Huomenta kaikille!
Mä olen ollut vähän hiljaisena nyt, käyn kyllä päivittäin lukemassa teidän juttuja, mutta jotenkin niin turhautunut olo ollut nyt, etten ole saanut aikaiseksi kommentoitua..
Eli täällä ei vieläkään menkkoja, 2 viikkoa viimeisestä oudosta vuodosta ja viikolla taas oli kovia menkkakipuja, kuvottaa vähän väliä ja päätä särkee harva se päivä. Tein taas negatestinkin mutta tiesin odottaa sitä, koska olo ei kuitenkaan ole yhtään raskautunut, you know? Mulla oli molempien kanssa sellainen tieto tuolla takaraivossa että plussa tulee.
Eli mulla on hormonit vaan umpisekaisin. Se mikä turhauttaa on se, kun haluaisi aloittaa kunnon yrityksen jo, nyt kun ei ole mitään hajua kierrosta, ovulaatiosta yms....
Jotain toivoa loi se, että nyt on muutaman päivän aikana ollut *limaisempaa* aikaa, ei merkittävästi, mutta niin, että on pistänyt merkille. Tuli tuota eilen puuhasteltuakin sitten, koska nyt on olo sellainen että se ovis olisikin ihan kulman takana. Joten niitä plussatuulia saa ainakin tänne puhaltaa!!
Myös mieltä vetänyt harmaaksi se, että eilen lääkärissä mun toisesta rinnasta löytyi epämääräisiä möhkyröitä... olen torstaina menossa rintojen ultraan. Huomasin jo muutama kuukausi sitten kyhmyt, mutta ajattelin että ihan normaalia ollakin vähän möhkyröitä, kun raskauksia ja imetyksiä takana, enkä halua olla hysteerinen tyyppi tälläisten asioiden kanssa. Mutta nyt sitten alkanut oikea rinta kipuilemaan, tuntuu painontunnetta ja viiltelyä, joten sitten pelästyin ja menin samantien yksityiselle. lääkäri kyllä lohdutteli, että ei tunnu että olisi jotain paha-laatuista ja olen vielä niin nuorikin, epäili ennemmin kystia tms.... mutta torstaina se sitten selviää. Ja tietysti se nyt mietityttääkin.
Pahoittelut oma-napaisuudesta!!! Ja nari-narivalituksesta, mutta tänne on niin helppo avautua kun ei viitsi omia läheisiä turhaan pelotella ja meilläkään ei vauva yrityksestä tiedä kukaan...
Lupaan seuraavan tekstin olevan positiivisempi