Pettunia, voi kun sulla on jännää, mä lähetän sulle täältä puhtaita tuulia, ei punaisia ollenkaan!
Sunflower, ihanasti sulla lähteny senttejä!! Toivotaan, ettei verta näkyisi
Kultakurkku, voi, onpa ihana uutinen sun ystävällä
Mikäpä oliskaa sen ihanempaa ku odottaa vauvoja yhtäaikaa. Onnea yritykseen. Mä nyt uutena kysyn et kuinka kauan sulla on ollu menkat tulematta? Kannattaahan se mennä sit lääkärin puheille jos ei muuten ala.
Mua alko tänään jännittää ihan hulluna
Siis silleen, et mitä jos meille oikeasti tuleeki vauva!? Oi voi, suunnittelin vauvanvaatelipaston paikkaa ja millasen pinnasängyn hommais. Edellisillä ei ole ollu pinnasänkyä, vaan ne on vieressä nukkunu aina. Nyt on kuitenki niin iso makkari et sinne voi laittaa vaikka koristeeksi sen sängyn, jos vauva oliski samaa laatua veljiensä kans ja viihtyy vaan vieressä.
Nyt tuntuu siltä, et olis just oikea aika saada se viimeinen lapsi. Pojat on jo niin isoja, et ne osaa keskenään leikkiä ja touhuta (nytki pihalla puuhaavat jotain tosi jännää poikien juttua
) eivätkä tarttis ihan sellasta hoitoa kuin mitä pienemmät lapset. Enkä nyt tarkota, etteivät tarttis huomiota, vaan sitä et ne osaa jo itse pukea ja syödä jne, tajuatte varmaan.
Eilen tuli mieleen se kemiallinen (siis mä en tiiä oliko se km vai kemiallinen, mut onko sillä niin suurta merkitystä, ulos tuli kumminki varhaisilla viikoilla), ja se, et jos ei olis menny niin, ni kesäkuussa meille tulis vauva... Turha kai se tollasia on miettiä. Koitan nyt keskittyä vaan tähän uuteen "projektiin", niinku miehen kans sitä kutsutaan.