KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Tää mun turvotus on kyllä aivan järkyttävää! Vaaka näyttää saman verran kuin ennenkin, mutta näytän siltä niin kuin olisin lihonut 5 kg!! Maha pursuaa housuista pois, ja pakko olla housut auki. Tämmöstä ei oo mulla ikinä ennen ollu :eek:

Ja rinnat tursuilee liiveistä.. :headwall:

Ihanaa tämä naisen elämä kaikkine odotuksineen ja toiveineen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Mulla kanssa rinnat pursuilee liiveistä niin kotona oonkin ilman niitä.. Turvotusta myös vatsalla ja reisissä. Kylkiä pistelee ja valkkaria tulee. On tää nyt aika jännää..
Sulla on järetön sietokyky. Minä en kestäis noilla oireilla enää hetkeäkään testaamatta. :D

Minä se en malttanut olla testiä ostamatta. Kävin eilen sittarissa ja siellä oli sellainen rfsu:n testi, jossa paketissa luki, että voidaan tehdä jo varhaisessa vaiheessa. Sain siihen testiajan sisällä hailakan haamun, itse asiassa se tuli siihen heti. Siinä ei kyllä paljoa punaista väriä ole, mutta tuoteselosteessa luki näin: "Vaikka testiviiva näkyisi vain heikosti, se tarkoittaa, että olet raskaana. Jos testasit hyvin aikaisin -- on hyvä tehdä uusi testi 2 päivän päästä.."

Viiva ei ole sellainen valkoinen kuin viivanpaikka, vaan se on ehkä hieman harmahtava/oikein oikein haalea punainen. Pitikin mennä tekemään näin aikaisin :headwall: :LOL:

No, sunnuntaina uudestaan. :D Varauksella suhtaudun tuohon tulokseen, koska olen kuullut niin paljon vääristä plussista. Eli henkisesti valmistaudun myös tädin tuloon alku viikosta. Niin ei sitten kamalasti pety.

Onnea haamusta pojatx2. Hailakkakin on parempi kuin ei mitään. Pidetään peukkuja, että viiva tummenee!

Minä taidan myös sortua testin tekoon. Huomenna annan itselleni luvan käydä apteekissa, jos siis ei menkat ala ennen sitä. Mutta kyllä tämä aika menee hirmuisen hitaasti. Välillä olen ihan varma, että menkat alkaa mutta sitten taas ei mitään :eek:

Iltapäivällä ällötystä/outo olo päässä. Toki voi johtua menneestä migreenistä. joo en vielä ole testiä ostanut kun toisaalta oon varma että täti tulee kuitenkin.. Tänään kp 34/32-35 ja dpo 8 kai.

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Mulla kanssa rinnat pursuilee liiveistä niin kotona oonkin ilman niitä.. Turvotusta myös vatsalla ja reisissä. Kylkiä pistelee ja valkkaria tulee. On tää nyt aika jännää..
Sulla on järetön sietokyky. Minä en kestäis noilla oireilla enää hetkeäkään testaamatta. :D
Kas kun olen varma, että oireet on taas tädin tekosia. Mulla on eri kierroissa ollut erilaisiakin menkkaoireita, ja erilaisten tuntemusten takia aina luullut että kyse on raskaudesta. Ja sitten täti taas kurvannut..
Mut mut kp 34/32-35 ja dpo 8.. :whistle:

Voi mahdoton kun täällä jännään mm. Ellan puolesta. Miten ihmeessä maltat olla testailematta :D

pojatx2 varovaiset onnentoivotukset sinulle ja memmiliinille peukkuja pidellään kovasti!

Minut voi siirtää plussanneisiin. Plussaviiva on pikku hiljaa vahvistunut. Tänäänhän on vasta rv 4+0, joten täytyy maltillisin mielin koittaa olla. Raskausoireena on ihan hillitön alavatsan kipu. Olen parisen tuntia pitänyt lämmintä kaurapussia selässä, eikä meinaa yhtään helpottaa. Töissä tuli taas seisottua jalkojen päällä monen monta tuntia, joten sekin osaksi lisää selkäkipua. Lääkkeitä en uskaltais nyt kaikenvaralta ottaa, ettei vain sitten kostaudu.. vaikka oishan se panadol sallittua.

Miten maltan pysyä pois täältä? Teidän pitää kipin kapin päästä tammiodottajiin, niin saan jatkaa jutustelua teittien kanssa=)

Aurinkoista tulevaa äitienpäivää teille kaikille! :flower:

Perjantai huomenet kaikille :)
Mä olin kärsimätön ja tein sen raskaustestin, vaikka järkikin sen sanoi, että niin vähäisillä päivillä ja vielä iltapissasta niin tulos on varma nega ja niinhän se olikin. Tuplapakkauksen niitä testejä ostin, joten toisen sitten lykkäsin miehelle ja sanoin, et sen saa antaa mulle aikaisintaan tiistai-iltana (tosin epäilen suuresti, ettei tarvitse kun täti tulee kuitenkin käymään :( )
Jotain typeriä raskausoireita sitä taas itselleen kuvitteli, mutta ne kaikki katosivat negan myötä (eli siltä kannalta hyvä, enpähän enää sitä jännitä) ja tilalle tuli niin selkeät menkkoja edeltävät oireet, et mä taidan mennä jännään sitten helmikuuta :( :(

no joo...

olipas omanapaista... sori...

