KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Hei kaikille!
On ollut hiljaiseloa täällä päin. Päivittäin olen kyllä täällä notkunut, mutta ei ole tullut kirjoiteltua...
Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: :heart:
Kumpa sitä pian pääsisi itsekin jännäilemään. Ensi viikolla olisi tarkoitus varata aika kierukan poistoon. Toivottavasti sen saa kesäkuulle. Täällä tuntuu olevan täysin tukossa tuo terveyskeskus :kieh:
Vauvahaaveiden kanssa aika kuluu, toisaalta pelkään miten käy taloudellisen tilanteen ja oman jaksamisen kanssa. Mutta toisaalta taas haluan, haluan niin kovasti pienen vauvan :heart: Ja mies olisi niin innokas saamaan oman lapsen. Meillä siis sellainen tilanne että lapset eivät ole nykyisen mieheni. Hän on kylläkin ollut "isä" kuopuksen vauva-ajoista lähtien.
Tsemiä kovasti kaikille yritykseen!
Nyt täytyy mennä katsomaan mitä lapsukaiset puuhailee :wave:

Heippa taas!!

Nyt on pakko kirjoittaa en tiä mitä tää on,mutta ällöä oloa ollu tänään muutamaan otteeseen ja eilenkin hiukan ja lämmön mittäsin niin se on 37 :eek: Voiko tää olla sitä jo nyt mitä mä luulen???
Voiko oikesti ne oireet alkaa jo näin aikasin ja se rintojenkin arkuus :eek:

vai olenko tullut hulluksi?

Nyt on kp 17 ja tuntuu että valkkarin tulo vähentynyt eikä ole mitään nippailujakaan. Olisiko ovis ollut eilen kun oli runsain valkkari.. No pitää lämpöjä nyt yrittää seurailla sitten. Voihan se olla että ovista silti edelleen odottelen.

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille ja tervetuloa uusille!

Osaisiko joku neuvoa minua ovistestien kanssa? Eli aloitin tikuttelun viikko sitten maanantaina ja aluksi tikkuun ei tullut kuin kontrolliviiva. Sitten torstaina kp15 tikkussa oli kaksi saman vahvuista viivaa ja sen jälkeen ei mitään muuta kuin kontrolliviiva (testasin seuraavan kerran noin vuorokauden päästä). Tarkoittikohan se nyt, että ovistesti oli silloin positiivinen? Odotin, että se seuraavana päivänä olisi tummentunut mutta voiko olla näin, että se olikin mennyt jo ohi? Mitään muita ovistuntemuksia minulla ei ole ollut, paitsi että rinnat on arat. Tosin ei mulla muutenkaan ole ovisoireita tai en ainakaan niitä tunnista...

memmiliini, tietääkseni sulla oli siis se luteiini huipussaan joka tekee ne kaksi viivaa, ja joka pukkaa muniksen liikkeelle ja romahtaa sitten jollonka viivoja ei enää tarvita tikussa :D Eli viivoista seuraava päivä olisi kai se otollinen hetki hedelmöittyä ( tai ne 24 tuntia vai montako se nyt se munis elääkään.. ) toivottavasti ehditte peittoja heiluttelemaan silloin =)

Oma navattomuus näki pahaa unta ja heräsi omaan itkuunsa.

Aamulla vihdoin ovislimoja ja lämmöissä dippi alaspäin. Eri asia taas, tarkottiko nytkää mitään. Selviää sitten, jos lämmöt jää koholle. Tää kierto on sellainen, ettei edes haittaa jos ei tärppää.

Jeeeee - mä onnistuin :D

Ihan aluksi Tervetuloa kaikille uusille mukaan :wave: Mukavaa että porukka lisääntyykin!

Kujakatit ja äityli30
Mielettömän hienoa :D ONNEA :flower: Minkälaiset fiilikset/ tuntemukset nyt on?

Ihanaa Jennyli kun kävit kirjoittamassa kuulumisia - viikkojakin jo 15+ Kylläpä aika rientää!:eek:

Unikeiju
:wave: pitkästä aikaa - Onnea uudesta kodista - sinne on mukava rakentaa pesää uudellekin pienokaiselle :flower:

essiennieukko
kuulostaa lupaavalta - testiä kehiin :D

).( kp 10 ja ovista odottelen vasta n. viikon päästä. Näin viime yönä ekaa kertaa koko 7 kuukauden aikana että plussasin. Toivottavasti se on enne, koska olen monesti nähnyt nega unia. Meillekin kaksi ekaa tuli helpolla ja tämä on ihan mega raivostuttavaa ja turhauttavaa tälläinen odottelu, nyt jo yk 7 :eek:

Terkuin P123

P123 Ei tätä meinaa vieläkään todeksi uskoa,ukolleki ku silloin iskin testin eteen ja sanoin et katos tätä ni hyvä ettei persilleen pudonnut :D Taivaissa täällä leijutaan =) Lievä etova olo kyl vähä huonontaa näit fiiliksii,mut onneks on ainaki toistaseks saanu pysytellä wc:n seinien ulkopuolella.

