kokkolalaiset uusi tapaaminen

Pikku Hiisi harmaana
Huomeniiiiiii!! :wave:

Ajattelin tulla kirjotteleen kuulumisia nyt kun kerkee, isäntä ja esikko vielä porskuttaa unta kaaliin... tais ottaa lujille toi eilinen pommittelu.. :D

mitäs tänne kaikille kuulee?? näyttää olleen aika hiljaista.. :whistle:

Me kävästiin alkuviikosta kesän viimesellä reissulla, Tampereella! Siellä on kyllä aina yhtä mukavaa. Kävästiin kattelemassa delfiinejä, ne on mun suosikkeja :D ja tuntuhan niistä muutkin tykkäävän! Samaten kierrettiin se särkänniemen eläinpuisto, ja minä innokkaana ootin pääseväni kattomaan niitä uutuuksia, Alpakoita.. siihen kun päästiin, niin mitäs ne siellä touhuskaan, ja keskellä kirkasta päivää.. :ashamed: :D :LOL: ´Koneita ei ollu paljo enää auki, isäntä yhdessä kävi ja oli kuulemma jännä. Minä en tohtinu mihinkään, vaikka ennen raskauksia olin aina ensimmäisenä..tuliskohan tässä vanhaks?? :whistle:

Nyt alko sitte isännän viimenen lomaviikko, ens sunnuntaina se on jo töissä ja vielä iltavuorossa.. :(

mutta ei meille kummempaa... kohta saa ruveta odottamaan joulua!!!!!!!
:xmas: :xmas: kivaa! :wave:
 
Venetsialaiset meni täällä rauhallisissa merkeissä, saunattiin ja oltiin vain. Pidettiin illalla vähän takassa valkeaa ja sitten laitoin vielä kynttilöitä palaan niin isäntä rupes hyräileen joululaulua. Mä tykkään kans hirveesti joulusta mutta ei nyt ihan vielä kuitenkaan =)

Naapurit paukutti illalla takapihallaan ja meidän makuuhuoneen ikkuna on lähellä siinä. Mutta eipäs meidän neiti välittänyt mitään, kuorsas vain. Äitin unen lahjat on perinyt =)

Eihän anneta meidän ketjun kutistua loppuunsa :( Mites ois tapaaminen? Näitä uusia ketjulaisia ei olla vielä tavattu....
 
Joo aika hiljasta täällä nyt joku tapaaminen olisi paikallaan....

Meilläkin meni venetsialainen ihan rauhallisessa merkeissä kotona....
Poltettiin kynttilöitä PALJON..... joka paikassa ja tuli kyllä semmonen joulu fiilis ja odotus päälle.... no äkkiä se aika menee ja sitte on joulukin jo täällä... :xmas: :xmas:

Kiva mulla tuuri perjantaina kävin kokkolan minimanissa ruokakaupassa kummatkin lapset mukana ja kun tultiin autoon takaisin niin auto ei suostunut startaamaan... no ei muuta kuin käveleen kaupungille ja siitä kaverin kyytillä kotiin .. Risto toi myöhemmin auto kotiin ,,,,, ja samoin kävi eilen kun kävin kokkolassa niin auto ei suostunut yhteistyöhön... no meni niin hermot että mentiin mieheni kanss ostamaan uusi auto tai ei ihan uusi mutta parempi auto joka tapauksessa....

