kokkolalaiset uusi tapaaminen

Huomenta! Mulla on lompakko hukassa. Rupesin eilen kaipaileen sitä ja luulin että se on autossa mutta ei ollutkaan. En tiedä tiputinko sen itse kun olin kaupungilla maanantai iltana vai onko neiti pistänyt sen varmaan talteen. Käänsin eilen kyllä kämpän ylösalaisin eikä löytynyt. Pitää soittaa poliisille jos joku rehellinen ois sen tuonut sinne.

Snowfairy: pieni lahjalista on olemassa. Olen tänään menossa kyläileen morsiammen luona niin voinpas udella. Sen tiedän että kodinkoneita eivät halua, yks oli Arabian Teema mitä halusivat ja sitten oli joku lasisarja mutta kun en nimee muista nyt. Kun puhelimessa vain jutskasin eilen mutta jos siirrät ostoksille menon iltaan niin ilmoittelen.
 
huhuuu.missä te ootte??? :attn: :wave:
Saparo:löytykö kukkaro? :wave:
Mulla tuumas tulla tai vähä tuliki sellanen joku ihme tauti :x siis lihakset ihan hirveen kipeet,pää kipee,kurkkukipee,yskittäny vähä,mutta se on nyt onneks ohi :whistle: ei tullu pahempaan,kuumettaki kuulemma ollu täs taudissa ja liikkeellä on tällasta.

Sälekaihtimet tulee meille sitte parin viikon päästä ja hyvä tarjous saatiin, ei mee kaikki "korva" rahat ;) :LOL:

Nyt intensiivistä mm-kisojen seuraantaa seuraavat päivät..Mites muut,seuraatteko? :wave:
 
Huhuu... Nyt on tultu kotiiin ....oltiin Vaasassa mun siskon häissä ja kyllä on tuo juhliminen rankkaa ainakin lasten kans ku pitäisi koko ajan juosta niitten perään.... no onneks ei oo muita häitä tänä kesänä.-....

En meinaa kahtoo mm kisoja riittää meillä ku tuo mies niitä kahtoo.....

Mä meen ens viikonloppuna Turkuun koulutukseen ja pikkusen ootan sitä että pääsen sinne lähtee ... oon kyllä lomani ansainnut.. mies jää yksin lapsien kanss kotiin koko viikonlopuks .... saas nähdä miten se menee!!!!

Joo nyt taidan painua pehkuihin..... HYVÄ YÖTÄ!
 
Huomenta! Polttareista on selvitty ehjin nahoin. Morsian oli täysillä hommassa mukana ja kaikilla oli hauskaa. Laskeuduttiin köyttä pitkin seurahuoneen 5krs parvekkeelta. Loppujen lopuks uskaltauduin itsekkin tuleen alas. Kamalaa se oli, ehkä toisella kerralla siitä osais nauttiakkin.

Lompakko on hukassa, olen elätellyt tässä toivoa että se löytyis mutta ei. Täytyy aloittaa maanantaina tuo korttien uusiminen oikein urakalla.

 
SnowFairy
Huomenta vaan tännekin! =)

Polttarit sujui kyllä hyvin ja kivaa taisi kaikilla olla. :p Kalliiksi tuli vain mulle, peruutin auton puuhun (!! se varmaan käveli siihen mun tielle :p ) ja muutaman sadan euron korjaus sitten tulossa varmaan... pitää maanantaina käydä arvoituttamassa vahingot. (Niin, ja Saparo voi todistaa että holittomalla linjalla olin koko illan! ;) )
'
No niin, Anna huutaa tuolla, pitää mennä. Palataan... =)
 
Huomenta! Sainpas nakattua jo matot ulos mutta päätinpäs tulla täällä äkkiä piipahtaan ennen kuin suursiivous alkaa =) Kämppä onkin sen näköinen että olis ollut sen tarpeessa jo viikko sitten. No parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Snowfairy: tapahtuikos tapaturma silloin kun lähdit pois, katsottiinkin että mitä kruisailet melkein ojassa :whistle: ja tais siinä se puu olla. Todistan että korkeintaan sokerihumalassa olet voinut olla ;)
 
moi!!

