni ja kaikkemme ollaan tehty =) , tää odottelu on NIIN piinaavaa. Pitäis varmaan tilata ensivuoden talvilomalle joku matka, niin sitten olisi kyllä varmasti raskaana, eikä pääsis lähtemään, mutta kun miettii, että ei uskalla varata jos sillon on viimesillään niin varmasti ei tärppää...
Koittakaahan toverit saada haamut tummumaan, positiivisia uutisia kaivataan :)

Alkuperäinen kirjoittaja P123:
Aamukastetta - joko masu alkaa pömpöttämään? (mulla on ikävä isoa massua =))

P123

Kyllähän se alkaa jo vauvamasulta näyttää. Taitaa nyt kyllä näkyä nopeammin..mutta eihän se ole ihme kun on jo raskauksia takanapäin. Kyllähän se iso massu on aivan ihana...mutta siihen mulla on vielä jonkun aikaa :snotty: Vauvan liikkeetkin jo tuntuu välillä ihan selvästi :heart:

Plussaista kesää kaikille :hug:

Taas täällä :D
Vitsi kun sais ajatukset pois tästä "vauvaprojektista"
Taas yks päivä lisää eikä tätiä kuulu ei näy... Kaapissa odottelis vielä yks testi valmiina, kun pystyis olla aamulla testaamatta! Kun jaksais odottaa torstaille niin sitten testaan jos ei siihen mennessä täti saavu maisemiin.

Täällä kp 7/27 menossa. Pikku hiljaa tässä toivun pienen masuvaavin menetyksestä. On päiviä kun tuntuu, että elämä voittaa ja päiviä jolloin itkettää koko ajan. Ehkä tämä tästä ajan kanssa.
Päätimme kuitenkin mieheni kanssa jatkaa heti yrittämistä, vaikka gyne oli sitä mieltä että yhdet menkat olisi hyvä odotella. Mulla onneksi kohtu tyhjeni viidessä päivässä, joten sen puolesta tilanne on jo rauhoittunut ja uusi kierto menossa kovasti ovista kohti.

Aurinkoisia päiviä ja plussatuulia toivottaen, snowangel

Tein aamulla Apteekin raskaustestin ja niin tyylipuhdas nega kuin vain voi olla :/
Eli kai se ihme tiputteluvuoto sillon viimeviikolla oli sitten menkat.
Eli mulle voi päivittää kp 7/27 (Nyt näkyi sentään kierto tasaantuneen tuohon 27 päivään).

Uusi ovulaatio pitäisi olla ensi maanantaina-tiistaina, joten sinne asti ahkerasti harjotellaan, että mitenkä niitä vauvoja oikein tehtiinkään ;)

:hug: pojatx2. Hö - oli niin lupaava alku. Mulla tuli kaikkiin 5 testiin, jotka tein viime kierrossa :ashamed:, roskishaamu. Mutta sulla tuli oikein kunnon haamuja. Ehkä kyseessä oli kemiallinen? Inhottavaa "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" meininkiä :kieh:

Snowangel Ihanaa että alat toipua menetyksestänne :hug: . Ei mekään pidetty mitään taukoja joulukuisen KM:n jälkeen. Ja Jennylihän esimerkiksi plussasi heti km:n jälkeisestä kierrosta. Toivon sydämestäni samaa sinulle =)

Kylläpä aamukastetta vauvan liikkeet tuntuvat ajoissa! Ihanaa! *tahtoo kanssa*

).( Täällä tylsä alkukierto menossa. Tällä hetkellä meillä menee niin hauskasti että meillä mies kuumeilee aika kovasti. Kyselee tosi usein että mites lämmöt ja joko ovisplussaa tulee. On joskus jopa väläyttänyt työvuoron vaihtoa, että päästään varmasti oikeaan aikaan hommailemaan :LOL: Toisaalta, oikein pitkän yritysrupeaman jälkeen tuo ukkoseni alkaa hyytymään, siksi yritän säästää parhaat panokset oikeaan hetkeen :D Niin ja kaiken lisäksi se kuskaa mulle greippimehua, syö kaurapuuroa (kun jossakin lehdessä luki että se edistää miehen hedelmällisyyttä;), muistuttelee muoa raskausvitamiinien syömisestä, nälvii silloin kun joskus poltan tupakan ja ajatteli pitävänsä bokserikauden, että simpat saa muhia mukavassa lämpötilassa :LOL: :LOL:

Terkuin P123 kp 4/28-30

P123 Tuota kemiallista itsekin veikkaisin. Ja olis kyllä ollu tosi hyvä tuuri jos raskaus olis ekasta kerrasta onnistunut, kun kävi vielä niin huonosti, että päästiin pupuilemaan vain yhden kerran tuossa kierron puolivälin aikaan (juuri kriittisellä viikolla). Mutta tästä on hyvä jatkaa. Olis se helmivauvakin ihan kiva :)

Yhteistyössä