kokkolalaiset uusi tapaaminen

kyllä täällä on alkanut olla hiljasta ku ei kovin usein kirjoitetaan .. ollaanko niin busy että ei keretään kirjoitta vai mikä on... tiedän kyllä' itsekin että oon tosi laiska välillä kirjoittaa...
 
mää ainakin yritän kirjotella :wave: :whistle:
jeminalla meni eka kerhopäivä hyvin :D jäi hyvin sinne eikä ollu moksiskaan.varmaan jossain vaiheessa tulee sit se vaihe et ei halua kerhoon,mut se meneepi ohi.ainakin janinalla oli joskus niitä päiviä!!

nyt ollaankin veetinkaa kahdestaan ku tytöt jäi leikkimään koivuhakaan.käytiin kirppiksellä ja löysin sellasen kivan pienen nalle päiväpeiton =) kirppiksellä oliki kivasti pöydät täyttyneet..

asiasta viidenteen mää haluun KAMPAAJALLE!!haluisin värjätä hiukset tummaks...en oikeen tiiä mihkä kampaamoon menis.täytyy soitella ja kysellä hintoja..

mutta eipäs kummempia :wave:
 
hemuliina:missä kirpparilla kävit? tekis kans mieli =)
mää oon nyt sitte sorsaleski :'( isäntä lähti sorsanpyyntiin ja nyt on jo niin kauhee ikävä ettei oo tosikaan. :( no onneks on joka päivälle hirveenä ohjelmaa ja maanantaina isäntä jo tuleeki :heart:
Vieras mies kyllä mua viihyttäny tänään ;) tulostin rikki ja serkun mies sitä ollu kattomassa. ;)
mutta hei missä kaikki on vai onko kaikki kyllästyneitä tähän kirjotteluun!??! :(
 
Pikku Hiisi
Minä täällä "taas"!!! Wouuuw, täytyy tunnustaa että olen hieman laiska kirjottelemaan..... :ashamed: ;)

Oltiin tänään Saimin kanssa 7kk neuvolassa ja kaikki oli ok.. ruokarytmejä kuulemma saa hiukan rukata, kun perunaa pitäis syödä jo kahdesti päivässä!!! :eek: ja puuroa aamusta.. saas nähä mihin massuun nuo kaikki mahtuu. :p :D Saanalla ei kuume vieläkään ole hellittäny, voi, toivoisin NIIIIIN kovasti että se johtuis hampaista, eikä mistään kurjemmasta.. jos se on flunssaa, ni sitte se melkeen on varmasti Saimillaki kohta... :( ei kestä sitä kierrettä, mitä oli keväällä.. *pelosta vapisee* no ei vaitiskaan, kyllähän niitä voimia aina löytyy silloin kun niitä tosissaan tarvii.. mutta aina sitä ennemmin haluais lasten pysyvän terveenä. :whistle:

no nyt tuolta kuuluupi anopin ääni... täytyypäs mennä kurkkaamaan... palataan astialle! :wave:
 
Terveisiä täältä Jyväskylästä. Auto matka meni suht koht hyvin, ainoastaan viimeinen puoli tuntia oli tuskasta, piti leikkiä pelleä että sai neidin viihtyyn. Sunnuntaina pitäis ajaa Savonlinnasta asti kotia, saas nähdä mitä neiti tykkää.

Kävin HM:lläkin mutta eipäs tarttunut mitään mukaan. Ainoo ostos oli isännälle yks paita Anttilasta. Rahat säästyi.

Snowfairy: toivottavasti nähdään lauantaina!

Hemuliina: kävitkö kallentorin kirppiksellä? Löysin sieltä viime viikolla neidille ihanat housut ja neuletakin.

Onks uutta tapaamista suunniteltu?
 
