KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

No ompas kummallista, tavallisesti tässä vaiheessa kiertoa jo oviskipuja,mutta nyt ei mitään. En muistakaan, milloin näin olis ollut, joten jos oireet ei pian ala, se on sitten ovuloimaton kierto. MAHTAVAA :snotty: :x :headwall:
Enemmän kuin koskaan odotan merkkejä oviksesta...sillä muutenhan tämä tarkoittaa sitä,että saa rueta odottamaan jo tätiä ja yk 9:ää.Voihan ...

Greippimehun voimalla...

Sssalla päästä jo meidät piinasta :D

Mammamia82: mulla ei oo koskaan kovin selviä ovulaatio oireita,oonkin epävarma onko sitä ollenkaan,hieman on limaisempaa vuotoa on,muttei muuta :/

Peitot heiluivat eilenkin,yritystä riittää :heart:

TORSTAI 16.7.2009

miljoonakala............................kp 1/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 6/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 10/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 10/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 10/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 11/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 12/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 12/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 13/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 13/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 17/26.............yk2
Varanikki.................................kp 17/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 19/28-43..................yk 4
sandy85................kp 20/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 20/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 21/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 24/30............yk8
Sssalla.....................................kp 31/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 31/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 39/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 42/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 54/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 55/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 66/27........................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Sssalla nyt testin ostoon (tai jos sulla on jo, niin TEE se ) :LOL:

mammamia82 mulla ei oo koskaan ollut mitään ovisoireita, mut kun kaksi muksua on jo maailmaan tullut, niin kyllä mä varmaan ovuloin :) toki jos sulla on selkeät oireet aiemmin ollut ja nyt ei oo, niin se voi olla eri juttu. Mutta oireettomuus ei siis välttämättä tarkoita ovuloimattomuutta.

Hiukan mä oon ylpeä itsestäni, eilen illalla annoin itselleni luvan testata aamulla, mutta aamulla päätin, etten testaa vaan odotan vähintään lauantaille, paras olis jos jaksais ootella ainakin maanantaille, mä vaan tahdon uskoa, että viime kierto oli joku kertapoikkeus, joka ei enää toistu.
Tänään kyllä maha kipuillut siihen suuntaan, että eiköhän se täti sieltä tule. Mut siitä huolimatta niin kauan kun se riiviö pysyy poissa mä elän toivossa :) hölmöä.

Tatomira tiiätkö mulla on nyt kanssa ihan extra-valkovuoto, ei ennen oo tälleen tullu, voiskohan se merkata jotai :) ku mullakin oli jo kp14ovis, testi näytti ja tunsin, ni sitähän se ei voi enää olla...miten mä maltan testailematta noin pitkälle ku sä, jänskään sun puolesta =)

höperö75 toivottavasti toi valkovuotoilu meillä molemmilla sit tarkoittaa sitä mitä toivomme :)

ja en mä mitenkään oo malttanut olla, mullahan on vasta kp 31 ja kierrot on ollut sen 29-32 (38 ) et tosiaan, jos vaikka sinne lauantaille jaksais ootella...

Tatomira ja höperö75 d=)b

miljoonakala :(

Mulla nännit kipeinä taas. Jännä että toissakierrossa oli sama homma et oviksen jälkeen kipeyty, mut viime kierrossa taas ei. Mut joo, piinaviikot avattu pöläyttämällä isäntää vielä eilen illalla :D

Miljoonakala :hug:

Mä oon täs yrittänyt metsästää sitä ovista noilla tikuilla, mut ei oo kyl mun kiikariin osunut! Pojat on kumpikin tärpänny loppukierrosta, et toivottavasti vielä olis ovis tulossa. Ei muuta ku lipittämään greippimehua ja jatkamaan metsästystä ;)

Miljoonakala :hug:
Täällä jo kahtena päivänä nippaillut/vihlonut alamassua ihan tajuttomasti, puolet viime yöstäkin meni valvoessa kun oli niin karmeat nippailut/vihlonnat ja koko tän päivän vähän väliä vihlassut oiken kunnolla... Lieneekö täti olla kurvaamassa oikein vaudilla tänne vai mitä...

Mukavaa kun tässä pinossa kirjoitellaan ja on aktiivista porukkaa! :)

essiennieukko Mua mietityttää toi sikainfluenssan vaikutus raskauteen. Mutta kai ne kieltäisi raskautumiset, jos siitä vahinkoa olisi todettu aiheutuvan. Mutta kukaanhan ei kai voi tietää, miten rokotukset vaikuttaa, kun ei ole tutkimustuloksia...

Miljoonakala
:hug:

Miehellä on sopivasti lomaviikko, kun oviksen pitäisi seuraavasta kierrosta olla. Joten pitäisi ainakin olla hyvä mahdollisuus saada nämä yritykset kunnolla käyntiin. Meillä vielä siis yrityskertoja Nolla.

Oletteko kertonut monille, että yritätte vauvaa vai onko se vain teidän kahden välinen asia?

