* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

moi,päätin tulla täältä kysymään,etten kiusaa enempää tuota mitäsnyt palstaa:D

ollaan sekstailtu kp 10 ja kp päälle 20,onko mahollista ollaa raskaana? olen siis tehnyt kaksi testiä jotka negoja molemmat viimesimmän tein tuossa keskiviikkona,eli silloin oli jo 5 päivää myöhässä,eikä ole vieläkään alkanut....

en haluis tuhlata rahaa vaikka eihän se halvin testi maksa kuin 7€ apteekin oma.

mutkun tuo asia painaa niin mun mieltäni.

kiitos kaunis jos joku viitsii vastata:flower:
 
Itse ostin s-marketista r-testin joka maksoi noin 5 euroa. Esikoisesta r-testi näytti positiivista kun kuukautiset oli myöhässä noin 7 päivää, silloin testinä oli predictor (muistaakseni). Negan tein silloin jollain apteekin testillä kun menkat oli myöhässä päivän pari.
Tästä nuoremmasta tosiaan ostin s-marketista testin jonka tein muistaakseni kun menkat oli päivän myöhässä, silloin testi näytti todella haalean plussan, joka ei kyllä ollu vielä viikonkaan päästä kovinkaan vahva plussa, ultrassa sit vast uskoin raskauden todeksi kun näin neidin sydämen sykkivän vahvasti:heart:

Nyt haaveilen kolmannesta, tosin en tota kiertoa tiedä kun ei oo kuin yhdet kuukautiset olleet tässä imetyksen aikana. Toki neitikin on vielä pieni..
 
(.) Ei tule heinävauvaa meille :( Raskausoireet loppuivat kuin seinään ja eilen oli jo aikamoiset menkkajomotukset. Vuoto alkoikin viime yönä. Olen nyt vähän pihalla, että oliko jo pieni alku joka ei kestänyt vai mistä on kysymys??? Ei ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa. Tänään siis piti olla vasta kp 26.

Joka tapauksessa saa päivittää kp 1/26-30 (lyhensin nyt tuota kiertoa, kun viimeiset on olleet alle 30 pv). Ei auta muu kuin tähdätä taas uuteen yritykseen.

Parempaa plussaonnea muille lähettelen =)
 
Kun ryhdyttiin kuumeilemaan niin lupasin itselleni etten testaile ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä. Ja mitäpä teen tänään (kp28).... no testaan tietysti negan. :headwall: Että pitää olla malttamaton. Nyt sitten pähkäilen, että pitäiskö edes haamu näkyä jos ois tärpännyt.
 
Iltaa!
Sain lekurilta testien tulokset. Kaikki ok, joten oviskipua tämä on. On se vaan kurjaa, kun koko ajan saa vetää buranaa ja silti ihan tajuton kipu... :| Nyt onneksi helpottaa jo vähän... Toivottavasti ei ensi kuussa ole näin pahaa kipua.
Negaa testanneille: :hug: Toivottavasti ensi kierrossa tärppää!
Ovuloiville: Paljon tsemppiä ja plussatuulia!
Äiti88: kurja juttu... Toivottavasti edes ne menkat pian alkaa, että saa alkaa taas yrityksen! :)
Auts! kisunpentu kiipeilee jaloissa, täytynee mennä toista leikittämään! Huomionkaipuuta.
Hyvät yöt! :wave:
 
NO VIIMEKSHÄN MUL OLI SE varhainen KESKENMENO ja mietein et mitä jos ne alkuviikon raskausoireet olikin vasta ovulaatio oireita ja kipuja??? että jos km olis aiheuttanut kierron viivästymisen?! ainaki tää vähän helpotti mun oloa ku keksin jonkun suht järkevän selityksen:)
 
