*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

Heipparallaa!

Menkkoja täällä odotellaan alkavaksi hetkenä minä hyvänsä. Ovat jokaisessa vauvan yrityskierrossa alkaneet aina jo paria päivää aikaisemmin, mutta vielä niitä ei näy.
Mitään raskauteen viittaavaa oiretta ei ole, kun aina välillä armoton menkkajomotus, mikä menee ohi aika pian, ja tulee taas takaisin, en halua elätellä mitään toiveita koska tippuminen tuntuu sitten niin pahalta, tosin molemmissa raskauksissa ensimmäinen oire oli menkkamainen jomotus alavatsalla, muistan että sidettäkin käytin, mutta ei mitään tullut.

Rauhassa katsellaan, yllättääkö ne jo tänään vai vasta huomenna!

Tulen kertomaan tänne!!

Anteeksi näin omanapainen selitys!!

Tervetuloa pikku tytön tylleröinen ja muut uudet!!

Mukavaa päivää kaikille!!

T. Enisa
 
Hei pitkästä aikaa! Kotirintamalla ollut sellaista hässäkkää ja muutoksia aiempiin muutoksiin, etten ole ehtinyt käydä täällä kovinkaan usein. Jospa nyt löytyisi hiukan useammin aikaa...

Onnittelut plussanneille! :flower:

:hug: kovia kokeneille!

Mymosa onnittelut ovisplussasta, nyt pidetään peukut pystyssä! :D

ON: Ei mitään uutta kuumeilurintamalla, minun osalta. Kuukautiset edelleen antavat odottaa itseään. Vähän alkaa jo huolestuttaa, jos vielä useamman kuukauden niitä saa odotella. Toisaalta onhan se mukavaakin kun on saanut olla ilman vuotoja plussasta laskien 2v, vaikka vauvaa haaveillessa kuukautisten alku olisi ihan positiivinen asia. No, alkavat kun ovat alkaakseen. Miehen osalta tilanne on muuttunut siten, että hänen vauvatoiveet ovat yhtä hukassa kuin minun kuukautiset. Nuorimmainen sairastui vakavasti ja se sai miehen ajatukset muuttumaan. Tiedän tilanteen muuttuvan kunhan pikkuisen vointi vakiintuu ja aikaa kuluu. Olen miehelle sanonut, että hän saa käydä pistämässä piuhat poikki, jos ei varmasti halua enempää lapsia. Minulle hormoniehkäisy ei sovi ja kumien kanssa on mielestäni järjetöntä ruveta säätämään siihen asti kunnes vaihdevuodet koittavat. Ikää minulla kuitenkin alle 30v... Katsotaan nyt miten tilanne kehittyy.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
kultakurkun testi näyttää kyllä haamulta.

Mulla on ollut niin vahva tunne, että nyt ollaan tulossa raskaaksi.. ihan pelottaa, koska petyn jos negaa testaan. Yritän kovasti olla testaamatta ennen 23pvää..

Tänään ei tullut enää hymynaamaa, että nyt vain toivotaan ja piinaillaan.. tätäkös tää nyt olikin :)
 
Se kuivasi sitten suoraksi, ilmeisesti. Se testi oli tehty n. 4h rakossa olleesta pissasta. Kuvassa alempana. Mut minä olen niin malttamaton, että tein sitten 2h rakossa olleesta pissasta uuden testin, ja siinä huomattavasti haaleampi viiva... se siis kuvassa ylempänä. Hitto kun malttais nyt vaan oottaa aamua. Teen sitten yöpissasta testin. Tänään kp 30/30

Aijaa.com - 8463022.jpg
 
Kyllä tuo kultakurkun testitulos minustakin ihan selvältä haamulta näyttää!

Tätiä odotellaan täälläkin. Päivän ainoat oireet ovat olleet selviä PMS-oireita.:headwall: Mieli herkässä: ahdistaa, ärsyttää ja masentaa vuorotellen: / :kieh: :'(, vaikka mitään erityistä syytä näille tuntemuksille ei pitäisi edes olla. Tällä kertaa niin vahva "ei-raskaana" olo, ettei ole edes tehnyt mieli tehdä testiä.
 
kultakurkku Haamulta tuo miustakin näyttää, eli onnittelut :)

Omaa napaa: Itselläni ei kauheasti tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. Viime aikoina tosin olen hikoillut kovasti (kuten viimeksikin ennen plussaa ja raskauden aikana). Mies siitä tänään sanoikin, taitaa toivoa sekin plussaa ;)
Sinänsä vaan häiritsee kun ei tiedä kuinka pitkä tämä kierto on. Ovulaatiota en siis testaillut enkä mökkioloissa yms kauhean tarkkaan limojakaan tarkkaillut..
Saa nähdä maltanko vielä odotella pari päivää ja testaisiko sitä jo vaikka huomenna, varmaan kuitenkin viimeistään viikonloppuna (ellei täti tule sitä ennen visiitille). Nyt siis kp 28/28-37.
 
mymosa
Ihan tyhmä tuollanen testi, joka antaa vain viivanpaikkaa.. mutta koska ei ole yhtä herkkä niin toivottavasti se plussa vielä sieltä tulee siihenkin :)

dpo2, miten nää päivät menee näin hitaasti.. huoh, haluun päästä jo testaa.. :) mutta tarvii odottaa vielä se 12 päivää ainaki.
 
