*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Tervetuloa uudet:snotty:. Ja dyyni toivottavasti tuut piakkoin takaisin tänne aktiivisesti kuumeilevien joukkoon:D.

Kertokaahan naiset, et ku miulle aina sanottiin, et anna koko jutun olla, ni tuut raskaaksi ni nii kävi, ku annoin vähän aikaa olla kuumeilun ni heti tärppäs. Ni ihmettelen vaan, et miten muut ketkä oikein ajattelee ja kuumeilee ni tulee raskaaksi mut en mie. Ni nyt on sit käyny mielessä, et käykö miulle taas niin, et nyt ku on mielessä raskautuminen ni en tuu vaan sit ku annan olla eli unohan vähäks aikaa koko vauva-asian:confused:.

Omaa napaa: Tänää on tuntunu masun oikealla puolella kipeetä, kävi mielessä onko kiinnittymistä vai mitä:rolleyes:. Muuten vaan odotellaan.

Saa nähä miten kerkeen käyä täällä viikonloppuna, ku on nuo neidin synttärit, mut käyn viimestään alkuviikosta. Hyvää viikonloppua vaan teille muille=).
 
Iltoja!

Mulla eilen oli ihan älyttömän kipee alamaha, kunnolla jomotti ja muutaman kerran repivää kipua. Tänään on vähän jomotellu ja äsken vessassa käydessä jäi kunnon hyytelömäinen limaklöntti paperiin :x Sen on Pakko olla ovis! Peittoa heiluteltu tasasesti joka toinen päivä. Nyt jos ei tässä kuussa tärppää, kun oviskin melko todennäkösesti bongattu, putoon kyllä korkeelta ja kovaa! :|
Onnea siis meille kaikille tähän kiertoon! :)
 
Pompo79: Ilmoita, kun haluat "aktiivilistalle" taas, toivottvavasti pian :hug::wave:

Ja omaa napaa ).(

Eipä raportoitavaa. Flunssa päällä ja huomenna tarttis olla virkeenä messuilla yhdistyksen pöydässä. Mun naamalla ja punaisella nenällä ja ilmapallomahalla varmaan kukaan uskaltautuu lähestymään sitä... :ashamed: No beroccaa nassuun ja hiilitablettia kaasuihin :LOL:
 
Moi!

Mie en tiiä, et mihin itteni ilmoitan ja laitan, mut kolmatta aletaan tässä yrittelemään. Kierukka poistettu eilen ja kierron käynnistymistä odottelen eli yk 1? Lapsia on siis poika -01 ja tyttö -03. Nyt saa tulla kumpi vaan, kunhan vaan nyt tulee =)
 
Tervetuloa Sandemar , sullakin jo vähän isompia nuo aiemmat kullannuput :) itseäni välillä aina mietityttää, että miksi siihen rumbaan uudelleen haluaisin, mutta ei tässä hommassa paljon järjen ääni ääneen pääse :D

Itse nousen toiveekkaana listalla, josko olisin kuitenkin ovuloinut... Vaihdoin taas työpistettä, ja nyt keksin mistä johtui edelliset tutut raskausoireet... täällä on niin helkkarin hyvä ilmastointi, et suu kuivuu sen vuoksi :D ja siksi tulee juotua ja siksi rampattua vessassa, et siinä ne raskausoireet :LOL:

Pyyter-2 : en tiedä mistä tuo epäreiluus johtuu, et toiset kuumeilemalla kuumeilee ja tulee silti raskaaksi ja toiset sit taas ei, jos siitä liikaa stressaa... Oiskohan kuitenkin niin, että vaikka toiset kuumeilee, se ei stressaa heitä samalla tavalla kuin toisia...? En tiedä, mut itsekin täällä hyvin hämmentyneenä, kun ei plussa heti pärähtänyt, mutta en osaa kyllä vielä hellittääkään kuumeilusta... jos nyt vielä muutama "tyhjä" kierto tulee, niin sit kyllä (yritän) jätän kaiken kuumeilun taka-alalle ja annan tulla jos on tullakseen *niin kuin voisin siihen nyt jotenkin vaikuttaa* :D, mutta ei tuo stressihormoni ainakaan helpota raskaaksi tuloa...

