KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Täällähän on monella jännät paikat =)

Ja P-E :hug: Onnea syksyyn!!

Mulla nyt kp 9/27 ja ovistikuttelun aloitin. Haalean viivan jo pukkas, katsotaan miten lähtee vahvistumaan. Oman arvioni ja nettilaskurien mukaan ovis pitäisi olla maanantaina-tiistaina. Tasaisin mielin jatketaan..

Taas omaa napaa:
Sain tänään testiin viivan paikan. Mitähän tästä pitäis aatella?
Tiistaihin aattelin oottaa seuraavaa testausta, jos ei täti tuu...
Onneksi testit apteekis, niin ei pysty tekeen testiä hetken mielijohteesta :LOL:
Nyt olis kp 42/28-29, et nyt alkais oleen kaks viikkoa jo myöhässä.

Äityli30Ihana kuulla hyviä uutisia!!! Onnea oikein paljon!!

Mieskin huomasi viivan raskaustestissä, että en sitten pelkästään kuvitellut... =)
Nyt ilmestynyt jännä oire: huimaus. Onko muilla ollut alkuraskaudessa?
Nyt alkaa pieni toivon kipinä, että josko sitä oliskin, mutta en uskalla kyllä iloita ennen kuin testi näyttää kunnon viivaa! Olen niin tottunut näihin pään tekemiin temppuihin, kun oikein toivoo olevansa raskaana.

Onnea plussanneille, ihanaa!! :hug: :heart:

Täällä käyn kurkkimassa säännöllisin väliajoin mitä teille kuuluu :whistle: :wave: Ja kovasti tietty odottelen teitä tuonne odotuspuolelle ;) :heart:

Halaukset menetyksen kokeneille ja tasapuolisesti kaikille +++++++++++++++++säteitä :heart:

(.) Täällä voidaan hyvin...ja paksusti :D Ihanaa kun väsymys on väistynyt ja nyt energiaa riittäis vaikka mihin!
Vauveli muljahtelee jo päivittäin enenevissä määrin, kohta varmasti potkuttelee jo kunnolla :heart:
Vieläkään en oikein voi ymmärtää kuinka onni potkaisi meitä heti menetyksen jälkeen :heart:

Jennyli&nappula 15+3

Moikka :wave:

Taidan liittyä seuraanne,jos sallitte =) Kolmas toiveissa.Joulukuussa lopetettu pillerit. 2 Tyttöä 9 ja 3,5 vuotiaat :heart:

Odottelen josko olisi tärpännyt ovis oli laskurin mukaan 15.5.Hommailut ajoitettiin siis 8.12 ja 15pv. Nyt rinnat aristelee ja odottelenkin kuukautisia alkavaksi,koska aiemmin kirjoittelinkin palstalle,että eikait raskaudesta oireet näin äkkiä alkaisi :/ Nyt vaan odotellaan joko menkkoja tai sitte raskautta :heart:

Äityli30 ja äiti0408 Onnea sinnekin :heart: :flower: :heart: :flower:
Mulla noi oireet tai himot on tonne raa´an sipulin suuntaan,nam nam

Täällä tänään vielä vahvisteltu viivaa =) Kyllä kannatti pitää pieni tauko palstailusta ja yritin muutenki olla pahemmin stressailematta,ni heti tärppäs :heart:

Jennyli Hurjaa miten pitkällä oot jo odotuksessa,ku tuntuu et vastahan sä sen plussan teit :heart: :heart: Nopeesti se aika menee,ainaki jos toisten raskauksia seuraa,mut oma onki sit toinen asia,mä kun oon ja sellanen tännejustjaheti-tyyppi :)

Meillä kaksi poikaa, -03 ja -05 ja juuri puolen vuoden pähkäilyn jälkeen uskaltauduimme jättää ehkäisyn pois. Hieman hirvittää miten jaksaminen riittäisi taas pienelle vauvalle mutta sydän puhuu vahvemmin kuin järki... Nyt kun päätös on tehty, saa ne järjen äänet unohtaa ja alkaa sydämestään odottamaan pientä kolmatta rakasta vatsaan tulevaksi. :heart:

onnea plussanneille! ja uusille tervetuloa!

ON: maha turvoksissa jo usean päivän...tosi inhottavaa...
kp:t nyt olis 29 ja negatestin tollo tein eilen aamulla :/ :'( mulla ollu aina tosi pitkä kierto ilman pillereitä niin saa odottaa vielä varmaan useemman päivän...tiedä häntä. jännää...

