KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Pitäis varmaan alkaa orientoitua uuteen yrityskiertoon... :LOL: Ollaan poikien kanssa oltu kuumeisena tämä päivä kotona ja nyt isäntä kaatui sohvalle sairastamaan. Mun pitäis kyetä huomenna takas töihin. Onneksi kuume on nyt hellittänyt ja lima alkoi irrota - kyllä tämä tästä.

Sssalla peukutan sulle sen parhaan vaihtoehdon puolesta, johan tuo olis aika tärpätä!

Keffeli tsemppiä ja vahvistuvaa viivaa :wave: muistahan tulla heti ilmoitelemaan meille miten kävi!

Commander 77 kuulosti tutulta tuo motivaation menetys. Mulla kylläkin on mielekäs työpaikka ja vaikka työ on välillä aika rankkaakin murkkuikäisten kanssa, niin silti on ihana olla töissä. Stressiä tuo kyllä se että ensi syksyn tilanne on taas vähän auki (joka vuosi sama juttu...) Olen nyt ollut ko. paikassa 5 vuotta ja joka kevät näyttää siltä että seuraava vuosi tehdään osatunteja, mutta aina sit on kuitenkin ollu töitä vähän liikaakin... Silti nyt laskeskelen vain joka kuukausi et milloin sais jäädä lasten kanssa kotiin ja miten pitkäksi aikaa :LOL:
 
orwokki: pakko se vaan on kestää, kun ei voi irtisanoutuakaan (hirveä karenssi....). Siksi äitiysloma ja hoitovapaa olisivat niin ihana tapa päästä eroon koko p...kasta. Anteeksi kielenkäyttöni. En todellakaan ole tästä syystä lasta hankkimassa, se on vaan lisäbonus ;)

mussu81: Kiva että tilanne on sama jollain muullakin. Mulla on kaksi duunia, joista toisessa en haluaisi olla ja toinen on mielekästä, mutta tosi epävarmaa ja satunnaista ja myös minulla katkolla syksyä ajatellen. Nyt on paineet syksyä ajatellen poissa, koska tässä tilanteessa ei haittaa, jos ei jatku. Saanpahan keskittyä odotteluun (toivottavasti). Työmotivaatiota ei enää ole, jäisin kotiin samantien, jos voisin.

Mulla on ollu tänään koko päivän ihan hirveä kuvotus päällä, joka jatkuu edelleen. Kävin jo testin ostamassa, kun olin apteekin liepeillä, mutta en voi testata ennen maanantaita. Ihan hirveän pitkä aika!! Toisaalta mietityttää, että entä jos tulinkin raskaaksi jo viime kierrossa, kun menkat tuli 3 päivää myöhässä ja oli normaalia lyhyemmät. Viime kierrossa ei ollut siis yritystä päällä, mutta ollaan kyllä oltu huolimattomia ehkäisyn kanssa...Ehkä siis testaan jo tällä viikolla, saahan noita uusia testejä sitten ensi viikkoa varten. Tai en tiedä, pitää miettiä yön yli.

Tosi monella on kyllä lupaava tilanne, toivottavasti plussaa on tulossa :)
 
mussu81 joo niin olis, mutta ei oo semmosta tunnetta olis raskaana.. noh, katsellaan parin vkon kuluttua.
mua eto vielä kun menkat tuli myöhässä viikon viimeksi, normi kolmen päivän sijan tuli 5pv jtain muutakin kun verta :( joten lieneeköhän ollut km-etoi siis pari viikkoa, haistoin ihmisten huuhteluaineita bussissa jne. mutta plussaa en saanut kiinni testillä, joten voiko tuota nyyt virallisesti edes laskea km, siis jos vaikka neuvolassa kysyvät.
 
huh heijakkaa mihin tää aika menee :D nyt olis jo dpo 6 käsillä..

Mietin kyllä että jos nyt ei tästä kerrata tärpännyt, niin siirryn ehkä tonne taustan puolelle..Sen verran vähiin jäänyt tämä palstailu. Toisekseen kun mies ei edes satasella ole mukana haaveilemassa, niin en tiedä onko tässä järkee toivoa edes sitä raskautta :snotty: tiedän kyllä että jos tärppäisi, niin olis kyllä hommassa mukana..Mutta sitten onkin asia erikseen se, että kuinka pitkään tässä pitää kuumeilla kun on melko pienet mahikset kuitenkaan tulla raskaaksi kun ei hommaa viedä loppuun asti.

Mutta siis katsellaan nyt tämä kierto loppuun, pitää sitten miettiä että mitäs sitten.
 