Siellä on taas listan kärkipäässä ihmiset pitämässä meitä jännityksessä... plussauutisia tänne ja HETI!!! :D
 
Sandemar: Teretulemast voimistelemise rinki :flower: :D

Vuotelee vieläki... Niin mielelläni aloittaisin jo... tiedätte kyllä minkä.... :p

Tästä kierrosta on korkeat odotukset, aikaisemmat laitetaan harjoituksen piikkiin. Ja YRITÄN olla stressaamatta ja järjestän jotain pientä kivaa joka päivälle, niin pysyy mieli virkeänä. Greippimehun juonnin aloitin eilen ja raskausmultivitaa otan päivittäin. Vettä pitäisi juoda enemmän huomasin. Kamala ummetus :x
 
Tervetuloa Sandemar, lisään sut listaan myöhemmin.

Nyt omanapainen hetki:

Olen siis ihan yksin kotona. Mies nappasi kaikki neljä ipanaa mukaansa anoppilaan ja huomenna menen messuille "töihin". Tilasin just kebabia ja huomisen ruoankin valmiiksi, eli pizzan :D ja elämme mielenkiintoisia aikoja. Mulla olis muka oireita täällä, on tosin flunssaakin vielä vähän jäljellä, mutta mutta....ja se mutta tulee siitä, että tänään iski aamusta olo, että menkat alkaa ja iltapäivällä iski tajuton pahan olon puuska joka meni vasta hampilla ohi...hyvä syy siis mennä syömään ja mun tissit....ne ON kipeät ja kosketusarat... mutta siinä sitten kaikki ja nämähän kaikki täsmää myös PMS-puoleen eli summa summarum...emme ole sen viisaampia nyt :kieh:
 
KHJ
Taustalta käynyt aina lukemassa mitä teille kuuluu. Olen yrittänyt hillitä itteeni. :hug:kaikille jotka ovat sen tarpeessa.

ON: tällä hetkellä kp 22/28 alamahassa menkkamaisia tykytyksiä, alaselkää jomottaa ja valkkaria saattaa lurahtaa yhtäkkiä ?? Ei muita tuntemuksia. Luulenpa että ei tästä kierrosta tärpännyt. No ens vk näkee sit :)

Jaksuja ja plussa puhureita kaikille!!:whistle:
 
Huomenet!

Pahoitteluni kaikille tädin yllättämille :hug:

Dyyni, mites se sun raskaustesti näytti sitten plussaa jos ei mahassa näkynyt mitään? Vai oliko se vuoto keskenmeno? Toivottavasti tilanne selviää pian :hug:

Miuski taitaa plussata seuraavana!

Oma napa: Ovis tais mennä, oli joskus kp14-15 paikkeilla, kun kp16 loppui vihlonnat ja valkkarit. Mulla on särkenyt monta päivää pää! Mun migreeni pysyy aina poissa raskaus ja imetysaikana, mutta palaa, kun menkatkin palaa... Ilman särkylääkettä yritän sinnitellä, ainakaan panadolia vahvempaa en ota!
Näin unta positiivisesta raskaustestistä, jospa se sieltä tulis...
 
:wave: LISTA PÄIVITETTY!


Sandemar: Laitoin sulle xx/xx koska vielä ei ole menkat tulleet joiden alkamispäivästä saadaan kp 1 ja yk0, koska ensimmäiset menkat tavallaan antavat mahdollisuuden ensimmäiselle yrityskierrolle ilman ehkäisyä :)

KHJ: Muutin sun kp:n

Oma napa:
ON flunssa ja ilmapallomainen olo ja siinä kaikki. Tissit on hassut, mutta ei niinkään kipeät tänään. Illalla tuli olo, että kyllä mä raskaana olen ja nyt en taas sano mitään. Eli näissä tunnelmissa Babyoom & Kids- messuille kestovaippayhdistyksen osastolle klo 12.... katselemaan vauvamahoja...... ja haluamaan sitä omaa....

