*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Upeaa dyyni:flower::heart:! Oikein paljon onnea plussan johdosta:heart:. Tää piristi. Toivottavasti me muutkin tullaan mahollisimman pian perässä, mut ei kyl enää keretä toukokuisiin:(, mut josko kesäkuisiin tai heinäkuisiin:D. Jotendyyni:wave: ja tervemenoa odottajiin!

Omaa napaa: Miulla on tänää ollu lämpöä 37,3 ja äskön ku mittasin ni oli 37,4: /. Oisko nää raskautumisen oireita:rolleyes:. En uskalla toivoa liikoja, mut vähän on jo käyny mielessä, et jospa ois pullat uunissa:), ku tänääkin on vatsaa juilinu ja vähän on nuhanen olo ja sama oli tos kuopuksestakin. Ku plussasin ni olin pari päivää flunssan takia sairaslomalla. Jokuhan tos aikasemmin sano, et vastustuskyky heikkenee ku raskautuu. En tiiä, taian vaa toivoa liikoja ja kuvitella:|, mut en hitto vieköön, sori kiroilu, kyl kuvittele näitä oireita.

Ja Miuski00 miustakin tuo kuulostaa, et sie oot raskaana:D. Plussatuulia!
 
Paljon onnea Dyyni! :flower: Ihana uutinen!

Nepula, täällä ollaan samassa jamassa.. Kp nyt 34 eikä menkkoja näy ja nega testattu eilen. Ikinä ei ole ollut näin pitkä kierto. Sais vuoto jo alkaa jos kerran on tullakseen, niin pääsisi uuteen yritykseen.

Miuski siirtyy varmaan kohta plussanneisiin, ihan varmasti. Mitäs me sitten tehdään, niin hienosti on Miuski hoitanut palstan päivittäjän hommat. :flower: Kiitos siitä! Vaikka sinun menetys tältä palstalta oiskin melkoinen, niin silti sormet ja varpaat pystyssä että sen plussan tästä kierrosta saat.

hieman liian aikaisin lähti viesti.. Piti lopuksi vielä toivotella jokaiselle PALJON PLUSSATUULIA
 
Viimeksi muokattu:
Onnea paljon plussasta :heart:

Kävin lukemassa vanhaa pinoa (toukokuu) ja mulla juuri samat oireet ja samoina päivinä ku sillonki.
Nyt todellaki suuresti toivon että se plussa tulee.
Alamaha turvonnu ja juilii sillain hassusti, rinnat arat ja tulee maitopisaroita.

Suru tulee jos ei plussaa tule....
 
Dyynille: :flower::flower::flower: Toivottavasti vedät imussa paljon porukkaa odottajiin. Plussa tuulia kaikille ja vielä kerran onnea Dyynille!

ON: Mitä tämä on! Kertokaa viisaammat! Keskiviikkona, oliskohan ollut kp 15 juili ja repi ja nippaili mahaa ihan pirusti ja tänään kp 21 vihloo tuohon häpyluun taakse ja vähän ylemmäs. Tuota keskivikkoa epäilen ovikseksi, mutta kun juili mahaa muinakin päivinä, niin en tiedä. Ja mitä ihmettä tää tämän päiväinen on?: /

Ja nyt niitä plussia sitten kehiin, jookos! :wave:
 
Voi teitä mitä zemppausta, kiitos! :)

Plussauutisia odottelen nyt muutamastakin suunnasta. Tämän aamuinen nega latisti oman mielialan aika radikaalisti, mutta toivoa kuitenkin on vielä, tiedän ;)

Mies sai eilen kunnon naurut mun kustannuksella. Mä sain parit niin hysteeriset itkukohtaukset, aiheita en kehtaa edes kertoa, että toisella kerralla siihen yhdistyi naurukohtaus ja loppua ei näkynyt. Kolmevuotias oli aivan ihmeissään ja kyseli, että olenko mä surullinen ja kun vastasin, että en niin ihmetteli et miks mä sitten itken. No mä selitin et olen niin iloinen muiden ihmisten puolesta, että se itkettää ja poika pyöritti silmiään ja totes vaan et okei..... ja jatkoi telkkarin katsomista :LOL:
 
mymosa
Pikaisesti tässä omaa napaa tuijottaen, eilen aivastaessa repi tositosi kovaa tuonne vasemmalle sivulle :( Mahaa kramppaa edelleen ja tänä aamuna kyykistyin sitomaan muksun kengännauhat ja ylös noustessa meinas lentää laatta. Huoh, paha olo on ollut aina ennen menkkojen alkua :(

En tiiä pitäiskö tänään vielä testailla vai testaisko vasta lauantaina, ku sillo on kp24 ja dpo13 tai 8.
 
mymosa: :hug: ja toivotaan!! Mulla oli tosi kovia repimiskipuja esikoisesta, kuopuksesta en muista et oliko....