millä testeillä te ootta saanu noita ovisplussia? voiko oikeasti olla ovikseen viittaavia oireita vaikka testi näyttää koko ajan negaa. tänään siis jälleen ovis - . täs viime viikon aikana on limaillu, lauantai iltana oli vasen munisten kohta oikee vihlovan kipeä ja sunnuntaina polttelu siirty keskelle alamahaa + että oli aivan järkky huono olo koko päivän ja varsinki illan. touhuttu ollaan kyllä koko viikon ,joka toinen ilta ;) että luulis sammakopoikien riittävän. ja mulla ainaki tuloo touhujen jäläkeen vielä kahen päivänki päästä (sitä miesten möhönää) pihalle :x
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei!
Tänne on tänä aamuna kurvannu TÄTI :'(, niin kun täällä kuuluu sanottavan! :D
Eli siis nyt 30, onko hieman sekasin tän rouvan kierrot:whistle: Viimeksi oli 37 ja normisti 26 heh heh. Yritäppä siinä sitte kattella tärppipäiviä. Ei voi, ei. Täytyy siis mennä tjot periaatteella. Tasottuukohan nää koskaan.? Mikähän näitä heittelee?
Toisaalta tympäsee, mut toisaalta ei..
Oon ollu ihan sikaväsyny, kuopus valvottanu. Se kun alkaa vasta pikku hiljaa oppimaan, et yöllä nukutaan eikä huueta kurkku suorana. Neuvolasta apua hommasivat ja tännään saan sitä ekan kerran kaksi tuntia. Mennee varmaan tutustuessa, mut ens kerran kyllä jo huilaan. =)
Pakko kertoa vielä, et meillä on pakkokin edetä tjot periaatteella tässä kolmoshaaveessa.. mieheni on sairatanu syövän ja sen takia meille ei välttämättä saada enää vauvaa vaikka kuin haluttais. :|
Toivotaan kuitenkin plussatuulia kaikille!!
 
KHJ
Heipat!

Miuski: minut voisit kun kerkeet lisätä taas tähän pinoon. Pikkuisemme ei jaksanyt kyydissä pysyä ja km tapahtui 8+2 viikolla :'( . Nyt yritän vain ajatuksia kasata ja miettiä mitä nyt. Mutta voisin taas tänne välillä ehkä kirjoitella jos siltä tuntuu.

Tsemppiä kaikille uusille ja vanhoillekin tutuille yritykseen!!:heart:
 
KHJ: osaanotot :hug:

On se kurjaa kun eka yrittää ja toivoo sitten tärppää ja yhä toivoo ja sitten kaikki taas romahtaa.
Fiilikset ei oo vielä suuntaan eikä toiseen...kp 8 siis vasta menossa...luojalle kiitos että aika nykyään lentää joten ovis on jo melkein kohta =) toivottavasti testien kanssa onnistun ja sillä hieman valoa tähän yritykseen.
 
Tervehdys!
m0308 mä sain viime kierrossa ovisplussan cb:n digillä ja kyllä se tuntunkin :D Tässä kierrossa ajattelin käyttää viimeiset mitä viime kierrosta jäi.

KHJ suuri:hug: Ikävää ettei pieni jaksanut.

Meillä mies öähti tänä aamuna työmatkalle ja kotiutuu perjantaina. Ovis on pe-la, testaan vielä vaikka viime kierrossa sitä ei voinut olla huomaamatta ;) Viikonloppu jo käytettiin talletuksiin, vaikka tuskin niistä apuja on... Pe kun pääsee vasta seuraavan kerran. Tänään tilasin valmiiksi cb digi r-testin niin voi sitten testata ;) Meillä kun olisi kahdenkeskinen hotellireissu tulossa juuri menkkojen ei-alkamispäivälle ;) niin haluun tietää ennen sitä. Samanlaisen rätti-shown kanssa, mitä viimeksi oli, ei ole kiva olla hotellissa. Mielummin sitten vaan kotona...
 
KHJ:tosi kurja juttu. Otan osaa.
Äpyli: voi voi! Onnea uuteen kiertoon ja paljon plussatuulia.
Mulla on tosiaan ne oviskivut loppu, mutta nyt ihmeesti kehittelen raskausoireita... :O Siis oksettaa, tissit sattuu, kahvin haju eto... :whistle: Luultavasti kuvittelua... Kaipa ne menkat viikon sisällä alkaa... :confused:
 
KHJ Otan osaa :hug:

ja pahoittelut tädin riivaamille!
Neamma päätit sit alottaa ajoissa oireilut ;)

Huomenna pitäs mulla menkat alkaa, ihan normaalit tuntemuksen on sen suhteen : / Pieni toivon kipinä heräs kun alko yhtäkkiä maistuu veri suussa tänään, vaikka pitäs kyllä ikenet olla kunnossa. Ja niitä ihania repäisykipuja ollu muutamana päivänä, joskus oviksen aikaan on ollu samantapaista. Mut yritän asennoitua että huomenna saa taas kaivaa kupin esiin ja nöyrtyä :| Mut JOS ei huomenna ala, ei peli ole vielä menetetty, voi alkaa ihan hyvin kyllä vielä keskiviikkonakin olematta mitenkään erikoista. :stick:
Yllättävän rauhallisesti oon ottanu nyt tän loppu kierron, oon toki palstaa lueskellut ahkerasti :whistle: mut yleensä alkaa hyvissä ajoin jo testit poltella näpeissä, nyt en oo edes ajatellu testaamista! :O Yks tuolla olis jemmassa vielä, toivottavasti tarviin sitä ;)

