KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

Voi itku, bongasin just tikulla vahvimman ovis-viivan ikinä, no siis sehän on loistava uutinen, vaan on ukko matkatöissä ja tulee vasta yöllä :'( ei sen oviksen vielä tänään ois pitäny olla... vasta kiertopvä 14 (toi listalla oleva 13 on päivän jälessä) Mut kai se on vaan kilautettava isännälle, että tallapohjassa kotiin :D
Ettei kerkee mennä tärppi ohi, toisaalta eilen ei näkyny vielä ees minkään sortin haamuviivaa...eteä jospa se ois vielä niin kaukana tulollaan että kerkeis.
Tää kuume vaan pahenee ja pahenee, vaikka luulis jo epätoivon heittävän pyyhettä kehään kun enskuussa tulee vuosi siitä kun kierukka poistettiin.
Tsemppiä kanssasiskoille, aika monella jännät päivät, niin oviksen ku tätinkin suhteen.

TORSTAI 9.7.2009

nasumasunen........................kp 3/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 3/? ..........................yk ?
BornToLose............................kp 4/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 5/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 5/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 6/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 6/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 10/26.............yk2
Varanikki.................................kp 10/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 12/28-43..................yk 4
sandy85................kp 12/29.............yk3
höperö75................................kp 14/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 17/30............yk8
Sssalla.....................................kp 24/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 24/29-32...................yk 6
essiennieukko..........................kp 35/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 47/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 48/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 59/27........................yk ?
Kynsilakka................................kp 13/28-30............................yk ?
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Päivää kaikille :)

höperö75 onkos nuo kiertopäivät nyt oikein?

Mä nyt vielä eilen miehen kanssa varmistelin, ettei ovis vaan menis ohi, mut nyt kyllä aattelen, että enää ei oo mitään tehtävissä jos ovis on tässä kierrossa ollut :) eli nyt vain piinaillaan. Eilen tilasin netistä itselleni raskaustestejä ja nyt kovasti ihmettelen, kun maksoin sen visalla, että onko kovinkaan järkevää, kun mitään pankin varmistuksia ei esim. pyydetty lainkaan... vaan laitettiin pelkkä kortin numero... nythän ne tiedot on niillä niin nehän voi tehdä sillä mitä haluavat... no, myöhästä sitä nyt on huolehtia. Eli siis kysymys; onko joku tilannut halpatesti.fi:stä luottokortilla testejä ja onko kaikki mennyt kuten pitääkin? Nyt vaan jänskäilen, et koska ne tulee postilaatikkoon.

Alkaa lomakin lähenemään loppuaan, enää kolme aamua kotona ja sitten alkaakin taas arki :( höh... no, kait se tästä....

Mut joo, mä taidan tästä mennä lukemaan päivän lehden ja miettiin, mitä ruokaa sitä tänään tekisi.

Täältä lähtee myös kiitokset ahkerille päivittäjille! =)

Nyt oon tikutellu siitä lähtien kun täti päätti viimein pakata laukkunsa ja häipyä. Tilasin 28 ovisliuskaa, et eiköhän ne piisaa! :D
Mulla epäilys et ovuloinko ollenkaan kun ei pahemmin nois pitkis kierrois oo ollu mitään tuntemuksia. No kai se täs tikutellessa selviää.

Moikkis!
Kiva kun tänne uusia saapuilee :) Nyt plussia pinoon!!
Ja halit kaikille kenellä uusi kierto lähti käyntiin:(
Täti on vissiin taas unohtanut meidän osotteen kun ei kuulu ei näy. Ilman teroja ei taida ymmärtää tulla ollenkaan. Todella ärsyttävää kun testit vaan kirkasta negaa näyttää ja elimistö kuitenkin ihan pihalla taas siitä miten pitäs hommien toimia. Joka kerta kun sen testin tekee ni toivoo niin kovin sitä plussaa ja aina se tyhjä ruutu siinä lävöttää :kieh:
Mulle vois kiertopäiväksi korjata 48 (ainakin oman kalenterin mukaan ois) ja yk:ksi laittaa sen 11kk. (kalenteria tossa pläräsin niin ei mulla ollu yhtään menkkoja sillon kun lauottiin huti,joten hukkaa piätettiin neki prkl |O ) viime vuoden elokuussa otin ehkäsyrenkaan pois eikä sen jälkeen oo mitään käytetty.
Mua alko niin tuskastuttaa tämä odotuksen odotus että aattelin ottaa tähän ihan uuden lähestymistavan.Ennen ajattelin kaikki asiat ja tein kaikki suunnitelmat niin että olisin tulossa raskaaksi. (esim. siirrän uusien opintojen alkua että jos tuun raskaaksi yms..) Nyt rupeen kyllä miettii ihan vaan elämää eteenpäin niinkuin se jatkuis tälläisenä jatkossakin. (Esim. alotan uudet opinnot jos vaan pääsen, ja jos satun tulemaan raskaaksi niin Hienoa! saa ne hommat sittenkin järkättyy sille mallille et saa äippä lomailla yms..) En tiiä ymmärtääkö kukaan tätä sepustusta mut tuntuu vaan helpommalta henkisesti tehdä muita juttuja ja yrittää saada kaikki tästä elämästä irti juuri nyt tälläisena kun se on. eikä vain koko ajan odottaa tulevaa. Toki yritys on kuumeista silti vauvaakin!
miehellä on vauva kuume noussut nyt hirmusti. Ainakin musta tuntuu siltä kun oon häntä ystävien vauva seurassa katsellut.