Mut hyviä viikonloppuja kaikille! :)

Voi tatomira :( Elä ihan vielä luovuta, vasta täti kertoo totuuden tullessaan :D

Ella-83, nooo? :whistle: Minäkö utelias :D

Täällä ei uutta, täti on yhtä puhelias kuin aina ennenkin, muuta poikkeusta tuo KM ei siis tuonut kun viivästyksen. KP 3/28-33 (niinkö se nyt meni toi kierronpituus.. )

:wave:

Illalla oli tosiaan mahakipuja ihan kivasti ja tissit kipeet. Nyt aamulla ei mitään tuntemuksia, tuntuu että turvotuskin olisi lasehtinut. Aamulämpö vähän laskenut. kp 35/32-35. Unta näin, että plussasin mutta tällä hetkellä uskon tädin saapuvan pian.

Ella-83 ja tatomira Teillä on vielä toivoa =) Muistan kun mulla esikoisesta tuli juuri kaikki menkkaoireet ja yksi yö olin niin kipeä, että olin ihan varma että aamuun mennessä alkaa. Silloin oli kp 27/26-28. Eipäs kuitenkaan alkanutkaan ja testin tein sitten kp 29/26-28 ja vahva plussa oli.

Mulla kanssa turvotus hieman laskenut. Mutta tuntuu iltaa kohti aina tulevan takaisin. Aamulla tein yhden testin, jonka sattumalta löysin kaapista (kotitesti.fistä joskus aikoinaan tilattu) ja negaa näytti. Joten todellakaan en sitä eilistä haamua laske tavallaan miksikään. Nyt vasta kp 22/25-27 joten en kyllä toivoakaan heitä. Oireet on kyllä niin vahvat, että niiden perusteella uskoisin tärpänneen, mutta jalat maassa silti mennään..

pojatx2 mä pidän peukkuja, että se haamu jota et laske kuitenkin vahvistuu vielä :) toivottavasti!

Ella-83 kuinka kauan sä aiot kärvistellä? Mä olisin sun tilanteessa jo testannut aivan varmasti! Kuinka kauan vielä aattelit ootella?

No joo, mulla siis menkkojen pitäis alkaa vasta ensi tiistaina joten sinäänsä kun tein sen testin jo keskiviikkona niin sehän ei oikeesti kerro yhtään mitään... (ei mä en saanut herätellä mitään toiveita :D ) onneksi tulee viikonloppu ja on taas niin paljon tekemistä, et varmaan maanantaina kärvistelen tuskissani, tiistaina pelkään menkkoja ja toivottavasti keskiviikkona saan testata plussan :D heh... joo, menkkaoireet on niin selkeät, et ei tässä oikeesti oo mitään epäselvää.

varanikki hyvä, että kierto pysyi noin säännöllisenä pienestä viivytyksestä huolimatta :) ettei km sekoittanut ihan täysin.

No niin, nyt viimeinen rykäisy töissä ja sitten viikonlopun viettoon ja odottamaan ensi keskiviikko aamua :D tai no, tiistaita kun se täti tulee kuitenkin :(

Mä olen käyttänyt 5 kierron aikana noin 10+ r-testiä kun kierto heitellyt ja ollut muka oireita. Nyt oon siksi odottanut viimeisten kiertojen perusteella kp:t täyteen. Viime kierrossa otin niin raskaasti tädin tulon niin en ole tässä kierrossa halunnut toiveita elätellä. Mut nyt oireet ollu nii vahvoja ettei voi olla kuvittelua. Huomenna lupaan mennä testiostoksille jos ei aamulla/aamupäivällä täti saavu.

voivoi kun itsekkin nyt jänskättää..ovulaatio oli (ihme) viime su tai ma ja nyt tuskassa ootan miten käy..pillereitä(cerazette)söin 2 kk ja menkat jäi niistä pois ja sen jälkeen 4kuukatta nii puolukka päiviä ooteltu.ja sen oviksen bongasin kyl ja tikulla varmistin..ja toiveissa nyt kovastikki saada asukki aluilleen..

Minulle voi päivittää kp 2/30-34 :snotty: Eilen olin aika maassa mutta nyt jo helpottaa. Ensi kuussa sitten...

Se on sitten todistettu, että ajatuksen voimalla voi siirtää menkkoja. Ennen raskautumistoiveita kp:t olivat tarkasti 30 tai 31. Nyt sitten yrityskertoja 2 ja kp:t 35 ja 34. Taidanpa ottaa seuraavassa kierrossa ovistestit käyttöön, kun ei tästä kropasta ota selvää. Mistäs nettiosoitteesta niitä sai tilailla?

Yhteistyössä