KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

Älkää menettäkö toivoanne! Kyllä se siitä!
Mut kyllä osuu silmään kun kattoo tuolla noita kiertojen pituuksia ni on kyl tosi pitkiä jotenkin, kun itellää kuitenkin on siinä 26-27 välillä.. varmasti tuskaisaa odotella aina kierron loppuun,voihh.. :attn:
 
Mä oon kyllä ihan okei näiden menkkojen kanssa, pelkäsin kuitenkin jo paljon pahempaa, mies myös. Mutta harmittaa kun ovis oli sit ilmeisesti juhannusviikon jälkeen, eli sillon ku mahaa nippaili ja ei kyllä tainnu peitot sillon heilua :ashamed: Olis vaan tullu laskettu aika samoihin aikoihin kun kuopuksella, mitä NIIIIIN toivoin. Mutta turha sitä on tässä itkeä, se ei ainakaan auta, ehkä elokuussa tapahtuu meiän tärppi ja saadaan toukovauva :heart:

Ainakin voin innoissani alottaa uuden koulun! Jännittävää ja kaikesta nyt vaan pitää etsiä ne hyvätkin puolet vaikka ne tuntuu tosi usein olevan täysin kateissa :snotty:

Kuitenkin jaksamista muillekin kp-nollaajille :hug:

Ja varanikki, minusta listalta voisi poistaa ne jotka eivät ole ilmotelleet pitkään aikaan, loppulistakin on ihan pelkkää kysymysmerkkiä, kannattaako muut??

 
Mä olen kanssa samaa mieltä BornToLosen kanssa siitä, että noi pitkäkiertolaiset saa poistaa/laittaa taustailijoihin, samoin noi jotka on pelkkiä kysymysmerkkejä jos ei oo aikoihin kuulunut mitään.

Mitäs muuten varanikki tahdotkos jatkaa päivittäjänä vai jatkanko minä ensi viikolla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
Mitäs muuten varanikki tahdotkos jatkaa päivittäjänä vai jatkanko minä ensi viikolla?

Sää voitki ottaa homman, niin mää murjotan sit rauhassa
B) Tuuraan sit taas ko tarviit.

Piijuska-78, sää oot nyt tuolla taustailijoissa jostain syystä, annetaan tuon huomisen pähkäilijän hoitaa sut mukaan takasi :D
 
:wave: Minä roikkuisin listoilla kysymysmerkkeineni ,jos passaa :) . Ahkeraan seuraan tapahtumia, mutta ei oikein tule kirjoiteltua. Ei ole vieläkään kierrot käynnistyneet, mutta nyt pitkästä aikaa jotain tuntemuksia sinne päin, että jotain voisi tapahtua.

:hug: kaikille joille täti saapui kaikesta huolimatta. Plussa :whistle: seuraavaan kiertoon++
 
Heippa pitkästä aikaa,olen käynyt päivittäin teitä vilkuilemassa.
Harmittavaa että muutenkin tämän kurjan ja kylmän kesän keskellä ei noita plussia ole nyt tullut :/

Kovasti odotan että pääsisin riveihin kanssanne takaisin,kuume hyrrää edelleen mega kierroksilla :snotty:
Ehkäisyäkin kokeilin kuukauden verran mutta ei kerta kaikkiaan sopinut ,meille tulin siksi aikaa pirtti hirmu asumaan :kieh: no mieskin tuumasi että heitä se rengas kuutamoon ja EI ole ehdottanut mitään muutakaan ehkäisyä,ETTÄ jospa se pikkuhiljaa lämpiääkin ajatukseen vielä kolmannesta pikkuisesta.

PLUSSA PLUSSA tuulia :whistle: :whistle:

tutummin pp73
 


KESKIVIIKKO 8.7.2009



nasumasunen........................kp 2/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 2/? ..........................yk ?
BornToLose............................kp 3/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 4/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 4/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 5/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 5/28................yk 4 vuotta
Heikunkeikun86...........kp 9/26.............yk2
Varanikki.................................kp 9/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 11/28-43..................yk 4
sandy85................kp 11/29.............yk3
höperö75................................kp 12/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 16/30............yk8
Sssalla.....................................kp 19/28....................... yk1
Tatomira................................. kp 23/29-32...................yk 6
essiennieukko..........................kp 34/29........................yk 7
Pikkarainen..............................kp 39/36............DPO20......yk 3
Kirppu81..................................kp 46/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 48/?...........................yk 6
Tiitikan.....................................kp 58/27........................yk ?
Kynsilakka................................kp ?/?............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!


