kokkolalaiset uusi tapaaminen

ei tullu mitallia ja mun olis vissiin kandenu laittaa pitkää vetoo ku tiesin tän taas!!! :( ;) Ennustaja elli ;) :whistle: no eipä tarvi kummonen ennustaja olla ettei mitallia tuu eikä tullu.

Mitenkäs tää meiän ketju nyt alkaa oleen näin lyhytsanasta, mihin kaikki on hävinny??? :attn:

Mun piti lähtee äitin kaa mattorantaan peseen viimiset matot tänään :( mutta mitenkähän viittii, no jos ei sada niin voihan sitä mennä ku matot saa kuivuun sitte katoksen alle mutta... :\|

Nyt aamupalalle... :wave:
 
kylläpäs on synkkä ilma ulkona :( pitäs tästä kuitenki pikkasen käydä ulkoilemassa,ku noi hyppii muuten seinille jos eivät pääse ulos.aika kylmältäki näyttää..

jaahas meidän ukkeli pikkasen haisee,et täytyy lähteä vaipan vaihtoon :wave:
 
SnowFairy
Me yritettiin mennä tänään ulos kävelylle, mutta palattiin pian takaisin uitettuina koirina, kun sopivasti joku väänsi sadehanat auki taivaalla... Nyt lapsi nukkuu tuolla makkarissa ja minä notkun täällä netissä, etsin itelleni sammareita... melkein lähti H&M:lle tilaus taas, mutta katsotaan jos löytyis jostain muualta vielä ennen. Pitäis lähteä asioille kun tuo mies tuolta kotiutuu, palauttaa kirjaston kirjat ym. Miehellä oli eilen 30- v. synttärit. :heart: Tein jopa itse täytekakkua (hurraa!) ja onnistui hyvin, yleensä mun täytekakut tuppaa oleen jotenkin viallisia aina, liian kosteita tms. Laitoin banaanimössöä, vaniljavaahtoa ja murskattuja Marianne-rakeita väliin, oli muuten hyvää! Nyt tarttee mennä keittään kahvia, palataan...
 
huomenta!meillä oli pikkasen levoton yö veetillä.heräili koko ajan ja kitisi,nyt nukkuuki vielä =)
villeki nukku pikkasen pommiin :kieh: onneks ite heräsin ja herätin sen, ois vaan muuten jatkanut uniaan!!onneks tätä ei usein käy!
no mutta nyt vähän siivoileen...
 
huomenta! harmaa ilma, en tiä pitäskö ruveta leipoon vai mitä tekis? juusolle lupasin että mennään kirjastoonkäymään.
Ostin eilen saumurin niin sillä ainaki alan heti ommella =)
ihanaa ku isäntä on lomalla :heart: =)
 
Iicca käväsee
Hellöy taas kaikille!!!! :D

Nyt on sitten tän kesän reissut reissattu ja leirit leireilty! Eli nyt ollaan sitten taas vähän useamminkuulola!

Vähänkö hienoo saada taas lisää ihmisiä tänne palstalle! Tervetuloa kaikille tasapuolisesi! Mekin asutaan koivuhaassa! :D E´li minä (22), isäntä (26) ja pikku prinsessa (1v2kk) joka muuten just heräs...

Ihanaa kun tulee taas vauvoja!!!
Onnea hennikselle!!! :flower: :hug: :flower: :hug: :flower:
Kuulin tänään just että meijän neitikin saa serkun tammikuussa mikäli kaikki vaan menee hyvin. :) Miehen veli ja hänen tuore vaimonsa saavat vauvan! :)

Vähän muaki jänskättää kun mulla alkaa koulu 29.8. eikä oo vieläkään kuulunu neitin hoitopaikasta mitään... istutaan ja odotetaan...

Juu mutta nyt on neitillä senverran huono päivä että on pakko mennä kattomaan mitä se on taas saanu rikki! Neiti meinaa oppi kiipeemään pari viikkoa sitten. Ei hetken rauhaa sen jälkeen... NO mutta on se silti sulonen! :D

Palaillaan taas kun näköjään vieraitakin tulossa! :)
 
Pikku Hiisi harmis
Hei kaikki!!! :wave:

Pitkästä aikaa ajattelin kuulumisia kirjotella, lukemassa oon kyllä melkeen joka pv käynny, mutten ole "joutanu" kirjotteleen... :D