-N-

Korjaus: mä sain vasta sen viivan paikan, että en oo kyllä läheskään vakuuttunut raskaudesta... Mut mieskin näki et testissä oli haalea viiva.
Testaan ti uudestaan jos ei ala sitä ennen... Älkää vielä potkiko mua pois täältä! :LOL:

Onnea plussanneille! Ja tervetuloa essiennieukko!

No tuli se täti sitten viimein, eli meikäläiselle saa merkitä kp 1/28-43 yk3:'(
Vähän tossa isännän kans mietittiin et jos jätettäis tää projekti kesän ajaksi tauolle, mutta ilmottelen jos mut saa siirtää taustailijoihin.

Pitkästä aikaa taas linjoilla :D Juu elikäs me tehtiin sellanen temppu että ostettiin talo ja muutettiin , on tää niin erilaista ja toi oma sauna aah....
mutta kuulkaas nyt kun ei täs viime kuussa tikuteltu eikä muutenkaan panostettu helliähetkiä tiettyihin päiviin niin kuinkas ollakaan tänään aamulla tein clearblue-testin niin haalea haamuhan siihen tupsahti melkein heti ,nyt kp 31/27-30 viime kierto oli ton 27 pvä. Parin päivän päästä sitten uus testi .... oireet on jatkuva pissihätä yölläki saa pariin otteeseen käydä,rinnat arat, jano,hikoilu !!! Toivotaan ettei täti tuu pelottaa niin !!!!

Tervetuloa uudet kuumeilijat :flower:

Täällä oli tapahtumia ihan hirmusesti onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille =)
Tsemppiä ja plussapuhureita tädin kanssa painiville

äiti0408 :hug: ja onnea uuteen kiertoon

Unikeiju Onnea :heart: :flower: mukaan vaan tuonne odotuspuolelle :wave:

Kaikille piinailijoille plussaonnea :heart: :heart: oviksen bongaajille peitonheilutteluja ja :hug: uuteen kiertoon lähteneille

Hei! voisinpa liittyä joukon jatkeeksi tähän pinoon.. Kolmannesta kullan murusta haaveilen siis... :) Kaksi tytön tylleröä meille on jo suotu. Esikoinen on kuusi vuotta ja kuopus neljä vuotta. vauvvelista olen haaveillut jo useamman vuoden. ehkäisy jätettiin jo n. yheksän kk sitten pois mutta keskeytetyllä( ohi laukomisella ;) ) mentiin muutama kuukausi. vuoden alusta ollaan taas vähän enämpi yritetty..Mutta mutta tänään kierto päivä 1 ja tooosi paljon taas ottaa pannuun. Tyttäret ovat saaneet alkunsa tyyliin miehen kanssa käsipäivää sanomalla eli esikon aikaan popsin e-pillereitä tullessani raskaaksi ja toisen aikaan ajateltiin että vauva voisi tulla jos tahtoisi niin eipäs tullut menkkoja enää..joten nyt olen niiiiin malttamaton ja turhaudun helposti kun ei heti lykästä :( ..
Yrittämistä on kyllä hankaloittanut kiitettävästi epäsäännöllinen kiertoni ( 79, 81, 26, 22, 21) kolme viime kuukautta popsin terolut kuuria..saa nähdä mitä nyt ens kuussa käy kun lääkitys loppuu..
No mutta yritys kuukausien lisääntyessä sitä jotenkin kaipailee samoilla linjoilla olevaa juttu seuraa joten saapko tulla mukkaan

:wave:

Heippa :wave:

PUSUTIN: Samoilla fiiliksillä mäkin.Kun aikaisemmin tärpännyt miltei heti niin sen olettaa nytkin tärppäävän heti :/ Ja jos ei tärppää niin mäkin olen jo ehtinyt miettiä kaikki asiat siitä onko meissä jotain vikaa vai mikä hommassa mättää :ashamed:

Mulla aikas säännöllinen kierto ja ei vaan jostain syystä ole onnistunut.No kaipa se tästä. No nyt rinnat aristelee,mutta luulen sen johtuvan kuukautisten alkamisesta.Pitäsi alkaa kuun vaihteen tienoilla.

No ei muutakun tsemppiä kaikille yritykseen :hug:

Hei!
onnea plussista ja haamuista :) P-E hyvää kesää sinulle :)
Mie voisin luovuttaa päivittäjän paikan jollekin vaikka kesäkuun alusta. Ei oo oikein aikaa käydä täällä kurkkimassa. On niin monta muuta rautaa tulessa. Joten kuka haluis aloittaa uuden pinon kesäkuussa?

Yhteistyössä