KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

Tästä pitäsi jo tehdä ilmoitus/oma ketju, kun tasaisin väliajoin samoja tiedustellaan.
Mutta siis, ovulaatiotesti on positiivinen jos viivat vähintään yhtä tummat (mutta monikin on sanonut että testiviiva on ollut haaleampi mutta silti tummin omista, ja se on ollu pos.)
Jos ovulaatiotesti ei tule positiiviseksi, sen ei tarvi tarkoittaa ovuloimattomuutta. Ovis/hormonihuippu on vaan voinut mennä ohi. Parasta kai olisi tikuttaa 2x päivässä. Ja ekassa tikkukierrossa ei välttämättä tule tikutettua oikeaan aikaan kierrosta edes.

Eli ovulaatio voi hyvinkin tapahtua vaikka negaa näyttäs. Tuttavani raskautui kierrosta, josta
o-tikut oli negaa.. Mutta toisinkin päin, positiivinen ovistesti ei tarkoita 100% että ovis tapahtuu, hormonaalisesti sille olisi edellytykset mutta eri asia sitten, irtoaako munis.
Useamman kierron tikuttaneena sanoisin, että ovistesti on suuntaa antava mutta ei suinkaan mikään ehdoton totuus. Rinnalla tarkkailisin mahdollisia kropan omia ovisoireita kuten limoja..

Itse en tikuta enää ristiriitaisten tulosten takia. Mulla saatto näyttää plussaa eri vaiheessa kiertoa. Mulla nyt kuitenkin syynä on pco-tyyppisyyden aiheuttama hormoniepätasapaino.

LAUANTAI 11.7.2009

nasumasunen........................kp 5/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 5/? ..........................yk ?
BornToLose............................kp 6/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 7/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 7/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 8/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 8/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 12/26.............yk2
Varanikki.................................kp 12/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 14/28-43..................yk 4
sandy85................kp 14/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 15/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 16/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 19/30............yk8
Sssalla.....................................kp 26/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 26/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 33/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 37/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 49/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 50/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 61/27........................yk ?
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Lauantaita kaikille :)

Sssalla toivotaan, että oireet johtuvat raskaudesta :)

Itseni kohdalla huomasin, että etsin etsimällä oireita aina loppukierrosta, todetakseni, ettei se ole sitä. Nyt siis en oo ees hakenut itsestäni mitään oireita, joko menkat tai testi taas kertoo, ettei sitä tärppiä oo nytkään käynyt.
Perjantaina tuli ne raskaustestit :) mä aattelin, et ainakin keskiviikkoon pitäis pitää ittensä kurissa, se vaan on niin prkl vaikeeta, etenkin kun ne testit nyt tuolla kaapissa jo polttelee :D

äiti0408 noista ovistesteistä tosiaan lukee, et ne on niin epävarmoja, että vaikka kovasti tekis mieli katsoa, että tuleeko itsellä mitään ovisplussan tapaisiakaan niin mä oon jättänyt ne ihan suosiolla kauppaan. Toivottavasti sulla se oli ovisplussa ja toivottavasti tuottaa tulosta :)

Pitäisi kait siivoilla vähäsen ja sitten lähteä koiran ja lasten kanssa lenkille ja viedä lapset samalla yökylään :) Ei vaan siivoaminen kiinnosta sitten tippaakaan.

Pääsekös mukaan? =) Olen juuri poistattanut kierukan 1,5viikkoa sitten ja vauvakuume olisi päällä. Edelliset lapsetkin ovat vielä pieniä joten välillä kauhistaa, että voisiko meille tulla kolmas jo nyt, mutta ehkä mielummin nyt kuin vasta useamman vuoden päästä. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä kauanko yritykseen menee ja tietenkin toivoo ettei tule keskenmenoja. Omasta kierrosta en osaa nyt sanoa kun on ollut toi kierukka, sitä ennen oli ehkä 28-30. Nytkään en oikein tiedä johtuuko meneillään oleva vuoto kierukan poistista vai sattuiko olemaan jo kuukautisaika. Mutta leikitään niin että vuoto on kuukautisista, joten nyt olis kp 6 / 30.