KESKIVIIKKO 7.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 54/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 50/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 44/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 42/32-35..........................yk 12
Harhaanjohtaja......................kp 35/26-?...........................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 35/27-30..........................yk ??
smirgel...................................kp 30/27-30..........................yk
Neppi.....................................kp 22/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 21/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 21/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 19/30.................................yk 16
commander77........................kp 19/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 18/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 17/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 17/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 17/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 16/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 15/28................................yk 6
höperö75...............................kp 14/28...............................yk 22
smesmira................................kp 14/??................................yk 1
mussu81................................kp 11/29...............................yk 5
miisuliisa................................ kp 10/33................................ yk2
Tarkse....................................kp 6/29-32..........................yk 5
tääl taas................................kp 5/20-26..........................yk 7
smurffiina84...........................kp 4/30.................................yk 1
Frutti......................................kp 4/27...............................yk 9



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Musta tuntuu, että nyt vasta bongasin ekan oikean oviksen puoleen vuoteen! :eek: Eilen nippaili alamahaa ja muutkin oireet olivat vasta nyt kunnolliset. Täytyy toivoa, että nyt onnistaa! Jos ei, niin minäkin taidan hiipua taustalle. Tuntuu kuin tää palstailu lisäisi stressiä :whistle: Vaan vielä sitkeesti eteenpäin :)


++++++++++ Kaikille!
 
menee hermot :headwall: tänään aamulla testiin ei tullut plussaa... testiajan jälkeen näkyvissä on hailakka viiva mutta samapa tuo sitten vissiin :headwall: Huonoa oloa on joo, aamulla heti kun nousi sängystä niin kunnon ällötys, vessassa yölläkin tarttee käydä.. mutta miks siinä hemmetin testissä oli ensin iltapvä pissasta haamu ja aamupissasta ei nyt mitään.
Onpa kokeiltu sitten tääläkin toi huijaava testi näköjään...
Alkas nyt sitten edes ne menkat, km jälkeen kun ei oo näkynyt. Yhtään ei oo kyllä menkka olokaan. jos nyt ihan oikein oon laskenu niin nyt olis dpo13 (kai) että ei kai se apteekin testi vielä välttämättä edes näytä,mut miks siihen tuli jo kerran haamu...ovisplussa testillä siis 24.3.
Jos ei tärppää niin mistähän se sitten mahtaa johtua,kivuista plussasta sun muusta päätellen ovulaatio on kyllä tapahtunut ja ajotus sen puoleen pitäs olla kunnossa... plaah.
 
Todella oudot vuodot. Nyt jo tulee vain todella haaleaa vuotoa. Tavallisesti vuodot ollu todella runsaat ja kestäneet ainakin 5 päivää. Mutta hyvä vain jos loppuvat nyt vain niin päästää alottaa yritys. Vaikka en tähän ekaan kiertoon paljoa toivoa laita.
 
keffeli: ehkä ovistesti oli herkempi kuin apteekin testi, joka ei vaan vielä näytä? Odottele siis vielä muutama päivä ja testaa uudestaan tai ota yhteyttä neuvolaan.

Smurffiina: oletko kuitenkin tehnyt raskaustestin? Sori, en jaksanut lukea ketjua kokonaan. Voihan se olla, että vuodot tuli, mutta olisit kuitenkin raskaana. Mahdollisuudet on tietysti heikohkot, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Oma olo on kerrassaan kurja, mutta hyvällä tavalla. Kuvottaa ihan sikana koko ajan, mutta onneksi oksu ei ole vielä lentänyt. Ja viime yönä näin koko ajan unta pekonista, jota oli sitten pakko vetää aamulla. Ja normaalisti en todellakaan syö pekonia aamupalalla :LOL: Oispa tämä sitä mitä luulen....
 
Pikavisiitti uudessa pinossa. Ällöttävää oloa ajoitain löytyy, mutta perheessä ollut mahatautia, jonka toistaiseksi olen itse välttänyt. Johtuneeko siitä vai olisiko kuitenkin jotain muuta ;) Viikon kun malttaisi odotella tai vähän vajaan, niin ehkä uskaltaisi tehdä r-testin :heart: Niin ja väsymystäkin ilmoilla ollut, mutta sekin taitaa johtua huonoista yöunista muiden sairastelusta johtuen ja töistä...

Mutta oireita siis kuitenkin :ashamed: Keksittyjä tai todellisia :ashamed:

Plussaonnea muillekin!!!!!!!!!!!!!!
 
piu piu, eilen sitten ainakin siemennetty täällä:D en kyllä tie oliko liian aikaisin vai ei, kun tuntu taas kuivemmalta, oiskohan tänään oikea päivä kumminki ku jotenki aristaa toi alavatta ja limattaa :snotty: Noooh kattellaan jos toi mies antaa vielä, epäilen kyllä.. noh mikäs kiire tässä :p Tuskinpa se kumminkaan osuu ja uppoo
 
Tervehdys!

Täälä kolahdettu takaisin maan pinnalle!!! :/ no ei hätiä,oli vasta eka yk ja meillä ei oo kumpikaan heti lähteny. Eli nyt on kp2/27 ja yk 2...jos joku viittis päivittää tuohon listaan sit vaikka huomiselle???

