KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

TIISTAI 14.7.2009

nasumasunen........................kp 8/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 8/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 8/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 9/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 10/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 10/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 11/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 11/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 15/26.............yk2
Varanikki.................................kp 15/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 17/28-43..................yk 4
sandy85................kp 17/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 18/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 19/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 22/30............yk8
Sssalla.....................................kp 29/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 29/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 37/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 40/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 52/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 53/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 64/27........................yk ?
miljoonakala............................kp ?/?.............................yk 1
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

[/quote]

[/quote]

Huomenta taas kaikille :)

Sssalla koskas aattelin testailla? ootko niitä, jotka ei malta olla testaamatta (kuten minä ) vai niitä, jotka oottaa, et se sit varmasti näyttää oikein? :)

Mäkin otan kyllä seuraavassa kierrossa sen greippimehun käyttöön, vaikken kyllä pysty ymmärtämään, että mitä se muka auttaisi, noh, mä nyt kuitenkin tykkään greipistä ja greippimehusta, joten sinäänsä tuo ei oo mikään ongelma :)

Muuten täällä aika masentunut fiilis... jotenkin, sitä tuntee itsensä joten epäkelvoksi ja epäonnistuneeksi kun vauvaa ei vain kuulu :( no mut, eipä sille mitään mahda... ehkä pitäis pitää täältäkin taukoa, et ei ajattelis tätä näin paljoo, mut toisaalta... en mä osaa pysyä poissa :LOL:

Toissapäivän ja eilisen oli menkkamaisia pipuloita alavattalla, tänään vähemmän... Mut virallisestihan nyt on mun O-päivä :LOL:

Tikkupissille seuraavan kerran kun pissattaa :)

Sssalla d=)b

ja tatomira ei masennu siellä, moni muukin on yhtä "epäkelpo" kun ei tärpppää :hug:

varanikki joo, mä tiedän sen, et samalla tavallaan "leimaan" kaikki muutkin, vaikka siis ihan tosissaan aattelen noin vaan ihan omalta kohdaltani. En mä tiiä, jotenkin taas masentaa, kun se riiviö kuitenkin taas kurvaa paikalle viikon sisään :(

Toivottavasti ei tuu yhtä raivostuttavaa kiertoa kun viimeksi kun niitä menkkoja sai ootella ja sit ne oli ihan kummalliset (tosi niukat, mut kesti pitkään ) mut ihan selkeen menkkaoireet mulla on, väsyttää ihan älyttömästi (tosin saattanee johtua liian lyhyistä yöunista ) oksettaa ja maha vihloo.
Joo, mä tosiaan ennen luulin, että toi pahaolo olisi merkki raskaudesta, mut nyt kun on yritetty tää puoli vuotta niin joka kerta kun menkkoihin on pari päivää, mua alkaa etomaan, eli se on siis mulla menkkaoire.

Muuten, yksi "oire" mulla on, mitä ei oo aiemmissa kierroissa ollut... eli multa tulee valkovuotoa huomattavasti normaalia enemmän, aiemmin ei oo mitään eroa ollut missään vaiheessa kuukautta... ovis tuskin on enää tässä vaiheessa kiertoa, et voisko toi olla....? noh, joo, mä unohdan koko valkovuodon

Meillä on 05-tyttö ja 08-poika, kumpikin vauva on oikein tervetullut :D Mies ehkä poikaa päin ja mä kans, mutta kyllä haluaisin tytönkin vielä, vaikeaa :xmas:

Täällä tosi limaset päivät ja samalla lailla oli viime kierrossa ja juuri näihin kp-aikoihin, myös halut on eri luokkaa joten merkit viittaa ovikseen mutta jos viime kierrossa menkat oli kaks viikkoo myöhässä niin eikös oviskin ole ollut vai kuis? Tuntuu ettei mun kannata mitään päiviä laskea kun ihan persiillään kierrot :ashamed:

Plussaonnea :wave:

Sssallan puolesta täällä jännätään :D

Sama juttu,kun BornToLosella alkaa olla limaiset oltavat ja haluja on ihan eri mallilla,kun muussa kierron vaiheessa ;) Pidetään peukut pystyssä,että plussa molemmille pärähtää :hug:

Mä toivon poikaa,kun kaksi tyttöä on,toki tyttökin on yhtälailla tervetullut ja tytölle olis jo nimikin valmiina :heart:

Mä en osaa toivoa mitään. Kaks tyttöä entuudestaan, 6v ja 3,5v. Miehen tiedän toivovan poikaa mutta hänen sanoin "sama se loppujenlopuks kunhan nyt joku tulis". Jos tulis tyttö niin olis vaatteita valmiina mutta jos tulis poika pääsis osteleen kaikkia uusia. Että puolensa.
Toisaalta hirvittää ajatus että tulis poika kun oon niin tottunut tyttöihin että se jätkänpätkä sit varmaan istui pitseissä :D