Mitäs ovistestejä olette käyttäneet. Mä joitain tilasin netistä, en kyllä sen kummemmin enää muista mitä merkkiä oli. Ovat siis jo postissa tulossa ja katsotaan viitsiikö vielä tästä kuusta tikutella, toisaalta ei haluais kamalaa "stressiä" heti yrityksen alkuun, mutta toisaalta olo on malttamaton... :wave:

No joo, eli nyt on kp 35/28-34, ja tätiä ei näy :eek:
Testi odottaa jo kaapissa, mutta ajattelin testailla vasta kp 39 tai 40, että mieskin on paikalla jännäämässä, kun se kuulemma haluaa ja on nyt matkoilla..
Eilen illalla oli etova olo ennen nukkumaanmenoa, ja sitten olen huomannut että viime aikoina kasvot ovat ihan rasvaiset, vaikka yleensä aina mulla on niin kuiva iho, että sitä joutuu ennemminkin alati rasvailemaan.. Tietenkin toivon että nuo oireet johtuvat raskaudesta, mutta.. lyödään sitten päätä seinää jos eivät johdukaan :whistle:

Minkä ikäisiä teidän lapset nyt ovat? Ovatko samaa vai eri sukupuolta?

En ole ovis-testejä käyttänyt, mutta laskureita ja kalenteria on selattu tarkasti. Vaikka yritys alkaa vasta seuraavasta kierrosta :D Mulle ei sovi "tulee kun on tullakseen" ajatus, vaan yritän maksimoida mahdollisuuden ja laskea päiviä. :ashamed:

Sitä odottaa kovin, että olisi pian raskaana, mutta toisaalta mietityttää, jos voikin kuukausia pahoin yms, niin miten arki sitten rullaa. Se kuitenkin sen ajan murhe.

Onnea plussanneille!

Kynsilakka meillä on kaksi tyttöä 3- ja 5-vuotiaat :heart:

Silmäterä tuo ihon ja hiusten rasvoittuminen on erittäin lupaavia oireita, mullakin tuttuja molemmissa odotuksissa d =) b

Tervetuloa Ilmatar!

Eilinen kesä loppuikin jo täällä, eli vettä sataa ja harmaata on :(

Meillä myös kaksi tyttöä,2v ja 5v :heart:
Mulla on ollut kans iho rasvainen molemmissa odotuksissa,tosin koko sen ajan,kun kierukka oli,kärsin myös samasta asiasta :/
Nyt menossa kp8 ja alaselkä ja maha kummallisen arkoja,jokohan oviksesta ilmottelee kroppa.

Tervetuloa Ilmatar :wave:

Heippa :wave: Uusi ilmoittautuu.
Kolmannen yritys käynnissä, vai pitäiskö sanoa että lupa on annettu tulla kolmannelle jos on tullakseen. Nyt olis eka yrityskierto päällä ja ovis vissiin oli viikko sitten. Koitan välttää mitään ylimääräistä stressiä kiertojen tai ovisten kanssa. Toista lasta tehtiin vuosi joten päätin nyt että en ala stressaan ainakaan nyt heti alkumetreillä.

Pikkarainen, ONNEA! :hug:

Jahas...greippimehua minä täällä "nautin" HUI KAMALA, miten pahaa se voikaan olla:) Mutta kuten uhkasinkin, nyt on kaikki keinot käytössä:) Meidän kakkosta kun aloin odottaa, tulin raskaaksi heti siinä kierrossa, kun mehua join, joten voitte uskoa siskot, että vannon greippimehun nimeen, jos nytkin kävisi samalla tavalla:)

meillä lapset on eri sukupuolta eli jos kolmas suotaisiin, niin olisi tietenkin "sama kumpi tulee". Kumpi vaan olisi tietenkin tervetullut. Meillä lapset 2 ja 3, joten jos loppukesän / syksyn aikana alkaisin odottaa kolmatta niin lapset olisivat todella lähekkäin. Kuten aiemmin kirjoitin, sitä välillä miettii että ollaanko "hulluja" jos halutaan heti kolmas tähän samaan rumbaan?