Isännällä kesäloma vielä hyvällä mallilla, 5 päivä enskuuta vasta töihin.. B) :heart: kivaa kivaa! viimeviikolla kävästiin vaasalandiassa ja Saana hyppeli eräässä hyppytelineessä isot varpaat aivan vereslihalle ja nahattomaksi, vieläkin on paraminen vaiheessa. TOSI kamalan näköset ja varmasti kipeät, urheasti on ollut kyllä valittamatta! :heart: :heart: Muuten meni reissu vallan loistavasti. Kävästiin myös kalajoella lohilaaksossa, missä Saana pyydysti 1,8 kg lohen vaarin kanssa, savustettiin se ja syötiin, oli hyvää! =) Tämä viikko ollaan oltu aivan kotimaisemissa, ja ens víikolla olis sitte taas tarkoitus hiukka lähteä jonnekkin päin käymään, alkuviikosta luultavasti ihan kaksistaan isännän kans!! B) *odottaa!!!!!!!*
Luultavasti tekee AIKA hyvää... :whistle: :p :D

Eilen sitten istuttiin iltaa, kun lapsuuskaveri on maisemissa poikaystävänsä kanssa ja kas kummaa, venähti puoli kolmeen asti ja isäntä hiukan ollut heikolla hapella tänä aamuna...
:LOL: :LOL:

Mutta meille ei mitään sen kummempaa...
Hennuli; meinaatteko lähteä vielä jonnekkin reissuun, vai onko se teidän isäntä sen metsästyksen lumoissa niinkuin tuo siskon poikaystävä??? kuulin että molemmat taitaa "tipuja" metsästellä... :D

Olis hetken satamatta niin joutais mennä poimiin noita viinimarjoja, joita on jo ennestään pakkanen täynnä..mutta tulee huono "omatunto" jos ne jää tuonne puskaan... :ashamed: :/

no, palataan!!! :wave:
 
Kävinpäs äsken repun ostamassa, työvaatteita ja eväitä varten :\| Käääk enään kaks viikkoo ja mun pitäis töihin, kyllä tuo aika menee äkkiä.....

Mites se sunnuntain tapaaminen. Onks porukkaa tulossa? Mä joudun ehkä sittenkin ottaa neidin mukaan kun isäntä luultavasti lähtee mökille puusavottaan. Mutta katsotaan, onks kelloaika nyt 13.00 vai siirtykö se myöhäsemmäks kun niitä menoja oli osalla...

Täytyy lähtee järjesteleen kämppää kun neiti nukkuu niin sais ainakin tiskikoneen rauhassa tyhjentää.

Iicca, Hiisi ym. tervetuloa takaisin !!!
 
pikkuhiisi:mää en todellakaan lähe tän apina lauman kaa enää mihkään reissuun!! \|O :whistle: :ashamed: siis niin mahottomia nää meiän vesselit, parempi ku vaan pysytään kotona.
Isäntä metästää juu,eli siitä ei oo mitään hyötyä tai no oon mää tosi onnellinen ku se on lomalla, se helpottaa niin monta hommaa ku se on kotona. ;)
 
Huomenta! Pitäis ruveta maalaamaan tulevan kodinhoitohuoneen seiniä mutta innostus on jossain muualla. Isäntäkin pitäis eka saada sängystä ylös vahtiin neitiä.

Saatiinpas Suomeen sitten yks mitali. Kyllä sai viimeseen asti jännätä.

Mun lompakko löytyi eilen autotallista =) Mulla ei ole kyllä mitään hajua missä vaiheessa sen sinne olisin tiputtanut.

Selailin tuossa tuota toista ketjua niin sen perusteella tämän päivän tapaamiseen olis vain Carla tulossa. Mä jätän väliin kun mun pitäis ottaa neiti sitten mukaan.

Snowfairy: kuvat oli tosi hyviä. Akku oli kännystä loppunun huomaamatta mutta onneks oltiin vielä kotona silloin.
 
Iicca kuulolla
Juu taitaa tosiaan jäädä tuo tapaaminen tältä kertaa....

Miten olis sitten jos vaikka en viikonloppuna sitten treffattais kun tuntui tuo viikonloppu olevan parempi vaihtoehto? Ehdotuksia???
Mulle ainakin kävis tuo pedrinas? Miten muut? ONko innostusta tapaamiseen???

Pitäis varmaan lähtee silittämään ja suihkuun jos meinaa yheks ehtiä sinne synttäreille... :whistle:
 
No niin nyt on maalaukset suoritettu. Siivosin myös huushollin ja siirsin neitin lelut olohuoneesta omaan huoneeseen. Jos nyt pysyis olohuone siistimpänä. Huomenna tulee muurarikin hommiin.