Mulla tuli eilen seksin jälkeen vähän punertavaa vuotoa, mistähän se johtuu? Ei oo musta koskaan ennen tullu :ashamed:
Mä yritän pysyä pitkäpinnaisena raskautumisen kanssa, ei vaan voi alkaa ressailemaan nyt tästäkin. Jos ei elokussakaan tärppää niin sit alan varmaan jo hermoilemaan :ashamed:
Jännäilen myös testailijoiden mukana =)

Ja me ei kerrota yrityksestä kenellekään, ihan omana tietona pidetään, kun ei varsinaista "yrittämistä" ole, peitot heiluu ilman ehkäisyä ja siinä se :whistle:

PERJANTAI 17.7.2009

Sssalla.....................................kp 1/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 2/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 7/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 11/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 11/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 11/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 12/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 13/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 13/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 14/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 14/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 18/26.............yk2
Varanikki.................................kp 18/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 20/28-43..................yk 4
sandy85................kp 21/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 21/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 22/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 25/30............yk8
Tatomira................................. kp 32/29-32...................yk 6
Silmäterä.................................kp 40/28-34....................yk 1
essiennieukko..........................kp 43/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 55/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 56/?...........................yk 11
Tiitikan.....................................kp 67/27........................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Huomenet kaikille :)

Sssalla :hug: Uusi kierto sitten vain reippaana käyntiin :) on se kun ei se täti meinaa millään pysyä poissa, inhottava!!

Kynsilakka kyllä meidän kavereista läheisimmät tietää, että vauva on haaveissa ja sitten pari sukulaistakin yrityksestä tietää :) en mä tiiä, miksi sen pitäis olla joku suuri salaisuus, kun jos tärppi käy niin kyllähän kaikki sen kuitenkin saa jossain vaiheessa tietää + se, et jos sit tulee esim. keskenmeno niin ei tarvii yrittää esittää mitään reipasta kun läheiset tietää missä mennään. Me siis varmaan jaetaan tää tieto heti kun (katsokaas, yritän esittää positiivista ) plussa tulee.

Ainoastaan se mietityttää, et kun noi vanhemmat lapset kertoo päiväkodissa kaikenlaista, niin en tiedä haluanko heidän tietävän vielä ennen sitä "maagista" 12 rv:n rajaa.

No joo, turhaa tollasia miettiä, kun ei tärppää niin ei... :(

Tänäänkin aamu oli sellaista hulinaa, että jäi taas testi kaappiin, onneksi! Nyt yritän tsempata itseäni, että pystyisin ne pitämään siellä ainakin maanantaille asti, mikäli on tarvetta enää silloin.
Jos kierto olis säännöllinen niin sithän tädin pitäis kurvata huomenna paikalle ja sitä todella toivon, jos se on tullakseen niin tulkoot sitten säännöllisesti :D

Sssalla :( Mut perästä tullaan kumminkin.. :hug:

Meillä muutama tietää KM:stä, heistä pari uudesta yrityksestä. Näistä muutamista kaks on läheisempää, mut toiselta paikkakunnalta. Suku ja naapurusta yms ei tiedä.

Plus perskärpäset jotka on mahdollisesti tunnistaneet mut täältä :kieh: :wave:

HYVÄ tatomira! :D

Sssalla :hug: tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Meidän vauvan yrityksestä ei tiedä kukaan muu,kun minä ja mies ;) Edellistä,kun yritettiin tiesi muutama meiän kaveri,mutta se loi vaan enenmmän paineita ja esikoista kun yritettiin ei tiennyt kukaan ulkopuolinen.

Greippimehua oon litkinyt,ihan maukasta se on :D

Ja omaa napaa, ovislimat bongattu, ja kivut kuvioissa, mahtavaa:)
Yleensä nämä kivut on tosi kovia, viime kierrossakin tunnistin tasan tarkkaan, kummalta puolelta munasolu irtos, ja gyne vahvisti asian. Siksipä siis nämä kivut on erittäinkin tervetulleita tämän epätoivoisen kuumeilun keskellä. Vielä kun sais isukin saman peiton alle viikonloppuna;)

Koitin etsiä edellistä viestiäni, mutta en löytänyt, joten bittiavaruudessa lienee... Noh, mitäköhän silloin kirjoitin, en kai kummosia. Semmonen yks asia kuitenkin, että pohdin onko väliä puristaako omat greippimehut vai ostaa tölkkimenua. Mä taisin puristaa esikoista yrittäessä omat mehutkin, mutta onkohan sillä niin väliä?

Mä en tässä kierrossa käytä ovistikkuja enkä muutakaan, sillä ollaan juuri erossa silloin. Miehellä pitkä työmatka juuri parhaimpaan aikaan, grrr :| mutta minkäs teet...

TyhmäTyhmäTyhmä, tein raskaustestin ja kp vasta 23/26-28 niin "kostox" ei tullu ees kontrolliviivaa :ashamed: Aattelin vaan testata, et uskaltasko vähän viiniä naukkailla kesäpäivän kunniax... Joten pyyhältää terassille :headwall: ja nauttii vichyä

Yhteistyössä