 
Kiitoksia kovasti varanikille päivittäjän pestin tuuraamisesta :) nyt kun huomasin, että tänään ei oltu päivitelty otin sen sitten tehtäväkseni :) voin sitä kyllä jo nyt tehdä, kun mies aloitti työt niin on enemmän aikaa olla koneella :)

Mä nyt otin vapauden poistaa nuo pitkäkiertolaiset (joilla kierto yli 60pva ja joista ei oo kuulunut) ja siirsin heidät tuonne taustailijoihin ja laitoin Piijuskan takaisin kuumeilijoiden joukkoon :) Mikäli joku taustailijoista haluaa takaisin noihin "aktiivikuumeilijoihin" niin ilmoittaa minulle niin saa paikkansa takaisin :) Minusta vaan lista on selkeämpi jos se on ajantasalla :)

Jos päivityksissä on virheitä, kertokaapas niin korjailen, alkukankeutta katsokaas :)

Poni06 saa pysyä listoilla kysymysmerkkeineen, kun olet kuitenkin välillä ilmoitellut itsestäsi.

sitten ).(
Näinä päivinä mulla on ollut ovis tai sitten ei, minähän en sitä oo tunnistanut kertaakaan koko kevään aikana, mutta enpä oo sitä koskaan aiemminkaan tunnistanut :) Nyt on ollut tavallista märempää pari päivää, mutta en mä tiiä tarkoittaako se mitään. Peittoja on kuitenkin heiluteltu, et on ees yritetty. Eilen alavatsalla oli jotain pientä kipua tjsp tiedä sitten mitä oli, ovulaatio, kiinnittymiskipuja? En mä tiedä!

Sit mä aattelin tilata netistä noita testejä, onko noista liuskoista mihinkään ja tuleeko vääriä plussia? mä kun kuitenkin oon testien suurkuluttaja, niin jos ostaisin esim. kymmenen noita liuskoja niin saisin pari kiertoa testailla :D paitsi et mä tykkään enemmän noista puikoista, mut ei nekään kalliita oo, verrattuna apteekkien testeihin. (ja ihan raskaustesteistä puhun... kun taas jo mietin testauspäivää, vaikka päätin, etten ees aattele koko asiaa... )
 
Tatomira be my guest ja päivittele vaan :)

Mulla tuli just mieleen et huomenna pitäs alkaa tikuttamaan :O Siis EI ole mahdollista etten oo ajatustakaan liuskoille uhrannu ennenko NYT just :O Hö, onhan outoa.. Mut samalla hyvä homma :)

Jep, huomenna jos en mainitse pissineeni liuskaan niin voisko joku tökätä tikulla silmään tms? :wave:
 
Saanko liittyä seuraanne,vaikka aloitamme kolmosen yrityksen vasta elokuussa, seuraavien menkkojen jälkeen? Oon 28v. En ole lukenut kuin alkua kirjoituksistanne,niin en vielä osaa oikein kommentoida muita. Mutta jos huolitte joukkoonne olen iloinen.
 
Kiitokset "vanhalle" päivittäjälle ja kiitokset jatkavalle :flower:

Täällä edelleen hanat auki, ei muuta :D

Huomenna parin päivän reissuun joten pieni palstatauko tiedossa :wave:

Plussaonnea kaikille!! :attn:

Tervetuloa kynsilakka :flower:
 
Joops, kp 24/32-46 tässä eikä ihmeempiä kuulu. Ovislimoja oli kp 12-15 ja sit oli nännit kipeet pari päivää, mutta se tuntemus hävisi sitten. Seitsemän kierron perusteella keskiarvokiertoni on 37 päivää. :attn:

Nyt kun en sinänsä kuumeile ja hössötä, aika sama näiden kiertojen kanssa. Kunhan täti tulisi ennen kuunvaihdetta, jollon mennään Saksaan. Lomalla olisin mieluusti ilman tätiä. Se on vaa tylsää että aina siinä kp 30 jälkeen saa kuljettaa sidettä joka paikkaan, jos täti sitten jossain yllättäen tuleekin..
 

Yhteistyössä