KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut äiti0408:lle!
Kylläpä sai äskeinen Kätilöt-ohjelma taas mielen herkistymään ja vauvakuumeen vain nousemaan! Tippa linssissä seurasin niitä synnytyksiä ja pienten ihmistenalkujen ensi hetkiä :heart:

äiti0408 lupaavaa .....

täällä toinen joka tippa linssissä seuraa kaikenmaailman vauvaohjelmia :whistle:

Omassa olotilassa ei mitään nyt onkin vasta kp7 .....
Kiitos hääpäiväonnitteluista :D me käytiin syömässä oikeen kunnolla ravintolassa ja illalla vähän hellittiin :heart:

äiti0408 Ihanaa, Onnea paljon!!!

:hug: satukirjan sankari , jospa sitten ensi kierrosta

Minä keikun mukana täällä. Harvemmin kirjoittelen, kun ei oikein ole kirjoittamista. Kovasti kolmosta yritetään, mutta imetys taitaa nyt pitää ovikset poissa. Reilun kahden viikon päästä lähdemme Mallorcalle lomaileen niin sen jälkeen olen ajatellut imetystä alkaa hiljalleen vähentään. Jotenkin tuntuu ristiriitaiselle, kun tuntuu, että tekisin sen siksi, jotta saataisiin kolmonen aluille. Olen kyllä tuota vähentämistä miettinyt jo aikaisemmin lähinnä siltä kantilta, että neitillä on ikää jo 1v1kk. Meillä on yöt edelleen aika moista tisuttelua niin siksikin voisi olla hyvä imetystä vähentää ja joskus jopa lopettaa :) .

plussatuulia kaikille!!!

Oi, täällähän on ihania uutisia. Onnea äiti0408 :heart:

Mulla taitaa olla kp 7/27 menossa. En taida tässä kierrossa jaksaa tikutella ovista. Ens perjantaina mulla kuitenkin on gynelle meno, jolloin katsotaan mikä on tilanne. Täytyy nyt koittaa peittoja heilutella oikein tiheään vaikka vaihteeksi olenkin kipeänä :( Sain eilen vihdoin antibiootit poskiontelontulehdukseen. Onhan tätä jo reilu kaks viikkoa kestänyt. Saapa nähdä onko minusta huomenna reissuun lähtijäksi? Aamulla lähtis kone kohti Helsinkiä ja siitä sitten laivalla kohti Tukholmaa.

Tervetuloa BlackAdder

:hug: Onlydream ja Satukirjan sankari

TORSTAI 3.9.

Hirsimökin Hulda......................kp 28/28.............................yk 3
memmiliini................................kp 28/27-40........................yk 7
Ilmatar....................................kp 28/30..............................yk 1
Silmäterä.................................kp 20/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 19/27-29........................yk 7
Sssalla.....................................kp 18/32.............................yk 3
höperö75.................................kp 17/26-28........................yk 14
Siiri78.......................................kp 15/30.............................yk 4
petronella09.............................kp 10/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 10/28..............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 9/28..............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 8/30-33 ........................yk 10
snowangel...............................kp 7/27...............................yk 14
Ella-83......................................kp 6/24-46.........................yk 11
BornToLose..............................kp 2/21-35........................yk 5
satukirjan sankari....................kp 2/32-38........................yk 1,5v
onlydream...............................kp 2/25-29........................yk 2
syksyinen.................................kp ??/??.....................................
Black Adder..............................kp ??/??....................................

Taustalla

poni06
Kirppu81
pikku 3
minttis81
Kynsilakka

Haamut

:heart: Vuoden 2009 plussat
:heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
Plussaonnea!! :flower:

Onnea äiti 0408 :flower:

Tervetuloa Black Adder!

:hug: BornToLose, Satukirjan sankari

Päivittelin tuossa listaa, kun kukaan muu ei ollut vielä kerennyt :) Välillä jää itsellä välipäiviä täältä, joten sopii näin hienosti ajatuksella "kuka kerkeää".

Täällä on nyt ovisaika ohi. Kohdunsuu oli eilen vielä jokseenkin auki, mutta vetäytynyt pois päin. Parin viikon päästä ollaan taas viisaampia :)

Huomenia!
Punaisen paholaisen kanssa suht sovussa vietettyb yö :kieh: ihmeen on säyseä olo,toisinaan ekoilla kp:llä meillä asuu pirtti hirmu :D no näin mennään ja uutta ovista kohti.

Satukirjan sankari :hug: sinne!

Punaposket eli mulla kp:t nyt 2/25-29 ja torstaiksi voisi myös tämän päivän korjata ;)

Torstaita!

Mulla oli eilen kp 14 ja mitä teki mies, ei jaksanut eilen seksiä. Onko se hitto soikoon tullut vanhaksi??? Kyllä ennen jaksoi vaikka monta kertaa päivässä ;) No sitä ennen peitot heiluivat neljä päivää peräkkäin, joten toivon että jos ovis on ollut eilen tai tänään niin siellä olisi muutama siimahäntä vielä liikekannalla.