Mä itse yritän sinnitellä etten tekis enää testejä. Pari olis kaapissa vielä, mutta jos ei tänään sitä plussaa tullut niin jotenkin en jaksa...
 
Hurjasti onnea dyyni:lle, tervemenoa toukokuisiin!!!! :flower:

Asiallinen katoamisilmoitus :LOL: josko tuolla alkais nuo plussat löytämään tiensä tähänkin pinoon :)

Itse testasin taas eilen :)headwall: tyhmä-minä!!!!!) negan siis tietty... muka-oireita kehittelen, ja teki niin mieleni testata taas tänään, mut hillitsin itseni ja olin testaamatta, toivottavasti jaksaisin nyt odotella ainakin sinne perjantaille, jolloin pitäis menkkojen alkaa, ei kuluis turhaan testiä... luulen kyllä että huomenna on taas tikku kourassa kääntelemässä sitä eri valossa.... josko nyt jossain kulmassa jotain näkisi.... Tää on kyllä tosi piinaavaa!!!!

Miksei sitä voi uskoa tosiasioita, että jos on todennäköisesti jäänyt ovuloimatta, niin miksi sitten vieläkin elättelee toiveita ja testailee täällä negoja ihan omaksi kiusakseen!!! :kieh: Miehelle en ole edes sanonut testeistä mitään (ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen on tipahtanut kärryiltä mun kierron suhteen :) ) se sanoo testeistä muutenkin, et on turhia, kun näkee sen sit jos jää menkat tulematta... niinhän se tietty on... toista odottaessa en testannut lainkaan... nyt olenkin sitten tuhlannut noita testejä senkin edestä :LOL:
 
Ei apua! Mä en halua jättää teitä tänne puolelle! Teidän on nyt plussattava saman tien, & vaikkei kaikki kerkeäisikään toukokuisiin, niin siellähän taisi olla joku kolmatta odottavien ketju, kun kävin joskus aikoja sitten jo kurkkimassa. =)

Mähän sanoin, etten voi ottaa toukokuulle la:ta ja sinnehän se sitten kuitenkin tuli! :LOL: En voinu ite oikeen mitenkään vaikuttaa tähän. No, se päivämäärä, johon la sijoittuu, ei luultavasti tule olemaan nyt kuitenkaan niin paha... Jotain suuntaa antavaa on laskettu, mutta sitä yritetään määrittää tarkemmin, kun raskaus etenee.

Siis teillä on oikeasti nyt niin lupaavia raskausoireita, etten voi uskoa ettettekö muka plussaisi! :heart:

MimSe, en voi käsittää, että olet oikeasti jättänyt tokan kohdalla testaamatta! Tekivätkö neuvolassa edes mitään varmistustestiä?

Joo... Mä häippäsen täältä ihan kohta... En jotenkin saa vain aikaiseksi mentyä lukemaan noita odotusjuttuja vielä... Jotenkin sitä vaan ennemmin klikkailee itsensä tänne tottumuksesta tai jostain. =) Kiitos vielä teille ihanaisille kaikesta! :kiss:
 
Älähän mitä miulla on ollu kauheasti pahoinvointia jonka tiedän johtuvan niskoista mutta silti kävin varuilta testin ja voitte vaan kuvitella mikä sen tulos :LOL::LOL: mutta oli ihan pakko sulkea se mahdollisuus pois. Hienoja kiinnittymis oireita yllä toivotaan ++++
 
eivät neuvolassa varmentaneet raskautta mitenkään :) aikaa varatessani sanoin, että edellisistä menkoista ei päivämäärää muistissa, mutta ovulaatio oli 2.1 :D kyseli testistä ja sanoin, että en ole tehnyt... Tuosta o-päivästä sit laskettiin se 14 päivää taaksepäin ja sai terkkarikin mielenrauhan :D

ja sit vielä oireista piti aiemmassa viestissä mainita... Tää on niin tyhmää kehitellä näitä oireita näillä kiertopäivillä kun edellisistä raskauksista oireet ovat alkaneet vasta rv 7-8... Nyt vaan tarkkailee omaa kehoa ja tuntemuksia niin tarkkaan ja jokainen pienikin poikkeavuus on heti r-oire... Anteeksi valivaii, toivottavasti palaan paremmalla mielellä ensi kerralla :ashamed:
 