Kiitos zemppauksesta Rixutin! Sumatriptania saa syödä vaikka olisi raskaana. Panacodia mulle määrättiin kuopuksen odotuksessa migreeniin ja apua oli joo toooodella paljon....not! Nyt mulla on käytössä sumatriptanit ja lekurilta kyselin varovaisesti viimeksi, että entäs jos meille tulisi vielä vauva eli miten raskausaikana niin sanoi, että on jo tutkittu eli ei ole syytä olla ottamatta jos migreeni iskee.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Hei taas..
Sen verran omaa napaa tulin haastelemaan, että tein ovistestin vielä kp16 ja se oli niin selvä nega, ettei selvempää ois.. ja digi oli nega myös.

No mä nyt lasten dpo:t tuon kp10 ja kp15 mukaan.. ja en tilaa enää wondfon tikkuja.
 
Heipä hei!

No niin nyt olis sitten vihdoinkin kp 3/? (olen noita pillereitä popsinu vähän miten sattuu niin en tiedä ihan tarkkaan).

Kohta mekin päästään tositoimiin :) Eli yk 1 alkaa meillä ensiviikolla! Toivonb että tärppäis suht nopeasti... Ekan kohdalla tärppäs melkein heti mutta tuota toista "tehtiin" melkein kaksi vuotta. Mutta silloin tosin olin aika reippaasti alipainoinen niin sekin voi ehkä asiaan vaikuttaa.. Nyt olis paino suht kohdallaan, joten toivottavasti tuloksia syntyisi nopeasti!

Mä en nyt muista kenelle mun pitikään kommentoida joten tälläkertaa en kommentoi mitään.

Nyt aloitan siivoushommat! Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
taidan sittenkin palailla takas listalle. sori. sairaalasta tuli tiedote,että pääsen tutkimuksiin vasta 2-3 kuukauden päästä.. että omilla tuntemuksilla mennään.
piinaviikolla ollaan. paksua limaa tulee ja toinen tissi ON kipeä. siellä tuntuu sellanen iso kova juttu sisällä ja se on kipeä. maha ON iso ja turvonnu. molemmin puolin ala mahaa repii ja nipistää ja jomottaa jne.. oon yrittäny tuskissani siivoilla täällä tänää ja aina välillä puota polvilleni maahan ku ottaa mahaan niin kipeää. kivut on vaa hetkellisiä ja yhtäkkisiä. että näillä mennään..
 
Täällä neidin synttärit part 1 vietetty:heart:. Huomenna jatkuu sukulaisille. Tänää oli siis vuorossa lapsikaverit:D.

:attn:Kertokaahan, miul eilen koski alavatsaa tai se oli erilaista kipua, ku yleensä, masun vasempaa puolta repi ja vessassa käyessä tuntu alavatsassa ja tänä iltan on masu aika pallo:O. Aattelin vaan, et oisko kiinnittymiskipua, ku luulen et ovis oli viikonloppuna tai alkuviikosta ni onks kiinnittyminen muutaman päivän päästä oviksesta vai?!?!?! Tietty elättelen turhia toiveita, mut...

Plussatuulia!
 
Ärsyttää! Kirjoittelin tänne aiemmin vaivalla, kun sivut tökki muutenkin ja sitten se kaikki katosi kun lähetin. Tää on tosiaan niin beta versio! Yleensä copy-pasteen etukäteen, mut nyt tietty unohdin... Noh, laitan nyt vaan päällimmäiset...

Miuski
, toi xx-lista on just hyvä status mulle nyt! Kiitos! =)

Rixutin, r-testi näyttää siis yhä plussaa. Kyseessä saattaa olla km tai raskaus voi olla väärässä paikassa tai sitten pieni mahdollisuus on normaalistakin raskaudesta, vaikkei mikään siihen viitannut. Kp on vaan miljoona nyt, että sen olisi jo pitänyt näkyä, mutta kaikkihan on vielä mahdollista... Jotenkin tälleen ja tilannetta tarkkaillaan. Nää piinapäivät on jo kestänyt niiiiiiiiiin kauan, että oon jo kasvanut piinalle immuuniksi! :kieh: Tässä vaan ollaan ja odotellaan tulevaa... Ei ole mikään kova ärsytys, vaan otan vastaan mitä tuleman pitää. :) Pääasia, että homma selviää joku päivä. :)

Ei kerkeä nyt enempää... PLUSSAONNEA!!! :heart:
 
Onpas kivaa... mä menin todella ajoissa nukkumaan...tai siis en todella, mut ajoissa ja nyt sitten heräsin todella pirteänä hetki sitten. Nukkumatti on heittänyt nyt kyllä väärän määrän unihiekkaa ja saa mut heti ajattelemaan, että jospa.... koska kuopuksesta mulla oli "oireena" joka öinen klo 03 herääminen ja oli pakko saada lasi mehua ja vähän syötävää.... ja mulla on nyt lasi mehua nenän edessä ja mietin koko ajan, että ottaisko haparia...
 