SnowFairy
Pitäs munki käydä oikein kirppiksellä, ei ole tullut käytyä pitkään aikaan. Niin, kampaajalla tuli käytyä ja kivan näköinen pää tuli, hiukset vähän vaaleni ja lyheni. Talo on hiljainen, kaikki nukkuu. Pesukone vain tuolla jauhaa. Pitäs itekki mennä nukkuun, on tullu viime aikoina nukuttua liian vähän. Anna näytti tänään vähän siltä niin kuin olis kipeeksi tulossa, toivottavasti ei! Jää sit hääreissu väliin :( Pidetään peukkuja Saparo!
Öitä kaikille!
 
joo kallentorin kirppiksellä kävin eilen.sielä ois ollu hyvät housut mulle,mut tietenkään niissä ei sit ollu hintaa,et hyllyynhän ne sit jäi!

siis ihanaa..ainaku istun tähän tietokoneen ääreen,niin veeti tulee tähän viereen ja kiipee syliin.nyt on monena päivänä tehny tätä.mut onhan tässä nämä kivat näppäimet mitä ois niiiiiiin kiva näpytellä.

jaahas täytyy mennä,veeti kaipailee...

 
hemuliina:pitääpä käydä tosiaan sielä kirppiksellä, ku isäntä tulee reissultaan niin saa intensiivisesti hoitaa lapsiaan ja mää voin leuhottaa pitkin kyliä ;) :LOL:
Eikö oo ihanaa ku saa olla koneella rauhassa :kieh: meillä oli justuksella kans tuo vaihe sillon joskus mutta huomas että tuo akka ei koneelta lähe vaikka mitä tekis. ;)
Nyt aamupalan laittoon ja sitte onki kiireinen päivä ku on kyläpaikkoja aamulle ja illalle. :wave:
 
Hellöy taas tännekki!
Meillä oon minä ollu kyllä nyt tosi kipeenä koko viikon. Neiti ei oo ainakaan viel saanu mitään tartuntaa... toivottavasti ei saakkaan.
Saatiin sitten vihdoin ja viimein neitille se hoitopaikkaki. Eikä tarvinnu viime viikolla kun 3 kertaa sinne soittaakkaan!!! \|O Kukaan ei koskaan tienny mistään mitään eikä kukaan päättävä ollu ikinä paikalla!!! \|O \|O \|O Mut sen verran täytyy sanoo että se täti siellä kaupungintalon päivähoito puolella oli TOSI IHANA!!! :flower: Soitti viel perjantain iltapäivällä perään ja kyseli että onko asia nyt sitten selvä kun hän on menossa lomalle ettei jää mikään epäselväks! ( :attn: ) Harvoin saa mistään virastosta noin ihanaa palvelua.

Nyt sitten vaan itkettää ja jänskättää kun tarttis neiti viedä sinne hoitoon... :'( On muuten tulossa Peltotielle perhepäivähoitoon, ehkäpä törmäillään tuttuihin siellä joku kaunis aamu... ;)

Nyt on pakko mennä kattoon miten mun lihapulla voi tuolla uunissa...

 
juu juu täällä ollaan :wave: oltiin veetin ja jeminankaa kaupungissa sellanen 4h!!kertaakaan jemina ei kitissy etteikö jaksais kävellä =) =) oli kyl niiiiin reipas tyttö.ottiki sitte parin tunnin unet sen jälkeen et pikkasen väsähti.

nyt tässä oottelen ku ville tekee ruokaa ja on niin äly nälkä :p

jaahas mut täytyy päästää pikkuveli koneelle...
 
SnowFairy
:wave: Täällä ollaan... Hääreissu meni nopsaan. Morsian oli kaunis ja puku aivan ihana, ja paikka loistava järven rannalla. Niin, ja olihan siellä tietty sulhanenkin ;) Jokos ootte kotiutunu Saparo?

Anna tuli vähän kipeeksi, räkätauti päällä... :( Raasu, tietää kyllä et kaikki ei oo hyvin kun normaalisti ei oikeasti itke lähes koskaan, ja nyt on niin rutunen. Mitään pettymyksiä ei kestä vaan itku tulee jos esim. ottaa lelun kädestä, sylissä haluaa olla hellittävänä koko ajan, ruokakaan ei oikein maistu. Taistelun kanssa saa niistää räkää nenästä ja laittaa tippoja. Onneksi nukkuu tuolla, auttoi kun nosti päähän vähän ylöspäin.