Vähä huonolta näyttää vaan tämä kierto tuon oviksen suhteen isännys on just lapissa ku pitäis heilutella peittoja kotona :kieh: Täytynee hoidella hommat ennen ja jälkeen ja pitää peukut pystys :LOL:

Monella oli ällöä oloa ja muita oireita toivotaan et plussat pamahtaa testeihin :p

Plussapuhureita :whistle:
 
Sssalla: Kyllä voi raskausoireet tulla tosi nopeasti, mulla on ilmestynyt parin päivän sisällä ekasta kahdestakin lapsesta. En tiedä onko nytkin samaa, vai pääkö nämä oireet tekee :) Mulla on tänä iltana on ollut tissit niin kipeät ja turpeat, että oli pakko vaihtaa kesken lasten iltapuuhien vähän joustavammat liivit päälle. Aika taitava pää, kun saa kuppikoonkin kasvamaan, ei tartte plastiikkakirurgiaan turvautua :LOL:

smurffiina84: ok, sittenpä ei voi olla. Toivottavasti vuodot pian loppuu kuitenkin!

+ + + + teille kaikille ja hyvää yötä!
 
kukkuu! tulinpa miekin merkkaamaan jälkeni uuteen pinoon :wave:
Meillä vietellään tänään ensimmäistä hääpäivää :heart: joten lienee "hääyökin" luvassa kun ovistuntemuksiakin on ilmassa.. =) Mikä oiskaan ihanampi tulos "hääyöstä" kun plussa testiin :p
plussapuhuria kaikille kanssa kuumeilijoille! :flower:
 
TORSTAI 8.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 55/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 51/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 45/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 43/32-35..........................yk 12
Harhaanjohtaja......................kp 36/26-?...........................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 36/27-30..........................yk ??
smirgel...................................kp 31/27-30..........................yk
Neppi.....................................kp 23/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 22/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 22/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 20/30.................................yk 16
commander77........................kp 20/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 19/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 18/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 18/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 18/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 17/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 16/28................................yk 6
höperö75...............................kp 15/28...............................yk 22
smesmira................................kp 15/??................................yk 1
mussu81................................kp 12/29...............................yk 5
miisuliisa................................ kp 11/33................................ yk2
Tarkse....................................kp 7/29-32..........................yk 5
tääl taas................................kp 6/20-26..........................yk 7
smurffiina84...........................kp 5/30.................................yk 1
Frutti......................................kp 5/27...............................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 3/27................................yk 2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
eikä mitään uutta tänne... huomena aamulla testailen raskauskeijun liuska testillä jos siihen jotain ilmestyis.. tai sitten kiroon tän mun hormoni tuotantoni alempaan helvettiin ja soitan jonnekkin lääkärille että mitenköhän ne menkat sais oikein alkamaan... nyt tosiaan kp45 keskenmenosta laskettuna, dpo14 tai jotain...eikä menkka tuntemuksia ollenkaan.
 
Tänään alkoi taas liuskailu. Saapa nähdä saanko mitään tikkuun tällä kierrolla. Viime kiertohan jää haamuiksi :ashamed:

Kaamea flunssa päällä. Hirveä yskä ja kuumetta ja kolmatta päivää. Jos olisin jossain muualla töissä niin jäisin saikulle. Tässä ammatissa on vaan niin hitsin vaikeaa jäädä, kun pitäsi sit miettiä valmiiksi että mitä tekevät mun poissaollessa :kieh: Lisäksi mulla on huomisilta ja lauantai EAI koulutusta... Että sunnuntaina pääsee vasta sitten lepäämään...
 
Onpas uuden kuun pinokin jo venynyt...
Mä olen ollut nyt vähän sivussa, koska PLUSSASIN reilu viikko sitten!!! :)

Olen ollut tosi epäluuloinen käymäni röntgen-kuvauksen takia, mutta toistaiseksi olen todellakin nyt raskaana! Yritän sisäistää asiaa samalla, kun koitan varautua pahimpaan. Hankalaa on siis edelleen tämä lapsen teko! :D

Oikein paljon plussaonnea kaikille, käyn välillä seurailemassa kuulumisianne kuitenkin...

:)töppänä rv 5+3 (yrityskierrosta 12 tärpänneenä)
 
Onnea töppänälle plussasta :flower: ihanaa, ja nyt sit kaikki mukaan tekeen niitä plussatestejä, saadaan hyvä putki päälle :)

smesmira, mulla on ollu kerran niin et oli kahdet peräkkäiset menkat. ensiks tuli vuoto terolut-kuurin avulla ja sit meni viikko ja tuli kai ihan omat menkat tai jotain mut sit ei enää tullutkaan muuta punaista kun raskaustestiin kaks viivaa :heart:

ääää, kierto lähenee loppuaan, ainakin toivottavasti, ja ens viikolla vois näihin aikoihin tehdä testiä jos en sit ala vuotaa ennen sitä. jos menkkoja ei kuulu ja testi näyttää negaa niin taidan marssia samantien hakemaan itselleni teroluteja taas koska voin varmasti olettaa että se on sama homma taas kun toissa keväänä enkä haluu hajottaa itteäni menkattomuudella joka ei kuitenkaan tarkoita raskautta.
 
okei :D No toi mun vuoto näköjään oli pari tippaa ja pyyhkies enää vaaleenpunast ja se siitä että tuskin menkat ainakaan oli.. kyllä tämä on ihmeellinen tämä naisen hormonijuttu. Noh saapi nähä sitten parin vkon päästä
 

Yhteistyössä