meillä on kyllä ollu elämää aamusta saakka :D kaverin tyttö(5v) tuli päiväks hoitoon samaten siskon tyttö(2v)!oltiin menossa puistoon ja musta tuntu et ihmiset katto vähä pitkään :whistle: mut ihan hyvin voisin olla vaikka perhepäivähoitaja!!

veeti meni just päikkäreille,pikkasen jännitti et nukahtaako ollenkaa ku on melua,mut näköjään nukahti.hyvä niin!

no nyt täytyy mennä laittaan ruoka pöytään... :wave:
 
Hemuliinalla sitte vauhtia piisaa ;)
Mää oon niin tyytyväinen itteeni :saint: oon siivonnu ja järkänny vaikka mitä, näyttää tää leikkihuonekki niin siistiltä että :saint: :D
Isäntä jäi sitte kesälomalle!! :attn: IHANAA!!! :heart: Siis niin huippua ku se on nyt kotona vaikkaki alkaa tuo metästys että on paljo sielä mut ehtiihän tuo kotonaki olla. =)
Nyt riennän ruuanlaittoon ja silittään pyykkejä, saan sit kodinhoitohuoneenki kuntoon ;) =)
 
VOi kyllä teillä on hyvää ku jaksaa siivota, hoita muita lapsia ja kaikke... =)

Mä oon niin lopussa että enn tiiä miten jaksan.... siis ronja kohta 3v on joku kauhee kriisi päällä ei kuuntele mitään, koko ajan kiukuttele, Kiusaa pikkuveliä, ja väittää koko ajan vastaan ku sille jotain sanoo.. mitään ei mee siis perille... :kieh: :kieh: \|O \|O

Pikkusen odotan viikonloppua että saan vähän loma tästä kaikesta... meen siis viikonloppuna Turkuun Partyliten konferenssiin. Meen perjantaina puolilta päivin ja tuun sunnuntai iltana myöhään... IHANA :D :D =) :) B) OOn kyllä lomani ansainnut....

No nyt pitäisi vaan pestä pyykkivuori pois, siivota ja käydä kaupassa ennen perjantaina... joten eihän täsä nyt helpolla päästä ennen kuin pitäisi lähteä....
 
eva:koitahan jaksaa, välillä ne lapset koettelee! :hug: muuten mihin meet töihin ku tuola mammoissa ;) puhelit töihin menosta!??

Mää oon ruuan tehny ja silittäny vuoren pyykkiä ja nyt aattelin lähtee lidliin kattoon onko kumppareita vielä mitä oli mainoksessa.
 
Hennuli: Siis niitä Kynttilä jutut mitä myyn annoin sulle se kuvastokin.. se on sen firman konferenssi ja koulutus viikonloppu.... :D :D
Meillä on oikein silloin lauantai iltana gaala illallinen ja ohjelma... vähään saa rentoutuakin.. :D :D B) B) ja aijoin nauttia siitä ihan täysillä ku ei tarvi yhden viikonlopun ajan ajatella lapsia.... tai ruoan laitto tai jotain muuta taloushommia... saa mennä aina valmiiseen ruokapöytään ja asua hotellissa... Naantalissa
 
no eipäs se meidän veeti käynykkään sillon päivällä nukkuun,just ku sain kaikille ruuan pöytään niin rupes möykkään sängyssä!!

meillä on muuten sunnuntaina rippijuhlat,(en yhtään muistanu),et en oo varma pääsenkö sittenkään syömään.varmaan vasta oisin joskus iltapäivällä ehkä päässy..mut täytyy katella...

 
eva: rupeetko sää siis ihan työkseen nyt myymään niitä kynttilöitä sitte? minkä verran niistä jää itelle rahaa että onko kannattavaa toimintaa? ihan uteliaana vaan ku ite tuppereita myyn ja tuo hemuliina kans ;)

Mää täälä mustikoita laittanu ja vielä olis ämpärillinen laittamatta :whistle: meillä on yhteensä ollu varmaan 5 ämpärillistä :whistle: on tehty mehua,laitettu rasioihin ja pakastettu lisää mehumarjoja mut nyt on tuo yks ämpärillinen vielä laittamatta, huomena teen ainaki mustikka piirakkaa pariki pakkaseen. :p