Iicca: vai Peltotielle? =) Millainen paikka on? Tällä viikolla munkin pitäis hoitopaikkapaperit käydä laittamassa, hoitoon Anna menee tosin vasta ens vuoden alusta... Sniif.
 
huomanta!
meilläki pojat on yskäsiä ja räkäsiä mutta ei mitään pahaa tautia vaan just sellasta rasittavaa että välillä tulee yskän puuskia ja nenä vuotaa mutta ei koko aika. :(
Meillä olis juuson 5v lääkäri neuvola tänään saapa nähä mitä sielä tohtori sanoo.
isäntä joutu kesken loman töihin \|O :headwall: mää olin ihan raivona,mutta toisaalta taas pitäs aatella että onpa mun mies vaan arvostettu työssään ku pomo soitti ja sano että ei kertakaikkiaan löydy tähän hommaan tekijää ku kukaan muu ei osaa. =) :heart: no ens viikon sitte kyl taas yrittää olla lomalla. ja tuli sieltä sorsareissulta kaikkien yllätykseks kotia vuorokauden etuajassa :eek: voi sitä onnea ja riemua :heart: =)
 
Tänään alkaa työt :\| Apua kahden tunnin päästä pitäis töissä olla.

Aivan ihanat häät oli, morsian säteili ja ei sulhasessakaan moittimista.

Snowfairy: Lähdettiin juhlapaikalta vasta klo 13 maissa kun odotettiin kun morsiuspari tuli käymään siellä vielä. Ja kotiuduttiin sitten vasta illalla klo 22.30. Tultiin Tuurin kautta ja käytiin Keskisellä shoppailemassa. Mitään ei löytynyt...

Iicca: Taksikuskit sekoittaa aina peltotien ja tämän meidän peltopolun.

Pitää lähtee valmistautuun töihin lähtöön. Kellokortti on jo kaulassa...
 
saparo: miltäs ne työt nyt maistuu??

meille ei tänne mitään ihmeenpää kuulu. Syksy vaan tekee tuloaan vaikka ilmat on kyl lämpimät ollu, mut sieniä jo anoppi löytäny :p
Sälekaihtimet sitte tuli ja kyl on nyt kiva ku iltasin voi vaan vetästä verhot eteen. =)
mitä teille muille kuuluu?? ku kaikki on niin kovin hiljasia??miten me nyt elvytettäs tätä meiän touhua vähäsen? :wave:
 
SnowFairy
Tsemppiä töihin Saparo! =) Ei muuta kuin vauvaa yritykseen... ;)

Me saatiin vähän ikäviä uutisia tänään, mun isomummoni eli mummon äiti löydettiin tänään kuolleena. Lähtö oli rauhallinen, ja kai odotettukin, mutta yllätys kuitenkin... Ei tällaiseen oikein voi valmistautua. :'(
 
Huhuuuu missä kaikki :wave:

Käytiin neitin kans 18kk neuvolassa keskiviikkona, pituutta oli 83.6. Melkein neljä senttiä tullut 3kuukaudessa. Painoakin oli 10,5kg. Sai kaks piikkiä. Nousi sitten heti illalla kuume ja nenä rupes vuotaan ja oksensikin muutaman kerran. Tänään neiti on jo vähän paremmalla päällä.
 
kyllä se taitaa tämä ketju nyt kuolla :(

mitäs venetsialais suunnitelmii?
me ehkä käydään torilla aamupäivällä ellei sada ja sit iltapäivällä mun äiti on loihtinu meille kunnon juhla menun jota mennään herkutteleen iltapäivällä :p mm.ulkofilettä,kermaperunoita,kinuskikakkua, ihan vaan näin alkuun mainitakseni :p :D
 
aika hiljasta on ollut :(

me ollaan menossa nyt aamupäivästä torille ja sen jälkeen mökkeilemään.eka käydään porukoitten mökillä ja sen jälkeen villen mummun mökille.villen mummu on kans laittanu isolle porukalle ruokaa!mun pikkuserkku tuli miesystävänsä kanssa venetsialaisia viettämään porukoitten mökille.kiva nähdä pitkästä aikaa.viimeks ollaan nähty ku oon oottanu veetiä,et näkee veetinkin eka kertaa =)

ihana yö takana,ku kaikki kolme halus meidän väliin nukkuun :eek: veeti ja jemina nukkuu aina omassa sängyssä,janina on ainut joka aina öisin kömpii meidän viereen,mut viime yönä tosiaan kaikki halus viereen.oli sit paljon tilaa nukkua \|O

no mutta nyt suihkuun :wave:
 

Yhteistyössä