*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

sporty: ja miksei muutkin.... negan testasin eli ei plussapalloa mulle synttärilahjaksi.... pah!

Ja menkkamaiset oireet sen kuin lisääntyvät joten taitaa olla kohta se kp 1...taas......kerran...... mur :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Miuski, hyvää syntymäpäivää!!!!! :flower:=) Ei kaikkea hyvää kerralla... Tänään synttärit, joten huomenna tai ylihuomenna on sitten plussan paikka! =)

Mymosalla oli ainakin noita hienoja hymiöitä! Mistäs oot ne repässy? Ei mulla ainakaan ole tollaisia tässä listassa! Minäkin haluan! :cool:

Muumi82, toivotaan että kaikki jälkitarkatuksessa on ok ja pääsette pian jatkamaan yritystä!!! =)

Sporty ja muut loppukiertolaiset... Kellään täällä ei ole vielä niin paljon kiertopäiviä, että teillä olisi mitään oikeutta luopua toivosta plussaan! Se on täällä jokaiselle vielä mahdollinen ja onhan se mahdollinen vaikka olisi kp 1000! Ihmeiden aika ole ohi! Minäkin toivon aina lottovoittoa, vaikka se onkin aika epätodennäköistä ottaen vielä huomioon senkin, etten edes lottoa! :LOL: Aina saa haaveilla... Tai okei... Mun kohdalla jonnekin pitäisi laittaa se raja... :xmas:

PLUSSAONNEA!!!!!!!! ++++++++++++
 
Voihan meitä...pidi pienen tietoisen tauon...jotenkin se nega vei fiilikset... mutta nyt uudella puhdilla =) Miulle oli perhe laittanu upeat yllätys kolmekymppiset lauantaiks joten oikein hyvä etten ollut raskautunut:LOL: Mie en nyt jaksanu lukea kaikki sivuja mut huomenna palaan ja luen ne ihan ajatuksella =)
 
Miuski00: Hyvää syntymäpäivää!

Lueskelen täällä tositoimiin pääsyä odotellessa teidän kuulumisia. Hyviä oireita on jo useammalla. Tsemppiä piinapäiviin! Eiköhän niitä plussia ala sadella ihan lähipäivinä :)

).( Keskeytyksestä on nyt aikaa 25 päivää. Tänään alkoi taas kovat kivut alavatsalla. Näitä on ollut aina välillä ja olen ollut melko huolissani onkohan kaikki tullut ulos silloin tai onko joku tulehdus tms. No nyt sitten päätin jo, että heti aamulla soitan sairaalaan. En kestä enää odottaa paria viikkoa siihen jälkitarkastukseen. Pari tuntia meni ja kivut katosivat. Samalla alkoi ihan kunnon verinen vuoto. Kunnon jälkivuoto mulla loppui 1,5 viikkoa sitten ja sen jälkeen on ollut hieman verestävää ovismaista limaa. En enää ymmärrä mitään... Ei kai tää voi olla vielä menkat??? Yleensä kierto on ollut 30 päivää tai ylikin. Vai onko tosiaan joku tulehdus tms. mikä tätä aiheuttaa... Olen ihan pihalla. Ei kai tässä auta kuin soittaa sinne sairaalaan ja pyytää ultrausta. Hermot ei kestä enää tätä pähkäilyä ja huolta. En vielä laske tätä kp 1 ennen kuin näen jatkuuko vuoto ja onko tosiaan paikat palautuneet niinkuin pitäisi.... huokaus :confused:
 
vielä vähän ennen untenmaita :) kävin tänää pikapikaa ottaas sen papan ku nyt ei tuu verta vaan edelleen sitä paksua limaa. neuvola täti kehu että vaikea ottaa kun on tuo kohdun suu nyt niin yläällä ja piilos :confused: mutta sai sitte kuitenki otettua ja otti hiiva ja tulehus kokeen kans samalla. toivottavasti ei ois nois mitää. uus lääkäri on jo tällä viikolla koska n-tätin mielestä mun "vaivani" on jo kiireellinen. maha on todella iso jo ja tätsyn mielestä ei todellakaan mikää normaali!!
tissit on erittäin kipeät ja vessas oon hypänny tänää jatkuvalla syötöllä : / voi kun tää nyt olis jo sitä mitä pitääkin!!!! :rolleyes:
 
m0308: Mä olin kans tos keväämmällä kaiken maailman kokeissa, kun menkat vaan ei alkanu ja oli oireita ja turvotusta ja kipuja ja lopulta sitten diagnodoitiin römpsätulehdus johon antibiootit. Mun gyne ei meinannut uskoa etten ole raskaana vaan pisti pariinkin kertaan r-testiä tekemähän. Mä niin toivon, että sulta löytyy se plussapallo mitä mä en saanut!!!