Dyyni, toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan :heart:

Miuski, mullakin oli kuopusta odottaessa unettomuutta, söin ja siivosin sitten keskellä yötä :D

Eilen kirjoitin, että kivut ja limat loppui silloin oletetun oviksen jälkeen niin eilen sitten tulikin kummaa "kipua", paineen tunnetta ja arkuutta alavatsalle, johonkin kohdun paikkeille ja limaakin tuli. Heti nousi toiveet, että olisiko kiinnittyminen, oon aiemmistakin tuntenut kiinnittymisen ja kuopuksesta tuli tilkka vertakin silloin. Kuiteskin pöllyytettiin vähän peittoja jos se olikin myöhäinen ovis vaikka outo olis jos se oli. Jännittää!! Menis nyt aika nopeemmin :)
 
Mulla oli kans tuossa jossakin vaiheessa sellainen kipuilu ja alavatsa oli pari päivää todella kosketusarka Rixutin. Siihen ei siis ulkoapäin voinut koskea ilman ihme kipua.

Taidan masentua taas.... alkoi repimään alamahaa ja mun tekee mieli kahvia jota meinaan keittää toisen kupillisen jo tähän ketutukseen....
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Mä olen ollut vähän hiljaisena nyt, käyn kyllä päivittäin lukemassa teidän juttuja, mutta jotenkin niin turhautunut olo ollut nyt, etten ole saanut aikaiseksi kommentoitua..

Eli täällä ei vieläkään menkkoja, 2 viikkoa viimeisestä oudosta vuodosta ja viikolla taas oli kovia menkkakipuja, kuvottaa vähän väliä ja päätä särkee harva se päivä. Tein taas negatestinkin mutta tiesin odottaa sitä, koska olo ei kuitenkaan ole yhtään raskautunut, you know? Mulla oli molempien kanssa sellainen tieto tuolla takaraivossa että plussa tulee.

Eli mulla on hormonit vaan umpisekaisin. Se mikä turhauttaa on se, kun haluaisi aloittaa kunnon yrityksen jo, nyt kun ei ole mitään hajua kierrosta, ovulaatiosta yms....

Jotain toivoa loi se, että nyt on muutaman päivän aikana ollut *limaisempaa* aikaa, ei merkittävästi, mutta niin, että on pistänyt merkille. Tuli tuota eilen puuhasteltuakin sitten, koska nyt on olo sellainen että se ovis olisikin ihan kulman takana. Joten niitä plussatuulia saa ainakin tänne puhaltaa!!

Myös mieltä vetänyt harmaaksi se, että eilen lääkärissä mun toisesta rinnasta löytyi epämääräisiä möhkyröitä... olen torstaina menossa rintojen ultraan. Huomasin jo muutama kuukausi sitten kyhmyt, mutta ajattelin että ihan normaalia ollakin vähän möhkyröitä, kun raskauksia ja imetyksiä takana, enkä halua olla hysteerinen tyyppi tälläisten asioiden kanssa. Mutta nyt sitten alkanut oikea rinta kipuilemaan, tuntuu painontunnetta ja viiltelyä, joten sitten pelästyin ja menin samantien yksityiselle. lääkäri kyllä lohdutteli, että ei tunnu että olisi jotain paha-laatuista ja olen vielä niin nuorikin, epäili ennemmin kystia tms.... mutta torstaina se sitten selviää. Ja tietysti se nyt mietityttääkin.

Pahoittelut oma-napaisuudesta!!! Ja nari-narivalituksesta, mutta tänne on niin helppo avautua kun ei viitsi omia läheisiä turhaan pelotella ja meilläkään ei vauva yrityksestä tiedä kukaan...

Lupaan seuraavan tekstin olevan positiivisempi :)
 

Yhteistyössä