Voi ei
Piijuska-78 tuntuu, että näitä ikäviä uutisia on ihan järjettömän paljon, kuinka voikin osua näin pieneen ryhmään näin monta. :hug: sitten vain uutta yritystä kun itsestä siltä tuntuu.
Nyt mä tein taas sen virheen, että kävin katsomassa tuolla alussa kiertopäiviä ja näyttää siltä, että minulla niitä on jo 18, hui kauhistus... ei olisi saanut käydä
eilen mahassa oli jotain pieniä kipuja, mutta tosiaan kun olen näitä kiertojani nyt seuraillut niin ei mulla oo yhdessäkään ollut mitään tunnistettavaa ovista, joten aika mutulla mennään. Ainoa positiivinen asia on se, että kierrot on olleet suht säännölliset.
Mutta... ensi viikolla mulla alkaa se piina, huoh! ei taas jaksais
mies onneksi on takavarikoinut mun raskaustestin jonka aattelin tehdä samana päivänä kun mun kesälomani alkaa, olis mukava loman aloitus...
vaikka oikeesti, taas fiilis on, että kun ei oo kerran aiemminkaan tärpännyt niin miksi se tekisi niin nytkään?
Toukotuuli tuossa kuikuili päivittäjän perään, mä voin varovasti nostaa käteni vapaaehtoiseksi parin viikon ajaksi, mutta kesälomalla en kyllä aio täällä aikaani viettää...