Mä en vaan tajua enää mun kroppaani. Alamahaa ja -selkää vihloo jatkuvasti ja viime kuussa oli ne välitiputtelutkin. Millä ihmeellä mä nyt tiedän onko mulla edes ovista ja jos on, niin milloin...ovistestejä en oo vielä ostanut kuitenkaan, kun mulle tuli niistä esikoista tehdessä entistä enempi stressiä. Ja sitä on siis nytkin ihan riittävästi. Viimeyönä laittelin vauvalle unissani meidän vaunuja käyttökuntoon ja eilen vollotin kuin vesiputous kun Kätilöt-ohjelmassa syntyi ne kolmoset. Ja mä en tarvitsisi edes kolmosia, ihan yksikin pieni pallero riittäisi B)

Mulla on vaan nyt jostain syystä vähän epätoivoinen fiilis tän vauvan tekemisen kanssa. Vaikka ei ole mennyt vielä edes kauaa yrittämisessä, niin silti. Mä jotenkin pelkään ettei oo sitä ovista tai että on jotain muuta ongelmaa. Ei huvita gynellekään mennä kun keväällä kävin ja kaikki oli oikein hyvin ja kuitenkin noi kaksi mukeloo on saatu aikaiseksi. Kai se tästä taas...

Onnea äiti 0408!!!

Ja :hug: tädin kiusaamille!

Onnea äiti0408!

Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Minulla koskee taas selkään, joten 1-2 päivän päästä alkaa menkat. Valmiiksi on jo :'( fiilikset... Vaikka toisaalta ajattelen niin, ettemme ilman apuja saa lasta aikaiseksi niin silti sitä näyttää joka kuukausi kuitenkin toiveita elättelevän.

Onlydream ja Satukirjan sankari :hug:

Onnea äiti0408 :flower:

Täällä kp10 ja ovisoireita,alamahaa ja selkää nippailut ja hieman limaa tullut ;) Eilen heilui peitot,pitäs varmaan tänäänkin :heart:

Memmiliini älä vielä luovuta,niin kauan on toivoa,kunnes vuodot alkaa :hug:

Mikähän tilanne BornToLosella? :attn: mua jännittää sun puolesta :D

satukirjan sankari :hug:

Kiitos onnitteluista!
Tein aamulla uuden testin ja kyllä se toinen viiva onneksi ilmestyi taas! :heart: Pakko oli kuitenkin hakea kaksi apteekin omaa testiä ja testata vielä viikonloppuna. On tullut niin varovaiseksi, ettei usko enää mihinkään kun kaks kemiallista ollut matkan varrella.

Mulla ainaki kp:t väärin :D Onkohan jotain 34tms? Eli ei menkkoja täällä.
Testinkin tein tänään ja arvaatteko, kaksi viivaa tuli heti vaikka olin vartti sit pissannu edellisen kerran ja vaan pari pisaraa sain tiristettyä tikkuun :D
Voi onnenpotku, meille tulee toukovauva :heart:
Laskettu olisi 9.5.2010 B)

Ei tarvitse petronella enää jännitellä!! Mutta mä jatkan sun puolesta jännäilyä ja odotan sua samaan pinoon :attn: Ja kaikkia muitakin tietysti :D

mahtuuko joukkoon mukaan? olen tässä seuraillut teidän kirjoituksia ja ollut tuolla toisessa hiljaisessa heinäkuussa aloittaneiden pinossa.
kolmatta lasta tässä kuumeillaan toista yrityskiertoa. esikoinen eskarissa ja kuopus touhukas 3,5-vuotias. nyt ois vissiin aika lailla kp 19/27.
Onnea BornToLoselle uunituoreesta plussasta!
Onnea myös äiti0408!

äiti0408 onnea :flower:
BornToLose mahtavaa :flower: onnea ja tarrasukkasia mukaan

Aivan mahtavaa kun näitä plussia tulee .... antaa toivoa tulevaan....

tervetuloa joukkoon lypy kyllähän täällä palstalla tilaa on =)

omanapa ei uutisoitavaa hiukka limaa liikkeellä |O ovista odotellessa :saint:

PERJANTAI 4.9

Hirsimökin Hulda......................kp 29/28.............................yk 3
memmiliini................................kp 29/27-40........................yk 7
Ilmatar....................................kp 29/30..............................yk 1
Silmäterä.................................kp 21/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 19/27-29........................yk 7
Sssalla.....................................kp 19/32.............................yk 3
Lypy.........................................kp 19/27.............................yk 1?
höperö75.................................kp 18/26-28........................yk 14
Siiri78.......................................kp 16/30.............................yk 4
petronella09.............................kp 11/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 11/28..............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 10/28..............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 9/30-33 ........................yk 10
snowangel...............................kp 8/27...............................yk 14
Ella-83......................................kp 7/24-46.........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 3/32-38........................yk 1,5v
onlydream...............................kp 3/25-29........................yk 2
syksyinen.................................kp ??/??.....................................
Black Adder..............................kp ??/??....................................