Jos ens viikonlopulle kaavailette tapaamista niin mä olen ainakin ulkona kun ollaan Savonlinnassa häissä, mutta osallistun sitten seuraavaan.
 
pullat ja sämpylät leivottu, huomenna jatkuu leipomis urakka, pikkupitsat tein toissapäivänä. Siis mikään ei oo niin hirveetä ku mulla pakkanen niin ettei siellä oo mitään ite leivottuu :headwall: ja nyt näin pääs käymään joten virhettä täs vaan korjailen, ei oo tulos vieraita eikä mitään erikoista. ;) :whistle:
Mäkään en ens viikonloppuna pääse ku isäntä on pois ja ois tupperin kokous enkä tiä pääsenkö sinnekkään, anoppii ei aina viittis velvottaa noitten lasten hoitoon. :ashamed:
 
tänään alko sit janinalla kerho =) kerho alkaa 12.30 ja arvaatkaa vaan kuinka monta kertaa aamulla kysy et millon kerho alkaa,ei jaksa oottaa yms..no mutta hyvä et oli ilosin mielin sinne menossa =) jemina alottaa sit kerhon torstaina ja sitä pikkasen jännitän et kuinka menee,mut eiköhän se siitä.se kuitenkin on vaan kerran viikossa pari tuntia.

mutta mutta nyt syömään,kauhee nälkä :p
 
onpas hiljasta, täälä palstalla meinaan,missähän kaikki luuraa? :attn:
no mää sain siivottuu tänään ja huomenna ois taas leivonta päivä, mulla on varmaan jotenki tekemisen puute ku koko aika teen jotaki :whistle: :kieh:
eva: miten meni viikonloppu ja miten oli kotona pärjätty!!!! :attn:
 
SnowFairy
Hei vaan tännekin!

Huomenna on kampaaja, ihanaa!! :D Katotaan minkä näköisenä tulee ulos... Annan joudun ottamaan mukaan, mutta Annan kummitäti tulee osaksi aikaa viihdyttämään neitokaista. :flower:

Saparo: Kiva et oli jotain käyttöä niillä kuvilla. =) Onko häälahja jo löytynyt? Huoh, mä en ole vieläkään keksiny mitään. Pitänee kierrellä huomenna kauppoja jos Anna jaksaa. Ootko huomannu mitään jumppailmoitusta? ;)

Hennuli: sähän oot ollu ahkerana! :whistle: Leiponu olen minäkin, mutta kuka siivoaisi... :p Villakoirat tanssii valssia nurkissa. ;)
 
Mä kävin myös eilen kampaajalla, ihan ei tullut väri sellainen kuin halusin mutta ihan hyvä kuitenkin.

Snowfairy: häälahja on kaupassa edelleen meilläkin. Meinattiin kaasojen kans ostaa yhteinen lahja ja tänään jos pääsis kauppaan porukalla ostoksille. Kiire alkaa kohta olla, polttarikirjakin on alkutekijöissä vielä =)

Neiti vaatii taas Ti-Tiä joten lähdenpäs laittamaan sen päälle niin saan hetkisen olla rauhassa koneella. Asiasta kolmanteen, neitillämme on uus villitys kun tulee puhe vaipanvaihdosta tai vaatteitten päälle pukemisesta niin neiti heittäytyy siihen paikkaan vatsalleen ja siinä pitäis sitten niin päin toimenpiteet suorittaa, naureskelee itse vain =)
 
Moi kaikille pitkästä aikaa....

Hennuli: Mulla meni viikonloppu... Aivan Ihanasti. :D :D =) B) :saint: Siis oli niin ihana mennä suoraan valmiiseen ruokasaliin missä sai lastata lautaselle ihan mitä halus .. ja niin paljon kuin halus.... ja että ku tuli syöty...Saatiin niin paljon tuotteitakin mukaan ettei meinannut mahtua kaikki autoon... Oltiin 4 ihmistä samassa autossa eli kaikki tuotteet x4 joten auto oli ihan täynnä...
Kotona ei pärjätty niin hyvin .. Williamilla nousi perjantai aamuna 39 astetta kuumetta ja se oli koko viikonlopun aikana kuumeessa.. joten ei ollut kovin paljon nukuttu..muuten niillä oli mennyt tosi hyvin...

