kokkolalaiset uusi tapaaminen

Porukka alkaa heräillä syyshorroksesta, hienoa.

Oltiin tuossa neljä tuntia ulkona koko perhe ja saatiinpas pihaa laitettua vähän syyskuntoon. Neitikin viihtyi hyvin ja nukkui päikkärit autossa kun käytiin viemässä puutarhajätteet pois ja jatkoi sitten vielä pihallakin. Isäntäkin on touhunnut nyt koko viikonlopun mukana ja auttoi mua sitten kyllä siivoomisessa perjantainakin kun heräsivät päikkäreiltä. Ettei ne miehet ihan saamattomia aina ole mutta kyllä vielä kouluttamista riittää :saint:

Mites ois tapaaminen maanantaina 17.10. Mulla olis vapaapäivä näillä näkymin silloin niin pääsisin myös mukaan. Mites muille kävis? Tai sitten tiistaina 18.10 ja mentäis porukalla markkinoille aamupäivällä.

Täytyy ruveta vastaileen meileihin joten palataan taas asiaan.

 
moiiii

meillä on ollu ihmeen hiljasta ku tytöt on ollu villen mummulla viime yön eikä ole vielä kotiutuneet.käytiin veetin kans äsken pankki asioilla ja sit anttilassa =) täytyy pikku hiljaa jo joululahja ostoksia ruveta tekeen..villenkaa suunniteltiin jos lähettäis ilman lapsia käymään vaasassa joku kerta ostoksilla!saas ny nähä millon se sitten toteutuu.

jeminan ratsastus tunti oli sit peruttu,viikon päästä kuulemma alkaa.oli kyl vaikeeta kertoo jeminalle et joutuuki oottaan vielä viikon,mut aika hyvin se asian sit otti.raukka joutunut nyt monta viikkoo vaan oottaan omaa vuoroaan :(

 
hennis
Voi että hemuliina no odotus palkitaan eikös se sananlasku niin sano heh =) ;) Jeps koitan laittaa sulle tekstiviestiä tässä joku päivä nyt enemmän aikaa kun isäntä lomalla. =) =) Palataan juttuloiseen taas :wave: =)
 
Niin tapaamisesta että mulle ainaki saparo sopii että nähdään sillon sun vapaa päivänä, pääseekö muut?? missä nähtäs?

meillä on onni ja autuus ku isäntä on lomalla :heart: siis niin ihanaa että aivan onnesta soikeena :D

Tää mamma pääsee perjantaina vaasaan shoppailu reissulle,jee jee B) :D
Nyt lounaan tekoon :wave:
 
sopii syöminen :wave:

ja parhaiten sopis sit illemmalla tai ainaki klo.16.00 jälkeen ku ville on tullut töistä :D

jemina pääsiki eilen ratsastaan ja hienosti meni =) mua kyllä jännitti et pysyykö selässä mut pysyhän tuo =) oli sielä toinenki tyttö joka oli jeminaa pari kuukautta nuorempi ja se oli jo jonku aikaa ratsastanut.

no mutta täytyy tästä lähtee siivoileen ku kaveri tulee kylään :wave:
 
Olen kai seonnut mutta aloitin kynttilöiden myymisen enkä minkä tahansa vaan partylite kynttilöiden.Ja koska aloituskutsut pitää pitää kotona niin pidän nyt lauantaina 15.10 klo 13 ja kaikki ovat erittäin tervetulleita ainakin katsomaan jos ei vaikka ostamaankin.Kaikille halukkaille ajo-ohjeet yksärinä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 11:37 sartsukka kirjoitti:
Olen kai seonnut mutta aloitin kynttilöiden myymisen enkä minkä tahansa vaan partylite kynttilöiden.Ja koska aloituskutsut pitää pitää kotona niin pidän nyt lauantaina 15.10 klo 13 ja kaikki ovat erittäin tervetulleita ainakin katsomaan jos ei vaikka ostamaankin.Kaikille halukkaille ajo-ohjeet yksärinä!
et sää mitään seonnu oo, ne on ihania kynttilöitä, just tänään hain kaverilta kynttilät mitä olin tilannu ja nyt jo palavat, on niissä vaan niin ihana tuoksu! =) Onnea ja menestystä sun kynttilä myyntiin :hug: :flower:

On niin kiire ettei ees koneelle ehi ku isäntä on kotona :heart: ;) :p
niin siitä tapaamisesta, millon aattelitte? pankaa nyt joku päivä niin päästään sopimaan että millon!!!
mää vaan ootan perjantaita että päästään vaasaan B) :D
 
moi pitkästä aikaa

täällä mulla jatkuvassti kauhea kiire... kynttiläkutsuja pukkaa....

pistäkää joku päivämäärä siitä tapamispäivästä niin katsotaan päästäänkö me mukaan

Hennuli: milloin olisi se kynttiläkutsu?? ootko kerennyt miettiä päivämäärä??? ilmoittele mahdollisimman pian mulle.

Eva
 
No niin työpäivä takana ja neiti päikkäreillä niin on hetki aikaa olla ihan rauhassa. Ja missäs sen paremmin viettäis kun tietokoneella :whistle:

Eiks se tapaamispäivä olis nyt se MAANANTAI 17.10 ja ehdotan klo 18.00 ja Pedrinakseen syömään ilman lapsia! Onks muita jotka haluais vapaanillan lapsista :p Kommentoikaa, jos ei käy niin keksitään jotain muuta.

Ihanaa kun on saanut taas poltella kynttilöitä. Iltasin kun on pimeetä ja kynttilän valossa istut sohvalla niin tulee ihan joulunen olo :xmas: Tekis mieli soittaa joululauluja.... tip tap tip tap.... :xmas: Vieläkö tulis lunta..... mutta ei räntäkelejä, heti vain valkea lumipeite maahan.