Greippimehua pitääkin siis lähteä ostamaan kaupasta. Ekassa raskaudessa oli kaikki keinot käytössä, tokassa ei ehtinyt olla kun raskauduin ennen kuin edes yritys aloitettiin (ehkäisynä täysimetys :) Nyt sitten ovistestejä odottamassa ja kai mä sitten noita mehuja alan juomaan jne... Pitääkin taas muistutella mitä kaikkia "kikkoja" olikaan :whistle: :whistle:

MAANANTAI 13.7.2009

nasumasunen........................kp 7/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 7/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 7/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 8/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 9/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 9/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 10/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 10/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 14/26.............yk2
Varanikki.................................kp 14/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 16/28-43..................yk 4
sandy85................kp 16/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 17/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 18/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 21/30............yk8
Sssalla.....................................kp 28/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 28/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 36/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 39/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 51/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 52/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 63/27........................yk ?
miljoonakala............................kp ?/?.............................yk 1
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

[/quote]

Maanantai huomenta kaikille ja oikein paljon tervetuloa Ilmatar ja miljoonakala :)

Meillä lapset on eri sukupuolta ja ikää on toisella 6 ja toisella 4 :)

Mä oon nyt jotenkin ihmeellisellä mielellä, oon taas varma, että se täti sieltä tulee, joten saisi vaikka tulla jo, niin pääsis taas uuteen kiertoon, vaikka toisaalta, sama se, kun ei tärppää niin ei tärppää.
Miettinyt, että lopetan koko yrittämisen, mut kun ei vaan pysty olemaan ajattelematta sitä asiaa.
Mä tunnustan, tein testin lauantaina, kun mulla niitä oli ja joo, selkeääkin selkeämpi nega :( :( no, eipä tarvii enää testailla kun tietää taas, ettei sieltä plussaa tule.

En sitten malttanut olla testaamatta tänään aamulla, ja tuloshan oli NEGA :(
:headwall: Onkohan tää kroppa nyt sitten vaan sekasin pillereiden jäljiltä vai mitä?!
Ei tässä muuta kun sulatellaan pettymystä ja odotetaan tätiä.

Meiltä löytyy poika sekä tyttö iältään 5 ja 7 vuotta. Mutta se yhteinen lapsi nykyisen miehen kanssa siis puuttuu..

Tatomiran kanssa meillä tuntuu olevan yhtä huono onni tässä kierrossa, toistaiseksi.. Toivotaan että se tästä vielä muuttuisi paremmaksi :)

=) =) =) =)

Ärsyttävää kun kroppa ja mieli tekee salaliiton raskaus ja varsinkin raskauden odotusaikana. Mun tekee pahaa, mua närästää,mulla on "mahassa kuuma" vaikka mulla ei ole vielä aika testata. Ja mielestä se johtuu ihan taatusti.
Ja mä en edes halua testata ennen kuin tulee ihan varmasti oikea tulos, ne "onkohan viel liian aikasta"-negat on hirmu kurjia ja kumminkin jättää sen toivon mieleen.

Tervetuloa uusille!

Kynsilakka
Meillä pojat 4,5v ja 1v

mammamia82 Mä oon kans kiskonut sitä greippimehua. Kyl se on niin maukasta! Mieskin kysyi, et onko sitä pakko juoda kun noin pitää irvistellä :LOL: Meillä kans ensimmäinen tärppäs viimein siitä kierrosta jossa join greippimehua, et pakko sillä nyt jotain tehoa on olla! Toisen kohdalla en ehtinyt juoda koko litkua kun tärppäs jo toisesta kierrosta...

tatomira
ja silmäterä :hug:

Vitsi ku tietäis etukäteen mistä kierrosta tärppää niin ei tarttis turhaa miettiä, et oisko nyt tärpänny!

Yhteistyössä