Hitaasti kuluvat päivät täälläkin... Pikkukakkosen (en haluaisi sanoa kuopus) kanssa tällä hetkellä kipeinä. Tarkastakaa muuten nuo kiertopäivät - jäi sellainen tunne että saatoin äsken vähän sekoilla päivityksissäni.
 
kultakurkku varovainen onnittelu, haamuhan se siellä :)

Annastiinakerttuli mie jotenkin arvasin, että sie kuitenkin plussaat ennen ulkomaan komennusta!! ONNEA TUHANNESTI

mymosa kun siulla oli kahtena päivänä se ovis + niin ettei ois clomit aiheuttaneet kahden munasolun kypsymisen? Niissähän on se mahdollisuus. Miuta jänskättää siun puolesta ;)

on ovis tais olla viikonloppuna, maanantaina oli vielä tuntoja ja sillon heilu peitto. Jotenkin kuitenkin oon skeptinen asian suhteen. Nyt pitäis ainakin viikko jaksaa ootella, ennen testiä. Ens kiertoon aion hankkia ovistestejä.
 
Anteeksi kun tukin tän sivun näillä testikuvilla :ashamed: Tein sitten tietenkin uuden testin taas nyt töistä tullessa, pari h rakossa olleesta pissasta. Se alimaisena. Keskimäisenä aamuinen viivanpaikka, ja yllä eilen tehty. Sanokaa nyt ihan rehellisesti, kun musta tuntuu et tää kuumeilu saa näkemään harhoja et tummuuko teidän mielestä tuo viiva alaspäin, siis että tuossa tuoreimmassa ois pikkasen enemmän vaaleanpunaista kuin ylimmässä. Vai näenkö mie tosiaan harhoja. Anteeksi tämä omanapainen kirjoittelu, nyt vaan jotenkin niin "paniikissa".

Aijaa.com - 8469197.jpg

Mikä ihme tässä vauvakuumeessa tekee ihmisen ihan hulluksi?!? Dippasin vielä tuollaisen herkemmän testin. Ja kyllä mun mielestä tuossa ihan selkeä viiva on :heart:

Aijaa.com - 8469529.jpg
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Emmin ei ole tuplamahdollisuutta, koska gyne varmistanut, ettei kypsänä ollut kuin yksi follikkeli. Toki ei mua kaksikaan ois haitannut :)

Ei sitten varmisteltu, mies teki 13h töitä ja oli ihan väsynyt. Mä taas kuntoilin 3h omia harrastuksia, joten ei kauheesti tehny mieli jatkaa enää kotona. Mutta silti on sellanen olo, että kaikkemme tehtiin.
 
Perjantai aamua kaikille!

Kultakurkku: kyllä ainakin minä näen aivan selvän toisen viivan paljon onnea raskaudesta ja paljon tarrasukkia matkaan!

Annastiinakerttuli: näinhän ne asiat tuppaa menemään, kun luovuttaa niin sitten onnistuu, Paljon onnea raskaudesta ja ihanaa 9kk taivalta!

Täällä menkkoja ei näy, tuntemuksia on kyllä eilen koviakin, että luulisi jo vuotavan jos ovat ylipäätänsä tulossa.
Mietityttää vaan kun ovat aina paukanneet paikalle jo paria päivää aikaisemmin, kun olisi edes pitänyt.. että mikä nyt on toisin.
Mutta edelleenkään ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen, alavatsaa vaan jomottelee..

Päätin että huomenna tai sunnuntaina testaan, jos eivät ala aikaisemmin!! On vaan niin masentavaa nähdä se yksi viiva, siksi odottelen vielä!!

Talletukset kyllä luultavammin onnistui oikeaan aikaan tuon gynen takia, mutta silti en vaan voi uskoa!! Kyllä se täti vaan on nyt karkuteillä ja löytää vielä perille..

Tälläisiä omanapaisia ajatuksia tänä aamuna!!

PIINA siis jatkukoon!!: /
 
Viimeksi muokattu:
Annastiinakerttuli: Suuren suuret onnittelut! :flower: Elämä ei todellakaan mene aina niin kuin itse suunnittelee. Oma kokemus kuitenkin on ollut, että yleensä juuri parhaat asiat elämässä tulevat näiden vähemmän toivottujen yllätysten muodossa. Meilläkin esikoisen kohdalla raskausuutinen tuntui alkuun täydeltä katastrofilta, mutta edelleen koen että se on yksi parhaista asioista mitä elämässäni on tapahtunut.

Kultakurkulle toivotan edelleen rautaisia hermoja haamujen vahvistumista odotellessa. Kyllä minäkin noissa aivan selvästi vahvistuneita haamuja näin. Itse tosin olen tähän mennessä saanut vain puhtaan negatiivisia tai päivänselviä positiivisia tuloksia testeihin.

Omaa napaa: Tätihän se sieltä eilen odotetusti tuli. Harmituksen myötä heitin jälleen järkeilyt hetkeksi narikkaan ja painuin kauppaan ostamaan greippimehua ja ovistestejä. Toiveet alkavat nyt alkaneessa kierrossa jo kasvaa entisestään. Nyt olisi vihdoin myös "lääkärin lupa" raskautua - jos tästä kierrosta raskautuisin niin laskettu aika olisi vähän kakkosen 2v-synttäreiden jälkeen.

Mikäli kukaan perheestämme ei enää tule pahemmin kipeäksi, ja nyt toipilaana olevatkin paranevat, niin huomenna olisi tarkoitus lähteä reissuun. Joten jos joku muu ehtisi päivitellä sillä välin, niin kiva juttu... :wave:
 

Yhteistyössä