Nyt iltapuuhiin... :wave:
 
hennuli: No i´han kivasti jäää .... ens 20% myynnistä ja jos saa 1650 ? myynti kuussa saa vielä 5% ja vähintään 35? lahjakortti. Aloitus on ihan ilmainen ja tuotteet mitä saa jää itselle... Nyt kun meen koulutukseen saan 210? edestä tuotteita ilmaiseksi joulukuvastosta... Huhtikuussa mulla oli myynto 2082? ja sain siitä vähän reilu 500 ? miinus verot että ihan kivasti ku ajattele että oon vaan pitänyt 9 kutsua.....

Kyllä nyt ajattelin että toistaiseksi alkaan myydä näitä jos nyt ei muuta töitä löytyy ja jos löytyy niin yritän kuitenkin muutama kerta kuussa pitääää ....
 
eva:no ihan hyvin siitä saa. Mietin täälä pään puhki että mitä sitä alkas tehä että ois vara jäähä kotihoidontuelle tammikuussa. Tuppereihin oon jokseenki jo kyllästyny tai ainaki nyt tuntuu sitlä että tarvis jonku uuden inspiraation niitten myymiseen.
 
Eva; noissa kynttillöis on vaan se tuoksu, mulle lähinnä haju! saan niin herkästi niistä astmakohtauksen, että ne jotka mulla on tuola kaapissa niin en taho pystyä ees kaappii aukasta ku ottaa henkeen. eli en pysty. Jotain muuta pitäs keksiä! uusi vauva ;) :eek: sais saman äippärahan mitä nyt niin ei oo pakko mennä välissä töihin. ;) :whistle:
 
Sittenhän on jotain sisustus tuotteita mitä samalla tavalla myydään... En muista sen firman nimen mutta sitähän olisi yks tällainen....

Mä kans muistelin sen jälkeen kun olin sulle kirjoittanut että niinhän se oli että sulla ei sovinnut ne hajut.... Sori :\| :x

Niin ja onhan sekin yksi vaihtoehto se vauva jos vaan Jaksaa.. en minä ainakaan jaksaisi mutta ....... :hug:

No alkaa väsyttä niin ankarasti että taidan painua pehkuihin...
 
eva: juu en mä tosiaan pysty noitten tuoksun takia niitä alkaa,mut katellaan....
onko noita kynttilä myyjiä paljo täälä alueella, se yks jonka tiesin ei ehkä enää myy ja sit tiedän yhen jolta ostin ennen joulua.
 
Hennuli: Täällä kälviällä on kaks mun lisäks toisesta en tiedä myykö se enää mutta se toinen ainakin myy..... jos on lisää myyjiä kälviällä en tiedä ... mutta ainakin kokkolasta on käynyt täällä myymässä ....

Niin muuten kuin puhuit kun olit täällä viimeks että voisit ottaa kutsut niin olisiko se nyt syyskuussa vai ??? Ku kohta alkaa tulla mulle ne varaukset syyskuulle joten se syyskuu menee aikaa äkkiä
 
mä pidän kutsut mutta mä joudun ottaa ne sit sellaselta joka pystyy tulla viikon varo ajalle li keltä löytyy vapaata, koska mulla on syyskuussa tulos yks reissu ja joonaksella on lapin reissu niin en tiä millon pystyn pitää ennenku tää elokuu saadaan pois alta, eli otan sit joltain toiselta jos sattuu että sulla ei enää sit oo vapaata. voi olla että vasta syyskuun lopussa pystyn pitää mutta ei siis varmaa vielä. =)
 
meillä oli jeminalla tänään kerhoon tutustuminen.tykkäs kovasti leikkiä sielä.tokas vaan ku lähettiin sieltä et ens kerralla sitten jään tänne =) ja ens viikolla sit tytöillä molemmilla alkaa kerhot.
nyt keihäs kisaa kattoon :wave:
 

Yhteistyössä