Mukavaa alkuviikkoa kaikille! :)
 
ÄÄNIMERKKIÄ kaipaisin seuraavilta:

  • kolmannen haaveilija ..... kp 65/28-30 ................ yk 0 -XX -XX
  • Niisku-Rouva ................... kp 52/30-32 ................ yk 2 -XX -XX
  • HelinäKeiju10 ................... kp 52/?? .................... yk 2 -06 -08

KHJ otan osaa! Meilläkin nyt km:n jälkeinen kierto menossa joten voin sanoa, että lähes tiedän miltä tuntuu jollakin osa-alueella. :hug: ja annas taas tietoja mitä laitetaan tuonne jos haluat lisättävän. Laitetaanko yk 0 nyt niin saa tasoittua tämän kierron ajan vai onko heti yritystä?

Äpylille :hug: Laitanko sulle kierron pituuteen päiviä lisää?

).( Eipä kummoisia. Menkkoja odotellessa siis. Tänään koululle kera kupin ja siteiden niin ei pääse ainakaan sitten "yllättämään". Onneksi mun laukuissa on aina vähän "ylimääräistä" tilaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä pähkäilen sitä olematonta vuotoa joka oli tossa viime kuun lopussa, olikohan ne menkat vai ei. No odotellaan ja tutkaillaan mitä tuleman pitää. Eipä tuolla pikku kolmosella nyt niin kamalan kiire oo, ainakaan vielä=)

:hug: kaikille joille täti on kaartanut nurkan takaa paikalle ja myös niille joiden pikkuinen ei ole jaksanut kyydissä pysyä
 
KHJ
Kiitos kaikille!!

Miuski: yritystä ei ole,jotenkin niin sekava olo,niin kuin varmaan tiedät. Mut voit laittaa et yk0 ja kp ? ja lapsosethan oli tyttö -03 ja tyttö-06.Onneks ne on potkimassa eteenpäin =)

Mut tsemppiä kaikille teille jotka yritätte,luen mielellään teidän juttuja. jospa se kuume sieltä itsellekin joku päivä nousee :)
 
KHJ :hug: oon niin pahoillani :'(
täällä vissiin meni taas kierto harakoille. ei tullu ovis + ollenkaan. pupuiltu on yli viikon ajan joka toinen päivä, mutta turhaa vissiin. tänää tullu paksua,sitkeetä limaa ja alamaha on kipeä ja tosi turvonnu. tissitkin alkaa vissiin taas kipuileen. luin jostakin että pms oireet alkaa noin 10 päivää ennen menkkoja,eli... tietää mitä taas on tulossa. vitun kipeät ja vuotavat kuukautiset :( en tykkää!
ens kierros tuskin ainakaan tuloo ovista ku pitäs ovuloida tuo oikee puoli missä on se kasvain. taitaapi jatkua ens vuoden puolella tää meijjän yritys. MUTTA muille parempaa onnea :heart:
 
moikka vaan kaikille. Onnea niille jotka plussannu,
osanotto keskenmenolle. ikävää että pitkän tai lyhyenki odotuksen jälkeen menee sit kesken.

Itsellä ei mitään kummempii tuntemuksi yks päivä jomotti selköö ja mahaan aika mahtavasti liekö sit ollu se ovis sillo en oo joutanu hirveeti ees miettii ku kaikkee hässäkkää ollu kuous on tehny syömälakon ja esikoisella menossa jokin ihme uhma tai jotain ku ei meinaa uskoo mitään ja kiukkuilee paljon.

Onko muilla tälläsii tunteita pinnassa: ? siis välillä odotan kovasti sitä eetä saan plussan testiin ja että tärppäis vaan heti sit toisena päivänä onki että vois alkaa viel menkat että ei tärppäis viel tässä kierrossa. kait se on jotain silti kyllä vauvan viel haluun kun toi kuopus ei oo kohta enää vauva vaan taapero kävelee jo tukea vasten..

OOn yrittänhy lenkkeillä paljon että kunto kasvaa mutta olen niin herkku perse että makea ja etenki suklaa maistuu.. en sillä ole painoa tarkkaillu entiset vaatteet viel mahtuu päälle. Mutta plussa tuulia meille kaikille sitten..
 

Yhteistyössä