Plussaonnea kaikille :whistle:

Tervetuloa mukaan kaikille uusille :flower:

Viime kierrossa sain tänä päivänä (kp13) plussan ovistestiin, nyt antaa jo neljättä päivää vain haalean viivan.. Kuvottavaa oloa on ollut nyt muutaman päivän ajan. Menee ohi kun syö jotain. Sinänsä omituista, kun mulla ei kuvotus ole mikään kuukautis- tai ovisoire.

Viime viikolla tuntui hassuja tuntemuksia mahassa, aivan kuin menkkakipuja tai oviskipiuja mutta paaljon lievempiä. Mutta en usko, että olis ovis silloinkaan ollut, kun kiertopäivät oli silloin niin vähäiset.

Nyt siis kp13/27 ja ovista odotellaan. Peittoa on kyllä ahkerasti heiluteltu, joten simpat on koko ajan sisällä odottelemassa :D

Tervetulemast uusille =)

Täälläkin kp 13/27 menossa, kuten pojatx2:lla. Jonkinlaista vihlontaa on ajoittain oikealla puolella masua, mutta ovistikkuun ei kuitenkaan tänään vielä tullut vahvaa viivaa.. Hitsit, ja mulla loppui tikut kesken, joten nyt pitää vain heilutella peittoja tiuhaan ;)

toukotuuli, mulle voisit laittaa yk 10 tuonne eka sivulla. Hui, pitkältä on tuntunut tämä odotuksen odottaminen kun tytöt tärppäs ekasta ja tokasta kierrosta. Jospa se pikkuruinen poika sielä haluaa odotuttaa :heart: No vitsihän tuo :D. Tyttö olisi yhtä tervetullut ja rakas.

Olipa kiva nähdä tuo P123n tikutusrivi. Oletko peräkkäisinä päivinä muuten testannut?

Voi ei Piijuska-78 tuntuu, että näitä ikäviä uutisia on ihan järjettömän paljon, kuinka voikin osua näin pieneen ryhmään näin monta. :hug: sitten vain uutta yritystä kun itsestä siltä tuntuu.

Nyt mä tein taas sen virheen, että kävin katsomassa tuolla alussa kiertopäiviä ja näyttää siltä, että minulla niitä on jo 18, hui kauhistus... ei olisi saanut käydä :D eilen mahassa oli jotain pieniä kipuja, mutta tosiaan kun olen näitä kiertojani nyt seuraillut niin ei mulla oo yhdessäkään ollut mitään tunnistettavaa ovista, joten aika mutulla mennään. Ainoa positiivinen asia on se, että kierrot on olleet suht säännölliset.

Mutta... ensi viikolla mulla alkaa se piina, huoh! ei taas jaksais :D mies onneksi on takavarikoinut mun raskaustestin jonka aattelin tehdä samana päivänä kun mun kesälomani alkaa, olis mukava loman aloitus...
vaikka oikeesti, taas fiilis on, että kun ei oo kerran aiemminkaan tärpännyt niin miksi se tekisi niin nytkään?

Toukotuuli tuossa kuikuili päivittäjän perään, mä voin varovasti nostaa käteni vapaaehtoiseksi parin viikon ajaksi, mutta kesälomalla en kyllä aio täällä aikaani viettää...

Piijuska-78 voi ei :( :hug:

P123 mulla toi neljäs ylhäältä taitaa olla vahvuudeltaan sama, mitä minä oon ikinä saanu noihin. Olisko sitten joku toinen testimerkki parempi. Mulla oli David-merkkisiä.