Mistä ovis tikuista teillä parhaat kokemukset ja mitä kautta tilasitte? taidan rueta niitä opiskelemaan ku en ainakaan itse tunne ovista itessäin..
eipä muuta tällä kertaa, taidan lompsia salille ku niin tympee sää ulkonakii..

pusutin tiedän, mitä tarkoitat tolla, et elää vaan elämää just sillain, et se jatkuu kuten on nyt. Helpottaa sitä stressiäkin, kun ei elä elämää tulevaisuutta varten.

Musta olis ihan mielenkiintoista tietää, kuinka paljon hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa tätä, että raskautuminen kestää ja kierrot on ihan sekaisin. Itse lopetin pillerit toukokuussa 2008 ja kroppa oli aivan sekaisin seuraavat 9kk... ikinä enää en hormonaalista ehkäisyä edes suostu harkitsemaan

Mulla on tullu kans sellanen epäilysolo kun on jutellu ihmisten kanssa joilla raskaaksi tulo ollut vaikeeta, usein he ovat vuosia käyttäneet pillereitä,ehkäsyrengasta tms.. Vai tuntuuko se vain.. No tiiä sitten mitä vaikutuksia tulevaisuudessa hormonaalisesta ehkäsystä selviää, usein kun vasta vuosien ja vuosien päästä käy "virallisesti" ilmi tämmöset jutut..
Itellä semmonen olo et en ihan vähässä kummassa enää lähe hormonaaliseen ehkäsyyn. On keho ehkäsyn aikana ja vielä jälkeenkin niin ulalla :ashamed:

Mä oon käyttänyt useita vuosia e-pillereitä ja esikoisesta plussasin yk4 ja kakkosesta yk5 ;)
Nyt ennen tätä kolmosen yritystä oli 2-vuotta hormonikierukka Mirena ja eka kierto kierukan poiston jälkeen oli 26 päivää(kieukan kanssa 28 ),nyt odotan innolla ja kauhulla millainen toisesta kierrosta tulee.
Kuuleehan niitäkin juttuja,että on tullut raskaaksi pilleristä huolimatta :/

Mukavaa, että joukkoon mahtuu! :) Mulla on kp 13/28-30. Muutamat menkat on tullut synnytyksen jälkeen (alkoi 10kk synnytyksen jälkeen), joten vähitellen alkaa kierto tasaantumaan. Meillä yritys alkaa elokuussa. Ensimmäinen sai alkunsa 4. kierrosta ja toinen ensimmäisestä. Saas nähdä miten nyt käy. Toivotan kaikille plussatuulia! Onko tämä pino ollut jo kauan pystyssä?

niinpä,esikko sai alkunsa pillereiden aikaan ja toisen aikaan ei tainnu tulla yksiäkään menkkoja pillereiden lopetuksen jälkeen( tai yhet,en nyt muista varmaksi)..mutta siitä onkin jo kuusi vuotta kun esikko alkunsa sai.. Joten tiiä sitten vaikuttaako mitenkään tuo hormonaalinen ehkäsy vai vaikuttaako yksilöllisesti vai onko se vain "helppo" selitys kun asiat ei sujukkaan just siinä aikataulussa kun ite tahtois,.. siis minulle itelleni selitys.tiiä häntä..
Pitäs rueta pakkaamaan lapsille kamppeet mummola reissuja varten, tulevat vasta ensi vkon sunnuntaina kotiin..saa nähä kuinka tuun toimeen ;) ,lapset kyllä pärjää siitä ei epäilystäkään! Ihan täpinöissään ovat B)

onnnea!
meillähän esikoinen oli vahinko, viakka söin pillereitä. esikoisen jälkeen ei ollut ehkäisyä, 6kk ja olin raskaana uudelleen-vaikka seksiä nyt olikin kerran tai pari kuussa silloin :D
mutta nyt sitten ottaa oman aikansa, kaipa kroppa tai pää sitten ei ole valmis..
mikäs olisi herkin testi, tai mistä kannattaisi halvimmalla tilata? usein jo postarit tekee sen että sama jos ostaisi apteekista.