Mulla on huono olo,koko ajan. En tiedä johtuuko se siitä että ei ole oikein ruoka maistunut kun oon ollu kipeenä mutta yhtä kaikki, mua ällöttää. Ja närästää. Aikasintaan sunnuntaina voisin testata,menkat on yleensä alkanut lauantaina mut katotaan nyt mitä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
jossei tätiä näy, testaan perjantaina. oon esikoisesta oksentanut teestä ja kuopuksesta lähdin subwaysta ostamaan testiä :whistle:
Mä olen esikoisesta lähteny raxista ostamaan testiä :D .
Mutta ihan syystä oksennettuani ensin kaikki syömäni pitsat pihalle :ashamed: :whistle: :D .

Ajattelivat varmaan että on siinä kans ahne akka kun syö niin ettei sisällä pysy :D

Mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollu mitään pahoinvointia, ni ei voi ees eilisestä huonosta olosta päätellä mitään...muuta kun että pizza ja jättistuutti tais olla peräkkäin syötynä vähän liikaa :LOL:
Kävin ostamassa vauva ja kaksplus lehdet, niinkun ei tää odottamisen odottaminen jo muutenkin tekis kipeetä...kiusaa itseään :headwall:
Lähtee lukemaan ja ottaa litran greippimehua evääx, sarjassamme, eikö mikään riitä vai miksi ei mitään tapahdu koskaan ikinä onnistu prkl,
johan vaan helpotti =)

Moikka!

Melkeen tiedän taas ,että menkat alkaa ,kun rintoja aristaa nyt jo :kieh: Ovis olis oolu 6pv ja 5Pv oltiin yhdynnässä,mutta ei niin ei.En usko että raskaana olen vaikka toivo oli korkeella. Ei ne rinnat näin äkisti raskaudesta aristelisi :kieh:

Onko kukaan muu (ÄLKÄÄ PITÄKÖ MUA HULLUNA) miettinyt mahdollisesti tulevaa sikainfluenssaa ja sitä kun on puhuttu,että raskaus olisi riski silloin? Mua pikkusen vaivaa asia,mutta vauvaa toivotaan niin,että en anna kyllä pelolle valtaa tässä asiassa :ashamed:

Uskon asioiden järjestyvän silti.

No menempäs taas höpöttelelmästä kaikkia höpöjä :LOL:

Halauksia ja voikaa hyvin :heart:

Petronellalle plussaonnea myös!! :heart:
Mä en oikeen tiedä onks tää nyt sit ovista vai jotain oviksen alottelua, saa nähdä sit koska menkat alkaa niin olen taas viisaampi :saint:
Mutta voishan sitä jotain tehdäkin jos mies saa mut kellistettyä ;) :D

Mulla ollut nyt pari päivää kurkku TOSI kipeä, muttei muita oireita flunssasta, kerran kyllä aikaisemminkin alkoi kova kuume kovalla kurkkukivulla että saapi nähdä :snotty:
Kuopuksella on maha ripulilla, muttei mitään muuta, ei oksentelua, ruokahalua on ja on ERITTÄIN pirteä ja hyväntuulinen. Muistelisin että esikoisella olisi samanikäisenä ollut myös parin päivän vesiripuli, mutta pysyi muuten hyväkuntoisena niin en vielä panikoi. Toki tuolla jossain aivolohkossa pyörii esikoisen sairaalareissu nestehukan takia, mutta yritän pysyä aisoissa :ashamed:

Sssallan testausta ootellessa :D
Mä aion testata vasta ku menkat kuukauden myöhässä (joopajoo), en jaksa enää ikinä sitä yhtä viivaa turhaan :headwall:

Mulla ei myöskään ole ollut pahoinvointia, kuvotusta lähinnä, varsinkin automatkoilla.

KESKIVIIKKO 15.7.2009

nasumasunen........................kp 9/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 9/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 9/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 10/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 11/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 11/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 12/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 12/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 16/26.............yk2
Varanikki.................................kp 16/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 18/28-43..................yk 4
sandy85................kp 18/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 19/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 20/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 23/30............yk8
Sssalla.....................................kp 30/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 30/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 38/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 41/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 53/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 54/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 65/27........................yk ?
miljoonakala............................kp ?/?.............................yk 1
Hirsimökin Hulda......................kp ?/?.............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Huomenet
Täällä kanssa odotellaan kuulumisia Sssallan testaamisista? joko on testi tehty ja onko täti pysynyt poissa?

Mun piti tänään aamulla tehdä testi... tiedän, että olisin sen tehnyt täysin turhaan, mutta sitten aamulla uni maistui siihen malliin, etten ehtinyt moista enää tehdä kun tuli kiire töihin. Ihan hyvä kyllä, että jäi tekemättä :) Jos lauantaille jaksaisi ootella, sillon menkkojen "pitäis" alkaa (edelliskierto taas todisti, että siitä ei oikeesti voi yhtään tietää, koska ne alkaa ) tai sunnuntaille... tai joskus...