 
Hellöy taas tännekkin! =)
Eipä oo oikeen taas kerinny täälläkään käymään, kun koulussa riittää hommaa. Kiva vaan kun ensmäset 2 kuukautta lorvitaan ja sitten heitetään kerralla puolen vuoden hommat... \|O \|O \|O

Voi vitsi!!!!
Mulle ei ainakaan käy tuo tapaaminen kun ollaan tänään lähdössä Virroille neitin kanssa ja jatketaan sieltä sitten sunnuntaina suoraan Saloon... Hitsin hitsi... Ens kerralla sitten tullaan.
Toivottavasti nyt sitten saatte ihmisiä sinne tapaamiseen.
Jaaha neiti kutsuu...
Mutta pärjäilkää ja me ilmoittaudutaan taas loman jälkeen... :D
 
Lauantai iltaa. Sainpas justiin imuroitua ja sauna on lämpiämässä. Ihanaa sitten ei tarvi tehdä mitään kun löhötä sohvalla ja katsoa tvtä. Ja syödä jätskiä, nam.

Mites se maanantai? Hemuliina mennääks kahdestaan syömään? Vai onks muita tulossa? Vai mitä nyt tehdään?

Hennuli: teitkös löytöjä Vaasasta? Pikkusiskolla alkoi syysloma ja vinkui että lähtisin sen kans Vaasaan shoppaileen mutta saa nyt nähdä.

Mukaavaa lauantai illan jatkoja, lähden vielä pyykkejä lajitteleen...
 
moi moi

meillä on ollu kone pimeenä ku siinä on ollu joku virus mut nyt taas toiminnassa...pitäskö meidän katella sit joku toinen kerta sitä syömistä tai muuta tapaamista??

meidän porukat tulee tänään portugalista,on ollu sielä viikon.tytöillä ollu kauhee ikävä mun pikkusiskoo ja nyt vaan ootellaan iltaa et päästään mummulle.

no mutta eipäs kummempia...
 
Tulinpas piipahtaan Amazing Racen mainostauolla.

Nähdäänkö huomenna sitten ollenkaan. Oltaisiko tavattu jossain muualla ilmaisessa paikassa, puistossa lasten kans? En kyllä tiedä mitä Pekka Pouta on luvannut ilmoja?

Palataan asiaan illemmalla tai huomenna :wave:
 
NO nyt on ollu kyllä todella hiljasta!!!
Mihin kaikki on hävinny???

Mulla olis ehdotus:
Kun ei näytä vieläkään onnistuvan tuo tapaaminen, niin miten olis jos yritettäis vaikka lauantain 19.marraskuuta? Ja silleen vaikka nyyttäri meiningillä? Jos joku vaikka emännöis tällasen tapaamisen? Katteltais vaikka että jos päästäis penskojen kanssa ulos tai jotain. Ja jos ei muut innostu ni meille saa tulla ja tuossahan on sitten mettää ja puistoa ihan lähellä...
Miltäs kuulostais? Kun siihen olis kuitenki viel kolmisen viikkoo aikaa...
Kertokaa mitä mieltä ootte!


Nii ja vähän pitää mainostaa... :D

NYT JOS KETÄÄN KIINNOSTAA VAPAAEHTOISLASTENSUOJELUTYÖ niin tulkaa keskiviikkona 2.12. klo 13.15 sosiaali- ja terveysalan opiston auditorioon kuuntelemaan, kun meillä on info tilaisuus. Siellä kerrotaan mikä homman nimi on!!! Tulkaa kaikki mukaan vaikka vaan kuuntelemaan!!!!
 
:wave: :wave: :wave: Onks ketjumme ihan mennyttä kalua, kuollut ja kuopattu.

Ensilumi tuli ja suli... Tulis vaan lisää että olis valoisampaa ja itsekkin ois pirteempi. Milloin sitä uskaltais noita valojakin ulos laitella? Lunta pitää ainakin ekaks saada. Neiti oli ihan ihmeissään lumesta, ei tainnut enään muistaa. Ulos päästiin vasta sitten kun isi oli lumityöt tehnyt portailta mutta sittenpäs ei neitiä meinannut sisälle saadakkaan takas.

Mulle kävis tuo Iican ehdotus tapaamispäiväksi. Tällä tietoo mulla ois vapaapäivä silloin :p Mites muut?

Skriivailkaas muutkin kuulumisianne.....

 
no meille ei kuulu muutako sairauatta. vauvalla rs-virus ja tehtiin sairaala keikka, siitä yritetän toipua. keskimmäisellä nyt ihan hirvee nuha ja yskä että varmasti on samaa virusta.
mun pappa on tosi huonona sairaalassa ja päivä kerrallaan mennään ja seurataan miten käy.
tapaamiseen en pääse.
 
Huhuu taas kerran \|O

Syysleskenä täällä olelen vielä muutaman tunnin. Isäntä ja neiti lähti eilen aamupäivällä Jyväskylään ja tulevat tänään alkuillasta. Sainpas eilen illalla tehtyä suursiivon ja illalla sai ihan rauhassa katsoa teeveetä. Ilman ti-ti-nallen vonkaajaa :whistle: Rankka työviikko takana joten simahdin sänkyyn ennen kymmentä mutta nyt on yhdentoista tunnin yöunet takana ja virtaa täynnä. Kohta pitää lähteä jalkapallopäättäjäisiin, junnujen.

Mutta mites se tapaaminen, olisko tulossa porukkaa. Vai onks porukka luopunut ketjun lukemisesta jo???
 

Yhteistyössä