\|O :kieh: :kieh: :kieh:
 
eva:kylläpä se nyt auto temppuili! :/ mut hyvä että saitte uuden,millasen ostitte??
oiskohan meiän isännällä vauvakuume,ajeltiin nimittäin eilen ja kovasti puheli 7-8 hengen autosta ja käytiin katteleenki :eek: sehän siis tarkottaa sitä että vauvapuuhiin pääsee :LOL: ;)

mulle käy kans melkeen millon vaan mut ens vkonlopun oon pe-la kajaanissa humputtamas mutta millonka väki pääsis ja missä tavattas? :wave:
 
just joo olin kirjottanu tänne pitkästi niin veeti tuli ja nykäs jostain piuhasta et kaikki hävis \|O!!
meillä kans venetsialaiset sujui rauhallisesti.oltiin mökillä ja illalla sit ku sieltä lähettiin niin ajettiin rantatien kautta ja oli kauniin näköstä ku mökkien pihalla oli valtavasti kynttilöitä!kaikki autot ajo jonossa hiljaa ja ihasteli =)

me muuten varattiin laivamatka :D 18pvä lähetään sit sinne!!ihana kyl lähtee ku koko kesänä ei olla mitään reissua tehty.janina ei jaksais oottaa,enkä kyllä minäkään :whistle:

veeti vähän kiukkuilee et täytyypi mennä...
 
Huomenta päivää! Neitimme nukkuin koko yön omassa sängyssä omassa huoneessaan =) Itse halus sinne illalla nukkumaan (oltiin päivällä pedattu sänky valmiiks yhdessä) ja makasin vieressä siihen asti että nukahti. Itsellä oli vähän orpo olo sängyssä kun ei kukaan tuhissut kainalossa. Pitää varmaan ens yönä pyytää isäntä kainaloon nukkumaan. Saas nähdä kyllä meneekö ens yönä yhtä hyvin neidin nukkuminen =)

Hemuliina: mulle käy usein kans noin, neiti sabotoi :\| Ja välillä itse töpeksin :ashamed:

Snowfairy: työpaikka maksaa meille puolet Actilifen jumpista niin ajattelin ruveta siellä käymään, kun vaihtoehtojakin on paljon mistä valita. Jos kiinnostaa niin liity seuraan?

Onkos kukaan käynyt lapsosen kans missään jumpissa tai vastaavissa. Mua kiinnostais aloittaa neitin kans mutta mihin menis? Lähdetäänkö porukalla?

Täytyy lähtee kaupunkiin ostoksille. Eilen illalla olis ollut jo neidille pipolle käyttöä mutta olipas yllättäen jäänyt pieneksi pipo mitä keväällä käytettiin. Joten saan lähtee shoppaileen :kieh: :wave:
 
kyllä tälle ketjulle taitaa nyt käydä köpelösti! taitaa kaikki olla niin kiireisiä ettei ehi kirjottaa.... :(

Tänään pitäs leipoa ja vähä siivoilla ja silittää. Justus räkii ihan mahottomasti kuhan ei nyt vaan kovin sairaaks tulis. :snotty:
Aamupalalle se on lähettävä ku nälkä kurnii vatsassa :wave:
 
ei nyt anneta ketjun ihan kuolla!!

tänään tuli käytyä lasten kanssa kaupungilla,ja pitihän sitä tietysti hesessä pyörähtää :p :whistle:

vitsi...lapset menee huomenna(HUOM KAIKKI) mummulle ja vaarille päiväks hoitoon.mun ei tarvi ku aamulla viedä jemina kerhoon ja hakevat jeminan sit sieltä ja sitä ennen janinan ja veetin meiltä =) niillä on vapaa päivä ja halusivat lapset sinne :D meinasivat käydä oikeen metsäretkelläkin =) =)veetillekkin mukavaa ku pääsee tyttöjen mukaan ja kerrankin ilman äitiä..

no mutta eipäs sen kummempia :wave:
 
:wave: Hiljaista on ollut \|O Meillä neiti kuumeessa yli 39 johtunee siitä piikistä. Just kun flunssa alkoi helpottaan niin nyt sitten ollaan taas sairaana. Viikonloppuna pitäis lähtee Jyväskylään, toivottavasti paranee muuten joudun lähteen yksin.

