orwokki: pakko se vaan on kestää, kun ei voi irtisanoutuakaan (hirveä karenssi....). Siksi äitiysloma ja hoitovapaa olisivat niin ihana tapa päästä eroon koko p...kasta. Anteeksi kielenkäyttöni. En todellakaan ole tästä syystä lasta hankkimassa, se on vaan lisäbonus
mussu81: Kiva että tilanne on sama jollain muullakin. Mulla on kaksi duunia, joista toisessa en haluaisi olla ja toinen on mielekästä, mutta tosi epävarmaa ja satunnaista ja myös minulla katkolla syksyä ajatellen. Nyt on paineet syksyä ajatellen poissa, koska tässä tilanteessa ei haittaa, jos ei jatku. Saanpahan keskittyä odotteluun (toivottavasti). Työmotivaatiota ei enää ole, jäisin kotiin samantien, jos voisin.
Mulla on ollu tänään koko päivän ihan hirveä kuvotus päällä, joka jatkuu edelleen. Kävin jo testin ostamassa, kun olin apteekin liepeillä, mutta en voi testata ennen maanantaita. Ihan hirveän pitkä aika!! Toisaalta mietityttää, että entä jos tulinkin raskaaksi jo viime kierrossa, kun menkat tuli 3 päivää myöhässä ja oli normaalia lyhyemmät. Viime kierrossa ei ollut siis yritystä päällä, mutta ollaan kyllä oltu huolimattomia ehkäisyn kanssa...Ehkä siis testaan jo tällä viikolla, saahan noita uusia testejä sitten ensi viikkoa varten. Tai en tiedä, pitää miettiä yön yli.
Tosi monella on kyllä lupaava tilanne, toivottavasti plussaa on tulossa