Harmillista, täälläpäin näytää alkavan sataa... :(

Tatomira täälläkin piinaviikot. Mulla apteekin oma odottaa kaapissa, TOIVOTTAVASTI pysyykin siellä menkkojen oletettuun alkamispäivään asti :D

Piijuska-78 Voi että, voimia sinne :hug:

Täällä tämmöstä tänään:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4261938.jpg

Tässä hieman parempi kuva samasta testistä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4261974.jpg

Viime kierrossa tuon vahvempaa viivaa en ovistikkuun saanutkaan, vaan seuraavana päivänä oli jo taas ihan haalea. Joten luokittelisin tuon itse positiiviseksi. Eilen jo pupuiltiin, pitänee silti tänään ottaa uusinta ;)

Huh kiire päivä tänään, asioita hoideltu sekä omia että sukulaisten. Illalla vielä ois tarhan kevätjuhla jonne miehen vanhemmat tulee myös mukaan.. En tiedä onko ovis ollut vai menossa. Lämmöistä sen verran, että perustaso ollut 36.40-36.50 nyt täs kierrossa ja eilen oli dippi 36.28 ja tänään lämpö oli 36.36. Näkee tietty huomenna onko taas noussut lisää vai miten. Eilen oli myös vähän kananmunalimaa, muuten tässä ollut vetistä (ihanat kuvaukset taas). Sylkiovulaatiotesti näyttää hedelmällistä.

Koitan välttää PMS-oireita ja haen tyrniomega-kapseleita, niitä ku söin parissa kierrossa ni oli aika ok loppukierto, kun viimeksi oli ihan kamalat oireet kaikinpuolin (epäilin myös olisiko ollut varhainen km kyseessä mut turha tota miettii). Tosin vaihteleehan se ihan luonnollisesti kierroittain, miten loppukierto menee mutta kyl oli pahimmasta päästä heti oviksesta alkaen.

Piijuska-78 :hug: Tervetuloa mukaan sitten kun tuntuu että jaksat.

Snowangelnuo tikut on päiviltä kp 7, 11-16. Varanikkinuo on RFSU:n ovistikkuja Cittarista. 7 kpl maksaa 7 ? tarjouksessa ainakin meillä päin. Testaan aina päivän toisesta pissasta.

tatomira
kylläpä meinaat olla sissi tuon testaamisen kanssa. Itse sain juuri n. 30 testiä ystävältäni, joten luulenpa että alan testailemaan siinä dpo 8 :LOL:

pojatx2
ei auta muu kuin antaa ukolle oikein kunnon kyydit :whistle:

Terkuin P123 kp 11/28 (viimeaikoina) ovis siis viikonvaihteessa.

Piijuska-78 :hug: Todella epäreilua että noin voi käydä! Voimia!!!

Täällä on ihan mahdoton vauvakuume ja menin sitten ostamaan sisaristuimen jo valmiiksi vaunuihin tuolle meidän pikkumiehelle joka täyttää pian vuoden. Nyyh, kun aika menee nopeesti! Justhan se syntyi...

Kun tuo täti nyt tajuis häipyä lopullisesti, niin sit aattelin hommata tikut ja testata niitä ekaa kertaa...

Piijuska-78 :hug: , paljon jaksuja!!

Onnea kaikille viime aikoina plussanneille :heart:

Lukemassa olen käynnyt joka päivä, mutta kirjoiteltua tulee vähemmän. Täällä ihan sama tilanne jatkuu eli täti loistaa poissaolollaan. Imetän edelleen tosi paljon. Öisinkin 2-4 kertaa, kun eroahdistus ja uudet taidot tuota pikkuista herättävät. Vaikka kroppa toimisikin niin melko epätodennäköistä raskautuminen olisi, kun hiljaista tuolla pupuilurintamalla. Kiirettä pitää töissä, lasten kanssa ja pihahommissa.
Ihana täällä käydä kuumeilemassa ja jännäämässä teidän kanssa.
Plussatuulia kaikille paljon+++++++++

Lainaan itseäni:
Mulla lämmöt nousseet taas eilisestä, mutta vielä ei voi olla varma oviksesta. Alin lämpö 36.28, eilen 36.36 ja tänään 36.50. Yleensä oviksen jälkeinen tasoni on 36.60-36.80.
Laitan tähän mun sylkitestien tulokset, jos niistä voisi jotai päätellä..
kp 14 osin hedelmällinen
kp 15- 17 hedelmällinen
kp 18 osin hedelmällinen
kp 19 hedelmällinen ja
tänään kp 20 osin hedelmällinen.
----> sylkitestin mukaan hedelmällisyys ollut korkeimmillaan siis kp 15-17 kun kolmena päivänä selvät kuviot.. ja sillon kun estrogeenitaso on huipussaan, erittyy myös LH:ta. Lämmöt alimmillaan kp 18 jolloin myös vähän ovislimaa. Eilen oli myös matala lämpö ja nipisteli että kp 18-19 voisi olla potentiaalista ovisaikaa ollut..
---> sylkitestin sanotaan ennustavan ovulaatio jopa 3-4 päivää ennemmin, joten mun tapauksessa pitäs paikkaansa muiden merkkien kanssa jos kp 18-19 olis ovis ollut..

Yhteistyössä