Oli niin ihana tulla kotiin ku Ronja tuli mua vastaan ovelle ja sanoi että hei äiti ... ja Williamin kans tuli sitte sunnuntai ja maanatai välisenä yönä valvottu lähes koko yön....... Soitin maanatai aamuna terkkariin ja tilasin aika ja joudun poikaa herättäkin ku piti lähtiä sinne.. Ja kummatkin korvat tulehtunut ja keuhkossa oli Limaja lääkäri tuumas että sielläkin on ilmeisesti tulehdus... joten nyt on sitte antibiotti päällä ja pojalla ei enää kuumetta mutta kitisee vielä vähän ........
 
tulipas sateinen ilma,ei sen puoleen tykkään ku sataa =)
oon vähä yrittäny siivota.pistin osan lasten leluista pois,ku tuntuu et niitä pursuaa joka paikasta.eipä kukaan oo vielä kaivannut mitään..

ihanaa ihanaa tytöt tappelee :kieh: siis koko ajan jostain!!toisen on pakko saaha se lelu mikä just toisella on!!veeti sentään seurailee vaan vierestä..
nyt jatkan imuroimista...
 
Neiti söi äsken lautaselta kaiken ruuan. Eka kerta kun äitin tekemä pöperö kelpas näin hyvin. Tänään onneks ollaan muutenkin hyvällä tuulella. Eilen meillä oli känkkäränkkä kylässä koko päivän.

Täytyy lähteä kaupungillle asioille. Huomenna menemme Jyväskylään josta suuntaamme sitten viikonlopuksi Savonlinnaan häihin. Joten pieni nettipimento tulee.
 
hennis
masu vaavi ultrassa taas nähty niskapoimu ok ja rakenne ultra ok =) =) :heart: että semmosta vilkas vaavi niinkö siskonsakki hihihihih. ;) =) jeps palataan askaan taas. =) =) :wave:
 
Pikku Hiisi
No hei kaikki!

Hennis: ihanaa kun kaikki oli ok! :heart:

Nyt ollaan isännän kans reissu tehty, oltiin Keuruulla Keurusselän hotellissa yks yö ja eilen kun lähettiin pois niin tultiin Keskisen kautta.. Onhan toi Keurusselkä vähä enempi sellanen vanhan kansan paikka, mutta ollaan aina viihdytty siellä!! Eipä tule riekuttua yöt läpeensä!! B) Kivaa oli, vaikka aina noissa reissuissa tuppaa väsymään, ei sitä malta maate laittaa ajoissa, kun kerranki on mahollisuus tehä jotain erilaisempaa, kuten esim. pelata minigolffia!! :D :D kivaa vaihtelua, samaten biljardia tuli pelattua.."taidot" olikin jo sopivasti ruosteessa.. :whistle:

Lapsilla oli kaikki menny hyvin, tosin heti viimeyönä Saanalle nousi kuume, en tiedä, alhaalle taakse on puhkeamassa hammas, tosi pinnassa, voisko kuume johtua siitä????? Pari viikkoo sitte puhkes toiselle puolelle, mutta ei ollu mitään oireita,..siis kyse niistä isoista syömähampaista... :/ :( nyt on ressukka aivan väsy, onneks äitin tuomat KIRKKAANVIHREET (neitin lempiväri) sukat lämmittää jalkoja... :D ja vähä piristää... ;)

Saparo: Onneks löyty lompakko, kerkesitkö mitätöidä paljon kortteja ?? :)

nooh, sellasta taas täällä..ja muuten hennuli!!!!! Meille SAA myös tulla leivoskeleen, jos noin tuo tekemisen puute uhkaa. ;)
 
pikkuhiisi: kivaa että oli hyvä reissu ja en mä viiti tulla teille leipoon ku mää niin tykkään vaan itelle leipoo ku oon niin hyvä siinä!! :LOL: :kieh: :D :p mää en ainakaan koskaan laihu että sikäli ei oo kovin hyvä juttu. mut tänäänki on leivottu suklaapiirakka, mustikka-voikreemikakku ja viinimarja-kinuski piiras ja pikkupitsat ja pullat ja sämpylät tuli siis leivottuu viikonloppuna, isäntä toteski että onpa kiva lähtee sorsanpyynti reissulle ku emäntä on leiponu herkut valmiiks :eek: ja määkö luulin että ikävääni täälä syön yksin nuo herkut :eek: :whistle: no ottakoon puolet mukaan ;) :p maanantaina tulee vieraita ja niille leivoin sitte jo uudet paakkelssit! :p ai minäkö intohimonen leipoja ;) en suinkaan :saint: :D
 

Yhteistyössä