Eipäs tässä kummempia, reilun tunnin päästä pitäis olla töissä
:(
 
meillä kaikki lapset sairaana ollu jo viime keskiviikosta asti ja nyt se tauti iski sit viikonloppuna oikein voimalla päälle,myös vauvaan \|O :headwall: :'( niin kauhee räkätauti ja yskä etten oo eläissäni (ihan oikeesti) nähny!! :headwall: \|O
ja yöt on tietenki menny valvoessa \|O :headwall:
että eiku lisää lapsia vaan :D
 
meillä kans jemina oli viime yönä kuumeessa ja veetillä vuotaa nenä :( veetillä onnex ei oo vielä ainakaan ollu kuumetta ja syökin hyvin vaikka nenä vuotaa..
täällä ootellaan laivareissua kovasti :D toivottavasti sillon kukaan EI oo sairaana!!vielä parisen viikkoo ku jaksais ootella :whistle:
jaahas täällä on ollu taas sellanen melske ku koko ajan tytöt tappelee jostain ja jemina vielä ku on niin herkällä päällä ku on sairaana.no onnex janina on just lähössä kerhoon purkaan energiaa =) me ollaankin sit tää päivä vaan kotosalla..
 
Pikku Hiisi harmaana
Hei kaikille!

Onpa kurjaa kun kaikki tuntuu sairastavan!!! :\| :( :hug:
Meillä on vielä toistaiseks säästytty flunssalta, mutta saapas nähdä, isännällä alko eilen työt ja siellä on kuulemma äijät pää täynnä räkää.. :eek: :/ Koputetaan puuta.. :headwall:

Meille ei kuulu mitään ihmeellisempää, kotosalla ollaan tallailtu,synkistäny vähä mieltä toi töiden alku.. vaikka toisaalta sitä on kerenny vähä kaivata sitä arkeakin..hmmm----ottaa nyt sitte selvää... Hirveesti tekis mieli ruveta jotaki remppaamaan tai uudistamaan, mikä lie joka syksyn ja kevään kirous... mutta se on vähä heikkoa jos siihen ei löydy budjettia... :whistle: :D Pitää laittaa isäntä painaan ylitöitä.. :D tai sitte vois vaan tyytyä vanhaan ja oottaa vaikka sitä ens viikonlopun lottovoittoa.. =) *haaveileehaaveilee*

muttajoo.. ei meille kummosempaa... Hemuliina: Mistä ootte menossa yli? Oltiin kesällä Turusta Silja Europalla, oli kyllä TOSI kivaa!
 
huomenta!
meillä aletaan pikkuhiljaa toipua elämääki kamalemmasta taudista :snotty: siis ihan järkky tauti.... :whistle:
mitäs mieltä ootte siitä tapaamisesta?tuleeko siitä mitään? ois kiva nähä näin syksyn alkajaisiks. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 08:32 hennis kirjoitti:
No joo miten ois joku sununtai vaikka?18.9 tai 25.9 =) =) :attn: :attn:
mää en pääse kumpanakaan :ashamed: isäntä 18 päivä reissussa ja 25 mun serkun rippijuhlat tuolla matkan päässä. 18pv ehkä pääsisin mutta kaikkien näitten kolmen kaa en lähe ku se on semmosta sähellystä eikä voi sit keskittyä mihinkään.
 
moi vaan =)

me ollaan just 18pvä sielä laivalla,sillon en pääse :( ois kyl mukava nähdä =)

pikku hiisi:me mennään Turku-Tukholma risteilylle =) otettiin sellanen vähä parempi hytti missä on enemmään tilaa,eikä me nyt pieneen hyttiin oltas mahduttukkaan tän joukon kanssa :whistle:

miten ois jos tapaaminen ois 2.10?meneekö liian kauas?pääsiskö sillon kukaan?!mää kyl mielelläni tulisin kans,mut tietenkin voitte järjestää tapaamisen sillon 18pvä jos sillon ois eniten porukkaa tulossa =) =)

no mutta nyt kahvin keittoon :wave:
 

Yhteistyössä