iltatuuli: mulla on takana 6 raskautta ja niiden kokemuksella voisin sanoa ettei menkkajuilinnat tarkoita aina menkkoja, mulla ainakin raskauksissa on ollut mukana menkkajuilinnat. Eikö sulla ole toista testiä? Omituista kun tuo kontrolliviivakin on noin haalea, mutta toisaalta sitähän sanotaan ettei viivojen tummuudella ole väliä vaan sillä, että siinä on 2 viivaa. Minä kyllä onnittelisin ja toivoittaisin pikkuiselle paljon tarrautumisvoimia
whisky peat: niin mullekin tuli sellainen olo viime raskaudessa, kun lähti heti siitä kierukanpoistosta, että ei tämä näin helposti voi käydä meidän historialla, että kesken menee. Niin kuin menikin. Mutta sitten taas toisaalta, jotenkin uskon, että kehokin oppii onnistuneesta raskaudesta tulemaan raskaaksi. Tai no ei toi teoria pidä paikkaansa kun katsoo tätä pinoa. Kaikilla on 2 lasta ja silti yritys kestää. Mut omalla kohdalla on käynyt niin. Entisen miehen kanssa yritimme vuosia ilman yhtään plussaa. Ja nykyisen miehen kanssa keskenmenon jälkeen meni vuosi, että esikoinen sai alkuunsa, mutta sen jälkeen kaikki 4 raskautta on saanut alkunsa 1 yk:sta.
sunflower: nyt sitten vaan hyödyntelemään viivaa
).( pieni tuhruttelu jatkuu ja 1 krt päivässä tulee hieman enemmän tummanruskeaa. Puhdasta, kirkasta verta ei ole tullut keskiviikon jälkeen. Voi jospa tuo hematooma nyt pääsisi vuotaa tyhjäksi ja 2.1. ultrassa näkyisi oikeasti jotain, mutta jotenkin meidän tuurilla pelkään vaan pahinta...Ja oireet on niin minimissä. Niin oli 2 ensimmäisessä raskaudessakin, mutta sen jälkeen on seuraavissa 3:ssa kyllä ollut mukana pahoinvoinnit ym. Viime raskaudessa ei ollut rintojen arkuutta niin kuin ei ole nytkään, mutta se menikin kesken eli niistä päätellen sikiöpussi on tyhjä seuraavassa ultrauksessa. Se olisi sitten niin kuin keskeytynyt keskenmeno, koska eikö ole niin että ruskuaispussi ja alkio muodostuu samoista soluista eli jos on havaittu ruskuaispussi, niin myös alkio on alkanut kehittymään?! Tuulimunassa käsittääkseni vain sikiöpussi.