Mahtuuko mukaan.?

Eli haaveissa on kolmas lapsi, ensimmäinen yhteinen nykyisen mieheni kanssa :heart:
Tämä on ensimmäinen kierto kun yritys päällä ja kp 32/28-34, tuosta kierron pituudesta ei oikeen varmaa tietoa kun Marveloneja söin ehkäisyksi ennen tätä, eikä luomukiertoa ole vielä ollut.
Oireitahan on; eli kp20 vihloi ja nippaili kipeästikin oikealta puolelta.. ja kp26 eiliseen asti nännit oli hirmu arat, hipaisukin sattui.
Menkkoja odotellessa, testata en halua, etten pety.. Osaako joku sanoa mistä nuo kuvaamani oireet saattavat johtua.?

Pikkarainen Paaaaaljon Onnea :flower:
Aika monella huomaan olleen hormonaalisen ehkäsyn kauan ennen tätä kolmosen yritystä, kuin myös itselläni. Ensimmäinen raskaus alkoi yk4 (neljän pillerivuoden jälkeen) toinen tärppäsi yk1(vuoden pillereiden jälkeen, no tässä välissä oli hormoonikierukka melkein 9vuotta...ja yrityskertoja siis jo ihan hirveesti. Kierukan aikana ei ollu yhen yksiäkään menkkoja, ei siis edes silloin kun 5vuoden kohdalla se vaihdettiin, joten ihmekyllä vuodot on ollu sen jälkeen suht tasaisin välein.Että luulen todellakin että kierukalla on vaikutusta asiaan. Onhan tosin ikääkin jo yli 10vuotta enemmän...
Isäntä saapui iltamyöhään ja peitot heilui, pitää tänään vielä koittaa tuplata mahdollisuus, olisi NIIN ihana päästä viettämään syksyä odotuksen merkeissä, kun se muuten on niin tylsää aikaa :)

Ohhoh, mulla alkoi menkat ja kierto oli VAIN 25 päivää luomusti! Pakko sen ottamani homeopaattisen lääkkeen on siis toimia!! Ja olen ottanut sitä vasta vajaat kaksi viikkoa mut ilmeisesti aloitin hoidon hyvässä vaiheessa kiertoa.. Nyt oon kyllä tosi iloinen, vaikka oisin mieluusti ollut viikonlopun ilman tätiä kun mennään reissuun..

höperö75: mulla oli kierukankin aikana joka kk kuukautiset,eivät siis jääneet pois.
Mä niin toivon,että pian tärppi kävis ja luulis,että mahdollisuudet siihen on,kun kierukan aikana vuodot tuli säännöllisesti ja nyt poistonkin jälkeen heitti vain kahdella päivällä.
Ja samaa mielä,että olis ihana odottaa syksyllä,kun on muuten niin harmaata ja pimeää ;)
Mulla esikoinen on syntynyt kesäkuussa ja toinen huhtikuussa,että jos tässä kierrossa tärppäisi,niin vauva syntys myös huhtikuussa :heart:

PERJANTAI 10.7.2009

nasumasunen........................kp 4/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 4/? ..........................yk ?
BornToLose............................kp 5/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 6/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 6/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 7/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 7/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 11/26.............yk2
Varanikki.................................kp 11/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 13/28-43..................yk 4
sandy85................kp 13/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 14/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 15/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 18/30............yk8
Sssalla.....................................kp 25/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 25/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 32/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 36/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 48/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 49/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 60/27........................yk ?
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

[/quote]

Mä oon nyt ihan pihalla!
Eilen testasin jo ihan selvän viivan ovistestillä, mut ei se kyl sitä kontrolliviivaa vahvempi ollu ja tänään testissä tuli vaan ihan semmonen haamujen haamu. Et tarkottaako toi et meikäläisellä ei tuu ovista ollenkaan vai tarkottiko se eilinen viiva ovista???
Mä oon nyt alkanut epäillä et täs meikäläisen elimistössä ei tapahdu mitään kun noi kierrot on välillä ihan hirveen pitkiä. Mut jos ei nyt mitään tapahtuisi niin ei kai noi ovistestitkään mitään näyttäis. Tää on nyt mulle pikkasen hepreaa kun on eka kierto kun tikutan.
Selventäkäähän viisaammat!

Yhteistyössä