Ja mä olen ylpeä itsestäni: En testannut aamulla!!! Meinaan odottaa suoraan muutaman päivän ja jos ei mitään ilmene niin sitten uutta testiä kehiin....
 
mymosa
Huomenta.. hmm... missäs hiton piilossa ne meidän tän kuun plussat on.. höh..

Heh, noi mun hymiöt on siitä yhdestä linkistä minkä miuski linkitti vissiin elokuun ketjuun, sieltä löytyy vaikka ja mitä :)

Eilen ja pikkasen tänäänkin on krampannu mahaa, alamahaa. Ihan ku ois mahatauti kramppeja, mutta 100x lievempänä.. eikä oksuta tai muutenkaan ole maha sen kummemmin sekaisin. Mitä lie?
 
Ihan pakko jakaa mun viime öinen PAINAJAINEN!!!

Mä istuin olkkarin lattialla ja kaivoin epilaattorin esille. Pistin seinään, kun mulla on sellainen verkkovirralla käyvä versio, hyvä onkin! No nostin joogahousujen(ei, älkää pelästykö, mä en todellakaan harrasta sitä oikeasti, sain vain siskolta sen vanhat housut) ja silitin säärtä. Aloin sitten epiloimaan ja kaikki lapset istu ympärillä. Mä ihmettelin, kun ei nipistele tms. ja hokasin, et mulla on sellainen koirankarvamainen määrä 1,5cm mittaisia ihan blondeja karvoja jalat täynnä ja epilaattori ei saa niistä kiinni. Mä otin paniikissa kynsisakset ja aloin leikkaamaan tupsu kerrallaan niitä lyhyemmiks, mut ei ohentunut mistään eikä ollenkaan ja aloin kirkumaan silleen kauhuleffamaisesti ja kas, heräsin... Se oli KAMALA uni!!!!
 
Nyt on tätin vierailu päättymyt ja jaksan taas innostua täällä notkumisesta =) Kaikki luin ja ikäväkseni plussat uupui... josko se tästä :)
Mie olin hieman ihmeissäni negasta kun rinnat oli tosisaan puolet kierrosta tosi hellänä... hieman mietityttää onko nuo miun nuo joka kerta kovenevat kuukautiskivut este raskautumiselle. Ensimmäiset kullanjyvät on tullu melkeinpä kuin itsestään ni nyt sitten jännittää....
 
KHJ
Hello everybody!!
Täällä kp 25/28 ja menkkaränkkä oireet lisääntyy,kuten jo aavistelinkin!:mad:
Plussa rintamalla on tosiaan ollut hiljaista,polkaistaaanpa nyt kunnolla uusi putki päälle!

Vähän kyllä jo etukäteen aateltuna harmittaa,mutta peli ei ole pelattu ennen kuin läski täti laulaa:LOL:

Paljon plussa puhureita!!
 
Tarvitsee mennä laittamaan ruokaa, joten laitan ihan pikaisesti tämän infon tänne...

Mun navan tilanne on nyt sitten vihdoin & viimein selvinnyt. Huoh. Mitä ilmeisimmin on nyt todettu, että kyllä vain, kaiken kumman jälkeen, minä ihan oikeasti olenkin raskaana. :) Viikkoja on paaaljon vähemmän kuin pitäisi, mutta siis kaikista epäilyistä, vuodoista, sun muusta huolimatta, kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. Olen niin onnellinen. :heart: Tämä siis on se plussa, jonka testasin 27.8, eli mut voi siis vielä laittaa elokuun plussanneisiin. Tuntuu, että pitäisi itkeä vaan onnesta. :':)heart:

PLUSSAONNEA KAMALASTI MUILLEKIN!!!!!!!!!!!! ++++++++++++
 
En ole eläissäni ollut näin väsynyt!!!!! Ellei siis lasketa vauva-aikaa ja varsinkin kuopuksen joka oli yhtä helvettiä... mut tää flunssa imee kaiken musta. Meinasin pyörtyä 2 kertaa pelkästään kaupassa käymällä ja en jaksanut lämmittää itelleni ruokaa joten vedin kylmää maksalaatikkoa suoraan rasiasta. Nyt menen kyllä nukkumaan sanoi kuka mitä tahansa...
 
Kiitos onnitteluista! Nyt kaikki rynnitään isolla porukalla toukokuun odottajiin! :attn: :cool:

Varoitus muuten etukäteen... Mul on ollu aikomus muuttaa mun nikkii jo hetken, mut en oo saanu aikaseks ja ajattelin, et no sit ku onnistun plussaa, ni voisin tehdä sen... Saattaa nikki tässä siis lähiaikoina muuttua, kunhan saan aikaiseksi... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä