*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

mymosa
Tietääkö kukaan tuleeko wondfon testiin viivanpaikkaa? kuvassa ei mitään näy, kyllä, mutta livenä silmiin sattuu haaleakin haaleampi viiva. Tein tuon saman testin aiemminkin, varmiistaakseni viivanpaikkaa ja silloin ei tullut mitään..

 
mymosa: Minä kyllä näen haalean viivan ainakin! Siitä en kyllä tiedä tuleeko ko. testiin viivanpaikkaa, mutta mielestäni viivassa näkyy aavistus väriä. Mieletöntä! Pidetään peukut pystyssä jotta muutaman päivän päästä näkyisi jo vahvempi viiva!
 
mymosa
Tekisi mieli hymyillä, mutta ei taas tee.. dpo:t on vasta 9 ja 3päivää menkkojen alkuun. Sekä clomien kuuluisuus siitä, että kiinnittyminen ja pysyminen on hankalaa niin :( .. Toki gyne kehui limakalvoja..
 
Tuommosista mullakin lähti nuo haamut, sitten ne vahvistui päivä päivältä. Eilen tein viimisen liuskan kaapista ja vieläkin oli testiviiva vaaleampi kuin kontrolliviiva.

niin piti jatkaa, että toivottavasti Mymosallakin muuttuu ihan vahvaksi plussaksi :)

Kultakurkku 5+2
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Katsellaanhan nyt.. Tänään on sattunut ja nippailut ihan tajuttomasti alamahaan ja sivuille..

Koetan ajatella, et toi on vaan joku viallinen testi, ettei liikaa toiveet nouse.
 
Kyllä minä näen ainakin tuossa wondfo:n testissä mymosalla haamun! Varovaiset onnittelut...:)

Voi kun pääsisi itsekin pian testailemaan... Tilasin raskauskeijusta ovistestejä ja raskaustestejä pinon. Hullua kai se on jo ekalla yrityskerralla alkaa tikuttamaan, mutta viimeksi raskautuessani tikuista oli apua. Mulla taitaa olla hieman normaalia myöhäisempi ovis.

Plussatuulia kaikille! :wave:
 
mymosa
mulla on ihan hirvee flunssa päällä :( niskaa koskee ja pää on ihan pehmennyt :D poskionteloihin sattuu. En vaan uskalla ottaa panadolia, vaikka kohta varmaan pakko ottaa.
Meillä on huomenna esitys ja en uskalla sielläkään tanssia täysillä, kun eilen jo alko nippailee enemmän mahaan..

Pitihän se tilata cb:n digitestikin, jos sen sitten ens viikolla tekee.. jos on tarvetta tehdä, ettei menkat ala. Ajattelin, jos nyt ois pari päivää ihan testaamatta ja kattois su tai ma aamuna mihin viivat kallistuu.. on tuolla vielä jokunen testi, davidin 25 ja 10, sekä wondfoa.

kiva, että te ootte täällä tsemppaamassa, kun en todellakaan ajatellut kertoa miehelle ennenkuin siinä digissä tosiaan lukee, että raskaana :) vaikka mieli tekis..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa En mäkään sanonut viivoista mitään miehelle (muistaakseni) vaan menin suoran digin kanssa josta ei voinut erehtyä :D kp 26/28 oli aika hailakat viivat (just ja just näki), kp 28/28 oli selvemmät viivat ja 30/28 digi sanoi 2-3 viikkoa. (jos nyt muistan noi päivät oikein...)
 
En ehtinyt vielä kovin paljon teidän kuulumisia lukea, mutta...

mymosalle huuuuuurjan paljon onnea plussasta!!!! :hug: :heart: Toivottavasti pitkä kivikkoinen odotuksen odotus palkitaan nyt sillä pysyvällä plussalla! b:)d

Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 13 :(

Vaikka tämä oli jälleen kerran ihan odotettavissa, tuntuu se silti pahalta. Olen pysytellyt pois täältä tämän kierron ja taidan jatkaa taukoa vielä seuraavankin kierron. Näin olen saanut tämän asian välillä ihan kokonaan pois mielestä eikä yrittäminen ole tuntunut niin pakkopullalta. Tuskin meillä tärppää kuitenkaan ilman hoitoja ja siihen on vielä matkaa. Syyskuun lopulla on se ensimmäinen käynti kunnallisella. Saa nähdä koska IVF:ään asti päästään...

Nyt koitan keskittyä töihin ja pudottelen kiloja karppaillen. Kolmas viikko menossa ja miltei 3kg jo pudonnut (pelkällä ruokavalion muutoksella) :)

Plussaonnea kaikille!
 
mymosa
Ihanaa barbamama kuulla sinusta :hug::heart:

Toivottavasti pääsette hoitoihin pian, olet ajatuksissa ollut. Ja kokemuksesta, että palstailun vähentäminen tosiaan vie ajatuksia pois päin.. Mutta toivottavasti tulet aina kuulumisia kertoilemaan :)
 
Mymosa Varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva siitä vahvistuu :heart:

Joku kirjoittikin, että kun vauvayrityksen unohtaa niin tärppää, no se nyt ei meidän historialla pidä paikkaansa, mutta tapahtuu niitä pieniä ihmeitä aina välillä. Meille varhaisultra kertoi pieniä ihmeitä tulevan kaksinkappalein. Aika shokki, mutta molemmat ovat tervetulleita. Lääkärille ja minulle myös tuli kauhea huoli siitä miten raskaus etenee. En ole yhtäkään pystynyt loppun asti "kantamaan" joten kuinka kauan kaksi pysyy mukana. Toki sitä ei auta murehtia etukäteen, mutta riskit on siltikin tiedostettava. Aika näytää miten käy.
Meillä on sukuun tulossa vuoden aikana 4 vauvaa, jos kaikkien kolmen miniän raskaus etenee hyvin loppuun asti. Meidän lapsista ei kyllä vielä kukaan mitään tiedä, kaksi muuta ovat jo tiedossa.
Aurinkoisia loppukesää kaikille :heart:
 
mymosa
Onnea tuplista annastiina :) toivotaan, että molemmat pienet matkassa pysyy ja kehittyy :heart:

Mä salaa toivoin meillekin kaksosia, koska tämä on viimeinen kerta kun vauvahaaveita toteutetaan.. Mutta vallan hyvin kelpaa yksikin, kuhan nyt vain tarraisi kunnolla kiinni ja matkassa pysyisi.
 
Mymosa kyllä tuo plussalta näyttää!!! :heart:

Annastiinakerttuli onnittelut tuplauutisista!!! Ihanaa!

Huldis onnittelut pikkuisesta tytöstä! :heart: Aika menee tosi nopeasti, tuntuu kun vasta vähän aikaa sitten olisit plussannut...! :)

Barbamama:hug: Mukavaa kuulla sinusta pitkästä aikaa! Tsemppiä syyskuun lopun odottamiseen. Hieno pudotus muuten noin lyhyessä ajassa!:)
 
Mymosa varovaiset onnittelut täältäkin! Olit kuulumisia kysellyt, eipä tänne mitään ihmeempiä. Edelleen ollaan ilman puheyhteyttä ja "anoppi" päätti katkasta välit myös. Nyt musta on tehty ihan täysin syyllinen ja se miehen vieraissa käynti olikin ilmeisesti jopa hänen äitinsä mielestä mun vikaa.. Juhannuksen jälkeen on herra kerran käynyt lapsia tapaamassa. Suututtaa ja kiukuttaa, että lasten kautta yrittää jotain kostaa. Pienet kärsii. Meitä yritetään häätää täältä pihalle, mutta virallisesti ei mies kuitenkaan suostu asioista sopimaan. Mulla ei enää oo muita vaihtoehtoja, kun ottaa yhteyttä johonkin asianajajaan tms, ei tästä muuten tuu mitään.

Barbamama Kiva kuulla sustakin! Olet myös mun ajatuksissa ollut :) Toivottavasti pääsette hoitoihin nopeasti.

Annastiinakerttuli Ihania uutisia, onnea! Itse myös salaa olen aina haaveillut tuplista, nyt vaan kovasti tarrasukkia pienille.
 
mymosa
Tänä aamuna davidin 10 herkkyyteen aivan selvä plussa, omasta mielestäni (jos joku sen kuvana tänne ois laittanu niin oisin plussana pitäny).. MUTTA 25 herkkyys juuri ja juuri havaittava haamu.. en tiiä miksi nuo 25 herkkyydet näyttää noin.. kun 10 herkkyys ja wondfo on kuitenkin aika selviä haamuja ollut.

Taidan hakea tänään apteekista pari testiä ja tehä.. itku meinas aamulla tulla, kun jo aattelin, että tää oli tässä.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
LepikonHeta
Varovaisen ilostuneet onnittelut Mymosalle :hug: :heart:

Ja Annastiinakerttulille onnea odotukseen.....

ON: Täällä ovishetket meneillään. Pari päivää sitten vähän vihlontaa, eilen iltayöstä kunnon kivut ja liman määrästä päätellen nyt/huomenna H-hetket. Joka toinen päivä taktiikalla tämä kierto, joten ei olla tuota tihennetty. Ensi yöksi poikkeuksellisesti yötöihin ja tiistai-keskiviikko lennellään työmatkalle joten kivasti tuota tekemistä ettei liikaa mieti ja seuraa oireitaan. Yhä edelleen sitä mieltä, että meillä ei kyllä tärpää ihankaan heti. Tosin kirpputorilta ostin kun halvalla sai äitiysfarkkuhaalarin 5 euroa. Ihan uudet, ei mitään kulumaa edes lahkeissa. Ja saahan ne myytyä sitten

By the way, mies kävi eilen thorax-röntgenissä ja kertoi ettei lantion aluetta tai kilpirauhasta suojattu mitenkään.... Vaikuttaakohan se mitenkään "olemassa olevaan lastiin"... Ajattelin vaan, että tuleeko meille sitten hohtava vauva jos tärppäis? Sitä pelkoa tuskin taitaa olla
 

Yhteistyössä