Taustalla

poni06
Kirppu81
pikku 3
minttis81
Kynsilakka

Haamut

:heart: Vuoden 2009 plussat
:heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Plussaonnea!! :flower:

[/quote]

Toivottavasti nämä on suunnilleenkaan nyt oikein, päivämäärästä alkaen ;) Ollaanhan tässä nyt kyllä melkein puoltoista tuntia etuajassa.
Onnea onnea plussasta ja Lypy, tervetuloa mukaan :)

Paljon onnea BornToLose :heart: millaisia oireita sulla on?
Mähän vannoin,että jompikumpi meistä plussaa ja sä plussasit :D Kiitos peukutuksista,kumpa mun vuoro olis tässä kuussa plussa saada =)

Tervetuloa Lypy ja Black Adder :wave:

Onnea BornToLose ja äiti0408! ON: sylkitesti näytti hedelmällisintä tasan samana päivänä, mitä viime kierrossakin ekan kerran. Tarkoittaispa se, että kierto on samanpituinen ja ovis kp 14 myös. Mieli kohonnut taas kun tädistä eroon pääsi ja kylvöt aloitettu.. Ei muuta raportoitavaa.

Oikein paljon onnea BornToLose!

Tervetuloa lypy!

Ella-83 Toivottavasti siemenet (tai siemen) itäisivät tällä kertaa ;)

Täällä ei vielä tätiä näy mutta edelleen selkä kipeänä samalla tavoin kuin aina ennen menkkoja. Onneksi tulee viikonloppu niin saa nukkua (toivottavasti).

Kiitos paljon onnitteluista, ihania :heart:

petronella; oireita on erilaisia =)
-menkkajomotusta alavatsalla ja selkäsärkyä
-huimausta (myös menkkaoire)
-kuiva suu --> janottaa --> pissattaa
-näläntunne (myös menkkaoire)
-väsymys/uupumus
- ja tänään alkoi se puuttuva valkovuoto
:D

Hmm, no tossa nyt jotain, voi olla että on muitakin mutten ole ehtinyt yhdistää, viimeseen astin luulin että ei ole tärpännyt :whistle:

Mutta, joku sanoi aiemminkin että parhaiten on tärpännyt kun seksiä on ollut kovimpien oviskipujen aikaan ja näin kävi myös meillä! Mulla oli sillon su 16.8. kovat alavatsasäryt ja kippasin miehen sänkyyn ja näin siinä kävi =) Ei siis greippimehuja, vitamiineja tai muutakaan, "pelkkä" seksi oikeaan aikaan riitti :D Onneksi oli niin selkeät oviskivut että tuli sextailtua juuri silloin ;)

Kyllä nyt on sun vuoro!! Pääsisit sitten ehkä vielä samaan pinoonkin? Tervetuloa sinne kaikki, siellä ootellaan :D
Oikein paljon plussaonnea kaikille :attn:

miten teillä muilla on miehet matkassa kolmatta yrittämässä? meillä on niin ihanaa, kun mies ihan kympillä mukana. aiemmat kaks on olleet enempi mun omia projekteja, mutta ei mies niistä hanttiinkaan laittanut. nyt meillä on isukilla vauvakuume :heart: on vähän kyllä ihmeissään, kun nyt ei tärpännytkään ekasta kierrosta kuten kahdesti käynyt. nyt siis toinen yrityskierto menossa ja mies pitänyt huolen, että ei nyt ainakaan jää yrityksen puutteesta kiinni. ekassa kierrossa missattiin ovis, kun luotin laskureihin, enkä omiin tuntemuksiin. tämä vihjeenä muillekin! saas nähä miten nyt käy, kun on laitettu marinadit sekä mun tunteman oviksen mukaan, että ovislaskurin päivien mukaan sekä siinä välillä :saint:

Meillä mies ei ainakaan avoimesti kuumeile, mutta hän itse kyseli että voiko viedä homman loppuun saakka. Keskeytetyllä kun mentiin aluksi ajatuksella tulee jos on tullakseen, mutta kun ei tullut niin huomasi, että tarvii lisätä mahiksia. Ei täällä kuitenkaan päästä joka toinen päivä tahtiin, että silleen ilman suurempia paineita tätä kolmosta yritetään. Itse kyllä koitan oviksen tienoilla aktiivisemmin viedä asiaa eteenpäin ;)

mies tätä kolmatta haluaa ehkä jopa enemmin ;) iltaisin puhuu mun mahalle kun on Ihan varma että nyt plussaan, ja naapurit+sukulaiset on varmasti tietoisia siitä että kolmas olisi tilauksessa.. :whistle:

Yhteistyössä