Eli täällä ei siis mitään uutta :)

essiennieukko mua ei toi sikainfluenssa jaksa kauheasti mietityttää. Kun ihan tosissaan ihan tavallinenkin influenssa ihmisiä tappaa ja toi nyt on suhteellisen lievää kuitenkin. En mä viitsi tollasta asiaa, mille mä en yksinkertaisesti mahda mitään, stressata.

Mulla ei esikoisesta ollut mitään pahoinvoinnin tapaistakaan, jatkuvasta pissahädästä kuitenkin pohdin, että josko olisin raskaana ja kun testin tein siihen pamahti niin selkeä plussa jo ennen kontrolliviivaa, että en oo toiste niin selkeää plussaa saanut, se testiviiva oli PALJON vahvempi kuin kontrolliviiva ja en tosiaan ehtinyt ees testiä pöydälle laittaa kun tulos jo oli siinä :D mua vaan sillain harmittaa, etten yhtään tiedä minä kiertopäivänä testin tein kun silloin tehtiin vauvaa ajatuksella "no, olis se ihan kiva" :D kuopuksesta mulla alko pahoinvointi vasta viikko-pari plussatestin jälkeen ja sen plussan saaminen oli kyllä alkuun kaikkea muuta kuin selkeä.

Mä tässä mietin, että eilen oikeasti valkovuotoa tuli aivan tolkuttomasti, jos kierto ei olis jo näin pitkällä (kp 30 ) olisin kuvitellut, et on ovis, mut ei kait se oikeesti voi olla enää näin myöhään? jos se oli niin sit se ois mennyt ohi :( miksi tää raskautuminen kestää??? ja miksi sitä ei voi olla ajattelematta?!?!?

Tatomira, en tarkottanut sitä noi että sinä leimasit tahallasi ketään, vaan että mullakin on sama tunne AINA, siis tunne epäkelpoudesta ja riittämättömyydestä. Et samassa veneessä keikutaan :hug:

Sssallalle ja tatomiralle peukutukset d =)b

Oma napani laiskana kopiona:

Jaaha. Ovis täällä tod.näk. ohitse kun kn on mennyt jo kiinnipäin. Ei auta kun toivoa ja rukoilla pikkuihmettä :heart:

Noi o-viivat tällä kertaa meni niin et alko näkyä väriä tossa kp 14 ja eilen illalla oli jo haalistumaan päin. Tummaa ei tällä kertaa sattunut testiin. Yksi tikku on vielä jäljellä tosin, luulempa että tuhlaan sen iltapäivällä.

Kertokaas nyt joku, voiko lisääntynyt valkovuoto olla merkki raskaudesta?? kun ihan tosissaan, jos olis puoliväli kiertoa olisin ihan sata varma, että mulla on ovis. Valkovuoto on ihan hajutonta ja paikat ei kutise ja ei sitä nyt litratolkulla tuu, mut selvästi enemmän kun normaalisti... vai mitä toi voi olla?

...ainiin, mä EN etsi itsestäni mitään oireita... :D ...oisko tyhmää testata huomenaamulla??? :whistle:

ja silmäterä millä sä pystyt oleen testaamatta? mäkin tahdon tollasen itsehillinnän!!

TatomiraMähän testasin kp 36 sen negan, ja siihen tulokseen on nyt sitten tyytyminen, toistaiseksi :headwall: Jos alkaa oireet lisääntymään, ni sit kai uutta testiä kehiin..
Mietin kyllä sitäkin että mitenkä tuo e-piltsujen lopetus vaikuttaa tähän kiertoon, että senkö takia ei täti osaa tulla kun on neljä vuotta noita kuitenkin syönyt? :attn:

Mulle sais päivitellä kp:ksi 5/? ja yk 2. Oon TAAS hukassa kierron keston suhteen, lopetin kuopuksen imetyksen kuukaus sitten ja kierto sekos. Esikoisesta oli aikanaan sama vika, silloin kierto venähti melkein 60pvään, kaks kiertoa meni noin pitkänä, sit tasottui ja tulin "heti" raskaaksi. Nyt kierto puolestaan lyheni :/ Mutta keskiarvo taitaa olla se 28pv ;)

Muuten ei mitään erikoista kerrottavaa olekaan, mennään edelleen tjot-linjalla, miehelle en oo ees kertonu että täällä "tosissani" palstailen ;)

Sandy täällä ilmoittelee itestään, omaa napaa sen verran että kp19/28-29 ja nännit arat :D joten ainaki "luuloja" on jos ei muuta...

Hienoa katsella tatomiran ja Sssallan jännäämistä :)
Peukut ja varpaat pystyssä oottelen vastauksia!!!

Yhteistyössä