eivät neuvolassa varmentaneet raskautta mitenkään :) aikaa varatessani sanoin, että edellisistä menkoista ei päivämäärää muistissa, mutta ovulaatio oli 2.1 :D kyseli testistä ja sanoin, että en ole tehnyt... Tuosta o-päivästä sit laskettiin se 14 päivää taaksepäin ja sai terkkarikin mielenrauhan :D

ja sit vielä oireista piti aiemmassa viestissä mainita... Tää on niin tyhmää kehitellä näitä oireita näillä kiertopäivillä kun aiemmista raskauksista oireet ovat alkaneet vasta rv 7-8... Anteeksi valivali, toivottavasti palailen ensikerralla paremmalla mielellä :ashamed:
 
Mymosa: mä täällä aloitin jo tikuttelemaan ovista.... Ja aikas vahvoja viivoja noilla Wondfon testeillä saa aikaan ilman ovistakin... Viime kierrossa siis ovis+ oli vasta kp 29 ja nyt mulla on aika värikästä noilla uusilla Wondfoilla jo kp 11. Kiva että jotain näkyy, mutta aikas outoja... Pää on kipeä TAAS, joten mietin, että olisko mulla aikainen ovis tulossa tässä kuussa... Jos parin päivän päästä oliskin jo tummempaa.



Anteeksi kauheasti, mutta pyyhin käteni tuohon talouspaperiin ja siinä on tuolla alapuolella kanan marinaadia, ei kusta :ashamed::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon Onnea plussasta Dyyni :flower::heart:

(.): Olin pongaavina oviksen eilen, harmi kun ei uskaltanut käyttää tilaisuutta hyväkseen:D
Mutta tämä on aikas hyvä merkki tulevaisuutta varten!! Eli todella voi olla nyt niin että kaikki olisi kunnossa, vihdoin ja viimein =) Viikon päästä tuo asia sitten varmistuu!!!
 
Viimeksi muokattu:
mä aattelin huomen aamuna testata sen vanhan tutun negan taas. on se uus lääkärikin huomaan niin ois kiva tietää ennen sitä mikä on tulos. no kuiteski nega.....
oireita tällä hetkellä: tissi kipu ja turvotus,nii ja kutitus. maha on niinkuin ois nielassu rantapallon. alamaha on "kuplinu" jo muutaman päivän. en oo pystyny nukkumaan mahallaan ollenkaan ku sitä niin kutitteloo :D väsyttää ja on aivan kamalan kylmä koko ajan!!! lämmöt kainalosta mitattuna yli 36 astetta.36.2 - 36.4 astetta. kaikki hajut ottaa nenään,siis ihan kaikki. myös ne joita en normaalisti ees huomaa. pissuttaa ihan koko ajan ja se on sellasta eri väristä ku normaalisti. limaa tulee edelleen ja aina vaan. ihan tasan samanlaista ku ovikses ja ehkä vieläkin paksumpaa ja venyvämpää. nii ja maha on tosi kovalla nyt. että tälläsiä tällä hetkellä...:LOL:
 
mymosa
Huldasharks, joo noita testejä saa ihan kunnolla pähkäillä, onko viiva yhtä tumma. Mä otin kuvan suorastani kun kuiva.. Ja sitten noi mitä pidin oviksena, jompikumpi niistä se varmaan oli.. jos oli.. tai jos noista kumpikaan ei ollut ovis, niin johan on tummat negat :D



 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
KHJ
Vätystää.....kopsaan toisesta pinosta

Tänne kurvasi täti sitten ihmeen aikaseen kp 26 tätähän ne jomottelut tiesivät kuten arvelinkin....
Eli mulle vois päivittää kp1/26-28 ja yk2

Ollut raskas päivä joten nyt pehkuihin.

Plussa onnea jännäilijöille!!
 
mä voisin liittyä kans tähän pinoon, 2 poikaa löytyy aiemmin, -05 ja -08, nyt ois tyttö haaveissa :) eilen poistettu kierukka eli kp:t vaikee vielä laskee mut jos noista ns menkoista laskee ni nyt ois sit niinku kp 5. kirjottelen myöhemmin lisää, nyt pitää singota töihin, hauskaa päivää kaikille ja onnea plussan saaneille! :flower:
 

Yhteistyössä